Vapaa kuvaus

Aloituksia

119

Kommenttia

4099

  1. Papukaija osaa mitä aasi ei

    Olen kuullut väitettävän, että siat puhuvat saksaa ja lampaat latinaa. Mutta mitä kieltä puhui Bilemin aasi ja paratiis
    Ateismi
    3
    134
  2. Uskovaisuus tappaa

    On se vaan vaarallista edelleenkin tuo uskovaisuus: https://www.iltalehti.fi/jalkapallo/a/ff55636b-cd3b-4a8e-992a-d23281
    Ateismi
    7
    144
  3. Todellista narsismia!!!

    Jääkiekon liigaottelut ja oman perrrrseen ikuisuus ovat uskovaisille tärkeimpiä. On se vaan niin hassua :)
    Ateismi
    1
    88
  4. Ihmettelen uskomista

    Jumalan väitetään luoneen kaiken. Kuitenkaan hän ei pysty tekemään yhtään mitään. Kokeilkaas vaikka laulua: "Jos täytätt
    Ateismi
    133
    748
  5. Raamattu todistaa tylsyydestä

    Raamatun kirjoittamisen aikaan elämä on ollut todella ankeaa ja perin jurin surkeaa. Ei pelattu mitään pelejä eikä leiki
    Ateismi
    6
    159
  6. Muka ikuisesti HAH!

    Uskovaiset ovat todella naiiveja. Kukaan heistä ei ole niin tärkeä ja merkityksellinen, että sellaisten pitäisi elää iku
    Ateismi
    69
    438
  7. Tätä Jeesus pelkää!

    Jeesus pelkää maailmaa niin paljon, että otti lähtiessään vain menolipun. Siksi äijää ei näy eikä kuulu. Asiallisesti ko
    Ateismi
    18
    224
  8. Jumala käy kalliiksi

    Ovat ne juutalaiset vaan aikas rahaihmisiä. Ei muuta voi sanoa: https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/6391970f-bff3-4212-9
    Ateismi
    24
    250
  9. Miksi uskovaiset herroittelevat?

    Aina sitä Herraa ja Herraa oikein ISOLLA HOOLLA. Nykyään pitää käyttää henkilö-sanaa. Ei siis Herranne Jeesus Kristus v
    Ateismi
    1
    175
  10. Nouseekohan hän parin päivän päästä?

    Raamatun tarinoita ei välttämättä kannata ottaa ihan näin tosissaan: https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/98e25aca-7df8-4
    Ateismi
    3
    106
  11. Meisseli toisi vaihtelua

    Ehtoollisella sanotaan: ”Herramme Jeesuksen Kristuksen veri, sinun puolestasi vuodatettu.” Ja sitten mässätään verta ja
    Uskonnot ja uskomukset
    0
    62
  12. Jeesus osasi lentää

    mutta kirjoittaa hän ei osannut. Lentotaidosta on todisteena se, että hänestä ei ole jäänyt ruumista. Hän siis lensi jon
    Ateismi
    8
    90
  13. Nöyrä pyyntö uskovaisille

    Olen havainnut, että Jumala ei vastaa minulle mitään, vaikka kuinka pyytäisin. Kerran huutelin ulkona suureen ääneen: "J
    Ateismi
    32
    161
  14. Henki saatu näkyviin!

    Jotkut väittävät, että Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen. Mutta sitten he toisessa kommentissaan sanovat, että Jumala
    Ateismi
    8
    67
  15. Jeesukselle pyörä!!!

    Raamatun mukaan Jeesus ratsasti aasilla. Miksei hän ajellut Harley-Goljatson -moottoripyörällä? Kyllähän Jumala kaikkiti
    Ateismi
    10
    64
  16. Miten viisaita tiernapojat?

    Tänään on taas yksi näistä pakollisiksi katsotuista uskovaisten arkipyhistä, jotka tekevät kiusaa monille viihteen ystäv
    Ateismi
    13
    42
  17. Räsäskästä pressa

    Mitäpä siitä? Ainakaan Putin ei hyökkäisi Suomeen, kun homot saisivat kyytiä venäläiseen tapaan. Ja ateistit tuomittaisi
    Ateismi
    36
    154
  18. Miksi Jumalaa ei ole?

    Vaikka niin väitetään. Se minua tosiaan ihmetyttää.
    Ateismi
    66
    70
  19. Taas ihmetyttää uskovaisissa tämä

    Minua ihmetyttää uskovaisissa, että he jatkuvasti ihmettelevät, mikä minua ihmetyttää heidän omituisessa uskossaan. Mut
    Ateismi
    5
    99
  20. Mitä Julli teki ennen kuin loi?

    Uskovaiset väittävät, että ennen vanhaan hyvään aikaan Jumalan henki leijaili vetten päällä. Silloin ei siis ollut muuta
    Ateismi
    12
    66