Vapaa kuvaus

Aloituksia

10

Kommenttia

2567

  1. Jotta+ei+intellektuelli+musiikki+pääsisi+unohtumaan+on+välillä+postitetava+eurooppalaisen+älymystön+musiikkia+mikä+syntyi+Puolan,+Unkarin,+ja+mm+Ukrainan+loistavassa+kulttuurissa+ja+yhteiskunnissa+eli+Jiddische+muzak.Tämä+on+kunnon+kommareille+liikaa+kuultavaksi+ku+hehän+ovat+määritelmältään+puolalaisten+unkarilaisten+ja+ukrainalaisten+vihollisiaKommarit+ja+hitlerismiin+taipuvaiset+kun+vaativat+itselleen+vihaamisen+kohteen.https://www.youtube.com/watch?v=HtrQFVw_8Ag
  2. Tuo+Lang+Langin+pääroolittama+Edward+Griegin+pianosonaatti+16+A+on+minulle+tuttu+jo+muinaisilta+Hampurin+miellyttäviltä+vuosilta.Kävin+sen+kuuntelemassa+live+konsertissa+Suomi+seuran+järjestämänä+ja+olin+ihan+pianon+lähellä.Sen+soitti+siellä+yhtä+hyvin+kuin+tämä+Lang+Lang+leningradilainen+pianisti+Vitali+Gherzon.+Ei+yhtä+tunnettu+kuin++Lang+Lang,+mutta+äärimmäisen+lahjakas+pianisti+kuitenkin.+Oli+silloin+melkein+uskomatonta+että+pääsi+niin+vierestä+sellaista+solistia+kuulemaan.Hampurissa+saimme+välillä+kuulla+merimieskirkon+tilaisuuksissa+myös+Hampurin+oopperassa+olevia+nousevia+suomalaistähtiä.+Yksi+Basso+laulaja+oli+erityisen+loistava.+Valitettavasti+hänestä+ei+sitten+ilmeisesti+tullut+kuitenkaan+lahjojansa+vastaavaa+maailmantähteä+vaan+ns.palkkabasso+oopperoiden+vierasesiintyjiin.Muistelen+hiukan+niitä+vanhoja+hyviä+aikoja+vielä+ennen+kuin+vuosi+vaihtuu+ja+veikkaisin+kohdaltani+viimeiseen!Hampuri+on+ehdottomasti+niitä+hienoimpia+paikkoja+maailmassa+ihmisen+olla.+Onhan+minustakin+sinne+jäänyt+vanhempi+poikani+ja+pojanpoikani+ja+vieläpä+lähes+Elbchausseen+Hampurin+paremman+asumisalueen+viereen+keskelle+saksalaista+puistoa.+Lähes+sen+paikan+viereen+missä+itsekin+silloin+asuin+vuokralla+Hampurin+kaupungin+asunnossa+jollaiseen+jokainen+kynnelle+kykenevä+pyrki+pääsemään.Minä+pääsin+sinne+vähän+niinkuin+suhteilla,+sillä+Hampurin+kaupunginasunnoiden+isännöitsijä+oli+hyvä+kaverini+merimieskirkon+saunasta.+Hänen+kumppaninsa+oli+suomalainen+xxxxx+joka+oli+synnyinmaisemistani+kotoisin.++Ei+siis+Riitu!+Molemmat+poistuneet+tuonpuoleiseen+jo+vuosia+sitten.Tämän+kummempaa+ilta+satua+en+nyt+uuden+vuoden+aattona+kirjoita.+Tämänkin+kirjoitan+vain+siksi+että+toisten+elämän+väärentäjät+ja+sellaisten+tukijat+tietäisivät+että+oikeasti+on+sekä+valetta+että+totuutta+ja+jokaisen+on+itse+kyettävä+aistimaan+mikä+mitäkin+on.+Minun+tapauksessani+väärentäjä+ja+halventaja+eli+kateuden+isoäiti+sai+vaikutusalttiit+ja+propagandauskoiset+puolelleen+ja+samalla+kontolleen!
  3. Tässä+vaihteeksi+kaivattua+asiaa+niille+joita+sellainen+kiinnostaa+enemmän+kuin+tapahtumien+todellisuuden+kertaaminen.Tässä+nimittäin+selvitellään+ihan+miten+elämä+alkoi+ja+uusinta+tietoa+siitä.Ei+sillä+kahveja+keitetä+mutta+lisää+yleistä+tietoa+ja+on+"mielenkiintoista"Valitettavati+taas+vaan+alkukielellä+millä+maailmaa+tarkkailen+ja+siihen+tutustun.+Ja+millä+kirjoittelinkin+lähes+yksinomaan+aina+vuoteen+2004+asti,+jolloin+jouduin+kurkkuni+vuoksi+kotimaastoutumaan+ja+muuttumaan+vain+osavuotiseksi+maailman+projektien+osallistujaksi,+kunnes+sekin+oli+uuden+iskun+jälkeen+jätettävä+pelkästään+nettiin+vuoden+2016+jälkeen.+Nyt+olen+sillä+tavalla+onnettomassa+välikädessä+että+mieleni+on+maailmalla+mutta+peffani+täällä.+Aika+huono+jako+täkäläisten+kannalta.+Saavat+vain+mitä+peffa+tuottaa.https://www.popularmechanics.com/science/a35084871/rna-world-hypothesis-origins-of-life-new-research/