Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
132
Kommenttia
4582
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Heh :D Niinpä. Ei tullut ainakaan mulla yöllä nukkuessa sänkyyn 45-senttisen juutalaispojan "synnytystä". Ehkä se aamupaska siitä vielä heräilee.
11.11.2022 06:56
Hyvä kommentti! Kiitos!
11.11.2022 06:54
Joo. Toi on hyvä katsoa aina silloin tällöin. Kiitos!
11.11.2022 06:53
En ole kirkkoon kuulunutkaan, vääristelevä valepukki.
Älä pelkää vaan kerro joskus jotain totta.
10.11.2022 21:04
Raamatussa Jeesus puhuu selvää suomea. Kyllä hän suomalainen on. Niin että älä valehtele. Eikä Jeesus tullut vieläkään, valepukki!
10.11.2022 21:02
Lopeta hohkaamisesi ja kerro tarkemmin, jos sulla on parempaa tietoa.
10.11.2022 21:01
Menevä mies ei ehdi tulla. Älä valehtele!
10.11.2022 21:00
Kas anonyymi-ämmä se siellä huutelee. Eikä tiedä aikatauluista tuon taivaallista.
10.11.2022 20:58
Asiallisesti Jeesus ei ole tuleva, koska hän on niin menevä mies.
Hän menee teidänkin ohi. Älä siis jännitä.
10.11.2022 20:55
Herra on totta tosiaan melkoinen varas: Raamattukaupalla rahastaa, kirkollisveroina ryövää ja kaiken maailman saarnaajien huijauksilla niistää pienituloisilta miljoonat. Ei ihme, ettei kehtaa naamaansa näyttää.
10.11.2022 16:34
Jeesus on nostanut kansaneläkettä jo tosi pitkään.
Pitäisi jo lopettaa mokoman huuhaan rahoittaminen.
10.11.2022 16:30
Jeesus on suurta satua. Asiallisesti sellainen ei tule koskaan.
10.11.2022 16:28
Valehtelet! Ei tule!
10.11.2022 16:27
Se "tänään" on Jeesuksella ollut tarinoiden mukaan käytettävissä jo 2000 vuotta ihan suotta.
10.11.2022 16:26
Ai niin! Sananvapaus on vain sinulla laukoa päivittäin täällä "älykkäitä". Muiden pitää olla hiljaa, kun "mestari" kommentoi :D
Painu sinä Jeesuksesi kanssa helvettiin. Ota myös Jumallah mukaan.
10.11.2022 16:24
Parodia on suomalaisille vaikea laji, koska sen ymmärtäminen vaatii älyä. Toisin sanoen en ole hädissäni, koska ennen tulee Mustanaamio oikeasti uudelleen kuin Jeesus ensimmäistäkään kertaa.
10.11.2022 09:15
"Odottele vain kaikessa rauhassa ei mitään kiirettä"
Tiedät siis tarkemman ajankohdan! No kerro!
10.11.2022 06:59
"kirjoittelee internettiin peloissaan pissit housussa."
Onneksi minulla on vain housuissa. Sinulla se on päässäsi :)
10.11.2022 06:57
Ei pelota yhtään. Kysyin vain tarkempaa tietoa, koska jotkut väittävät Jeesuksen tulevan.
10.11.2022 06:56
Niin ja lisäksi se paikka! Minne mestari laskeutuu?
Toivottavasti ei mene ohi ja hän laskeutuukin kuuhun. Siellä ei olisi mediaa paikalla, mikä saattaa olla haitaksi asian tiedottamisen kannalta.
10.11.2022 05:52
72 / 230