Vapaa kuvaus

Aloituksia

10

Kommenttia

2567

  1. Tässä+mielenkiintoinen+pihkauutinen+iltalehdestä+mitä+sitäkin+pitää+lukea+jos+näkyy+asiallinen+aihe+kuten+tämä.Tästä+haluaisin+Puosun+kanssa,+kun+ja+jos+täällä+käy,+vaihtaa+ajatuksia+metsäteollisuuden+jalostusaste+ja+luovuuskysymyksen+siksi,+että+eipä+näin+ymmärrystä+vaativasta+aiheesta+täällä+ketjulla+kenenkään+muunkaan+kanssa+voisi+keskustella.https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/f5c6d429-bb16-4969-b447-e141cac192dd?utm_campaign=kiintea_iltalehti_uutisboksi_201808&utm_medium=almainternal&utm_source=kauppalehti.fiOn+erittäin+pitkään+ollut+tiedossa+hjavupuiden+itsesuojelutuotteen+eli+pihkan+ja+mäntyöljyn+erinomainen+desinfiointikyky.+Siksi+maailmalla+melkein+missä+tahansa+maassa+on+ihan+peruskaupoissa+tarjolla+lukuisia+mäntyöljypohjaisia+desinfektioaineita+ja+myös+pihkalle+erilaisia+tuotekehityksiä+muussakin+kuin+ihonhoidossa.Meillä+taas+pihkaa+on+varsin+vähän+käytetty+salvoissa+tai+haavanhoidoissa+vaikka+sen+tiedetään+pystyvän+tehokkaasti+moniin+patogeeneihin+joihin+monet+synteettiset+desinfektantit+ja+voiteet+eivät+oikein+tehoa.+Myös+mäntyöljypohjaisia+yleisiä+siivousdesinfektioaineita+meillä+on+hämmästyttävän+vähän+verrattuna+muuhun+maailmaan+missä+tarjontaa+riittää.+Tämä+siitä+huolimatta+että+olemme+suuri+mäntyöljyn+ja+pihkojen+tuottajamaa.Meillä+sensijaan+kansallisen+"tavan"+mukaan+mäntyöljyä+on+UPM+keksinyt+aloittaa+käyttämään+poltettavan+eli+ns.+biodieselin+raaka+aineena.+(Bio+Verno)+Toisinsanoen+arvokasta+ja+monipuolista+raaka+ainetta+käytetään+kaikkein+vähiten+jalostettuun+ja+tuottavaan+toimintaan,+mihin+sitä+taas+ei+juurikaan+missään+muussa+havupuukorjuun+suurmaassakaan+tehdä.Minusta+meidän+metsäteollisuuden+innovointikyvyssä+ja+taloudellisessa+ajattelussa+on+rajuja+puutteita.Mistä+ihmeestä+tällainen+halvautuneisuus+tuote+ja+liiketoimintakehityksessä+oikein+mahtaa+johtua?Etkö+sinä+Puosu+voisi+vielä+palata+eläkkeeltä+auttamaan+nykytuotekehittäjiä+edes+jotain+ymmärtämään.+Vai+johtuuko+meidän+huono+luovuus+ihan+vaan+näiden+nykyisten+tuotekehiottelijöiden+äideistä!
  2. Korjaan+poikkeuksellisesti+yhden+väärin+ulostulleen+sanan+tuolta++ja+sana+kuuluu+lukea+:puolueen+jäsen+eikä+puolueensäjen+miten+se+koneen+muotoilemana+ilmesti+paperilleTerveisiä+vaan+puoluetoveri+Rapunzellalle+jos+sattuikin+ihan+yllätyksenä+tulemaan.Jää+vielä+alueita+joista+ajatellaan+eri+tavoinkin,+mutta+sehän+on+normaaleille+ihmisille+luonnollista.+Vinksahtaneille+eli+omaan+ideologiaansa+tai+päässä+pyörivään+lopteriin+vinksahtaneille+jokain+eri+lailla+näkeminen+on+persuutta+ja+pitäisi+hoitaa+"eliminoimalla+tai+mujin+melko+tuoksuvin+keinoin+kuten+vaikkapa+systemaattinen+valehteleva+halveeraamisen+yrittäminen.+Se+valitettavasti+toimii+hyvin+moniin+naisiin+ja+maalitauluksi+otetut+naiset+mieluummin+poistuvat+kuin+jäävät+korjaamaan+malaajan+väri+ja+valuvikoja.Itse+asiassa+oikein+fiksi+mieskin+poistuisi.+Itse+en+ole+poistunut+kun+minulla+on+tämä+kirjoitusharrastus+mitä+en+tarpeeksi+saa+sammutettua+ammatti+ja+asiafoorumeilla+ja+toisaalta+sen+verran+suuri+oikeuden+ja+ihmisyyden+tasju,+että+kokisin+itseni+tosi+saastaiseksi+jos+en+olisi+omalta+osaltani+yölöläpitämässä+oikeaa+totuutta+ja+suhteellisuutta+molempien+pahimmanlaatuisilta+uhkaajilta.+Täällä+ketjulla+niitä+on+onneksi+vain+1+pahuusjohtaja+ja+yksi+ympäri-idiotismin+kappalainen+ja+muutama+näiden+johtoon+omasta+heikosta+persoonallisuudesta+johtuen+alistuneita.+Ja+onpa+ajanmittaan+ollut+kyllä+niitä+ihmisen+hyvyyden+puolellakin+olleita.Taidankin+illalla+jos+framilla+ollaan+laittaa+yhden+sellaisen+mielimusiikkia+Gaatano+DonizettiltäLucia+di+Lammermoor+ainakin+olisi+tarjolla+esikansiossa
  3. Politiikan+osalta+vähän+otteita+jatkossa+miten+kommentoidaan+ajankohtaisketjuilla+ammattimedioissa.:Tässä+Tuppuraisen++poliittisesta+ja+osaamisasennoiytumisesta+eräässä+media-artikkelissa"Kansalainen+vastaa+niinkuin+sille+huudetaan:Höttöä,+höttöä,+unelmaa,+maailmansyleilyä+illuusioita,+utopioita,+epärealismia,+ihan+eri+käsitys+oikeudesta+ja+ihmisoikeuksista.+Ilmeisesti+ihan+eri+ihmisten+ja+kenties+jopa+eri+sukupuolen+AY+etu+edella.Ei+hajuakaan+erityisen+tarpeellisesta+ja+hyödyllisesta+teollisuustalouden+ja+eri+infrojen+toteuttamisesta.+Täysin+olematon+kyky+myös+asiantuntijoilla+nähdä+luovuuden+osuus+työllistämisessä+ja+teollisuudessa+enkä+nyt+tarkoita+luovuudella+maalaamista,+soittelemista+tai+akateemisia+tutkintoja+vaan+parempia+nykytuotteita,+uusia+teollisen+mittakaavan+tuotteita+ja+vaikkapa+koko+tuhansia+ihmisiä+työllistävä+sisävesiinfran+luominen+koko+maan+suuret+vesialueet+ketjutettuna+ja+uudella+suurkanavalla+kotimaan+alueelta+mereen+yhdistettynä.Kaikki+sen+liikennevälineistön+rakentaminen+ja+operointi.+Tosin+jäisihän+samalla+teitä+rasittavia+rekkoja+myytäväksi+kehitysmaihin.+Energia+alan+täys+remontti+ja+sähköntuotannon+stabiili+täysomavaraistaminen.+Yksinkertaisen+biokaasun+pakkotuotto+karjatiloille+ratkaisten+samalla+myös+maatalouden+massiivista+kokonaispäästöä.+Koko+metaani,+erityisesti+LNG+valtamerituonti+ja+maanlaajuinen+jakelu+infran+luominen,+no+listaa+voisi+jatkaa+sivukaupalla.+Tuppuraisilla+ja+Tappuraisilla+ei+tuota+ymmärrystä+eikä+sen+luovaa+halua+ole."Olen+muuten+Hesarissa+lukenut+lähes+jokaisen+Rapunzellan+poliittisen+kommentin+ja+voitteko+kuvitella,+että+olen+hänen+kansaan+poliittisista+asioista+lähes+kautta+koko+linjan+samaa+mieltä!+Rapunzellan+on+siis+persujahtaajien+mielestä+ihan+pakko+olla+kovan+luokan+persu+ja+puolueensäjen+kuten+minäkin+vaikka+todellisuudessa+lähimmäksi+puoluetta+olen+päässyt+näkemällä+Kike+Elomaan+vuosia+sitten+livenä+Lappeenrannan+torilla+Persujen+torikorissa+kahvia+ja+pullaa+jakamassa+kun+siitä+ohi+purjehdin.+Nämä+persut+syntyvätkin++sairaissa+päissä+ihan+muin+perustein.Pidin+muuten+Kike+näkemästäni.+kaunis+ja+hyväkuntoinen+nainen,+Kannaattaa+hyviä+poliittisia+ja+yhteiskunnallisia+asioita+ja+kaiken+lisäksi+Sainio+omaa+sukuaan.
  4. Se+muuten+pahantahtoisen+kirjoituksen+kontrollointi+toimii+parhaiten+siten,+jos+jollakin+sattuu+olemaan+niskassa+joku+patologinen+vihamielinen+psykopaatti,+että+kun+avaa+ketjun,+niin+vetää+sivu+scrollinäppäimestä+tekstin+suoraan+pohjille+ja+sitten+nostaa+hiljaa+ylöspäin+edellisen+kommentin+pohjille.+Siitä+saa+heti+otteen+onko+kyseessä+patologinen+vainoaja+vai+tavallinen+kirjoittaja.Toivottavasti+monikaan+ei+joudu+tuota+ohilukutekniikkaa+harjoittamaan.+Minun+niskaani+vaan+hyppäsi+sama+patologinen+tapaus+jo+noin+15+vuotta+sitten+kun+uutena+alussa+hiukan+kerroin+elämästäni+maailmalla+,+sen+iloista+ja+murheista.+Hänelle+pilkunsiirtelijän+elämän+tehneenä+sellainen+elämä+oli+täyttä+fiktiota+ja+siksi+hän+alottui+heti+kaiken+kertomani+leimaamisen+valeeksi+ja+keksinnöiksi+ja+kävi+kaiken+mahdollisen+kimppuun+ja+aina+halventamisyrittäen+ja+keksien+kaikki+juttunsa+itse.Tapaus+oli+niin+paha,+että+hän+on+edelleenkin+niskassani+kun+häntä+valitettavasti+ovat+muutamat+omissa+vaikeuksissa+ollet+ns.+ylläpitäneet+ja+osin+jopa+ruokkineet+hulluja+kimppunkäymisiä+ja+vainoamisia.+Eniten+minua+kuitenkin+surettaa+ne+monet+hyvät+naiset+jotka+hänen+hyökkäyksensä+heitäkin+kohtaan+lopulta+ajoi+uuvuksiin+ja+pois+osallistumasta.+Aivan+noiden+uhrienkaan+vuoksi+minä+en+katso+aiheelliseksi+poistua+paitsi+kun+tulee+luonnollinen+poistuminen+mikä+lopulta+jokaisen+poistaa.Meidän+tuon+tyypin+hommista+huolimatta+"hengissä"+selvinneiden+onkin+vaan+jatkettava+juuri+niin+että+ei+lue+sen+luomuksia+eikä+sen+ihmisryhmäjahtaajankaan+"luomuksia".Kannattaa+kirjoitella+ihan+harrastuksen+ja+sitä+mikä+huvittaa+ja+siellä+missä+huvittaa.+Minäkin+valtaosan+kirjoitan+ihan+muualla+ja+asiakommentointifoorumeilla+sekä+tunnistamattomilla+nimimerkeillä+että+yhdessä+paikassa+jopa+omalla+nimelläni+vaikka+senkin+voisin+vaihtaa+sielläkin+nimimerkkiin.+Nimimerkkikin+on+valmiina+rekisteröity,+jos+sinne+kertomani+tapainen+psykopaatti+ilmaantuisi.+Tosin+siellä+psykopaatit+saisivat+muilta+kirjoittajilta+hyvää+kyytiä+ja+heti.Nytkin+kirjoittelin+siis+ihan+huvikseni+muistuttaakseni+satunnaisia+ohikulkijoita+siitä+millaisia+karikkoja+ja+ns.+liukumiinoja+eli+naudan+jätöksiä+voi+kaikkialla+kohdata+ja+miten+niistä+voi+selvitä+jos+ei+halua+heti+luovuttaa+hulluuden+edessä+ja+ottaa+Ritolat.AB
  5. Minua+kyllä+aidosti+jonkin+verran+säälittävät+nuo+patologiset+psykopaatit+ja+maaniset+vihaajat.+Mitään+he+eivät+opi,+mikään+ei+mene+jakeluun.+Ei+edes+niin+vähä+kuin+että+heidän+kuluneesssa+vihassaan+ei+ole+minun+lihaani+sopivia+hampaita+enää+vaan+elämä+jatkuu+ihan+sellaisena+kuin+itse+sitä+haluan+toteuttaa,+ja+niin+kauan+kuin+viitsin+sitä+toteuttaa+eli+tieteen,+taiteen,+musiikin+ja+yhteiskunnan+historian+ja+ajankohtaisten+kohtaloiden+analyyseillä+ja+hetkittäin+jopa+ohjeilla+miten+olisi+parempi+toimia.Nänä+henkiset+muumiot+eli+joiden+aivotoiminta+on+muumion+tasolla+eivät+tietenkään+ymmärrä+muuta+kuin+sen+vihan+minkä+muumio+oli+antanut+muumiotorakoilleen+tehtäväksi+jos+joku+tulee+muumion+hautaa+ryöstämään.Merkillistä+mutta+samalla+täysin+älyvapaata+väkeä.+No+mikä+muu+voisikaan+olla+seurauksena+jos+on+50+vuotta+aamu+7'stä+iltapäivä+4'jään+siirellyt+pilkkuja+ja+toinen+nuorena+ehtinyt+ajaa+muutaman+kierroksen+taksia+ennekuin+on+oikea+työhalu+kadonnut+ja+on+ollut+pakko+siirtyä+metsän+keskellä+ja+hoitaa+lämmitys+naapurin+lahdoittamilla+tuulenkaatopuilla.Onneksi+eräs+oli+onnistunut+korjaamaan+romu+zetorin+lumenajokuntoon+ja+saa+sillä+talvella+rahaa+voin+ja+suolan+ostoon.+Muunhan+saa+lähimetsän+kaatuneista+ja+järven+kaloista+katiskalla+jos+jaksaa+soutaa+riittävän+syvälle.Heille+tällaista+tilanne+sopivaa+muzakkia.+Itse+he+eivät+siitä+mitään+ymmärrä,+mutta+joku+muu+saattaisihttps://www.youtube.com/watch?v=x1cxO33VausTatjanan+konstellaatiojahttps://www.youtube.com/watch?v=HDzvMSTFHek&list=RDlqmrp6fekSI&index=6**********Esitän+tässä+vielä+yön+suurennusleille+ja+kuuntelilaitteille+oikein+mahtavan+pilaantunutta+nieltä+nostattavan+tukimarssiin.+Tästä+se+taas+into+nousee+vieden+vinoutunutta+ajatusmaailmaansa+entistäkin+vinompaan+suuntaanhttps://www.youtube.com/watch?v=ss6nr9psJ0gOmissa+muumiopiireissään+tämä+on+kuitenkin+kunniamusiikkia.+Sellaista+mikä+innostaa+antaumuksella+takaa+ajamaan+persuja+vaikkei+sellaisia+olisi+edes+samassa+läänissä..+Täällä+tai+Sodankylässä,+kaikki+on+saatava+kinni+ja+mieluiten+käyttää+pohjanmaalaisen+minkin+rehuksi,+ja+minkki+sitten+maailman+puhdistajien+tunnusvaatteeksi
  6. Minua+kyllä+aidosti+jonkin+verran+säälittävät+nuo+patologiset+psykopaatit+ja+maaniset+vihaajat.+Mitään+he+eivät+opi,+mikään+ei+mene+jakeluun.+Ei+edes+niin+vähä+kuin+että+heidän+kuluneesssa+vihassaan+ei+ole+minun+lihaani+sopivia+hampaita+enää+vaan+elämä+jatkuu+ihan+sellaisena+kuin+itse+sitä+haluan+toteuttaa,+ja+niin+kauan+kuin+viitsin+sitä+toteuttaa+eli+tieteen,+taiteen,+musiikin+ja+yhteiskunnan+historian+ja+ajankohtaisten+kohtaloiden+analyyseillä+ja+hetkittäin+jopa+ohjeilla+miten+olisi+parempi+toimia.Nänä+henkiset+muumiot+eli+joiden+aivotoiminta+on+muumion+tasolla+eivät+tietenkään+ymmärrä+muuta+kuin+sen+vihan+minkä+muumio+oli+antanut+muumiotorakoilleen+tehtäväksi+jos+joku+tulee+muumion+hautaa+ryöstämään.Merkillistä+mutta+samalla+täysin+älyvapaata+väkeä.+No+mikä+muu+voisikaan+olla+seurauksena+jos+on+50+vuotta+aamu+7'stä+iltapäivä+4'jään+siirellyt+pilkkuja+ja+toinen+nuorena+ehtinyt+ajaa+muutaman+kierroksen+taksia+ennekuin+on+oikea+työhalu+kadonnut+ja+on+ollut+pakko+siirtyä+metsän+keskellä+ja+hoitaa+lämmitys+naapurin+lahdoittamilla+tuulenkaatopuilla.Onneksi+eräs+oli+onnistunut+korjaamaan+romu+zetorin+lumenajokuntoon+ja+saa+sillä+talvella+rahaa+voin+ja+suolan+ostoon.+Muunhan+saa+lähimetsän+kaatuneista+ja+järven+kaloista+katiskalla+jos+jaksaa+soutaa+riittävän+syvälle.Heille+tällaista+tilanne+sopivaa+muzakkia.+Itse+he+eivät+siitä+mitään+ymmärrä,+mutta+joku+muu+saattaisihttps://www.youtube.com/watch?v=x1cxO33VausTatjanan+konstellaatiojahttps://www.youtube.com/watch?v=HDzvMSTFHek&list=RDlqmrp6fekSI&index=6
  7. 11 / 129