Vapaa kuvaus

Aloituksia

15

Kommenttia

5159

  1. Ei+aina+tarvitse+olla+edes+mitään+todellista+kerrottua+asiaa,+kun+vaan+alkaa+ärsyttää+jota+kuta,+joka+näitä+harrastaa,+helppohan+se+on+keksiä+kaikenlaista.+Ihminen+on+luova+tällä+kiusaamisenkin+saralla+ja+jotkut+haluavat+kehittää+sen+taiteeksi,+kyseenalaiseksi+sellaiseksi.
  2. SAIN!!!!Hitto+kun+alkoi+naurattaa+oma+tuhma+mielikuvitus+ja+on+vaikea+keskittyä+tekstiisi...yritän+vakavoitua...No+nyt+minä+alan+päästä+kärryille+...Niinhän+se+menee,+että+varsinkin+nuorempana+meni+siihen+halpaan,+että+ytitti+täyttää+kaikenlaisia+mittoja,+joita+toiset+asettivat+ja+joita+itsekin+asetti.+Pitäs+olla+sellanen+tai+tällanen,+että+olis+hyvä+ihminen.+Ja+kun+siitä+ei+kerta+kaikkiaan+tule+mitään+niin.+Minulla+olikin+itseni+hukassa+aika+konkreettisesti+tuossa+takavuosina+ja+se+oli+aika+kamala+kokemus.Siitä+se+sitten+on+alkanut+takkuisen+taipaleen+kautta+rakentumaan+ja+on+tajunnut+sen,+että+jos+minä+olen+pyöreä,+en+sovi+neliskanttiseen+muottiin+ja+että+elämä+on+pelattava+niillä+korteilla,+jotka+on+saanut.Olen+oppinut+myös+sen,+että+me+olemme+tarpeinemme+aika+samalla+viivalla+ja+minun+tarpeeni+eivät+olen+sen+tärkeämmät+tai+kunniakkaammat+kuin+jonkun+toisen,+eli+minulla+ei+ole+sitä+ainoaa+oikeaa+mallia+elää+elämää,+joka+kaikkien+kannattaa+omaksua.Minua+aina+jotenkin+sykähdyttää+se,+kuinka+paljon+itseään+voi+oppia+tuntemaan+vuorovaikutuksessa+toisten+kanssa.+Minun+löytöni+itseni+suhteen+ovat+tuleet+aika+pitkälti+siitä,+että+joku+on+painanut+jotain+nappiani+ja+on+pitänyt+pysähtyä+miettimään+että+mitä+tapahtui.+Aina+niitä+löytöjä+ei+tee+helposti++eikä+nopeasti,+mutta+hienoja+ne+ovat+,+kun+sitten+ne+löytää.Kerron+esimerkin,+ei+ehkä+ole+viisasta,+kerron+kuitenkin.Minulla+on+viiltelytausta,+joka+alkoi+aikuis-iällä+tai+no,+18v+olin+kun+ekoja+haparoivia+askelia+siihen+maailmaan+astuin.+Silloin+poltin+kämmenselkääni.++Sitten+oli+tietty+laastareita+ja+sen+sellaista.+Siihen+liittyi+kädet,+en+nyt+avaa+sitä+enempää+ja+mietin+pitkään+sitä,+että+miksi?Sitten+kerran+katselin+vanhoja+valokuvia+lapsuudestani+ja+se+iski+kuin+salama,+se+vastaus.Kädet+edustivat+minulle+hoivaa,+koska+olin+maitorupilapsi+ja+minulla+oli+siinä+valokuvassa+kädet+siteissä.Joskus+noihin+tiedostamattomiin+asioihin,+joiden+ovet+ovat+jo+aika+ruostuneita+ja+avaimet+hukassa+löytyykin+se+avain!Elämä+on+vaan+niin+merkillinen+matka+ja+ihminen+niin+täynnä+kaikenlaista+mielenkiintoista.+Raskastahan+se+ajoittain+on+nokka+porossa+etsiskellä,+mutta+miten+huikaisevaa+onkaan,+kun+löytää!Nyt+on+pakko+mennä+kauppaan+sanoi+polvi+mitä+tahansa,+näännyn+nälkään....yritän+samalla+pyyhkiä+mielestäni+kuvan+tuosta+---Saitko?+kohdasta+:D+:D
  3. Mikä+sinua+itkettää?
  4. Ymmärrän,+että+sinua+taitaa+suututtaa,+että+kuvasi+jälkee+aloitimme+tämän+kuvakeskustelun.+Jos+mietitään+missä+pedofiilit+ovat,+he+ovat+kaikkialla.+Pedofiilit+eivät+ole+vain+jossakin+pedofiliasivustoilla+juttelemassa+keskenään++kiinnostuksen+kohteistaan.Minun+tyttäreni+kuvat+kaapattiin+facesta,+Joka+tietenkin+onkin+aarreaitta+kaikilla+niille,+jotka+haluavat+toisia+kiusata+ja+käyttää+väärin+sinne+laitettua+sisältöä.+Ihmisten+asetukset+ovat+aika+köykäisiä+monesti.Kun+kirjoitan+tästä+aiheesta,+en+tarkoita+sinun+jakamiasi+kuvia.+En+myöskään+halua+kiusata+tai+halventaa+sinua.+Tuo+kuvasi+oli+kaunis+ja+toi+mieleeni+ne+ajat,+kun+minun+rinnallani+tuhisi+tuollainen+pieni+pallero.Mitä+tulee+näihin+suomi24+palstoihin,+täällähän+kirjoittelevat+kaikenlaiset+ihmiset.+Sinkkuosiossa+ei+ole+vain+sinkkuja+tai+parisuhdetta+etsiviä.+Näillä+palstoilla+eivät+kirjoittele+vain+ne,+jotka+sopivat+osion+aihepiiriin.Täällä+eivät+kaikki+ole+edes+heitä,+jotka+haluavat+kirjoitella+ja+vaihtaa+ajatuksia+toisten+kanssa.+Täällä+on+myös+heitä,+jotka+haluavat+raivota,+huutaa+kenelle+vaan,+jotka+haluavat+vain+pilata+toisten+päivän,+hämmentää+muuten+vaan,+pelata+kaikenlaisia+pelejä+ja+katsoa+millaisia+reaktioita+saavat+aikaan.+Vaikka+tiedätkin+varmasti+sen,+ettei+kaikki+ole+aina+sitä+miltä+se+näyttää?