Vapaa kuvaus

Aloituksia

3

Kommenttia

1

  1. No+nyt+ollaan+taas+yhteydessä+ja+sain+mieheltä+vastauksen+tähän+hiljaisuuteen.++Ja+tosiaan+syynä+oli+tämä+yksi+mies+joka+on+viestitellyt+jolle+kyllä+olen+sanonut+ettei+kiinnosta+ja+toiseksi+syyksi+sanoi+että+alkoi+ahdistamaan+että+jos+nyt+haluankin+vakavampaa+samantien.++Hmm..+Mitäs+sitä+nyt.!+Tavallaan+haluankin+vakavampaa+suhdetta+mutta+pikkuhiljaa+en+halua+rynnätä+suin+päin+uuteen+vakavaan+parisuhteeseen+vaan+katsoa+pikkuhiljaa...++Keskusteltiin+että+jatketaan+samanlailla+tapailua+yms+mutta+missä+kohtaa+sitä+uskaltaa+sitten+vihjata+että+kyllä+mä+toivon+että+tässä+tulevaisuudessa+vakavampaakin+tulee+mutta+ei+nyt+vaan+joskus+kun+aika+on+siihen+otollinen.++Vai+meneekö+mies+taas+tästä+puihin+ja+etääntyy....+Vietämme+yllättävän+paljon+aikaa+yhdessä+kumminkin...+++Mutta+emme+julkisesti+juuri+näyttäydy+yhdessä+paitsi+humalassa+viihteellä.++Julkisesti+mies+ei+voisi+edes+muhun+koskea+paitsi+humalassa.++Tavallaan+sen+ymmärrän+koska+asumme+pienellä+paikkakunnalla+kaikki+kesät+ja+nyksät+ja+kaverit+yms..+Ettei+tuu+enempää+puhetta+mutta+silti+asia+jotenkin+mua+vaivaa.++Mies+ei+pyydä+mua+oikeestaan+muualle+tapaamaan+häntä+kun+hänen+luokseen+iltaisin+ja+sit+jäänkö+yöksi+aina.+Ja+onhan+tää+muutenkin+hankala+tilanne+että+ei+meillä+ole+edes+viikonloppuja+vapaina+että+silloin+ei+edes+voisi+nähdä+joten+vaan+viikolla+ja+silloinkin+tietysti+hän+on+töissä+joten+jää+vaan+illat+mutta+silloinkaan+mitään+emme+juuri+tee+vaan+olemme+hänen+luonaan.++Monesti+asiat+menee+niin+että+mä+kysyn+että+nähdäänkö+tai+tuunko+poikkee+tai+jotai.++Miten+saan+miehen+välillä+kysymään