Vapaa kuvaus

Aloituksia

12

Kommenttia

103

1. Näissä+asioissa+kannattaa+aina+vetää+viiva+myös+kuuluisaan+kuu-huijaukseen!+Sillä+miettikää+että+jos+Joe+Bidenin+kohdalla+pitää+feikata+videoita+näin+räikeesti,+USAn+vaalit+feikattin+myös+todella+räikeesti+Bidenin+eduksi,+miksei+olisi+feikkiä+ollut+myös+muualla,+kuten+kuussa+käynneistä!+Nuo+pissii+tavallisia+ihmisiä+linssiin+100-0!https://www.youtube.com/watch?v=r3SoMjJR868
  2. Esimerkiksi+nämä+jotka+fanittaa+Bidenia,+ne+ajaa+täysin+tätä+kehitystä+hyödyllisinä+idiootteina,+että+tavallinen+ihminen+on+täysin+orja,+nyrkillä+hakataan+maahan+ja+ilmaista+työtä+tekemään+eliitille+vaikka+sitten+pellolle+rehkimään.+Palkaksi+saat+nauriita.Minulla+menee+nykyisin+ihan+hyvin,+tienaan+bruttona+yli+50K+eli+ei+tarvi+leipäjonoissa+seisoa+ja+kaupasta+saan+ostaa+lohta+tai+naudan+pihviä+jos+mieli+tekee.+En+todellakaan+alistu+siihen+että+kun+vihdoin+olen+saavuttanut+ok+elintason,+ihan+omalla+osaamisellani,+että+orjaksi+tässä+pitäisi+alkamaan.+Siksi+inhoan+kaikkia+vihervasemmistoa+ja+nykyistä+hallitusta,+jotka+ajaa+aloittajan+kuvaamaa+kehitystä+eteenpäin.The+Great+reset+ajaa+sitä+takaa+ettei+tavallinen+ihminen+voi+enää+omistaa+mitään,+omistusoikeus+kuuluu+vain+suurille+yrityksille+ja+heidän+omistajille.+Kuulemma+tässä+pitäisi+olla+vielä+tyytyväinen+kun+en+omista+mitään+vaan+kaikki+vuokrataan,+hahahahahahah!Monet+isojen+yritysten+ideat+on+syntyneet+"autotalleissa".+Itsekkin+olen+kehittänyt+yhtä+softa+kokonaisuutta+nyt+neljä+vuotta.+Luuleeko+nuo+älykääpiöt+että+joku+alkaa+kehittämään+ja+ideoimaan+mitään+siitä+hyvästä+että+tuotos+menee+sitten+isolle+yritykselle,+ilmaiseksi,+koska+"et+saa+omistaa+mitään"+tässä+uudessa+maailman+järjestyksessä?+Minä+vaan+kysyn!?Jos+tuo+Great+Reset+tulee,+niin+minä+tulen+tekemään+aina+vain+PAKOLLISEN+MINIMIN,+se+on+saletti+ja+usko+myös+muutkin+kykenevät+ihmiset+tekevän+MINIMIN+eikä+yhtään+enempää.+Pitkällä+tähtäimellä+tämä+kostautuu,+koska+kehitys+taantuu+ja+siinäpä+on+sitten+myös+eliitti+kusessa+ajan+kuluessa.