Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ali-Baba
profiilit
Ali-Baba
Ali-Baba
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2567
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minähän+olen+aina+ymmärtänyt+tuota+van+lifeä+ja+olisin+siihen+jollain+tasolla+ehkä+saattanut+ryhtyäkin+ellei+olisi+mennyt+tuo+kurkku+uusiksi.
Se+sopii+osalle+ja+toisille+taas+ei.+Jokainen+vapaasti+valitkoon+miten+elävät.
Ymmärrän,+että+sinua+ei+juurikaan+"mummojen"+analysointi+kiinnosta.+Onhan+sinullakin+siellä+"sukset+ihan+tarpeeksi+ristissä"+melkein+jokaisen+kanssa.+En+ole+kyllä+huomannut+sinullakaan+olleen+mitään+ongelmia+henkisesti+tasapainoisen+rouva+Ceen+kanssa.+Hän+on+ilmeisesti+niitä+harvoja+peroonallisuuksi,+jotka+osaavat+uida+vaikka+kuinka+matalassa.!
Muut+mummot+saattaisivat+vaan+olla+todella+hämmästyneitä+mitä+heistä+oikeasti+ajatellaan+näiden+provosoitujen+inhokirjoitusten+sivutuotteen+ohella.
Nythän+kantoja+ja+näkemyksiä+on+tehty+Ceetä+lukuunottamatta+täysin+subjektiivisesti+ja+manipuloitujen+tunteiden+ohjaamina.
Siksi+kai+edelleenkin+kaipaavat+Peeweliä,+kun+Peeweli+osasi+liehitellä+ja+nuoleskella+eli+toteuttaa+minkä+tahansa+ikäisen+naisen+pohjimmaista+tarvetta.
Me+olemme+ollett+asiallisia+ja+rehellisiä+ja+puhuneet+absoluuttista+totta,+vaikka+pyydettynä+välillä+inhoittavia+adjektiivejä+käyttäen.
Kaikki+vanhat+mummot+jos+haluavat+muistavat+että+minäkään+en+koskaan+käyttänyt+huonoa+kieltä+tai+ilmaisuja+ennenkuin++se+oumua+mua+alkoi+pahasti+vetämään+jutut+riidaksi.
Mutta+aikansa+kutakin.+Ihmiset+lopulta+joutuvat+menemään+hautaan+sen+kanssa+mitä+ovat+taaksensa+jättäneet+jälkenä+itsestään..
Katsotaanpa+mitä+vielä+saa+kirjoitettua+kunhan+ilma+viilenee.+Tuo+oli+siis+ihan+meidän+poikien+välistä+jorinaa+millä+yritetään+turhaan+parantaa+naisten+ymmärtämistä.
Ehkä+keksi+jonkun+hyvän+herkun+tuolta+tietoviisauden+u+tuubista
26.07.2019 19:53
Kuumat+iskevät+viikonlopuksi.+Tässä+Edsonille+ja+miksei+inhimillisille+rouvillekin+tieteelliseksi+tiedoksi,+että+jos+on+tuuletin,+niin+itsensä+saa+pikajäähdytettyä+suihkuttamalla+iholleen+ihan+putkivettä+ja+kohdistaa+itseensa+se+tuuletusvire.
Se+ohut+vesi+haihtuu+tuulen+vaikutuksesta+pinnalta+endotermisellä+vaikutuksella+eli+haihtumisen+aiheuttamalla+viilentymisellä.+Se+on+hyvä+pika+apu+jos+ei+ole+muuta+lämpötilan+alennuskeinoa.
Tämäkään+ei+tietysti+tehoa+niin+liekehtiviin+ihmisiin+että+vesi+kiehuu+jo+ennenkuin+on+sellaisen+ihon+kohdannut.
Paras+olisi+edes+se+siirrettävä+ilmastointilaite-air+conditioner+jos+vaan+on+huone+mistä+löytyy+paikka+lämpimän+ilman+poistoputkelle.+Sellaisiahan+saa+melkein+tuulettimen+hinnalla.
Suomalaiset+taitavat+kutsua+ilmastointilaitetta+eli+airconia+ilmalämpöpumpuksi+ja+käyttävät+sitä+enemmänkin+lämmitykseen+kuin+viilennykseen.+Muualla+maailmassahan+air+con+on+aina+viilennystä+varten.
Mitäs+mieltä+Edson+olet+siitä,+että+alkaisimme+ihan+vapaasti+analysoida+niitä+kolmea+"kilttiä"+mummoakin?++Siitä+voisi+saada+hauskoja+keskusteluja+sillä+ihan+taatusti+silloin+pullahtaisi+esille+asioita+mitä+mummoista+kukaan+ei+ole+edes+ajatellut!+Täm,ä+siis+alustavana+ajatushupailukehitelmänä.+Se+olisi+huvittavampaa+kuin+kalastaja+Linkolankin+analysointi!
Tosin+on+tulossa+niin+kuuma+viikonloppu,+että+saa+nähdä+jaksaako+mitään+kirjoittaa.
26.07.2019 16:24
Edson!
Jos+se+ei+sinua+haittaa+niin+hoida+sinä+kaikki+"suhdetoiminta"+tuon+Lieksan+"ystävän"+kanssa.+Niinkuin+totesin+selkosuomella,+niin+minä+en+mitenkään+ainakaan+moneen+aikaan+osallistu+hänen+keitoksiinsa+ja+viisaampaa+olisi+ettei+kukaan,+kun+niistä+ei+mitään+iloa+kenellekään+seuraa+paitsi+hänelle+itselleen,+kun+hänen+ilonsa+on+häiriköinti+ja+"keittäminen"
Kirjoitellaan+me+vaan+metsistä+ja+puista+moottorien+ja+muonan+lisäksi.+Linkolastakin+voidaan+keskustella.
Kovaa+hommaa+muten+se+rekisteröityminenkin+useammalla+nimellä.+Vaatii+joka+kerta+eri+puhelinnumeron!
26.07.2019 11:45
No+nyt+tuli+minulta+vähän+kirjoitusta,+ettei+Edsolventin+ole+tarvinnut+yksinään+kirjoittelemassa+tai+mummojen+ammuntaleirin+naamatauluna+tai+tikkatauluna.
Ehkä+lisäviileyden+laskeutuessa+löydän+jotain+kiinnostavaa+utubesta+mistä+voisi+mielikuvitustaan+liidätellä+tai+valuttaa+vettä+kielezstään
25.07.2019 22:38
"Päinvastoin.+Ceenkin+olet+kiukuttelullasi+menettänyt+kokonaan"
Aika+kertova+lause+siitä+miksi+olen+sinun+asioiden+väärentely+addiktiotasi+kuvaillut.
Minäkö+olisin+Ceen,+koskaan+mitenkään+"omistanut"+tai+edes+halunnut+omistaa.+Cee+vaan+on+ollut+normaali+ja+luontaisesti+rehellinen+kirjoittaja+jolle+maistuisi+riidaton+kirjoittelu+mistä+vaan,+ja+siksi+tosi+hyvä+"jätkä"
Olettehan+te+tietenkin+minun+silmissäni+ihan+eri+matoilla.+Cee+on+ihana+nainen+ja+sinä+olet+tunkkainen+peräpukama.
.
Sinä,+inhimillisen+käytöksen+peräpukama,+olet+ainoa+täyseste+sille+mummojen+puolelta+ja+kyllä+muut+mummot+sen+ymmärtävät+vaikka+eivät+rohkene+sanoa.
Kannattaisikohan+taas+yrittää+ottaa+hiukan+etäisyyttä+ja+mennä+vaika+sen+ruskean+suolammen+rantaan+juomaan+sen+puhdasta+vettä,+jotta+jotain+puhdasta+itseensä+saisi.+Siellä+rannalla+voisi+ainakin+tuulettua.
Ja+kuten+vanhastaan+tiedämme,+sinä+et+kykene+lopettamaan,+jos+olet+onnistunut+jonkun+provosoimaan+huulien+linkoukseen+kanssasi,+joten+minun+taas+kerran+sanottava,+että+mitä+tahansa+tänne+oksennat+tämän+kommentin+jälkeen+niin+siihen+ei+vastausta+missään+muodossa+tule+kunnes+taas+sitten+joskus+kun+olet+yrittäny+manipuloida+muita+ja+saanut+jonkun+provosoitua+niin+että+ihan+patologisten+valheiden+korjaamiseksi+on+tultava+sananen+sanomaan
25.07.2019 22:31
Tuossa+väliin+Appleton+Estate+Rhum+21++años++arviota+testaajilta:
https://www.rumratings.com/brands/38-appleton-estate-21-year
Veikkaan,+että+jos+amummu+olisi+rhummin+ystävä+niin+tämä+kelpaisi+siinä+missä+yleislääke+Tulliskin!
25.07.2019 21:07
Huh,+huh,+olipa+tosi+hikinen+kokous+ja+päivä+tänään.+alkuiltapäivästä.+Meinas+pulssi+viuhtoa+juoksijan+lukuja.
Oli+hiukan+omia+hyvinvointi+ja+asiainhoito+ratkaisuja+ennakoivasti+tapetilla,+eli+valmistaudun+sekä+pakolliseen,+että+tarpeelliseen.
Mitään+yksityiskohtiahan+en+voi+enää+kertoa+kun+tiedämme+erään+mikroskooppitarkkailija+peräpukaman+vahtivan+joka+kirjainta+ja+sitten+jossain+vaiheessa+poimivan+niitä+ihan+eri+merkityksessä+omaan+käyttöönsä+kuvitteleminaan+aseina!++Sinulle+Efsolvent+voisin+muuten+kertoakin+kun+sinä+olet+ainoa+henkilö+täällä+joka+on+yhtä+rehellinen+kuin+minä,+mutta+paljon+rohkeampi+ja+uskallat+sanoa+selkosuomella+mitä+ajattelet.+Minua+vaivaa+edelleenkin+ulkomailta+tarttunut+viitteellinen+asioiden+selvittely.++Siksi+aina+olenkin+ja+siinä+kaikki+vuodet+johdonmukaisesti+toivonut+sivistyneempää+keskukstelua,+mutta+turhaan+.+Niin+kauan+kuin+mummot+kieltäytyvät+tunnustamasta+tosiasioita+ja+kertomasta+niitä+oman+heimonsa+"rynkyttäjille,+se+asioiden+ja+henkilöiden+väärinkäyttö+ei+koskaan+lopu.+Se+on+siis+Ravun,+amummun+ja+Ceen+vallassa.+Heidän+on+hillittävä+oman+tallinsa+otus!
Muuten+me+jatkamme+entiseen+tyyliin.+Kehitämme+juttuja+vaikka+toisten+viitteistä.+Sitä+kun+kutsutaan+keskusteluksi+ja+sellaisen+kieltämistä+nihilismiksi+ja+kiroukseksi.
Tukholman+schwester+oli+myös+kokouksessa+ja+toi+minulle+nyt+erittäin+kallista+21+vuotiasta++Appleton+Estate+tummaa+rhummia.+Varmaan+kalleinta+rhummia+mitä+tämän+talon+sisällä+on+koskaan+ollut.+Siinä+jää+Matusalemit+kolmanneksi.
Kokouksessa+oli+mukana+myös+virolainen+sairaanhoitaja,+joka+huomasi+komentokeskuksen+kaapistani+pullon+Viru+Vage+wodkaa+ja+ilahtui+kun+kuuli,+että+se+on+minulla+ihon+puhdistusain+eena+sen+PEG+letkun+juuron+kohdalta,+mikä+on+siis+reikä+vatsassa+läpivienteineen+ja+välillä+vähän+valuttaa.
Wodkan+käytön+ihon+desinfioinnissa+opin+venäläisiltä+jo+kymmeniä+vuosia+sitten+kun+opin+heidän+käyttävän+wotkaa+korvien+puhdistus-ja+lääkintä+aineena.
Wotkaan+kastettu+nenäliina+pesee+kaikki+savetit+mennen+tullen.
Muuten+minä+en+sinulle+tietenkään+mitään+ohjeita+anna+vaikka+peräpukama+yrittää+väkisin+erotella+meitä+pomoihin+ja+oppipoikiin.+Saatan+antaa+ajatusmallia+siitä+miten+myös+jotain+asiaa+voisi+hoitaa,+kuten+pysymällä+täysin+irti+peräpukamasta+kaikissa+oloissa+ja+nimenomaan+olla+provosoitumatta+vaikka+provosoitaisiin.+Psykopaatit+kun+ovat+manipuloinnin+mestareita,+paitsi+että+aina+narahtavat+siitä+jos+joku+vähänkin+haluaa+objektiivisesti+funtsia+kuka+mitäkin+sanoi+tai+tarkoitti.
Minulle+sananvapaus+ja+sitten+rehellisyys+ovat+korkeita+arvoja+joita+kunnioitan.
Edsonia+kunnioitan+vaikka+en+ihan+vastaavaan+suoraan+konfrontaatioon+ole+yhtä+rohkea.
Siinähän+tuli+kuuman+ja+työhikisen+päivän+avaus.+Ties+vaikka+innostuisi+vielä+jostaan+linkistä+lisää+kirjoittamaa+"tietoviisautta"
25.07.2019 20:42
Otapa+siitä+selvää!++Ei+edes+kannata+yrittää.+Pääasia,+että+aina+tiedostaa,+että+ainoa+sen+kommunikaatiotarkoitus+on+lietsoa+vihaa+ja+yrittää+jakaa+ihmisiä+mielikuvituksista+temmatuin+väittein,+missä+ei+ole+ollenkaan+sisältöä+muuten+kuin+sairaassa+päässään.
Parasta+kuten+aina+on+pysä+siitä+kaikin+mahdollisin+keinoin+erossa+ja+olla+edes+noteeraamatta+tai+vastaamatta+ja+jos+vierailee+jossain+niin+pysyä+yleisellä+tasolla+ja+käyttää+mahdollisimman+paljon+linkkejä+ja+liitteitä.
Se+on+jo+vuodet+aina+pienin+väliajoin+käynyt+muunmuassa+minun+kirjoitusvirheisiini+kiinni,+vaikka+tietää+mistä+ne+johtuvat,+samoin+yhteen+lievästi+homevaurioisen+kyläni+taloon,+missä+en+edes+asua+vaan+minun+taloni+puretaan+jotta+tilalle+saadaan+kalliimpia+asuntoja.+Samoin+tuo+jatjuvasti+toistuva+että+minä+pomoilisin+on+sen+sairaan+pään+keitoksia+ja+siihenhän+hänen+nyt+sorkkarautana+käyttämänsä+W#hookin+todennut+aikoinaan,+että+täällä+ei+kukaan+ole+kenenkään+pomo.+Se+ei+vaan+muistakaan+muuta+kuin+että+aha,+tuon+nimimerkkinen:+sitä+on+vihattava+ja+kehitettävä+stooreja+joilla+luulee+muita+mummoja+hauskuuttavansa+tai+manipuloivansa.+Ei+onneton+ymmärrä+edes+sitä,+että+ei+jokainen+mummukaan+sentään+yhtä+idiootti+ole..
Siis+Edson,+sama+ohje+kuin+aina,+pysy+kaukana+tästä+tapauksesta,+äläkä+vastaa+sille,+siitä+se+saa+vaan+polttoainetta+keskustelutapaan,+mitä+kukaan+ei+kaipaa,+en+ainakaan+minä.
25.07.2019 10:21
Jos+Edsolvent+herää+yöllä+nälkään+tai+huikomiseen+niin+tässä+heti+aloitusmuonitusta:
https://www.youtube.com/watch?v=mPubaH4tAgQ
25.07.2019 00:28
Sinähän+et+jätä+yhtään+tilaisuutta+käyttämättä+voidaksesi+kuvitelmissasi+nokkia+niitä+joilla+jotain+yhteistä+elämää+on.+Kaikki+käytetään+kaikki+vääristellään+pahimmanvaikutteiseksi.
Onneksi+me+olemme+jo+sellaisen+yäpuolelle+vaikka+myönnän,+että+ei+se+helppoa+kiipeäminen+ollut+kun+ei+ole+koulutusta+pehmeän+huoneen+väestön+hoitamisesta
Erityisen+vaikeaa+tällaisten+pahasti++vinoutuneiden++ohjaaminen+edes+ihmisen+matkaa+muistuttavalle+polulle+on+ilman+kovan+luokan+psykiatria,+ja+Clas+Andersson+parkakin+juuri+poistui+joikoistamme
Dr.+Whoo+poistumisen+otamme+nyt+todettuna+tosiasiana.+Sinun+älykkyytesi+tuskin+riittää+päättelemään+miksi+hän+mahdollisesti+"poistui".+Asiat+eivät+välttämättä+ole+niin+kuin+ne+ilmotetaan,+mutta+eivät+niinkään+kuin+järkähtämätön+epäinhimillnen+ilkeys+haluaise+asiat+nähdä.
Minä+en+ala+teille+sen+enempää+pohtimaan+mahdollisia+syitä+hänen+poistumishalulleen+juuri+nyt.+Se+teidän+on+pohdittava+omalla+nystyrällänne.+Toivon+vaan+ettei+se+ylikuumen+liiasta+kuormittamisesta.
Edsonin+kanssa+jatkamme+kirjoittamista+liittein+tai+ilman+jos+jokin+aihe+löytyy,+syntyy+tai+liitteistä+juontuu
24.07.2019 23:43
Katsoitko+muuten+siellä+naapuriketjulla+sinulle+osoitetun+yksinäisyys+U-tuben.
Minä+katsoin+ja+sillähän+olikin+ihan+kotimainen+tuottaja.
U-tubet+ja+monet+muutkin+ulkoiset+linkit+ja+referenssi+ovat+järkevässä+keskustelussa+erinomainen+keskustelun+lisä+kaikella+tavalla.+Eihän+sen+tarvitse+olla+itse+tehty+tai+itse+keksitty+vaan+sellainen+mikä+saattaisi+kiinnostaa+muitakin+ja+josta+sitten+voisi+mahdollisesti+jotain+ajatuksia+esittää.
On+oikeastaan+aivan+käsittämätöntä,+että+joko+potkii+asia+tai+viihdereferenssäjä+vastaan+ja+pakottaisi+kustelemaan+vain+hgänen+"ongelmistaan".+Pakko+olla+sellainen+ns.+surullisen+hahmon+ritari.+Kaikki+mennyt+koko+elämän+pieleen+ja+ikivanhana+kostetaan+kaikille+joilla+on+järki+ja+kohtuus+säilynyt+kovasta+koulusta+huolimatta.
24.07.2019 22:21
Olipa+kohtalaisen+lämmin+päivä+tänään.+Kävin+kuitenkin+ajelulla+ja+kaupoissa+kävelemässä+ja+viilentymässä.+On+se+auton+ilmastointi+hyvä+keksintö.
Vilkaisin+äsken+sitä+naapuriketjua+ja+mitäs+siihen+kommentoimaan.+Mikään+ei+ole+muuttunut.+Ainoastaan+viha+antaa+motiivia+ja+kaikki+tulkitaan+mahdollisimman+mustavalkoisesti.+
Jos+jaksan+niin+aion+kuitenkin+aina+välillä+lähestyä+ihan+ystävällisesti+niitä+ketkä+ystävällisyyden+ymmärtävät.
Annammeko+nyt+tämänkin+ketjun+vain+jatkua,+kun+Dr.+Whoo+ilmeisesti+ei+halua+rekisteröityä+ja+siten+päästä+irti+robon+ylenpalttisesta+poistelusta,+jos+se+n+yt+hänen++oikea+syynsä+oli.++Eihän+täällä+ilmeisesti+voi+kenenkään+juttuja+1:1+kirjaimellisesti+ottaa
24.07.2019 22:08
Minä+olen+ja+tuota+henkilöauto+liikennettä+pohtinut+ja+puolestani+tullut+siihen+tulokseen,+että+metaani+hybridi+suhteellisen+pienillä+tavalla+tai+toisella+ladattavilla+akuilla+olisi+paras+ratkaisu.
Mitä+suurempi+akkukapasiteetti,+sitä+painavampi+auto,+mikä+vaatii+taas+lisää+voimaa+kulkeakseen+ja+siksi+myös+enemmän+energia+a.
Siis+kevyt+auto,+missä+on+rakenteellinen+maksiminopeus+enintäin+suurin+maassa+laillisesti+sallittu+nopeus.+Auto+jota+kuljettaa+pienet+pyöriä+suoraan+pyörittävät+sähkömoottorit+kierroslukumuuntimella+säädeltynä.+Sähkö,+lämpö+ja+lataus+tulisivat+kaikista+tehoikkaimman+hyötysuhteen+vakionopeusgeneraattorista+joka+olisi+siis+LNG+metaanilla+toimiva.+Hyvin+kevyt+ja+helposti+ja+halvalla+autoihin+rakennettava+poaketti.+Sopivaan+tilaan+voisi+suunnitella+enintäin+100+kg+akkukapasiteettiä+mikä+olisi+myös+tolpasta+ladattavaa,+mutta+yleensä+ladattaisiin+metaani+generaattorin+ylijäämästä+ajon+aikana.++Samaa+voisi+soveltaa+ainakin+pakuihin+ja+matkailukoteihin.
Akkuvirtaa+voisi+käyttää+halutessaan+vaikka+kaupunkien+keskustoissa+ajaessaan,+niin+jäis+se+vähäkin+LNG+generaattorin+päästö+pois.+Silloin+vaan+akusta+on+otettava+voima+myös+ajovaloihin+ja+lämmitykseen.
ps.+kirjoittelen+tähän+aikaan,+kun+alan+taas+ohjelmoida+nukkumistani+niin,+että+nukun+silloin+kun+luonnollisesti+nukuttaa+ja+jos+ei+nukuta+pomppaan+ylös+vaikka+kirjoittelemaan+;)
24.07.2019 02:50
Eipä+ole+juuri+kirjoitusta+saanut+tänään+aikaiseksi.+Meni+päivä+ns.+päin+peetä+kun+joutui+loikkimaan+ylös+jo+kello+6+maisemissa+ja+hilaamaan+itsensä+Meilahden+alakertaan+tomografiaan+klo+kahdeksaksi.+Siinä+sai+kyytiä+muutenkin+hankalahko+unirytmi.
No+pojille+persiinalaiselle+torille+kuitenkin+vähän+konsultoin
Vihellänpä+kuitenkin,+että+pihistään+kumminkin+;)
22.07.2019 21:14
Katselin+tuossa+tekemisen+puutteessa+noita+robon+hommia+ja+tässäkin+ketjussa+on+jo++66+poisto+283+kirjoitusta+hyväksyttynä+eli+melkoinen+raakkausprosentti+vaikka+en+ole+ainakaan+huomannut+niitä+vakio+seksipalveluilmoituksia+lukuunottamatta+edes+suuntaa+antavasti+sääntöjä+rikotun.
Ilmeisen+selvästi+kaikki+poistetut+ovat+anonyyminä+tai+tekstin+lopussa+allekirjoitettuina+poistettuja.+Juuri+sellaisia+joiden+poistoon+Tattimeister+Raisiostakin+sanoi+kyllästyneensä.+Tosin+varauksella,+että+sanoi+sen+syyksi.
En+ole+huomannut+että+rekisteröitynä+kirjoittaneena+robo+olisi+poistanut+minulta+edes+niitä+kirjoituksia+missä+on+utube+tai+m+uu+liite.
Niistä+YLE+tököteistä+puheenollen,+niin+kyllä+aion+käyttää+tervashampoota+ja+Old+Spiceä+edelleenkin.+Muita+tököttejä+ei+paljon+tarvitsekaan+mitä+nyt+vähän+ihon+kuivumisen+huoltoon
Voi+olla,+että+jos+palaisimme+minunkin+ja+teittien+lapsuudenaikoihin+niin+voisi+yleisö+tuoksahdella+reippaammin+kun+saunapäivä+olisi+kerran+viikossa+ja+viikolla+kaivosta+kannettaisiin+kylmä+vesi.+Minäkin+muutin+vesijohdolliseen+taloon+vasta+vuonna+56.+Samana+vuonna+ensimmäinen+testi+kylpyammeessa.++Julkiset+saunat+tai+korttelisaunat+olivat+poikaa.+Vuoteen+56+asti+eräänlainen+teollisuuskylän+pikkutalojen+yhteissauna.++Jäät+haettiin+kesällä+yhteisön+kulmalla+olevasta+puruvarastosta.++Hyvin+kestivät+siellä+purueristyksessä+koko+kesän.+Makeeta+perämeren+jäätä.+Kiikelinlahdelta.
Sitten+kepposia+keksimään
20.07.2019 21:44
Tässä+paremman+puutteessa+vähän+kiinalaista+insinöörimallia+miten+niitä+polttimoita+tuotetaan:
https://www.youtube.com/watch?v=rPSyw0mtzWg
Periaatteessa+aika+pitkä+vilmi,+mutta+jos+ei+oo+muuta+tekemistä,+niin+voi+vaikka+ihmetellä+miten+kaikki+lopulta+rakentuu
20.07.2019 14:25
Hellurey+herr+Stedson,
Ei+nämä+Marcelinotkaan+pahemmin+näytä+CO2++päästöjään+grillipidoissaan+laskevan.+Rajusti+menee+ilmaan+hiilidioksidin+lisäksi+PAH+aineita,+pienhiukkasia,+välitöntä+hiilihiukkasta+ja+myös+sivu+ja+tuotantovaikutuksina+tuhdisti+hiilidioksidia.+
https://www.youtube.com/watch?v=-C88KtkFuSw
Mutta+ah+niin+hywää+ja+tarpeellista+proteiinia+parhaalle+aivotoiminnalle.
Et+kai+siekään+ihan+sataa+luottaisi+presidenttiin,+pääministeriin+tasi+maa-jametsätalouministeriin+joka+olisi+vegaani.+Pakkohan+pelkän+kasviruoan+on+heikentää+ainakin+lasten+aivojen+kehitystä+Lapset+saavat+maitoakin+juuri+siksi,+että+siinä+on+aivojen+rakennusaineita+sekä+tarpeellisiba+rasvoina,+että+proteiineinä.
Yksi+kunnon+tullis+paukku,+reipas+härän+tms++pihvi+kerran+päivässä,+ryyppäys+oliivi+tai+rypsiöljyä+parimkertaa+päivässä.+lusikka+kalaöljyä+jas+kohtalaonen+valikoima+kotimaassa+eittäin+helposti+suuressa+mittakaavassa+ja+hyvällä+tuottavalla+hinnalla+kasvatetavilla+kuituja+tarjoavilla+´materiaaleill.q.+Marjoja+ja+sipulia+sekaan+silpottuna.
Tuon+tuotannon+pystyisimme+nopeasti+nohjaamaan+maailmakäyttämään+laatuun.
Kasvimassa+on+vaan+pidettävä+tyystin+pois+kaikesta+o+polttoainekäytöstä+energian+osalta
Jos+emme+paljasta++tuon+väärinkäytön+seurayksia+tulemmen+vuodesta+toiseen+kiihtyvästi+
Erilainen+ruokavalio+kyllä+helpottaisi+yleistä+päästötilannetta.
Kuuntelin+myös+napaohjelmia,ja+niiden+ruokavaliosta+oöytyy+yllättävä+js+tärkeä+rasvaelementti,+nimittäin+rypsiöljy
Muunmuassa+täsä+minut+täyskombinoidussa+pussimuonitusessakin+rypsiöljyn+osuus+on+surastaan+merkittävä
19.07.2019 23:18
Melkein+hymyilytti+minuakin+kun+arvioin+tuota+YLE+hiilileikkuri+laskuria..
Minuunkaan+ei+puraise+yksilön+syyllistäminen+ilmastoasioissa+vaan+näen+niin,+että+ihminen+kyllä+aiheuttaa+koko+lailla+ja+monenlailla+ilmastopäästöä+ja+luonto-+sekä+vesistövahinkoja.
Minusta+niihin+kuitenkin+tehokkaimmin+voi+vastata+vain+kollektiivinen+toiminta+eli+selkeät+säännöt+kaikelle+tuotannolle+ja+liikenteelle+kollektiivisesti+ja+kansainvälisin+sopimuksin+ja+tarvittaessa+sanktioin+jos+joku+valtio+ei+halua+toimeenpanna+tarvittavia++muutoksi+joilla+nimenomaan+ihmisen+osuutta+kyetään+hallitsemaan+kestävästi.
Sittenkään+emme+voi+mitään+luonnon+aiheuttamille+muutoksille+vaan+niitä+tulee+ja+menee,+niinkuin+on+massivisesti+todettu+ja+todistettu+planeetan+historiasta
19.07.2019 21:38
Jepulis,+nämä+yleisen+keskustelun+lääkevihjeet+täytyykin+aina+tarkastaa+omalle+lääkinnälleen+tai+tilalleen+sopivaksi.+Siksi+niitä+voi+kertoa+vain+omana+kokemuksena+jonkin+lääkkeen+osalta.
Minullakin+on+nyt+ketoprofeeni+kiellettyjen+lääkkeiden+listalla+sen+pienen+riskin+vuoksi+minkä+se+saattaa+aiheuttaa+minun+viime+leikkauksen+jälkeen+käyttämäni+tietynlaisen+verenohennuslääkkeen+vuoksi.
Minulla+on+sitä+kyllä+laatikossani+edelleenkin+ja+olen+muistaakseni+välillä+piipahtavaan+selän+venähdyskipuun+käyttänytkin+päivän+tai+kaksi.+Ne+riskit+yleensä+tulevat+pitkäaikaisesta+käytöstä+tulehduskipulääkkeilläkin+kuten+Burana.
On+minulla+myös+sitä+diclofac+eli+voltaren+geeliä.+Harvoin+sitä+olen+kuitenkinj+käyttänyt.+Lähinnä+polveen+milloin+sitä+on+tullut+stressattua.
Parempi+olisi+jos+ei+mitään+lääkkeitä+tarvitsisi+käyttää,+mutta+toisaalta+jos+niitä+ei+olisi+niin+elinikä+keskimäärä+voisi+aika+lailla+laskea+nykyisestä
19.07.2019 21:30
No+eipä+ole+uusia+lääketieteellisiä+tietoja+minullakaan.+Hauiskipuihin+suosittelisin+kuitenkin+ketoprofeenia+mitä+saa+apteekista+25+mg+vahvuisena+ilman+reseptiäkin.+Sitä+voi+käyttää+jos+tiedossa+ei+ole+mitään+verenohennus+tms+lääkekäyttöä.++
+Ainakin+minulla+tuollainen+100+mg+päiväannos+on+tehonnut+kaikkiin+nivel+yms+kipuihin+paljon+buranoita+ja+paracetamoleja+paremmin.++Tässäkin+puhun+vain+käyttäjäkokemuksesta.+Jokaisen+on+itse+ratkaistava+tai+lääkärinsä+kanssa+selvitettävä+mikä+käy+tai+mikä+toimii.+Lääkäri+ei+välttämättä+sitä+tiedä.
Tuo+SS+uutinen+on++niitä+joille+en+paljoakaan+valkene.+Totuus+on+vain+joillekin+vaikea+sulatettava.+Sitten+on+vielä+ymmärrettävä+sekin,+että+sen+ajan+sotilaskoulutuksessa+ollut+on+joutunut+tekemään+mitä+on+käsketty.+Halusi+tai+ei.+Aivan+perimmäinen+kysymys+on+olisiko+lainkaan+pitänyt+sinne+hakeutua+sotilaskoulutukseen++ja+oliko+sillä+meille+kansallisesti+mitään+mitattavaa+hyötyä!
Ne+ovat+kysymyksiä+joiden+kanssa+painivat+osallisten+perilliset+ja+historioitsijat.+Parempi+tietysti+olisi+että+emme+olisi+koskaan+joutuneet+tuon+kysymyssarjan+kanssa+mietiskelemään+omia+ja+muitten+tekoja.
Väärinhän+ovat+kirjaimellisesti+toimineet+ja+meidän+asioita+jälkikäteen+pohtiessa+on+vain+koetettava+ymmärtää+miksi+niin+tekivät+ja+toimia+mahdollisuuksien+mukaan+niin+ettei+vastaavaa+koskaan+enää+tapahtuisi
19.07.2019 15:50
114 / 129