Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
profiilit
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
128
Kommenttia
4529
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"No+eipähän+ihmiset+osaa+rakastaa+oikein,+vielä+tänä+päivänäkään"
No+eipä+tosiaan+osaa.+Etenkin+uskovaisilta+on+lähimmäisrakkaus+yhtä+kadoksissa+kuin+heidän+Jumalansakin.+Kumpaakaan+ei+ole.+Tuomitsemisvimma+teikäläisillä+sen+sijaan+on+erityisen+ponnekasta.
"saatte+tehdä+mitä+vaan+maailmassa,+koska+te+ette+usko"
Tuohan+on+aivan+posketon+väite.+Juuri+uskovaiset+saavat+tehdä+mitä+huvittaa,+koska+teidän+Jumalanne+antaa+anteeksi+ihan+kaiken,+mitä+te+teette.+Jeesushan+tapettiin+siksi,+ettei+teillä+ole+synnin+syntiä.+Tosi+kätevää+tappaa+toinen+siksi,+ettei+tarvitse+itse+kärsiä.+Siihen+pystyvät+vain+kristityt.
Asiallisesti+Jeesus+ei+pelasta+miltään.+Tiedät+oikein+hyvin+itsesi+kuolevaksi+ja+siten+turhaan+olemattoman+persiitä+nuolevaksi.
20.04.2019 16:50
Helvettiin+olet+menossa+sinä+ja+juuri+sinä,+koska+minä+en+usko+naiiveihin+juttuihin+helvetistä.+Notta+terve+menoa!
En+ymmärrä,+miksi+homoliitot+vaivaavat+sinua+niin+kovasti,+jos+et+itse+halua+homoliittoon.+Onko+joku+tunkemassa+kakkosnelosta+juuri+sinun+ahteriisi+vai+mikä+kiristää?+Itse+en+ole+homo,+mutta+asia+ei+minua+stressaa+pätkääkään,+koska+kukaan+homo+ei+tyrkytä+minulle+seksuaalisuuttaan.+Ilmeisesti+sinä+saat+kauniina+poikana+jatkuvasti+ehdotuksia+:D+KIÄH+KIÄH+KIÄÄÄÄÄÄÄÄÄH+:D+Ehkäpä+vaimosikin+otti+ja+lähti,+koska+olet+oikeasti+homo+:D
Ole+sinä+hyväksymättä+yhtikäs+mitään.+Mitä+sitten?+No+eipä+sillä+ole+merkitystä+yhtään+mihinkään.+Mene+rupattelemaan+Jumalasi+kanssa+itseksesi+pehmopää.
20.04.2019 16:38
Jo+lähtökohtana+koko+pääsiäisen+idea+on+naurettava.+Jeesuksen+pitää+näytellä+kuollutta+lepytelläkseen+Jumalan+vihaa,+joka+on+syntynyt+siitä,+että+Jumala+itse+loihti+hedelmäpuun+paratiisin+keskelle+ja+varoitteli+syömästä++nimenomaan+juuri+tuosta+puusta.+Kaikkivoivana+ja+kaikkitietävänä+hän+olisi+pystynyt+estämään+tuon+tapahtuman,+mutta+ei,+hän+oikein+halusi+kiusata.+Pääsiäisenä+Jumala+siis+oli+tapattavinaan+poikansa+omaa+vihaansa+tyynnytelläkseen.
No+kaikkihan+me+tiedämme,+että+poika+vain+näytteli.+Hän+ansaitsisi+Oscar-palkinnon+roolisuorituksestaan.+Voitaisiinko+se+antaa+hänelle+postyymisti+ihan+pääsiäisen+kunniaksi?+
Toisaalta+en+ihmettele,+miksi+pääsiäisenä+syödään+niin+paljon+munia.+No+sehän+johtuu+tietenkin+siitä,+että+kristittyjen+idea+syntien+anteeksi+saamisesta+meni+munilleen+juuri+Jeesuksen+näyttelemisen+takia.+Syntejä+ei+saatukaan+anteeksi.+Kyllä+nyt+uskovaisia+harmittaa.
20.04.2019 16:26
Jumala+ei+tiedä+mitään.+Hän+on+ihmisten+luoma+sepitehahmo.+Teikäläiset+ovat+puhuvia+aaseja,+kuten+Raamattu+opettaa.
20.04.2019 12:48
Toki+työttömyys+on+iloinen+asia.+Silloin+riittää+tekopyhää+arkipyhää+:D
20.04.2019 12:46
Noitavainojen+aikaan+uskovaiset+puhalsivat+oikein+hyvin+yhteen+hiileen+ja+siinähän+sitä+paloi+ihmisiä+elävältä.+Hienoa+uskovaista+lähimmäisrakkautta+todella.+Jääkiekkopeli+on+hyvä+esimerkki+siitä,+että+rukoilemalla+ja+Raamattua+hinkkaamalla+ei+synny+maaleja.+Yhteiskunnassakin+asiat+hoituvat+paljon+paremmin,+jos+siellä+viljellään+vähemmän+uskonnollista+tuomitsemista+ja+sen+sijaan+hyväksytään+asioita!!!+Sinun+Jumalastasi+ei+ole+mitään+apua+yhtään+mihinkään+kuten+ei+sinustakaan.+Sinä+et+osaa+muuta+kuin+kommentoida+pehmoisia+ja+tuomita+ilman+syytä.
20.04.2019 12:42
"ilman+Jumalaa+ei+olisi+rakkautta"
Mitä+hemmetin+legendaa+yrität+taas+kerran+syöttää?+En+nyt+vaan+oikein+saata+tajuta,+miksi+ihminen+tarvitsee+mielikuvitusolennon+kaverikseen+ennen+kuin+kykenee+ilmaisemaan+tunteensa.+Monet+kansat+ovat+paritelleet+ja+eläneet+perheinä+ilman+Raamattua.+
Jos+Suomessa+ei+olisi+rikoslakia,+uskovaiset+polttaisivat+-+toki+suurta+rakkautta+tuntien+-+ateisteja+noitina+elävältä+roviolla.+Sellaista+se+teikäläisten+rakkaus+on.+Ja+pelkkää+toisten+tuomitsemista.+Yritähän+rukoilla+se+päävärkkisi+terveeksi.+Se+vasta+ihme+on,+jos+se+parantuu+sillä+konstia.
20.04.2019 12:34
Kuolemalta+ei+pelasta+mikään.
20.04.2019 08:39
"Jatkuva+valehtelu+kuuluu+ateistiseen+käytäntöön."
Tuollainen+vääristely+on+taas+sitä+uskovan+kuuluisaa+lähimmäisrakkautta.+Kristinusko+perustuu+pelkkään+satuun,+joten+se+on+itsessään+huijausta+eli+puppua.
20.04.2019 08:38
"Mutta+kun+ei+ole,+opiskele+biologiaa."
Opiskele+itse.+Oletko+katsonut+Jumalan+kaftaanin+alle,+jotta+voit+sanoa+ehdottoman+varmasti,+että+Jumala+on+Herra+eikä+Rouva?
"Jumala+ei+myöskään+koskaan+ilmoittanut+että+Hän+on+Rouva+Jumala."
Jumala+ei+ole+koskaan+ilmoittanut+mitään.+Kaikki+Raamatun+teksti+on+ihmisten+sepustamaa+potaskaa.
20.04.2019 08:34
Tietenkään+elämän+synnylle+ei+voi+olla+muuta+selitystä+kuin+että+mielikuvitusolento+loihti+sen+tyhjästä.+Lapset+ovat+terveitä,+kun+ne+leikkivät+satukertomuksien+parissa.
20.04.2019 08:25
"Raamatun+teksti+pitää+paikkansa"
Joo,+painettu+teksti+pysyy+paikallaan+niin+kauan+kunnes+paperi+murskataan+myllyssä+paperitehtaalla+uusiokäyttöön.
20.04.2019 08:22
Tekopyhät+tarvitsevat+tekopyhänsä+(=kirkkopyhät).+Se+on+niin+tekopirteää.
20.04.2019 08:18
"Jumala+on+henki"
Ei+ole.+Sinä+olet+mielikuvituksesi+renki.
"Jumala+tunnistaa+omansa"
Ihmismieli+saa+joko+hyväksymään+tai+hylkäämään+mitä+tahansa.+Sinäkin+hylkäät+järkipuheen,+mutta+mielikuvituskaverisi+ovat+sinulle+ihan+jees.
"Tiede+tuskimpa+tulee+koskaan+saamaan+selville+Jumalan+olemassa+oloa"
Tiede+ei+hörhöile+olemattomuuksien+kanssa.
"koska+ihmiset+myöskin+uskoisivat+jo+Jumalan+sanasta."
Ihmiset+uskovat+ihan+mitä+tahansa+puppua.+He+uskovat+mm.+Raamatun+olevan+Jumalan+sanaa,+vaikka+Jumala+ei+ole+sanonut+siihen+sanaakaan.
20.04.2019 05:08
Onko+sinulla+kuva+esittää+Jumalasta?+Et+voi+muutoin+sanoa,+että+ihminen+on+Jumalan+kuva.+Sitä+paitsi+ihmisiä+on+hyvin+monen+näköisiä:+on+mustia,+valkoisia,+keltaisia,+punaisia+ja+lisäksi+kaiken+maailman+rupinaamoja.+Kuka+heistä+on+eniten+Jumalan+kuva?+Sinä+vai?+No+niinpä+tietenkin.
"Teillä+saa+olla+oma+mielipide+asioista,+mutta+minä+tiedän+sen,+että+Jumala+on+olemassa"
Sinullakin+näyttää+olevan+mielipide+asiaan+kuin+asiaan,+vaikka+kirjoittelet+pelkkiä+pehmoisia.+Minä+tiedän,+ettei+Jumalaa+ole,+koska+jos+sellainen+olisi,+se+olisi.+Nythän+sitä+ei+ole,+kuten+sinäkään+et+pysty+esittämään+Jumalasta+muuta+kuin+lapsellisen+väitteesi.+Minun+vaivani+ovat+aina+lääkärit+parantaneet.+Hommaan+ei+ole+tarvinnut+rukoilla+muuta+kuin+vastaanottoaikaa.+Ns.+Jumala+ei+siinä+paranemisprosessissa+ole+auttanut+yhtään+mitenkään.
Olet+väärässä+kuten+aina.+Minä+en+palvo+maailmaa.+Sinä+sen+sijaan+palvot+olemattomia.+Vänkää+sen+olemattomasi+kanssa.
20.04.2019 04:52
Niin+paljon+on+Jumala+maailmaa+rakastanut,+että+uhrasi+jopa+oman+poikansa+omaa+vihaansa+tyynnyttääkseen:
https://peda.net/siilinjarvi/suininlahti/oppiaineet/historia/merja-toivanen/hissa-7b/e78yh/epookki-7-ops-16/1js1lnko/sphvns/kosl/k2:file/photo/6794da735a6dd3454e455523d5829ee279c5130c/Koskinen-sikamessias.png
20.04.2019 04:39
"Äiti+Marian+palveleminen+ei+ole+Jumalan+palvelusta."
Mutta+mitäs+jos+Herra+ei+olekaan+Herra+vaan+Rouva?
19.04.2019 05:54
Niin+nyt+se+on+mallia+cabriolet.
19.04.2019 05:52
Herra+tietää,+miten+tuli+sammuu:+pitää+heittää+vettä.
19.04.2019 05:50
Kyllä+se+siitä+korjaantuu.+Herralla+oli+vain+siivouspäivä.
19.04.2019 05:48
226 / 227