Vapaa kuvaus

Aloituksia

10

Kommenttia

2567

  1. Ettei+olisi+liian+"heiva"+painotteista+tai+laatumusiikkipainotteista+eli+klassislatinalaista,+niin+kyllä+kuvataiteessakin+on+iloa+silmälle,+etenkin+kouliintuneelle+silmälle.Omat+suosikkinihan+ovat+Gauguin+ja+C.+Monet+mutta+kyllä+Cezannekin+menettelee.+Samoin+alkuperäiskansiojen+silmän+ilo+ja+perinnekirjoitustaide.+Erityisesti+tietenkin+australian+aboriginien+mahtava+maailman+universumillinen+kuvaustapahttps://www.youtube.com/watch?v=m6ni7ntkJb8
  2. Unohdin+vielä+mainita+yleislukijoille,+että+tällä+mökkihöperällä+muorilla+on+erityinen+taipumus+ns.+potaskan+tuottamiseen.+Sitä+hän+kaipaa+ja+sitä+täytyy+hänelle+kunkin+mahdollisuuksien+mukaan+antaa.On+minun+myös+pakko+tunnustaa,+että+mahdollisesti+jossain+alitajunnan+syvimmässä+piilossa+koen+mahdollisesti+murusen+osan+verran+tyytyväisyyttä,+että+olen+niin+kaivattu,+että+mummoista+hulluinkaan+ei+selviä+ilman+minin+kirjoitusläsnäoloa+vaan+hypii+suorastaan+riemusta+kun+pienen+tauon+jälkeen+palasin+takaisin+kirjoittelemaan+ihan+vaan+asioita+tai+näkemyksiä+asioista+mielipiteenomaisesti+ilman+varsinaista+keskusteluprioriteettiä.+Vain+ajateltavaksi+ja+opittavaksi.Minullehan+se+on+aivan+puhdas+yksisuuntainen+harrastus+johon+jokainen+älyllinen+ja+muutenkin+kohtuullisessa+tajunnassa+oleva+voi+osallistua+aina+ihan+mielipiteen+rajoitettuun+vaihtoon+asti.Minulla+ei+siis+juuri+tästä+lähtökohdasta+johtuen+ole+minkäänlaista+ongelmaa+kirjoitella+vaikka+yksin+kokonaisia+ketjua+ihan+tiedon+leviämisen+ilosta+edes+harvoille,+sillä+jos+saan+yhdellekin+menemään+yhdenkin+tiedonsirun+perille+vaikka+kertaamalla+jotain+tietoa+tai+kulttuuria+niin+olen+jo+saavuttanut+jotain.+Ja+mieluiten+nimimerkillä+juuri+siksi+että+henkilökohtainen+näkyvyys+tai+maineen+kertyminen+ei+ole+minkäänlainen+osamotiivikaan.Se+todellinen+henkilö+on+ihan+eri+henkilö+mitä+mielensä+kadottaneet+yrittävät+tuoda+esiin+koska+heille+henkilökohtainen+huomio+on+ainoa+motiivi.+Selviäisivät+siitä+helpommalla+tapetoimalla+kaikki+huoneensa+tai+mökkinsä+huusseineen+peileillä.+Tosin+tiedä+häntä+mitä+siitä+peilistä+kävisi+ilmi.+Voisi+olla+ettei+sujuisi+heivakaan!Olisi+kyllä+parempi+tai+toivottavaa+että+hän+pysyisi+itselleen+sopivammassa+seurassa+jota+varmasti+laajalla+Suomi+valikolla+riittää+eikä+tulisi+sekaantumaan+asiaketjuihin+vaikka+meillä+kuten+jo+olen+sanonut+on+pakko+olla+jonkin+verran+ymmärrystä+50+vuotta+pilkku+työkseen+siirrelleelle+hyvälle+pilkun+siirtäjälle.Laitan+kyllä+lisää+heivaa+pyydettäessä
  3. Lisäksi,+että+tämä+vaikeasti+häiriintynyt+mökkihöperö+mökin+mummo+ei+edes+sitä+ymmärrä,+että+ei+täällä+kukaan+ole+laskemassa+kuinka+paljon+joku+johonkin+ketjuun+kirjoittaa+vaan+kirjoittajat+kirjoittavat+asiaa+sen+verrab+kuin+kenelläkin+on.+Yleensä+useimmilla+ei+juurikaan+ole.+Siksi+sellaiset+joilla+on+näyttävät+sillä+tavalla+kateellisessa+silmässä+ja+mielessä+vievän+kaiken+huomion+vaikka+sellainen+ei+ole+edes+kirjoittajien+ajatuksiaassa,+missä+ei+ole+muuta+kuin+tiedon+ja+asian+jakamisen+ilo+ja+samalla+oppia+itsekin+jotain.Me+emme+näille+murheellisille+mummoille+ja+joillekin+ukeillekaan+mitään+mahda+vaan+heidän+huomionhakuisuutensa+on+otettava+kuin+kirkon+jakamina+ilmaislääkkeinä.Toivokaamme+mökin+mummolle+vaikka+täyskokoista+televisiota+niin+aika+kuluisi+rattoisammin+niillä+eväillä+mitä+on+jäljellä.Toivomme+siis+pitkää+pinna+ja+paljon+ymmärrystä+niiltä+jotka+tällaiselle+yleisen+opin+ja+asian+ketjulle+löytävät.