Miksi Thait ui vaatteet päällä

Anonyymi

Oookkona koskaan miettinyt ?

Mikä häijy merenelävä puri suomalaista Jakkea Thaimaassa? – Katso kuva

Tunnistatetko muuten kylän, missä rannalla otettu, jos tuo kuva edes liittyy Jaken sijaintiin uintipaikkana ?

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/e7a70b70-2fad-4f80-9975-0327896736dc

100

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        3 minuuttia Piipaa.


    • Siksi että alastomuus ja bikinit on tabu Thaimaassa, he uivat myös uimaaltaalla vaatteet päällä, ei koske vuokravosuja.

      • Anonyymi

        Miten hartaasti Buddhalaiset vosuset joita kotiseudulla hartaudestaan arvostetaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten hartaasti Buddhalaiset vosuset joita kotiseudulla hartaudestaan arvostetaan?

        En tiedä, vosut eivät ole kovinkaan kunnioitettuja mutta ymmärrettävää että ruokaa pitää saada.


      • Anonyymi

        Siellä maaseudulla kun niitä ilman paitaa kulkevia nuoriamiehiä katselee, niin tulee numeroukko äkkiä mieleen, että tietosi alkaa olemaan vanhentunutta?

        Omasta mielestäni syy on se, ettei thaikut nyt välttämättä halua samanlailla sitä hipiäänsä ruskettaa kun perunanenät?

        Se on päivä bikineissä uimarannalla niin hyvällä rusketuspohjalla olevat ihmiset ovat 3-4 astetta tummempia 3 viikkoo..?

        Toki häveliäitäkin vähän ovat, siksikin pitävät pukineita yllä. Enkä nyt tarkoita, että jos alastomuus ei ole tabu, niin pitäisi munat ja muutkin vehkeet paljaana pyöriä ympäri tienoita.
        Temppeleissä tuo alastomuus ei tietenkään ole hyväksyttävää, mutta ei kai se ole asiallista tuossa meidän Tuomiokirkossakaan?

        Hotellien altailla ei thaikkupareja yleensä edes näe, eivät ne mene sinne vaatteet päällä aurinkoa ottamaan, juuri siksi kun eivät halua ruskettua. Itse ottaisin valokuvan, jos joku rikas thai julkkis makaisi hienon talonsa uimaaltaalla bikineissä vapaa-aikanaan? On se niin harvinainen näky. Totta on tuo sanomasi vuokravosuista, jos näet altaalla tai rannalla varsinkin 2 osaisissa bikineissä olevan thain, niin voit vapaasti mennä kosimaan? Yleensä kuitenkin täytyy tyytyä vaan viikko osakkeeseen, koska melkovarmasti tämän viikon osakas on siinä jossain lähettyvillä, joten jonotusnumero, puhelinnumero ja pankkitilin numero ylös ja odottelemaan vuoroaan, johonkin beer baariin?


      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        En tiedä, vosut eivät ole kovinkaan kunnioitettuja mutta ymmärrettävää että ruokaa pitää saada.

        Vosut ei ole kunnioitettuja kotiseudullaan? Edessä päin Hymyileviä sukulaisia ja tuttavallisia kyläläisiä löytyy kyllä, kun päräyttää taksilla siihen naapurin pihaan ja kertoo ostavansa huomenna siittä vanhempiensa talon ympäriltä 800 raita maata ja rakentaa siihen vanhemmilleen ja itselleen kunnon talot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä maaseudulla kun niitä ilman paitaa kulkevia nuoriamiehiä katselee, niin tulee numeroukko äkkiä mieleen, että tietosi alkaa olemaan vanhentunutta?

        Omasta mielestäni syy on se, ettei thaikut nyt välttämättä halua samanlailla sitä hipiäänsä ruskettaa kun perunanenät?

        Se on päivä bikineissä uimarannalla niin hyvällä rusketuspohjalla olevat ihmiset ovat 3-4 astetta tummempia 3 viikkoo..?

        Toki häveliäitäkin vähän ovat, siksikin pitävät pukineita yllä. Enkä nyt tarkoita, että jos alastomuus ei ole tabu, niin pitäisi munat ja muutkin vehkeet paljaana pyöriä ympäri tienoita.
        Temppeleissä tuo alastomuus ei tietenkään ole hyväksyttävää, mutta ei kai se ole asiallista tuossa meidän Tuomiokirkossakaan?

        Hotellien altailla ei thaikkupareja yleensä edes näe, eivät ne mene sinne vaatteet päällä aurinkoa ottamaan, juuri siksi kun eivät halua ruskettua. Itse ottaisin valokuvan, jos joku rikas thai julkkis makaisi hienon talonsa uimaaltaalla bikineissä vapaa-aikanaan? On se niin harvinainen näky. Totta on tuo sanomasi vuokravosuista, jos näet altaalla tai rannalla varsinkin 2 osaisissa bikineissä olevan thain, niin voit vapaasti mennä kosimaan? Yleensä kuitenkin täytyy tyytyä vaan viikko osakkeeseen, koska melkovarmasti tämän viikon osakas on siinä jossain lähettyvillä, joten jonotusnumero, puhelinnumero ja pankkitilin numero ylös ja odottelemaan vuoroaan, johonkin beer baariin?

        Harvinainen näky?
        Useinko olet tarkkaillut heidän yksityiskotejaan kamerasi kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä maaseudulla kun niitä ilman paitaa kulkevia nuoriamiehiä katselee, niin tulee numeroukko äkkiä mieleen, että tietosi alkaa olemaan vanhentunutta?

        Omasta mielestäni syy on se, ettei thaikut nyt välttämättä halua samanlailla sitä hipiäänsä ruskettaa kun perunanenät?

        Se on päivä bikineissä uimarannalla niin hyvällä rusketuspohjalla olevat ihmiset ovat 3-4 astetta tummempia 3 viikkoo..?

        Toki häveliäitäkin vähän ovat, siksikin pitävät pukineita yllä. Enkä nyt tarkoita, että jos alastomuus ei ole tabu, niin pitäisi munat ja muutkin vehkeet paljaana pyöriä ympäri tienoita.
        Temppeleissä tuo alastomuus ei tietenkään ole hyväksyttävää, mutta ei kai se ole asiallista tuossa meidän Tuomiokirkossakaan?

        Hotellien altailla ei thaikkupareja yleensä edes näe, eivät ne mene sinne vaatteet päällä aurinkoa ottamaan, juuri siksi kun eivät halua ruskettua. Itse ottaisin valokuvan, jos joku rikas thai julkkis makaisi hienon talonsa uimaaltaalla bikineissä vapaa-aikanaan? On se niin harvinainen näky. Totta on tuo sanomasi vuokravosuista, jos näet altaalla tai rannalla varsinkin 2 osaisissa bikineissä olevan thain, niin voit vapaasti mennä kosimaan? Yleensä kuitenkin täytyy tyytyä vaan viikko osakkeeseen, koska melkovarmasti tämän viikon osakas on siinä jossain lähettyvillä, joten jonotusnumero, puhelinnumero ja pankkitilin numero ylös ja odottelemaan vuoroaan, johonkin beer baariin?

        Asia on nyt vaan niin että thaikuilla jää vähän aikaa rantalomailuun, jos lainkaan... Toki eivät halua rusketusta koska se kertoo huonosta sosiaalisesta asemasta ja sitä kartetaan... Mutta normaalimä thaikku ei mene uimaan kuin vaatteet päällä, siis nainen miehellä ei ole väliä.


      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        En tiedä, vosut eivät ole kovinkaan kunnioitettuja mutta ymmärrettävää että ruokaa pitää saada.

        Lerpan yksinpuhelu alastomuudesta. Mitäs sinä siitä piittaat kun ei se putkenpätkä enää kiinnosta? Auringolta ja meduusoilta ne suojaa nahkaansa. Kyllä aikuiset thaikut omistaa bikineitä siinä missä farangitkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvinainen näky?
        Useinko olet tarkkaillut heidän yksityiskotejaan kamerasi kanssa?

        Kyähän sun, monia exiä taakseen jättäneenä ja erilaisten thainaisten kanssa ( aloituksesta riippuen?) seurustelleen retkeilystä tykkäävän kahelin, pitäisi ymmärtää, ettei niitä koteja eikä niiden altaita tarvi mun tarkkailla, riittää kun lukee 7 päivää lehteä.

        Toisaalta, luulisi vähän typerämmänkin "massimiehen" ymmärtää, että jos halutaan olla mahdollisimman vaaleita iholtaan. Niin ei kai nyt jumalauta kukaan makaa aurinkotuolissaan koko päivää? ja mene sitten illalla johonkin antisolariumiin joka imee päivällä tarttuneen rusketuksen pois....? Asioita voi oivaltaa, ihan maalaisjärjelläkin päättelemällä. Jos osaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia on nyt vaan niin että thaikuilla jää vähän aikaa rantalomailuun, jos lainkaan... Toki eivät halua rusketusta koska se kertoo huonosta sosiaalisesta asemasta ja sitä kartetaan... Mutta normaalimä thaikku ei mene uimaan kuin vaatteet päällä, siis nainen miehellä ei ole väliä.

        Joo, sen thaimaalaisten kauhean kiireen kyllä vaistoo? Jos on joskus lomaillut Thaimaassa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lerpan yksinpuhelu alastomuudesta. Mitäs sinä siitä piittaat kun ei se putkenpätkä enää kiinnosta? Auringolta ja meduusoilta ne suojaa nahkaansa. Kyllä aikuiset thaikut omistaa bikineitä siinä missä farangitkin.

        Kyseenalaistaisin asiatietoutesi tässä vaiheessa sanomalla että EI MUUTEN OMISTA.


        Sun lukuisilla tyttöystävilläkään ei kaikilla omia bikineitä ole, koska tyttöystäväsi joutuvat käyttämään niitä vain työaikanaan ja yleensä palveluntilaaja hankkii tarvittavat asut.

        Nimittäin suurin osa tyttöystävistäsi tulee Isaanista, eikä osaa edes uida. Nuoret kun maaseudulla ja sisämaassa eivät " kerkiä" uintia harrastamaan? Niissä 5 neliön, pelloilla olevissa metrin syvissä kuramontuissa se ei ole niin kiva vapaa-ajan harrastus, joten jotenkin ymmärränkin heidän juttuaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lerpan yksinpuhelu alastomuudesta. Mitäs sinä siitä piittaat kun ei se putkenpätkä enää kiinnosta? Auringolta ja meduusoilta ne suojaa nahkaansa. Kyllä aikuiset thaikut omistaa bikineitä siinä missä farangitkin.

        Resupetteri uima-altaassa ole moduusoja, ei edes vesipuistossa, terveisiä hovimestarille... Vuosi vaihtuu tunnin päästä... Toinen bisse meneillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resupetteri uima-altaassa ole moduusoja, ei edes vesipuistossa, terveisiä hovimestarille... Vuosi vaihtuu tunnin päästä... Toinen bisse meneillään.

        Tosin samsong pikkupullo näkäräisinä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosin samsong pikkupullo näkäräisinä...

        Puolituntia vuoden vaihtoon... OatFWQ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vosut ei ole kunnioitettuja kotiseudullaan? Edessä päin Hymyileviä sukulaisia ja tuttavallisia kyläläisiä löytyy kyllä, kun päräyttää taksilla siihen naapurin pihaan ja kertoo ostavansa huomenna siittä vanhempiensa talon ympäriltä 800 raita maata ja rakentaa siihen vanhemmilleen ja itselleen kunnon talot.

        Resupetteri!


    • Anonyymi

      Hauki erehtynyt, Bangsaenissa, olis purrut palleista !

    • Anonyymi

      Pippa Middleton ei pahemmin kursastele. Kun oli lähdossä VasaLoppettiin, niin kusaisi pusikkoon ihan siihen meidän 40.000 lähtijän katseiden edessä.

      Ja kyllä tota kroppaa kehtaa näyttää, vaikka hauellekin, löytyy pintaa purettavaksi.

      Hiihti kerralla muuten nopeamman ajan kuin ruottin kunkku on koskaan hiihtänyt, ja siitäkös nuo jaloveriset olivatkin katkeria. Sais Kalle-Kustu käydä Pippan kanssa triathlonit vetämässä, häviäis tunneilla jo puolimatkalla.

      • Anonyymi

        Onko sinulla kotona keskustelukumppania ja oletko jossain terapiakekusteluryhmässä?


      • Anonyymi

        Hyvä aihe Pattayan matkailupalstalle Pattayan matkailemattomalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla kotona keskustelukumppania ja oletko jossain terapiakekusteluryhmässä?

        Utopia eli Sika Amalia aloitttanut kiljun kippaamisen Niuvanniemessä, kohta poistuu massana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Utopia eli Sika Amalia aloitttanut kiljun kippaamisen Niuvanniemessä, kohta poistuu massana

        Sanna Marin, 2004, Pirkkalan Yhteislukio
        Äidinkieli, suomi E

        Ruotsi, keskipitkä oppimäärä A

        Englanti, pitkä oppimäärä M

        Reaali L

        Matematiikka, lyhyt oppimäärä C

        Antti Lindtman, 2002, Koivukylän lukio
        Äidinkieli, suomi E

        Ruotsi, keskipitkä oppimäärä A

        Englanti, pitkä oppimäärä C

        Matematiikka, lyhyt oppimäärä M

        Reaali E


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Utopia eli Sika Amalia aloitttanut kiljun kippaamisen Niuvanniemessä, kohta poistuu massana

        Niuvassa tärpättipullo kiertää ja palstaa administeroidaan. Puheet on puhuttu. Nyt on Saran toimintahetki !

        Sanna Marin, 2004, Pirkkalan Yhteislukio
        Äidinkieli, suomi E

        Ruotsi, keskipitkä oppimäärä A

        Englanti, pitkä oppimäärä M

        Reaali L

        Matematiikka, lyhyt oppimäärä C

        Antti Lindtman, 2002, Koivukylän lukio
        Äidinkieli, suomi E

        Ruotsi, keskipitkä oppimäärä A

        Englanti, pitkä oppimäärä C

        Matematiikka, lyhyt oppimäärä M

        Reaali E


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvassa tärpättipullo kiertää ja palstaa administeroidaan. Puheet on puhuttu. Nyt on Saran toimintahetki !

        Sanna Marin, 2004, Pirkkalan Yhteislukio
        Äidinkieli, suomi E

        Ruotsi, keskipitkä oppimäärä A

        Englanti, pitkä oppimäärä M

        Reaali L

        Matematiikka, lyhyt oppimäärä C

        Antti Lindtman, 2002, Koivukylän lukio
        Äidinkieli, suomi E

        Ruotsi, keskipitkä oppimäärä A

        Englanti, pitkä oppimäärä C

        Matematiikka, lyhyt oppimäärä M

        Reaali E

        Kun puheet olivat loppuneet, alkoivat Saharan työt!

        Sara nussituttaa ittiään ihan muualla, Balin paskarannoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun puheet olivat loppuneet, alkoivat Saharan työt!

        Sara nussituttaa ittiään ihan muualla, Balin paskarannoilla.

        Olipas törkeä viesti!


    • Anonyymi

      Mihelelangelon Daavid-patsaassa on anatominen yksityiskohta, jota kukaan ei ole huomannut 500 vuoteen - juttu oli paljon mielenkiintoisempi.

      Oletko Amalia jo jutun lukenut?

      PS. Älkää kertoko Hua Hinin transusedälle, että kuvissa näkyy gikuli.

      • Minuun ette ainakaan likaisia sormianne työnnä hyi yäk


    • Anonyymi

      Pari päivää sitten oli Japanilainen perhe samalla uima-altaalla (Thaimaassa), ja han täysissä uimavaatteissa olivat. Että ei kai se tuolla Aasiassa ole niin ihmeellistä.

      • Anonyymi

        Poistanut nyt jotain 2 viestiä niiden muka sääntöjensä vastaisia ollen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poistanut nyt jotain 2 viestiä niiden muka sääntöjensä vastaisia ollen.

        Taisi ei gikkelissään, vaan KAUNA suolessaan, verenpaine nousta?


      • Anonyymi

        Sen verran samaa thaikuissa ja japanissa on, että molemmilla mailla on omat kulttuurinsa. Ei sen ihmeellisempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi ei gikkelissään, vaan KAUNA suolessaan, verenpaine nousta?

        Diastollinenpaineveren kun pukkaa yli kakstuhattakymppiä... kateus eikun...kaulavaltimolle... niin on syytä huolestua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran samaa thaikuissa ja japanissa on, että molemmilla mailla on omat kulttuurinsa. Ei sen ihmeellisempää.

        On erilainen. Japanissa ei välitetä, jos toinen osapuoli on meikäläisittäin alaikäinen. Tosin ei Thaimaassakaan, jos molemmat ovat thaikkuja. Japani on nk. seksituristin ihannemaa vaikka jotkut pitävät Thaimaata sellaisena.


      • Anonyymi

        Hyh hyh...


      • Anonyymi

        Hei urpo, nyt olikin kyse uima-asuista eikä sinun seksifantasioistasi.


    • Anonyymi

      Uimavaatteet suojaavat niiltä harvinaisilta tapahtumilta, joita voi tulla vastaan, kun ihminen kohtaa luonnon.

      Olen nähnyt myös kalastajien uivan työvaatteet päällä meressä ja luullut, että pesevät vaatteet samantien. Mutta kyseessähän onkin se, että he tietävät, mitä sillä alueella on.

    • Anonyymi

      kandee lukee lisää tosta jätkästä rikos ja talousrikospalstalta

      • Anonyymi

        Paappa linkkiä, muuten luullaan että ollaan taas henkisessä valmennuksessa, Niuvanniemen Suljetulla ?


    • Anonyymi

      Näkee vuan että viikonloput ja pitkät juhlapyhät on raskasta aikaa pattayaboysseille, taisi resupetteri vetää kirjoituksellaan pohjat, ei nåin sekaisin poju ole montakertaa ollut.

      • Anonyymi

        68657996
        15.03.2016 18:44

        Joopa resuperse... Englanti taittuu, naisasiat eivät niinkään reppana. Mitäs luulet kun asunut täällä 12 vuotta, kolmekertaa näinä vuosina Suomessa lomalla, osaanko englantia, ruotsia, saksaa, ranskaa ja thaita, kun olen valtaosan elämästäni viettänyt muualla kuin Suomessa, reppana. Ja sinä yrität päteä, jollain kirjoitusvirheellä, tyhmyys näyttää täällä olevan synonyymi, sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        68657996
        15.03.2016 18:44

        Joopa resuperse... Englanti taittuu, naisasiat eivät niinkään reppana. Mitäs luulet kun asunut täällä 12 vuotta, kolmekertaa näinä vuosina Suomessa lomalla, osaanko englantia, ruotsia, saksaa, ranskaa ja thaita, kun olen valtaosan elämästäni viettänyt muualla kuin Suomessa, reppana. Ja sinä yrität päteä, jollain kirjoitusvirheellä, tyhmyys näyttää täällä olevan synonyymi, sinulle.

        Kiitos kopioinnista, hyvää uutta vuotta, jatka samaan tuttuun tapaan takuulla jo 16 vuotta, se on kauemmin kuin minä olen asunut thaimaassa, eikä tuo kirjoituskaan olen minun tekemä olen asunut thaimaassa hieman yli 10 vuotta, en osaa ruotsia enkä thaita, ruotsiakin sen verran että pääsin läpi kirjoituksista, mutta olen samaa mieltä että tyhmyys näyttää olevan sinulle synonyymi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kopioinnista, hyvää uutta vuotta, jatka samaan tuttuun tapaan takuulla jo 16 vuotta, se on kauemmin kuin minä olen asunut thaimaassa, eikä tuo kirjoituskaan olen minun tekemä olen asunut thaimaassa hieman yli 10 vuotta, en osaa ruotsia enkä thaita, ruotsiakin sen verran että pääsin läpi kirjoituksista, mutta olen samaa mieltä että tyhmyys näyttää olevan sinulle synonyymi.

        Resuperse.!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        68657996
        15.03.2016 18:44

        Joopa resuperse... Englanti taittuu, naisasiat eivät niinkään reppana. Mitäs luulet kun asunut täällä 12 vuotta, kolmekertaa näinä vuosina Suomessa lomalla, osaanko englantia, ruotsia, saksaa, ranskaa ja thaita, kun olen valtaosan elämästäni viettänyt muualla kuin Suomessa, reppana. Ja sinä yrität päteä, jollain kirjoitusvirheellä, tyhmyys näyttää täällä olevan synonyymi, sinulle.

        Naisasiat ei taitu kun ei kiinnosta ja kun ei naisiakaan kiinnosta. Miksi siitä sitten pitää jauhaa? Mikä kiinnostaa?


    • Anonyymi

      Kannattaa palkata Chao Leh eli merimustalainen eli Moken uintioppaaksi, niin ei kalat pääse pureksimaan.

      Thaimaan merimustalaisilla ei ole sanaa ajalle, omistamiselle tai murheelle.

      Näistä löytyy myös hyvännnäköisiä tyttösiä, jotka vaativat enemmän kuin unilelun aseman.

      Anna palaa Fränk !

      • Anonyymi

        " Näistä löytyy myös hyvännnäköisiä tyttösiä, jotka vaativat enemmän kuin unilelun aseman".

        Ei batiakaan, enempää, ainakin itse olen saman maksanut kun isaanin mimmeillekkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Näistä löytyy myös hyvännnäköisiä tyttösiä, jotka vaativat enemmän kuin unilelun aseman".

        Ei batiakaan, enempää, ainakin itse olen saman maksanut kun isaanin mimmeillekkin.

        Oletko maksurakkauden asiantuntija?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko maksurakkauden asiantuntija?

        Lerppa Lerppa, sinä et tiedä mistä tässä on nyt kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lerppa Lerppa, sinä et tiedä mistä tässä on nyt kyse.

        Uudenvuoden pohjat 3 minuutin lerpatus, pankaa paremmax 🐒


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uudenvuoden pohjat 3 minuutin lerpatus, pankaa paremmax 🐒

        Lerpatin, pane kerran, yritä edes 🐒
        🐒
        🐒
        🐒
        🐒
        🐒
        🐒


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lerpatin, pane kerran, yritä edes 🐒
        🐒
        🐒
        🐒
        🐒
        🐒
        🐒

        Resuperse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko maksurakkauden asiantuntija?

        Älähän nyt, onnellinen kitarannäköisen vaimon onnellinen OMISTAJA tyrkytä tapojasi?

        Olisihan minun tyhmää väittää olevani asiantuntija, asiassa jota olen kokeillut 5 kertaa?

        Ei toki yhtä tyhmää kun kertoa omistavansa Harley -Davitson nähtyään sellaisen 5 kertaa? Älä ole ilkeä. Pistä kitarasi koteloonsa nukkumaan, olet varmasti osoittanut hänelle rakkauttasi koko vuodenvaihteen ajan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älähän nyt, onnellinen kitarannäköisen vaimon onnellinen OMISTAJA tyrkytä tapojasi?

        Olisihan minun tyhmää väittää olevani asiantuntija, asiassa jota olen kokeillut 5 kertaa?

        Ei toki yhtä tyhmää kun kertoa omistavansa Harley -Davitson nähtyään sellaisen 5 kertaa? Älä ole ilkeä. Pistä kitarasi koteloonsa nukkumaan, olet varmasti osoittanut hänelle rakkauttasi koko vuodenvaihteen ajan?

        Pistin menemään ilmaiseksi kelakortilla tänään. Oli niin kovana että vasta Jorvin kirurgisella saivat sen kuntoon. Suolisolmu oli. Ei olis kuulema kannattanut syödä kaheksan päivää peräkkäin pelkkää uunilenkkiä ja sinabbia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pistin menemään ilmaiseksi kelakortilla tänään. Oli niin kovana että vasta Jorvin kirurgisella saivat sen kuntoon. Suolisolmu oli. Ei olis kuulema kannattanut syödä kaheksan päivää peräkkäin pelkkää uunilenkkiä ja sinabbia.

        Unohin rekata. Samalla ottivat pakteeri näytteen ja poisti aivo lohgon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko maksurakkauden asiantuntija?

        Oletko kuksarakkauden asiantuntija?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko maksurakkauden asiantuntija?

        Ei, en ole ex-Penttisi.


    • Anonyymi

      Ei ne Maganit rahaa vaadi, sen enempää kuin Isaanin tyttäret, vaan ne vaatii, että niitä pannaan kunnolla, siis tuotetaan orgasmi.

    • Anonyymi

      Olen ostanu pikku bikinit ainakin neljälle thaitytölle. Hyvin pienet.

    • Anonyymi

      Sahara asusteli Ko Changilla Mokenien kanssa. Sillä näytti olevan kaverina joskus "pumppaamaton Barbaara".

    • Anonyymi

      Tuo maksurakkaudesta ja vuokramorsiamista jatkuvasti puhuva kyselyikäinen heppu kertoo itsellään olevan Hua Hinissa naisen, joka ei tuo taloon ruokaa, ei maksa sähköjä, ei maksa vakuutuksia, ei maksa vuokraa, käyttää Suomen kelalta tulevat rahat omiin ja perheensä menoihin, asuu, elää ja syö ilmaiseksi siis.

      Mikä siis tekee hänet ilmaiseksi ja suhteen normaaliksi? Miten hän poikkeaa niistä naisista joille annetaan kertakorvaukset käteisenä? Tuolle ilmaiselle naiselle tulee kuitenkin kuukausitasolla enemmän hintaa kuin vaikka kymmenelle irtonumerolle.
      Mikä tuossa vakituisessa on sitten niin hienoa? Vanhan naisen ostat tuplahintaan verrattuna kymmeneen nuorempaan.

      • Anonyymi

        Ei kannata yrittää opettaa numpaalille matematiikkaa tai suhteellisuudentajua. Siitä ei tule mitään. Hän kun vastustaa kaikkia logiikan ja fysiikan lakeja loppuun asti heittäen pöytään ikiomat sellaiset ja jos hän päättää että yks plus kaks on seitsemän niin se silloin on seitsemän ja muut on väärässä. Siellä on rouvalla ihana elämä hänen kanssaan. Tuollainen henkilö sairastuttaa lähipiirinsä helposti.

        Tiedän monia vanhoja pariskuntia jotka ovat etääntyneet toisistaan joissa toinen on negatiivinen ja ärtynyt aina ja jonka kanssa ei voi normaalisti puhua. Sitten siinä on se toinenkin osapuoli alkanut potea monenlaisia vaivoja, jatkuvia tulehduksia, reumoja ja muita sairauksia. Kun se negatiivinen on sitten poistunut planeetalta niin tämä jäljelle jäänyt vapautuu, tervehtyy ja puhkeaa kukkaansa uudelleen. Sairastelun syy oli siis se negatiivinen pessimistinen ärtyisä puolisko joka yleensä on mies. Siksi tunnetaan käsite "iloiset leskirouvat".


      • Anonyymi

        Varmaan siitä että, hän on vaimoni, saa eläkkeensä muualta kuin kelalta, reppana kun minusta aika jätää hän saa omien tulojensa lisäksi vielä lesken eläkettä... minulla on massia ja varallisuutta että hän voi käyttää pienet tulonsa miten haluaa, näin on ollut ja tulee olemaan, koko avioliittomme ajan joka on kestänyt jo parisen kymmentä vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan siitä että, hän on vaimoni, saa eläkkeensä muualta kuin kelalta, reppana kun minusta aika jätää hän saa omien tulojensa lisäksi vielä lesken eläkettä... minulla on massia ja varallisuutta että hän voi käyttää pienet tulonsa miten haluaa, näin on ollut ja tulee olemaan, koko avioliittomme ajan joka on kestänyt jo parisen kymmentä vuotta.

        Voi sitä onnen päivää hänellä kun niin käy. Nythän pidät häntä löysässä hirressä koska tiedät itsekin että hän lähtisi heti jos olisi varaa. Veronmaksajilta ne on kerätty ne työkyvyttömyyseläkkeidenkin rahat, maksoi ne sitten mikä eläkelaitos tahansa. Muutaman vuoden työuran aikana kerätyt rahat eivät riitä kuittaamaan sairaseläkettä, vaan se raha tulee muilta suomalaisilta. Vaimosi on siis nettosaaja ja maksullinen vuokramorsian, tosin morsiamena hällä ei taida enää olla käyttöä varsinkaan seurassasi.
        Kun olet veemäiseksi, pihiksi ja kateelliseksi tunnistettu mies, niin epäilen että olet niitä hemmoja jotka viimeisinä päivinään käyvät nostamassa roponsa pankista käteisenä ja polttavat ne pihatynnyrissä ettei kukaan toinen niitä saa. Näin teki yksi suomalaisisäkin jottei parikymppinen tyttärensä saa mitään. parisataatuhatta euroa poltteli pihallaan tynnyrissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sitä onnen päivää hänellä kun niin käy. Nythän pidät häntä löysässä hirressä koska tiedät itsekin että hän lähtisi heti jos olisi varaa. Veronmaksajilta ne on kerätty ne työkyvyttömyyseläkkeidenkin rahat, maksoi ne sitten mikä eläkelaitos tahansa. Muutaman vuoden työuran aikana kerätyt rahat eivät riitä kuittaamaan sairaseläkettä, vaan se raha tulee muilta suomalaisilta. Vaimosi on siis nettosaaja ja maksullinen vuokramorsian, tosin morsiamena hällä ei taida enää olla käyttöä varsinkaan seurassasi.
        Kun olet veemäiseksi, pihiksi ja kateelliseksi tunnistettu mies, niin epäilen että olet niitä hemmoja jotka viimeisinä päivinään käyvät nostamassa roponsa pankista käteisenä ja polttavat ne pihatynnyrissä ettei kukaan toinen niitä saa. Näin teki yksi suomalaisisäkin jottei parikymppinen tyttärensä saa mitään. parisataatuhatta euroa poltteli pihallaan tynnyrissä.

        Kun minusta aika jättää johon menee aikaa lääkärin ja sukuhistorian mukaan noin 30 vuotta, lapseni perivät koko suomessa oleva omaisuuteni, ja vaimolleni jää leskeneläke sekä kaikki thaimaassa oleva omaisuus, joten hän on erittäin tyytyväinen elämäänsä, 20 vuotta hän on minua katsellut ja luulempa että katselee vielä tuon 30 vuottakin, lisäksi lasteni aiti saa osan perinnöstä erilaisten järjestelyjen kautta joskin ei hänellä ole sillekään tarvetta... omistaa jo muutaman eritysnuorille tarkoitelun sijoituskodin, ikääkin alkaa olla 64 vuotta, mehiläinen on ollut asiasta hyvin kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun minusta aika jättää johon menee aikaa lääkärin ja sukuhistorian mukaan noin 30 vuotta, lapseni perivät koko suomessa oleva omaisuuteni, ja vaimolleni jää leskeneläke sekä kaikki thaimaassa oleva omaisuus, joten hän on erittäin tyytyväinen elämäänsä, 20 vuotta hän on minua katsellut ja luulempa että katselee vielä tuon 30 vuottakin, lisäksi lasteni aiti saa osan perinnöstä erilaisten järjestelyjen kautta joskin ei hänellä ole sillekään tarvetta... omistaa jo muutaman eritysnuorille tarkoitelun sijoituskodin, ikääkin alkaa olla 64 vuotta, mehiläinen on ollut asiasta hyvin kiinnostunut.

        Olet kertonut teillä molemmilla olevista kroonisista sairauksista, joiden lääkekorvauksista taistelet kelan kanssa. Olet sairaalassa hoidettavana usein ja kärsit harhoista. Liikuntakykynne on molemmilla rajoitteista. Muistissasikin on vikaa jotka viittaa dementiaan. Mikä saa sinut kuvittelemaan että eläisit vielä 30 vuotta?
        Jos olet päälle kuusikymppinen, niin kuinka onnelliseksi arvioisit thaivaimosi tulevan sillä tiedolla että hän joutuu odottamaan 80-90 vuotiaaksi saakka että saa sinulta jäävät roposet? Sittenkä hän on erittäin tyytyväinen elämäänsä kirmaten Hua Hinin beachilla bikineissään? Mikä painajainen ajatella että joku elää kanssasi edes viittä minuuttia. 30 vuotta on noin kaksi suomalaista elinkautista vankeusrangaistusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kertonut teillä molemmilla olevista kroonisista sairauksista, joiden lääkekorvauksista taistelet kelan kanssa. Olet sairaalassa hoidettavana usein ja kärsit harhoista. Liikuntakykynne on molemmilla rajoitteista. Muistissasikin on vikaa jotka viittaa dementiaan. Mikä saa sinut kuvittelemaan että eläisit vielä 30 vuotta?
        Jos olet päälle kuusikymppinen, niin kuinka onnelliseksi arvioisit thaivaimosi tulevan sillä tiedolla että hän joutuu odottamaan 80-90 vuotiaaksi saakka että saa sinulta jäävät roposet? Sittenkä hän on erittäin tyytyväinen elämäänsä kirmaten Hua Hinin beachilla bikineissään? Mikä painajainen ajatella että joku elää kanssasi edes viittä minuuttia. 30 vuotta on noin kaksi suomalaista elinkautista vankeusrangaistusta.

        Resupetteri en ole sinä olet minä en ole tuollaista kertonut, sanallakaan... kihti minulla on kuten miljoonalla muullakin suomalaisella, muutenkin ihmetyttää tuo sinun kommentointi, nimenomaan tällä palstalla, kun olet ns. nurkkaanajettu, alat kaivaa vuosia vanhoja toisten kirjoituksia väittäen ne minun kirjoittamiksi, harhoista puhut poju tuo jos joku vaikuttaa erittäin harhaiselle, samoin kuin kyvyttömyytesi erottaa minut ja pohjoisen mies toisistaan, en viitsi ottaa kantaa sinun ns. naisasioihin, ettei sinulle reppana tule paha mieli, ja jaksat itkeä ja kuvitella että kaikki ihmiset samanlainen resuperse kuin sinä olet, voin vakuuttaa olen käyttänyt valtaosan elämästäni muualla kuin tällä naurettavalla palstalla, sinä taas et ole löytäen täältä sikaamaliota, onko poikia yms. mielikuvitus kirjoittajia, mitä sanoitkaan harhoista resuperse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resupetteri en ole sinä olet minä en ole tuollaista kertonut, sanallakaan... kihti minulla on kuten miljoonalla muullakin suomalaisella, muutenkin ihmetyttää tuo sinun kommentointi, nimenomaan tällä palstalla, kun olet ns. nurkkaanajettu, alat kaivaa vuosia vanhoja toisten kirjoituksia väittäen ne minun kirjoittamiksi, harhoista puhut poju tuo jos joku vaikuttaa erittäin harhaiselle, samoin kuin kyvyttömyytesi erottaa minut ja pohjoisen mies toisistaan, en viitsi ottaa kantaa sinun ns. naisasioihin, ettei sinulle reppana tule paha mieli, ja jaksat itkeä ja kuvitella että kaikki ihmiset samanlainen resuperse kuin sinä olet, voin vakuuttaa olen käyttänyt valtaosan elämästäni muualla kuin tällä naurettavalla palstalla, sinä taas et ole löytäen täältä sikaamaliota, onko poikia yms. mielikuvitus kirjoittajia, mitä sanoitkaan harhoista resuperse.

        Tällä naurettavalla palstalla aiot viettää laatuaikaa siis seuraavat 30 vuotta puhumassa pojuista ja resupettereistä. Siis kaksi loisteliasta uraa. Mielikuvitus sotilasura ja menestyksekäs ura pattajan palstalla nettitrollaajana. Meissä on se ero että sinä olet täällä netissä vaan ja minä olen pattajalla kevääseen saakka.
        Tupakoivan, ylipainoisen viinaan menevän suomalaismiehen elinaikaodote jää alle 70 vuoden. Sinulle veikkaan viittä vuotta vielä, jos et hallitusti opi muuttamaan tapojasi.
        Mitään "pohjoisen miestä" ei ole olemassakaan. Internetin historian säälittävin trollaaja vain. Pakenee invaliditeettiaan kyseiseen hahmoon ja on lähes varmasti sinä. Kahta samanlaista ei voi olla olemassa. Terkkuja vuokraisännällesi rasvanaamaKalelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä naurettavalla palstalla aiot viettää laatuaikaa siis seuraavat 30 vuotta puhumassa pojuista ja resupettereistä. Siis kaksi loisteliasta uraa. Mielikuvitus sotilasura ja menestyksekäs ura pattajan palstalla nettitrollaajana. Meissä on se ero että sinä olet täällä netissä vaan ja minä olen pattajalla kevääseen saakka.
        Tupakoivan, ylipainoisen viinaan menevän suomalaismiehen elinaikaodote jää alle 70 vuoden. Sinulle veikkaan viittä vuotta vielä, jos et hallitusti opi muuttamaan tapojasi.
        Mitään "pohjoisen miestä" ei ole olemassakaan. Internetin historian säälittävin trollaaja vain. Pakenee invaliditeettiaan kyseiseen hahmoon ja on lähes varmasti sinä. Kahta samanlaista ei voi olla olemassa. Terkkuja vuokraisännällesi rasvanaamaKalelle.

        Onko siellä Pattayalla muuta tekemistä kevääseen asti identiteettianonyymi?


      • Anonyymi

        Resuperse!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun minusta aika jättää johon menee aikaa lääkärin ja sukuhistorian mukaan noin 30 vuotta, lapseni perivät koko suomessa oleva omaisuuteni, ja vaimolleni jää leskeneläke sekä kaikki thaimaassa oleva omaisuus, joten hän on erittäin tyytyväinen elämäänsä, 20 vuotta hän on minua katsellut ja luulempa että katselee vielä tuon 30 vuottakin, lisäksi lasteni aiti saa osan perinnöstä erilaisten järjestelyjen kautta joskin ei hänellä ole sillekään tarvetta... omistaa jo muutaman eritysnuorille tarkoitelun sijoituskodin, ikääkin alkaa olla 64 vuotta, mehiläinen on ollut asiasta hyvin kiinnostunut.

        Juurihan kävit suomessa myymässä omaisuutesi, näin ainakin kehuit että nyt on taas sitä kuuluisaa massia. Siis minkä omaisuuden lapsesi saavat.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurihan kävit suomessa myymässä omaisuutesi, näin ainakin kehuit että nyt on taas sitä kuuluisaa massia. Siis minkä omaisuuden lapsesi saavat.?

        Vittuukos se sulle kuuluu köyhä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä naurettavalla palstalla aiot viettää laatuaikaa siis seuraavat 30 vuotta puhumassa pojuista ja resupettereistä. Siis kaksi loisteliasta uraa. Mielikuvitus sotilasura ja menestyksekäs ura pattajan palstalla nettitrollaajana. Meissä on se ero että sinä olet täällä netissä vaan ja minä olen pattajalla kevääseen saakka.
        Tupakoivan, ylipainoisen viinaan menevän suomalaismiehen elinaikaodote jää alle 70 vuoden. Sinulle veikkaan viittä vuotta vielä, jos et hallitusti opi muuttamaan tapojasi.
        Mitään "pohjoisen miestä" ei ole olemassakaan. Internetin historian säälittävin trollaaja vain. Pakenee invaliditeettiaan kyseiseen hahmoon ja on lähes varmasti sinä. Kahta samanlaista ei voi olla olemassa. Terkkuja vuokraisännällesi rasvanaamaKalelle.

        Eihän kahta yhtä tyhmää ole olemassakaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän kahta yhtä tyhmää ole olemassakaan..

        Ei niin mutta monta niin viisasta niin viisasta rakasta, joten tasapaino taattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resupetteri en ole sinä olet minä en ole tuollaista kertonut, sanallakaan... kihti minulla on kuten miljoonalla muullakin suomalaisella, muutenkin ihmetyttää tuo sinun kommentointi, nimenomaan tällä palstalla, kun olet ns. nurkkaanajettu, alat kaivaa vuosia vanhoja toisten kirjoituksia väittäen ne minun kirjoittamiksi, harhoista puhut poju tuo jos joku vaikuttaa erittäin harhaiselle, samoin kuin kyvyttömyytesi erottaa minut ja pohjoisen mies toisistaan, en viitsi ottaa kantaa sinun ns. naisasioihin, ettei sinulle reppana tule paha mieli, ja jaksat itkeä ja kuvitella että kaikki ihmiset samanlainen resuperse kuin sinä olet, voin vakuuttaa olen käyttänyt valtaosan elämästäni muualla kuin tällä naurettavalla palstalla, sinä taas et ole löytäen täältä sikaamaliota, onko poikia yms. mielikuvitus kirjoittajia, mitä sanoitkaan harhoista resuperse.

        Kukas tämä sitten on..?

        zaphodbbx
        18.08.2015 10:57



        Etkö tiedä että en ole kiinnostunut ladyboysta joita tarjoilet, muuten tällä hetkellä Hin Lek Fai ssa on voimakas ukkosmyrsky, kello on täällä 14:46, joskus käyn näiden tytteleiden kanssa juttelemassa tuossa Hiltonin lähellä, katsoa kun puhun jo vähän thaita, Pattayalla kävin helmi-maaliskuulla viikon tripillä, asuin jopa kävelykadun lähellä Grand hotellissa, mukava paikka... Kilsoja on täältä sinne 480... Muutaman kuukauden kuluttua pitäisi lähteä katamaraani Hua Hinistä pattyalle, matka-aika pari tuntia... Muuten olen joskus muutaman ladyboyn kanssa jutellut, ihan mukavia hyvä musa taju.... Ei mua kiinnosta oppaat eikä ladyboyt juttuseuraksi joskus istuskelen... Eiköhän lopeteta vittuilut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vittuukos se sulle kuuluu köyhä?

        Näin kätevästi persoona vaihtui..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä naurettavalla palstalla aiot viettää laatuaikaa siis seuraavat 30 vuotta puhumassa pojuista ja resupettereistä. Siis kaksi loisteliasta uraa. Mielikuvitus sotilasura ja menestyksekäs ura pattajan palstalla nettitrollaajana. Meissä on se ero että sinä olet täällä netissä vaan ja minä olen pattajalla kevääseen saakka.
        Tupakoivan, ylipainoisen viinaan menevän suomalaismiehen elinaikaodote jää alle 70 vuoden. Sinulle veikkaan viittä vuotta vielä, jos et hallitusti opi muuttamaan tapojasi.
        Mitään "pohjoisen miestä" ei ole olemassakaan. Internetin historian säälittävin trollaaja vain. Pakenee invaliditeettiaan kyseiseen hahmoon ja on lähes varmasti sinä. Kahta samanlaista ei voi olla olemassa. Terkkuja vuokraisännällesi rasvanaamaKalelle.

        Resupeppu taidan suostua pieneen vetoon, mene poju lähimpään 7/11 osta sieltä pullo etikkaan, kuusi kananmunaa ja pullo kokista laita tänne kuitti aijaan kautta, pelkkä numerosarja riittää, voit käydä missä tahansa 7/11 ja niitä täällä riittää, kun olet aijannut kuitin voit laittaa, käyn itse ostamassa samat tavarat tuosta lähellä olevasta 7/11 myymälästä, katsotaan poju oletko mies vai marjanpoimija, tai no tiedän vastauksen jo kysymättäkin.

        En tupakoi, en ole viinaan menevä, ylipainoa on hieman, sen verran että on syytä tarkkailla painoa kuukausittain...

        Puhut reppana harhoista, mitä nämä sinun hyvin oudot kuvitelmat toisesta ihmisestä on... Jos et saa persettä irti baarinjakkarasta käske vuokramorsian hakemaan tavarat lähimmästä 7/11, kuvata kaiketi osaat reppana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurihan kävit suomessa myymässä omaisuutesi, näin ainakin kehuit että nyt on taas sitä kuuluisaa massia. Siis minkä omaisuuden lapsesi saavat.?

        Resupetteri olet täysin oikeassa, kävin suomessa myymässä omaisuuttani...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siellä Pattayalla muuta tekemistä kevääseen asti identiteettianonyymi?

        Voi sinua Lerppa.
        Täällä Pattayalla tyttöset saavat nauttia.
        Nauttia sellaisesta, mistä omistusvaimosi
        Ei ole saanut ( sinun toimestani ) nauttia
        20 vuoteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resupeppu taidan suostua pieneen vetoon, mene poju lähimpään 7/11 osta sieltä pullo etikkaan, kuusi kananmunaa ja pullo kokista laita tänne kuitti aijaan kautta, pelkkä numerosarja riittää, voit käydä missä tahansa 7/11 ja niitä täällä riittää, kun olet aijannut kuitin voit laittaa, käyn itse ostamassa samat tavarat tuosta lähellä olevasta 7/11 myymälästä, katsotaan poju oletko mies vai marjanpoimija, tai no tiedän vastauksen jo kysymättäkin.

        En tupakoi, en ole viinaan menevä, ylipainoa on hieman, sen verran että on syytä tarkkailla painoa kuukausittain...

        Puhut reppana harhoista, mitä nämä sinun hyvin oudot kuvitelmat toisesta ihmisestä on... Jos et saa persettä irti baarinjakkarasta käske vuokramorsian hakemaan tavarat lähimmästä 7/11, kuvata kaiketi osaat reppana.

        Kemijärvellä ei ole seiskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua Lerppa.
        Täällä Pattayalla tyttöset saavat nauttia.
        Nauttia sellaisesta, mistä omistusvaimosi
        Ei ole saanut ( sinun toimestani ) nauttia
        20 vuoteen.

        Hehhee halpaa matkailua, "täällä Pattayalla".

        Sinun toimestani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua Lerppa.
        Täällä Pattayalla tyttöset saavat nauttia.
        Nauttia sellaisesta, mistä omistusvaimosi
        Ei ole saanut ( sinun toimestani ) nauttia
        20 vuoteen.

        Toisaalta saan kun haluttaa sinä kun on ns. massia mikä ei ole tapauksessasi kovinkaan yleistä, mutta aina voit vaikuttaa palstalla ja olet vaikuttanut jo 16 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resupeppu taidan suostua pieneen vetoon, mene poju lähimpään 7/11 osta sieltä pullo etikkaan, kuusi kananmunaa ja pullo kokista laita tänne kuitti aijaan kautta, pelkkä numerosarja riittää, voit käydä missä tahansa 7/11 ja niitä täällä riittää, kun olet aijannut kuitin voit laittaa, käyn itse ostamassa samat tavarat tuosta lähellä olevasta 7/11 myymälästä, katsotaan poju oletko mies vai marjanpoimija, tai no tiedän vastauksen jo kysymättäkin.

        En tupakoi, en ole viinaan menevä, ylipainoa on hieman, sen verran että on syytä tarkkailla painoa kuukausittain...

        Puhut reppana harhoista, mitä nämä sinun hyvin oudot kuvitelmat toisesta ihmisestä on... Jos et saa persettä irti baarinjakkarasta käske vuokramorsian hakemaan tavarat lähimmästä 7/11, kuvata kaiketi osaat reppana.

        Paljonko maksat vuokraa siitä läävästä..?
        Kokiksen ostohan oli se todistus että thaimaassa asutaan... sitähän olet aina jauhanut..


      • Anonyymi

        Sinun toimestani ja minun toimestasi 🐒 jäniksethän onkin sitten kuitenkin oma ryhmänsä luikkiessaan puskiin, mutta mukava huomata Pattayan matkailupalstamatkailun jatkuvan entiseen malliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko maksat vuokraa siitä läävästä..?
        Kokiksen ostohan oli se todistus että thaimaassa asutaan... sitähän olet aina jauhanut..

        Siis Kemijärvelläkö ei ole seiskaa ja Pattayan tytöt nauttii ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis Kemijärvelläkö ei ole seiskaa ja Pattayan tytöt nauttii ?

        En haluaisi kyllä nähdä Senssurouvaa ilman vaatteita ollen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun toimestani ja minun toimestasi 🐒 jäniksethän onkin sitten kuitenkin oma ryhmänsä luikkiessaan puskiin, mutta mukava huomata Pattayan matkailupalstamatkailun jatkuvan entiseen malliin.

        Jaahas ja kato kato....
        Amalia-Sensei kun ei pärjää....
        Niin alkaa armoton Utopian vastaisku....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko maksat vuokraa siitä läävästä..?
        Kokiksen ostohan oli se todistus että thaimaassa asutaan... sitähän olet aina jauhanut..

        No tuleeko se kokiksen kuitti vai ei, älä reppana itke, jatka vaan arvokasta palstalla vaikuttamista "pattayalta" käsin reppana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En haluaisi kyllä nähdä Senssurouvaa ilman vaatteita ollen.

        Amalialla on kellohameensa alla niin iso puska, että sinne mahtuu piiloon molemmat miljonäärijänikset yhtaikaa.... joista toinen sensei ja toinen lento kapteeni ollen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuleeko se kokiksen kuitti vai ei, älä reppana itke, jatka vaan arvokasta palstalla vaikuttamista "pattayalta" käsin reppana.

        Senssurouva ei ikuna pääse uimaan Siaminlahdelle.
        Olisi kyl karmea näky iliman vaatteita tai vaatteilla. Kyl olis kansalla kammoksuttavaa siten ollen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun toimestani ja minun toimestasi 🐒 jäniksethän onkin sitten kuitenkin oma ryhmänsä luikkiessaan puskiin, mutta mukava huomata Pattayan matkailupalstamatkailun jatkuvan entiseen malliin.

        Elämä on kuksassa rattoisaa
        Kuksassa, jonka ympärillä on vain Amalian perse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko maksat vuokraa siitä läävästä..?
        Kokiksen ostohan oli se todistus että thaimaassa asutaan... sitähän olet aina jauhanut..

        Resupetteri en tiedä mitä kokiksen ostaminen todistaa mutta sen se todistaa 100% varmuudella että ostaja on thaimaassa, tosin tässä käy juuri niin kuten arvelinkin R kiosti ei ole 7/11 vaikka norksit sen ostikin, ja yrittivät muuttaa r kiskan nimen 7/11 mutta suunnitelma torpattiin jostakin syystä, joten et pääse kuopiossa nauttimaan 7/11 laadukkaasta tarjonnasta. et sinä mies ole uhoat kuin pikku poika, minä saan sellaisen kuitin koska tahansa kymmenen minuutin varoajalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on kuksassa rattoisaa
        Kuksassa, jonka ympärillä on vain Amalian perse

        Laaduksta pattayaboyssin kirjoittelua, suoraan suomen savosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resupeppu taidan suostua pieneen vetoon, mene poju lähimpään 7/11 osta sieltä pullo etikkaan, kuusi kananmunaa ja pullo kokista laita tänne kuitti aijaan kautta, pelkkä numerosarja riittää, voit käydä missä tahansa 7/11 ja niitä täällä riittää, kun olet aijannut kuitin voit laittaa, käyn itse ostamassa samat tavarat tuosta lähellä olevasta 7/11 myymälästä, katsotaan poju oletko mies vai marjanpoimija, tai no tiedän vastauksen jo kysymättäkin.

        En tupakoi, en ole viinaan menevä, ylipainoa on hieman, sen verran että on syytä tarkkailla painoa kuukausittain...

        Puhut reppana harhoista, mitä nämä sinun hyvin oudot kuvitelmat toisesta ihmisestä on... Jos et saa persettä irti baarinjakkarasta käske vuokramorsian hakemaan tavarat lähimmästä 7/11, kuvata kaiketi osaat reppana.

        Oletko sinä tämä senssukka jota ei kiinnosta se naisen muutaman sentin putki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resupetteri en tiedä mitä kokiksen ostaminen todistaa mutta sen se todistaa 100% varmuudella että ostaja on thaimaassa, tosin tässä käy juuri niin kuten arvelinkin R kiosti ei ole 7/11 vaikka norksit sen ostikin, ja yrittivät muuttaa r kiskan nimen 7/11 mutta suunnitelma torpattiin jostakin syystä, joten et pääse kuopiossa nauttimaan 7/11 laadukkaasta tarjonnasta. et sinä mies ole uhoat kuin pikku poika, minä saan sellaisen kuitin koska tahansa kymmenen minuutin varoajalla.

        Miljaldööri en tiedä mitä kuksan omistaminen todistaa mutta sen uskon että sinulla kaikkea on ja rahasi riittää.

        Oletko muuten huomannut että Prismassa on nyt loput pakastekinkut 50% alennuksessa?

        Nehän vois vaikka savustaa etenkin jos sattuu omistamaan oman puskan tämän katajaa ollen.


      • Anonyymi

        Minä tahtoa!

        T Bebe


      • Anonyymi

        Senssu poistanut tästä vasta 7 sääntöjen mukaista viestiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En haluaisi kyllä nähdä Senssurouvaa ilman vaatteita ollen.

        Et siis nostanut kellohamettaan kun hän kävi kuksaansa kaupittelemassa?


      • Anonyymi

        Mitä tekisit jos näkisit senssu-akan hukkumassa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Resupetteri en tiedä mitä kokiksen ostaminen todistaa mutta sen se todistaa 100% varmuudella että ostaja on thaimaassa, tosin tässä käy juuri niin kuten arvelinkin R kiosti ei ole 7/11 vaikka norksit sen ostikin, ja yrittivät muuttaa r kiskan nimen 7/11 mutta suunnitelma torpattiin jostakin syystä, joten et pääse kuopiossa nauttimaan 7/11 laadukkaasta tarjonnasta. et sinä mies ole uhoat kuin pikku poika, minä saan sellaisen kuitin koska tahansa kymmenen minuutin varoajalla.

        Herrat palstalaiset vielä näköjään uudenvuodentunnelmissa, miestä väkevämpää nautittuna. Oikein hyvää uuttavuotta kaikille.
        Täytynee tuo seiskan kuitti aijata palstalle kun loppukuusta Rayongin seudulle taas kotiudun.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      203
      4932
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      287
      3033
    3. 134
      1787
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      228
      1627
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1441
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1213
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1164
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1149
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1118
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1109
    Aihe