••• ✍️
Ei minulla mitään muuta asiaa ollut, kaipaan ainoastaan sinua (M) ♡ ♡ ♡ *veri mats*
Hani .. oletko täällä?
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
voi voi mene koloosi.
Ystikseni.... 🖐️
Mä oon täällä vaikken sun Hani oiskaan...
Miten sun päivä ja ilta, miten voit?
🐅Heips 🐅 .. Päivä oli rauhallinen, aamulla kävin naapurin mummon kanssa prismassa (lauantai on hänen kauppapäivä) .. sen jälkeen kotona pelasin netti pelejä, 🎮 🎱 🎯 .. otin pienet päivänunet 💤 ja kävin saunassa .. nyt tässä 🙂
Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Miten sinun päivä on mennyt, Tigru?
Ystis....,,, oon vaan ollut tosi väsy. Kävin hautausmaalla ja muistin yhtä rakkaimpaani...
En oo jaksanut mitään... Oon niin finaalissa...rikki..
Tuntuu etten jaksa enää mitään....Anteeksi.
Kiitos kun muistat...
🐅tigrutoivottaa kirjoitti:
Ystis....,,, oon vaan ollut tosi väsy. Kävin hautausmaalla ja muistin yhtä rakkaimpaani...
En oo jaksanut mitään... Oon niin finaalissa...rikki..
Tuntuu etten jaksa enää mitään....Anteeksi.
Kiitos kun muistat...
🐅Tigru. Joskus on hyvä olla ja tehdä "ei mitään" .. Siis vaan olla ainoastaan, tekemättä mitään ..
Sinulle paljon lepoa ja hyvä oloa toivotan ..
En tiedä miten voisin auttaa sinua siinä .. 🤔Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Tigru. Joskus on hyvä olla ja tehdä "ei mitään" .. Siis vaan olla ainoastaan, tekemättä mitään ..
En tiedä miten voisin auttaa sinua siinä .. 🤔Kiitos kun oot. Se riittää nyt.
En jaksa ees palstailla.Ehkä hetki töllöä ja nukkumaan... 😴🖐️Virhe.Käsittelyssä kirjoitti:
Tigru. Joskus on hyvä olla ja tehdä "ei mitään" .. Siis vaan olla ainoastaan, tekemättä mitään ..
En tiedä miten voisin auttaa sinua siinä .. 🤔Mulle tuli armoton hikka!!!! 🙄 😁
Ai kamala... Alan kuitenkin nukkumaan...
Kiitos kun oot kirjoitellut mun kans täällä.
🐅
Levollista yötä ja unia🖐️🧡tigrutoivottaa kirjoitti:
Mulle tuli armoton hikka!!!! 🙄 😁
Ai kamala... Alan kuitenkin nukkumaan...
Kiitos kun oot kirjoitellut mun kans täällä.
🐅
Levollista yötä ja unia🖐️🧡Höpsis vielä ennenkuin nukahdan....
🐅 🖐️🙄😁😴🙈tigrutoivottaa kirjoitti:
Höpsis vielä ennenkuin nukahdan....
🐅 🖐️🙄😁😴🙈Nuku hyvin! 🐑 🐑 🐑
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944781Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353066Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k522983Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.71016Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78991Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52979