Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
132
Kommenttia
4582
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Ja jopa Väinämöisen pitäisi palata 2780 jKr mennessä?"
Juuri etenkin Väinämöistä olen odotellut. Kuseeko hän edelleen jodlatessaan karaokea? Tarinassahan kerrotaan, että vaka vanha Väinämöinen laski laulellen vesiä.
"Vielä on odotettava 2300 vuotta."
Hitto! Meikäläisellä rupeaa olemaan silloin jo ikää!
12.11.2022 06:26
Hihu-ämmä ei tajua, että Raamattu on satukirja, jota ei kannatakaan ottaa tosissaan.
12.11.2022 06:20
Ahaa! Olet myös valelääkäri!
No siksi mielipuolisilla diagnooseillasi ei ole mitään painoarvoa.
12.11.2022 06:17
Ai niin, piti kertoa eikä jakaa. No yritetääs uudelleen:
1 ateismi kertaa 1 ateismi = yksinkertainen ateismi
12.11.2022 06:15
"Kun Jeesus palasi taivaaseen täyteen jumaluuteensa,"
Oletko käynyt kylässä siellä, että tiedät varmuudella kertoa?
Jos et ole, siinä tapauksessa väitteesi on paskapuhetta.
"Teille tänne jääville koittaa hirveät ajat."
Olet kova valehtelemaan, koska ennustaa et osaa. Kokeile vaikka! Laita tähän vastauksena tämänpäiväiset oikeat lottonumerot. Jos et laita, et osaa ennustaa mitään muustakaan tulevasta ajasta.
12.11.2022 06:11
Itse et näemmä ymmärrä helpohkoa matematiikkaa. Jos olisin uskovainen, rukoilisin joltain jumalalta lievennystä vähälahjaisuuteesi.
"idiootti mikä idiootti."
Vai että idioottikin olet vielä. Pahus soikoon. Älykkyytesi vähäisyydelle en mahda mitään. Harmi, että olit kakkajonossa, kun aivoja jaettiin.
11.11.2022 17:46
2 ateismia : 2 ateismia = yksinkertainen ateismi
11.11.2022 17:32
"Tottakai sinulla on oikeus kirjoittaa tänne ei kukaan sitä kiellä."
Miksi sitten yrität kieltää?
" Myös umpityhmät saavat tänne kirjoittaa. "
Näemmä, koska juttujasi ei sensuroida.
11.11.2022 17:28
"Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä"
Missäs mies itse on, jos hänen jalkansa seisovat Öljymäellä? Toivottavasti ei kovin kaukana, että pääsee tarvittaessa omille tolpilleen. Tosin ns. moottorisahamurhaajat ovat tiettävästi jakaneet ruumiinosia eri paikkoihin, joten en pidä mahdottomana, vaikka jonkun pelkät jalat seisoisivat Öljymäellä ja mies itse kävelisi käsillään aivan toisaalla.
11.11.2022 17:14
Raamatun mukaan Jeesus tuli Marian persvärkistä. Hän siis tulee sieltä jälleen. Toivottavasti Marian persvärkki on silloin hiukan isompi, koska Jeesushan on nykyään jo täysikasvuinen. Aikuisen syntyminen ahtaasta aukosta saattaa jo hiukan tehdä kipeää.
11.11.2022 17:08
Kyllä. Näitä "tiedotuksia" näkyy olevan joka paikassa. Siitä ei saisi sanoa mitään, ettei nimimerkki Varma.Kakki vain harmistu, koska asiasta mainitseminen ei ole ateismia.
11.11.2022 17:04
" Olen toisen polven ateisti enkä ole koskaan pelännyt Jumalaa enkä Jeesusta"
Sulla on vettä jo toisessa polvessa. Pahaa pelkään, että myös päässä.
Jumalafobia on vain hulluilla vainoharhaisilla.
11.11.2022 17:01
"Unohdat että olen toisen polven ateisti,"
Ei sitä voi unohtaa, koska hoet tuota samaa jargonia jokaisessa kommentissasi.
"pidän naisia älykkäämpinä kuin miehiä. En voisi kuvitellakaan että kaltaisesi umpityhmä olisi nainen."
Kehitysvammaisena idioottina et kykene tajuamaan, että älykkyys mitataan jostain muusta kuin kullista tai pillusta.
11.11.2022 16:57
Vaikka muijasi joutuukin olemaan teidän perheessä aina turpa kiinni, se ei tarkoita, että myös minun pitäisi olla hiljaa täällä. Kommentoi joskus jotenkin älykkäästi, niin voin vastata siihen ateismisti.
11.11.2022 07:31
Toisin sanoen Jeesus on puhuvinaan suomea Raamatussa.
Joka tapauksessa kyseisen satukirjan ovat kirjoittaneet kirjailijat, luovat taiteilijat, joiden työ on sepite. Turha tulla tänne väittämään minun kirjoitelleen harhoja, valepukki.
Olet valinnut nimesi väärin. Et ole Varma.Tieto vaan Varma.Kakki. Kirjoittelet niin paljon paskaa.
11.11.2022 07:26
Minullakin on perustuslaillinen oikeus sananvapauteen, joten minun ei tarvitse kysellä sinulta, mitä kirjoitan (vaikka muijasi täytyykin pitää teillä aina turpansa kiinni). Kirjoita sinä itsesi ulos tältä palstalta. Luulet olevasi älykäs. Et ole.
11.11.2022 07:21
"Ei selviä Jeesuksen toisen tulemuksen tarkka päivä"
Turhaan sitten edes väitetään jotain tapahtuvaksi, jos mitään ei asiallisesti ole tapahtumassakaan. Sehän on ihmisten huijaamista! Turha on kuuluttaa Hartwall-areenalla joskus mahdollisesti olevasta konsertista, jos sitä ei kuitenkaan järjestetä 2000 vuoteen. Siinähän ehtii yleisö jo kuolla ennen kuin tapahtuma alkaa.
11.11.2022 07:10
Jeesus-bidee on sinut uudelleensynnyttänyt.
Nyt kelpaa sun olla kalsareissa istunnolla.
11.11.2022 07:04
Kirkoissa ei kukaan käy,
koska ei siellä Jumalaa näy.
Pappi vain huutelee:"väy väy väy!"
11.11.2022 07:01
Älykkyys on ominaisuus, jota kaltaisesi "nerotkin" luulevat saaneensa osakseen riittävästi.
11.11.2022 06:58
71 / 230