Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tarkkanäköinen
profiilit
tarkkanäköinen
tarkkanäköinen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
2244
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tarkoittaako+tämä+Suomalainen++ASIANTUNTIJA,+että+Saksa+++JA++EU+ovat+harjoitusten+järjestäjät,+JOS+nato+hänen+kertomansa+mukaan+EI++ole+mukana.++Onko++saksa+viemässä+RAUHANLIITTO-EU+:ta++nyt+tuhontielle.+Suomen+tasavalla+on+sanoutua+irti+,+sitä+parempi+.+mitä+pikempi.
09.04.2021 09:22
Saksa+ilmoitti++NATOLLA+++EI++OLE+++SUURTA++ROOLIA+++Ukrainaan+järjestettävissä+
+NATON-sotaharjoituksissa.+Mitä+se+sitten++tarkoittaa+.+KENELLÄ++ON
09.04.2021 09:14
Voi+sinua++tietämätöntä.+Ymmärrän+sinua+ja+häpeääsi++kun+totuus+sinulle+lapsenuskoinen+selviää.
09.04.2021 09:10
Demokratia++ei+tarkoita+mitään+tai+se+tarkoittaa+kaikkea.+Mikä+on+politiikkaa.+TÄMÄ++ON++TOTUUS.+Se+pitäisi+korvata++sanalla+PARLAMENTAARINEN+.+MUTTA+tämä+edellyttää.+että+KAIKKI++ROTTA_POLITIIKOT+lopettaisivat+nykyisen+olemassaolonsa+ja+RYHTYISIVÄT++REHELLISIKSI.+....+No+siihen+kierouteen++se+tyssäsi.+Kuten+edellä+kerrottu+ja+todettu++AINAKIN++EU++VOI++ja+sen+pitää+
+edelleen+jatkaa+DEMOKRATIAN+JAUHANTAASA+,+kuten+Pohjois-Korean+ja+Kongon.++Parlamentaarisuus+on+demokratian+++TÄYDELLINEN++VASTAKOHTA,+jota+eu.+ei+pysty+koskaan+sertifikioimaan,+ei+edes+asettamaan+didektiiveihinsä.
09.04.2021 09:06
Siellä+odottaa+STLANLINGRAD+..............ja+.........(((((((+EURAASIANAROT+))))))+=Natsien++liejuinen+hautuumaa.++Saksa+(+angela)+ilmoitti+seuraavaa,,,,+natolla+EI++OLE++suurta+roolia+tulevissa+Ukrainan+sotaharjoituksissa.+Siis+kyseessä+on+mitä+ilmeisimmin+++saksan+sotaharjoitukset=saksan++NELJÄS+tutustumiskäynti+Ukrainaan.
09.04.2021 07:51
Vai++EI++OLE++vettä.+::::::::::O++sancta++simplicitas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
09.04.2021 07:37
Olen+lukenut+demokratin+perusteluja+jo+vuosikymmeniä++sitten.+Ensimmäinen+kuvaus=+
++DEMOKRATIASSA++++VALTIO++OMISTAA++KAIKEN+++,+yksitysellä+ihmisellä+EI++OLE++OMISTUSOIKEUTTA.+Onko+jonkin+muunkinlaista+demokratiaa,++jos+on+.+ANNA+TULLA.
09.04.2021 07:32
Pistäppä+tänne,+koska+Afganistian+sota+on+lopetettu.+MIELENKIINTOISTA+kuulla.
08.04.2021 15:58
Oletetaan+että+olen+selvinnyt+alaluokille.+SINÄ+TOIMIT++OPETTAJANA.+minä+tyhmänä++kysyn.++MITÄ++SE++DEMOKRATIA+ON++JA++mitä+se+TARKOITTAA,+kun+opettaja+sitä+koko+ajan+hollaa.+Koulu+loppuu+klo:15.00++"opettaja"+olkaa+hyvä.
08.04.2021 08:18
OTA++HUOMIOON.++Näinkin+voi+käydä.+Minäpä+kerron+erään+tosi+tarinan.+Jehovantodistajat++"ISKEVÄT"+ihmisen++heikkoihin+hetkiin.+Kävi+näin.+maatalon+emäntä+kuoli.+nuori+miespuolinen+jehovantodistaja+sai+tehtäväkseen+"käännyttää"+leskiisäntä.+kirjoittamaan+testamentti++jehoville.+Tämä+jehovantodistaja+kertoi+MINULLE.+että+siinä+kävi+niin+,että+isäntä+oli+häntä+vahvempi,+ja+hän+"epäonnistui".++Ymmärsitkö.++LÄHETÄ++TUO+turvallisuutta+ja+vihapuhetta+seuraava+taho+luokseni,+niin+jutellaan.
08.04.2021 08:11
Penalistanne++en+tiedä,+enkä+sen+sisällöstä.+Mutta+TÄSSÄ++MEIDÄN++YHTEISESSÄ+PENALISSAMME+olen++kylläkin+terävin++Jos+näin+on+kun+toveri+tylsimys+kertoo,+että+toimintaani+seurataan-+HYVÄ+++ottaisivat+siis++niinkuin++opiksi.+EI+se+ole+tyhmä+,+joka+kysyy,+vaan+se+joka+ei+ota+asioista+selvää.=+kassaneiti+marin......................MINUA++EI++NEUVOTA!
08.04.2021 08:01
EU-trollit+="+soroksen+ihmisoikeusjärjestöt"+Trollasivat+Honkg+Kongissa.+Valko-Venäjällä.+Venäjällä.+Väli-merellä,+Usassa+vaalien+alla+MUSTILLE+valtaa+.+poliiseja+vastaan+YM.+Ja+nyt+UKRAINA.++JOKA+paikassa+tulee+soroksem+ja+eu:n+SEKASORRON+LIETSOJILLE+=IHMISOIKEUSJÄRJESTÖILLE++turpiin.+vielä+kun+jenkki+poliisi+vapautetaan+ja+navaljyn+palautetaan+euvostoliittoon.
08.04.2021 07:40
Voi+sinua+onnetonta+,+olet+säälittavä+ja+tyhmä.+Älä+vaan+sinä+laita+Aasinhattua+päähäsi.+Aasia+EI++VOISI+enempää+loukata.+vaikka+yrittäisi.
08.04.2021 07:29
Olen+niin+tyhmä+,+ETTEN++TIEDÄ++MITÄ++DEMOKRATIA+ON.+Kun+on+ruotsi+DEMOKRAATIT,+On+PohjoisKorean+DEMOKRAATTINEN+kansantasavalta.+Kongossa+on+demokratiaa,+DDR+oli+demokratiankehto,+jossa+HOONEKKERI+sai+102%+kannatuksen+DEMOKRAATTISISSA+vaaleissa.+Saattaa+olla+että+Marsun+perseessäkin+vallitsee+demokratia.+VOI++MINÄ++PYYDÄN++,+kerro+MITÄ++SE++ON????
08.04.2021 07:26
Kaksi+on+varmaa+ja+taattua+"tavaraa"+Historintuntemus+ja+luotettavt+tietolähteet-.+Ne+kun+yhdistetään+maalaisjärkeen,+sydämensivistykseen+ja+tolkunmiähen+mailmankatsomukseen.Näillä+eväillä+ollaan+lipilaari+demokratiasta+kaukana+,+kuin+itä+on+lännestä.+Jaa+niin+SUOMESTA.
07.04.2021 23:20
Se+oli+piikki,+muttei+pistänyt.+EI++MITÄÄN++ANTEEKSI+++kaikki+kostetaan-
07.04.2021 23:08
Tarkoitukseni+on+ETTEI++KETÄÄN++HÄMÄTÄ,+ei+yhden+yhtäkään.+Mutta+sinulle....+sano+EDES+YKSI+asia+jonka+olen+kirjoittanut,+mikä+ei+pidä+paikkaansa+EDES++YKSI.
07.04.2021 23:05
Minäpä+kerron+sinulle+,mistä+sen+keksein.+Siitä+sen+keksein+kun+SAKSA+ilmoitti,+ettei+NATOlla+ole+suurta+roolia+tulevissa+UKRAINASSA+järjestettävissä+SOTAharjoituksissa.++OUTOA++VAI++MITÄ????
07.04.2021 23:00
Vai+on+se+molokin+pään+malli++väännettävissä+rautalangasta.+Ompa+outo"+syömäkone".+Tämä+oli+aivan+uutta+tietoa.
07.04.2021 22:35
No+onko+niitä+tilastoja.+EN+KIISTÄ++ENKÄ++VÄITÄ+etteikö+stalin+olisi+ollut+täysi+paholainen.+MUTTA++MUISTA.+saksan+kansallissosialistit+hitlerin+johdolla+etenivat+Ukrainan+aroille+TAPPAEN+KAIKKI+MIKÄ+LIIKKUI.+Mutta+sinne+hyytyivät.+Mutta+nytpä+mennään+naton+selässä,+ja+jälleen+tulee+lättyyn+oikein+huolella.
07.04.2021 22:31
60 / 113