Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
asiantravel
profiilit
asiantravel
asiantravel
Vapaa kuvaus
Aloituksia
36
Kommenttia
1202
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
on+kyllä,+en+ymmärrä+tuollaista+paskanjauhantaa+aamusta+iltaan.+seitsemänä+päivänä+viikossa.+tämä+on+kuitenkin+matkailupalsta.+olen+kyllä+ymmärtänyt+että+olet+aikuinen+ihminen+mutta+mielenterveydessä+hieman+toivomisen+varaa..?
25.08.2019 15:55
ketjua+lueskeltuani+on+pakko+hippusen+kommentoida.+
Alkuvuodesta+tuli+viikonverran+pyöriskeltyä+chiang+maissa+paikallisten+tuttavien+mukavalla+avustuksella.+vieraillen+lukuisissa+ravintoloissa+erinomaisia+ruokia+nautiskellen,+keittiö+näytti+jokaisessa+olleen+vakiovarusteena.+jutellen+niitä+ja+näitä+syömisen+ohessa,+tuli+puheeksi+falleravintolat+chiang+maissa.++Belgi-+thai+omisteinen+kuulemma+olisi,+mutta+suomi+-thai+omisteisesta+ei+kukaan+ollut+koskaan+kuullutkaan.+saatikka+sitten+useasta+moisesta+ravintolasta+ilman+keittiötä.+tiedä+sitten+kuka+moisia+satuja+uskoo+mutta+hauskaahan+tuollaisia+tarinoita+on+lukea,+onhan+kaverilla+mielikuvitusta.+Ensi+helmikuussa+taas+varmaan+pikku+pyrähdys+chiang+maihin+jos+tähtien+asento+ja+ilmanlaatu+ovat+suotuisia.+Oikeinkin+mukava++mutta+hieman+ränsistynyt+kaupunki+ja+kauniita+maisemia+kaupungin+ympäristössä.
25.08.2019 15:37
mukava+tarina,+vanhassa+elämässä+tuolla+pattayalla+tuli+hauskaa+pidettyä+koko+rahan+edestä...
toivottavasti+tulevasta+matkastasi+tulee+yhtä+muistettava+
kuin+tuosta+ensimmäisestä.
lippu+korkealle.!
23.08.2019 21:35
on+valtava+määrä+videoita.
muistan+käyneeni+joskus+aikoja+sitten+katsomassa+hänen+videoitaan,+silloin+oli+jotain+5+kpl.+sitten+unohtui+koko+kaveri+kunnen+näin+tämän+aloituksen+ja+kävin+uudestaan+katsomassa,+olipa+melkoinen+yllätys+tämä+videoiden+määrä.+aikaansaava+kaveri+ja+mukavia+videoinpätkiä,+hauskaa+katsella+ajankuluksi.+terveiset+mr+fatmanille+jos+satut+käymään+tällä+ylen+laadukkaalla+matkailupalstalla.
17.08.2019 19:50
Nyt+ei+kyllä+taas+tiedä+pitäisikö+nauraa+vai+olla+todella+huolissaan+suomen+avohoidon+tilasta..
kuten+tuossa+muutama+päivä+sitten+kirjoittelin+tämän+herran+aivoituksista,+ei+voi+taas+muuta+sanoa+kun+että+tulee+taas+poikani+eskariajat+mieleen+24+vuoden+takaa.
07.08.2019 20:44
tuo+trooppinen+ukkosmyrsky+on+ihan+kokemisen+arvoinen+asia.,+on+aivan+uskomatonta+kunka+pienessä+ajassa+voi+sataa+vettä+niin+paljon.+pisarat+ovat+todella+suuria.+muutamassa+sekunnissa+vaatteet+kastuvat+kyllä+ihan+totaalisen+märiksi.
28.07.2019 20:11
kiitos+mukavasta+tietopläjäyksestä.!+Harvinaista+matkailuasiaa+matkailupalstalla+nykyään...
28.07.2019 11:14
Rayong+on+teollisuuskaupunki,+öljyn+ja+kaasunjalostusta.+mm+PTT+ja+IRPC,+ja+nämä+yhtiöt+"sponsoroivat"+kaupunkia+melkoisesti.+itse+teollisuus+sijoittuu+pääasiassa+tuonne+sattahipin+ja+rayongin+väliin+,+map+ta+phut+ja+ban+chang+:+iin.+Rannat+ovat+aikalailla+upeat,+jossain+artikkelissa+oli+että+tuo+mae+rumphung+on+thaimaan+pisin+yhtenäinen+hiekkaranta,+yli+10+km+pitkä.+siivouspartiot+käyvät+yleensä+päivittäin+nuo+rannat+läpi,+meri+tuo+roskaa+mitä+laivoista+on+heitelty+yli+laidan..+noita+rantoja+riittää+useita+aina+mae+phimiin+asti+joten+varmaan+se+mieluinen+löytyy.+itse+tulee+käytyä+päivittäin+tuossa+mae+rumphung+rannalla+,+se+on+muutaman++minuutin+mopomatkan+päässä+kämpiltä.+mukavia+ruokapaikkoja+ja+joskus+paikallista+iltaelämää,+Bangkokin+väki+viettää+usein+viikonloppulomaa+näillä+rannoilla.
28.07.2019 11:11
yritänpä+vastata,+itse+oleskelen+tavallisesti+thaikussa+syys-lokakuussa+ja+tammi+-huhtikuussa+eli+n.+5+kuukautta+vuodesta,+alue+Rayong.+koskaan+ei+ole+sateista+haittaa,+tuona+syys+-lokakuun+aikana+esiintyy+ukkosia+melko+useasti+mutta+he+menevät+yleesä+ohi+nopeasti+ja+ajoittuvat+usein+yöaikaan.+päiväsade+on+kuuroluonteista+ja+lämpöä+riittää+aina+joten+tervemenoa+ja+nauti+lomastasi.
27.07.2019 21:28
olet+aivan+oikeassa,+tokihan+nalle+puhin+tunnen.+on+vaan+jokunen+vuosi+kun+noita+on+tullut+luettua..
27.07.2019 21:15
ja+ei,+en+ole+nasun+nulikka+ja+putte+possua+en++myöskään+tunne.!
27.07.2019 19:56
tarkoitus+autolla+kierrellä+kyllä+laajemmalla+alueella.
27.07.2019 19:35
kirjoituksestasi+päätellen+olet+vähintään+jonkinlainen+turvapäällikkö+tai+vähintäin+kaupunginjohtaja.
27.07.2019 19:32
meinaatko+etten+ole+koskaan+thaimaassa+ollut+kun+tuollaisia+ohjeita+latelet.???
oletko+ihan+terve.??
minulla+saattaa+kyllä+juuri+se+15+paateroa+riisiä+varten+löytyä.
omistatko+kaupungin,+pitääkö+sinulta+lupa+kysyä+jos+aion+vierailla+kaupungissasi.?
27.07.2019 18:41
Paljon+on+tullut+Thaimaan+kaupunkeja+kierrettyä,+mutta+nyt+täytyy+tunnustaa+että+tuo+Hua+Hin+on+aina+jostain+syystä+ohitettu.+Oikein+hävettää+mutta+täytyy+ensi+talvena+tuo+tilanne+korjata.+siksi+en+koskaan+ole+Hua+Hiniä+kommentoinut+koska+ei+ole+minkäänlaista+kokemusta+paikasta.
27.07.2019 13:12
en+tiedä+miten+tämä+liittyy+aloitukseen+mutta+pakko+kommentoida,+pari+tuntia+sitten+ajelin+kotkasta+haminaan+eikä+valtakunnanraja+ollut+ainakaan+silloin+vielä+sinne+siirtynyt...+toivottavasti+on+virolahden+puolella+edelleenkin.
21.07.2019 18:35
on+näköjään+palsta+menettänyt+alkuperäisen+tarkoituksensa,+muuttunut+täysin+jälkijättöisen+avohoitolaksi.+ollut+näin+jo+pidemmän+aikaa.+++valtio+säästää,+kansa+voi+hyvin.+Vain+akat+kirjoittavat+anonyyminä.
16.07.2019 21:37
vaikka+matkasi+alkuun+on+vielä+aikaa,+niin+olisi+mukava+lukea+jos+laittaisit+päivitystä+matkasi+kulusta.+itsekin+olen+näillä+näkymin+thaikussa+lokakuun+aikana.
14.07.2019 13:47
turvallista+ja+hauskaa+matkaa+santulle.
11.07.2019 17:54
tuohon+aloitukseen+tuskin+löytyy+yhtä+ja+oikeaa+vastausta,+ja+hyvä+niin.+omalla+kohdallani++esim+pattaya+oli+oikein+mukava+paikka+ja+siellä+kuukauden+vietti+oikeinkin+mukavasti,+tämä+reilu+10+vuotta+sitten.+olut+oli+hyvää+ja+iltariennot+veti+mukaansa+hyvinkin+usein,+se+oli+upeaa+aikaa+sekin.+nyt+iän+karttuessa+elämä+on+kuitenkin+rauhoittunut+jonkin+verran,+en+sano+että+iän+myötä+olisi+viisastunut....+kuitenkin+itse+olen+huomannut+että+mukavasti+viihtyy+rauhallisemmisakin+paikoissa,+mukavahan+on+aina+välillä+pyörähtää+päivä+pari+Bangkokissa+tai+Pattayalla.+sitten+sitä+vaan+jo+kaipailee+rauhallisemmille+seuduille.+Itse+olen+viettänyt+jo+vuosia+talvet+Rayongissa+ja+viihtynyt+siellä+hyvin,+koskaan,ei+ole+tarvinut+yksin+olla...
Mielestäni+paras+loma+on+silloin+kun+olet+paikassa+missä+sinun+on+hyvä+olla+ja+tunnet+viihtyväsi...
+Kaikille+hauskoja+thaimaan+matkoja.
09.07.2019 18:29
57 / 61