Vapaa kuvaus

Aloituksia

10

Kommenttia

2567

1. Minähän+olen+aina+ymmärtänyt+tuota+van+lifeä+ja+olisin+siihen+jollain+tasolla+ehkä+saattanut+ryhtyäkin+ellei+olisi+mennyt+tuo+kurkku+uusiksi.Se+sopii+osalle+ja+toisille+taas+ei.+Jokainen+vapaasti+valitkoon+miten+elävät.Ymmärrän,+että+sinua+ei+juurikaan+"mummojen"+analysointi+kiinnosta.+Onhan+sinullakin+siellä+"sukset+ihan+tarpeeksi+ristissä"+melkein+jokaisen+kanssa.+En+ole+kyllä+huomannut+sinullakaan+olleen+mitään+ongelmia+henkisesti+tasapainoisen+rouva+Ceen+kanssa.+Hän+on+ilmeisesti+niitä+harvoja+peroonallisuuksi,+jotka+osaavat+uida+vaikka+kuinka+matalassa.!Muut+mummot+saattaisivat+vaan+olla+todella+hämmästyneitä+mitä+heistä+oikeasti+ajatellaan+näiden+provosoitujen+inhokirjoitusten+sivutuotteen+ohella.Nythän+kantoja+ja+näkemyksiä+on+tehty+Ceetä+lukuunottamatta+täysin+subjektiivisesti+ja+manipuloitujen+tunteiden+ohjaamina.Siksi+kai+edelleenkin+kaipaavat+Peeweliä,+kun+Peeweli+osasi+liehitellä+ja+nuoleskella+eli+toteuttaa+minkä+tahansa+ikäisen+naisen+pohjimmaista+tarvetta.Me+olemme+ollett+asiallisia+ja+rehellisiä+ja+puhuneet+absoluuttista+totta,+vaikka+pyydettynä+välillä+inhoittavia+adjektiivejä+käyttäen.Kaikki+vanhat+mummot+jos+haluavat+muistavat+että+minäkään+en+koskaan+käyttänyt+huonoa+kieltä+tai+ilmaisuja+ennenkuin++se+oumua+mua+alkoi+pahasti+vetämään+jutut+riidaksi.Mutta+aikansa+kutakin.+Ihmiset+lopulta+joutuvat+menemään+hautaan+sen+kanssa+mitä+ovat+taaksensa+jättäneet+jälkenä+itsestään..Katsotaanpa+mitä+vielä+saa+kirjoitettua+kunhan+ilma+viilenee.+Tuo+oli+siis+ihan+meidän+poikien+välistä+jorinaa+millä+yritetään+turhaan+parantaa+naisten+ymmärtämistä.Ehkä+keksi+jonkun+hyvän+herkun+tuolta+tietoviisauden+u+tuubista
  2. Huh,+huh,+olipa+tosi+hikinen+kokous+ja+päivä+tänään.+alkuiltapäivästä.+Meinas+pulssi+viuhtoa+juoksijan+lukuja.Oli+hiukan+omia+hyvinvointi+ja+asiainhoito+ratkaisuja+ennakoivasti+tapetilla,+eli+valmistaudun+sekä+pakolliseen,+että+tarpeelliseen.Mitään+yksityiskohtiahan+en+voi+enää+kertoa+kun+tiedämme+erään+mikroskooppitarkkailija+peräpukaman+vahtivan+joka+kirjainta+ja+sitten+jossain+vaiheessa+poimivan+niitä+ihan+eri+merkityksessä+omaan+käyttöönsä+kuvitteleminaan+aseina!++Sinulle+Efsolvent+voisin+muuten+kertoakin+kun+sinä+olet+ainoa+henkilö+täällä+joka+on+yhtä+rehellinen+kuin+minä,+mutta+paljon+rohkeampi+ja+uskallat+sanoa+selkosuomella+mitä+ajattelet.+Minua+vaivaa+edelleenkin+ulkomailta+tarttunut+viitteellinen+asioiden+selvittely.++Siksi+aina+olenkin+ja+siinä+kaikki+vuodet+johdonmukaisesti+toivonut+sivistyneempää+keskukstelua,+mutta+turhaan+.+Niin+kauan+kuin+mummot+kieltäytyvät+tunnustamasta+tosiasioita+ja+kertomasta+niitä+oman+heimonsa+"rynkyttäjille,+se+asioiden+ja+henkilöiden+väärinkäyttö+ei+koskaan+lopu.+Se+on+siis+Ravun,+amummun+ja+Ceen+vallassa.+Heidän+on+hillittävä+oman+tallinsa+otus!Muuten+me+jatkamme+entiseen+tyyliin.+Kehitämme+juttuja+vaikka+toisten+viitteistä.+Sitä+kun+kutsutaan+keskusteluksi+ja+sellaisen+kieltämistä+nihilismiksi+ja+kiroukseksi.Tukholman+schwester+oli+myös+kokouksessa+ja+toi+minulle+nyt+erittäin+kallista+21+vuotiasta++Appleton+Estate+tummaa+rhummia.+Varmaan+kalleinta+rhummia+mitä+tämän+talon+sisällä+on+koskaan+ollut.+Siinä+jää+Matusalemit+kolmanneksi.Kokouksessa+oli+mukana+myös+virolainen+sairaanhoitaja,+joka+huomasi+komentokeskuksen+kaapistani+pullon+Viru+Vage+wodkaa+ja+ilahtui+kun+kuuli,+että+se+on+minulla+ihon+puhdistusain+eena+sen+PEG+letkun+juuron+kohdalta,+mikä+on+siis+reikä+vatsassa+läpivienteineen+ja+välillä+vähän+valuttaa.Wodkan+käytön+ihon+desinfioinnissa+opin+venäläisiltä+jo+kymmeniä+vuosia+sitten+kun+opin+heidän+käyttävän+wotkaa+korvien+puhdistus-ja+lääkintä+aineena.Wotkaan+kastettu+nenäliina+pesee+kaikki+savetit+mennen+tullen.Muuten+minä+en+sinulle+tietenkään+mitään+ohjeita+anna+vaikka+peräpukama+yrittää+väkisin+erotella+meitä+pomoihin+ja+oppipoikiin.+Saatan+antaa+ajatusmallia+siitä+miten+myös+jotain+asiaa+voisi+hoitaa,+kuten+pysymällä+täysin+irti+peräpukamasta+kaikissa+oloissa+ja+nimenomaan+olla+provosoitumatta+vaikka+provosoitaisiin.+Psykopaatit+kun+ovat+manipuloinnin+mestareita,+paitsi+että+aina+narahtavat+siitä+jos+joku+vähänkin+haluaa+objektiivisesti+funtsia+kuka+mitäkin+sanoi+tai+tarkoitti.Minulle+sananvapaus+ja+sitten+rehellisyys+ovat+korkeita+arvoja+joita+kunnioitan.Edsonia+kunnioitan+vaikka+en+ihan+vastaavaan+suoraan+konfrontaatioon+ole+yhtä+rohkea.Siinähän+tuli+kuuman+ja+työhikisen+päivän+avaus.+Ties+vaikka+innostuisi+vielä+jostaan+linkistä+lisää+kirjoittamaa+"tietoviisautta"
  3. Hellurey+herr+Stedson,Ei+nämä+Marcelinotkaan+pahemmin+näytä+CO2++päästöjään+grillipidoissaan+laskevan.+Rajusti+menee+ilmaan+hiilidioksidin+lisäksi+PAH+aineita,+pienhiukkasia,+välitöntä+hiilihiukkasta+ja+myös+sivu+ja+tuotantovaikutuksina+tuhdisti+hiilidioksidia.+https://www.youtube.com/watch?v=-C88KtkFuSwMutta+ah+niin+hywää+ja+tarpeellista+proteiinia+parhaalle+aivotoiminnalle.Et+kai+siekään+ihan+sataa+luottaisi+presidenttiin,+pääministeriin+tasi+maa-jametsätalouministeriin+joka+olisi+vegaani.+Pakkohan+pelkän+kasviruoan+on+heikentää+ainakin+lasten+aivojen+kehitystä+Lapset+saavat+maitoakin+juuri+siksi,+että+siinä+on+aivojen+rakennusaineita+sekä+tarpeellisiba+rasvoina,+että+proteiineinä.Yksi+kunnon+tullis+paukku,+reipas+härän+tms++pihvi+kerran+päivässä,+ryyppäys+oliivi+tai+rypsiöljyä+parimkertaa+päivässä.+lusikka+kalaöljyä+jas+kohtalaonen+valikoima+kotimaassa+eittäin+helposti+suuressa+mittakaavassa+ja+hyvällä+tuottavalla+hinnalla+kasvatetavilla+kuituja+tarjoavilla+´materiaaleill.q.+Marjoja+ja+sipulia+sekaan+silpottuna.Tuon+tuotannon+pystyisimme+nopeasti+nohjaamaan+maailmakäyttämään+laatuun.Kasvimassa+on+vaan+pidettävä+tyystin+pois+kaikesta+o+polttoainekäytöstä+energian+osaltaJos+emme+paljasta++tuon+väärinkäytön+seurayksia+tulemmen+vuodesta+toiseen+kiihtyvästi+Erilainen+ruokavalio+kyllä+helpottaisi+yleistä+päästötilannetta.Kuuntelin+myös+napaohjelmia,ja+niiden+ruokavaliosta+oöytyy+yllättävä+js+tärkeä+rasvaelementti,+nimittäin+rypsiöljyMuunmuassa+täsä+minut+täyskombinoidussa+pussimuonitusessakin+rypsiöljyn+osuus+on+surastaan+merkittävä