Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
profiilit
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
132
Kommenttia
4574
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Miksi Jumala ei ilmesty?"
Jumalaa ei julkaise kukaan. Aku Ankka ilmestyy kerran viikossa.
12.02.2026 09:28
Tekoäly vastasi tähän näin:
"Suomi24 ei voi “vain kieltää” tekoälyn käyttöä moderoinnissa, koska viestimäärä on valtava ja ilman automaatiota moderointi ei yksinkertaisesti pysyisi perässä. Lisäksi palvelun omistaja Aller on jo vuosia rakentanut moderoinnin toimintamallin, jossa tekoäly on pysyvä osa prosessia.
Suomi24:ssä julkaistaan noin 16 500 viestiä vuorokaudessa.
Pelkkä ihmismoderointi ei pystyisi käsittelemään tätä määrää reaaliajassa."
29.01.2026 11:06
Mihin kuolemaa tarvitaan, jos siitä ei ole mitään hyötyä? Kuolemisen siis voisi kokonaan unohtaa, jos joku katsoisi itsensä niin hemmetin tärkeäksi, että hänet pitäisi säilyttää ikiajat jossain ja kas kummaa, sitten hän säilyisikin kuin unohtunut säilykepurkki oudossa universumin kätkössä loputtomasti.
Niin ei kuitenkaan ole, sillä kuolema tappaa.
29.01.2026 11:00
Jumalalla on huono sihti. Kerran osui korvaan. Jos vaikka ensi kerralla poskeen, niin voi sanoa, että homma meni poskelleen.
18.01.2026 15:03
Kuolemaa saattaa joutua odottamaan hyvinkin pitkään. Tätini odotteli synnyttyään 104 vuotta.
18.01.2026 14:58
Rukouspäivänä voi ihan hyvin vaikkapa vain kastaa pullaa esimerkiksi Veikko Ilmariksi.
18.01.2026 12:12
Vaikuttaa vauhdikkaalta päivältä. Hyvä!
18.01.2026 11:52
Minulle hän ei ole edes esinahka.
Sinun esikuvasi on Superhessu.
18.01.2026 08:07
Sinä olet siis jo kokenut sen kuolon. No se on hyvä se!
Terveisiä Saatanalle!
17.01.2026 19:33
Lenin ei varsinaisesti ollut ateisti vaan kommunisti. Palvokoot ketkä tykkäävät!
17.01.2026 19:05
Hassua, mihin uskovaisten Jeesus-hahmon palvonta voi johtaa.
17.01.2026 17:24
"millaista on kuolla ateistina?"
Vaikea sanoa. En ole vielä kertaakaan kuollut ateistina.
17.01.2026 17:12
Olen lukenut sitä idioottiteosta ihan riittävästi. Siinä esitetyt luvut ovat todellakin tuulesta temmattua sontaa. Sivunumerot sentään kertovat järjestelyluvun. Oletko muuten käynyt matkailemassa valaan vatsassa? Onko teillä päin näkynyt lohikäärmeitä?
16.01.2026 06:55
Minulla on Raamattu ja löysin siitä sivun numero 666. Se on siis pedon merkki tuossa saatanallisessa kirjassa. Kaikkea ne siellä kirjapainossa keksivätkin!!!
Kirja on muuten painettu vuonna 1966. Jostain syystä siinä on tuo yksi kuutonen vinksahtanut ysiksi. Kyllä sen pitää olla homojuna eli 666.
15.01.2026 18:19
Jeesus kävi tietenkin ne rakentamassa. Asiasta ei raportoitu, koska paikallissanomien toimittajat Matteus, Markus, Luukas ja Johannes olivat Rivieralla ottamassa rommia ja kolaa.
15.01.2026 14:57
Olen iloinen, ettei minun tarvitse olla tyhmä jeesusorja, joka invalidisoi paitsi oman myös muiden elämän. Lähimmäisrakkaus on hihhuleilta yhtä kadoksissa kuin heidän Jumalansa. Niitä ei vaan ole. Se siitä ihanasta rakkaususkonnosta.
15.01.2026 11:57
" Itse olen tänä vuonna pyytänyt Jumalalta joka päivä, että hän tekisi minulle pizzan."
Aika moni on varmasti pyytänyt Jeesukselta ja Jumalalta apua erilaisiin asioihin, mutta joutunut pettymään, koska mielikuvitusolennoista ei ole auttajiksi. Jotkut ovat kaivanneet parannusta sairauksiinsa ja rukoilleet hartaasti tuskissaan lievitystä. Muutosta parempaan ei kuitenkaan ole tullut. Jumalalta saa siis pahan pyytämättä, mutta hyvää ei rukoilemallakaan. Tuollaista pahansuopaa pirua uskovaiset sitten kehuvat kilvan rakastavaksi Herraksi. Hyi pyhä yrjö sentään kun oksettaa!!!!
12.01.2026 07:03
Uskovaisten mukaan galaksien, maapallon ja auringon luominen oli Jumalalle aivan helppo juttu, mutta Raamattua hän ei pystynyt kirjoittamaan. Kuitenkin juuri Raamatun pitäisi olla se tärkein todiste. Tämä on pikemminkin todiste siitä, että Jumala on ihmisten keksimää potaskaa.
11.01.2026 19:45
Tekoäly mietiskeli asiaa näin:
"Jumala ja Jeesus eivät ilmeisesti osaa kirjoittaa. Tai ehkä he osaavat, mutta eivät vain viitsi — vähän kuin taivaalliset teinit, jotka lupaavat “ihan kohta” siivota huoneensa.
Niinpä “Jumalan sana” on pitänyt teettää ihmisillä. Ulkoistettu luomistyö, versio 2.0. Aika erikoista, kun ottaa huomioon, että sama taho on kuulemma rakentanut koko universumin nollasta. Galaksit? Helppoa. Kvanttifysiikka? Piece of cake. Kirjan kirjoittaminen? Ei onnistu, sori, kiireitä.
Ehkä ongelma on se, että jos ei ole olemassa, kynä ei pysy kädessä. Se kyllä selittäisi paljon."
08.01.2026 07:10
Jumala ja Jeesus eivät osaa kirjoittaa. Siksi ns. Jumalan sana eli Raamattu on ihmisten pitänyt kirjoittaa. Asia on kummallinen syystä, että ko. Jumalaa väitetään maailman luojaksi. Sellaisen työn rinnalla vähäpätöisen sepustuskirjan väsääminen ei pitäisi olla vaikeakaan tehtävä.
Mutta olemattomuus vissiin haittaa hommia oleellisesti.
08.01.2026 07:03
1 / 229