Vapaa kuvaus

Aloituksia

15

Kommenttia

5159

  1. Miten toimit?

    Jos sinulla on ketsuppi loppu ja ehdottomasti tarvitset sitä johonkin, mitä teet? Useimmat menevät kauppaan, kävelevät k
    Sinkut
    138
    82
  2. Molempien suostumus...

    On kyllä aika humoristista kuunnella tätä raiskauskeskustelua. Vaikka aihe onkin rankka, kyllä pistää hymyilemään irvist
    Sinkut
    287
    244
  3. Lokeroon...

    Kun ihmisiä sullotaan lokeroon ja joillakin on voimakas tarve tehdä niin, ihminen määritellään ulkoa päin . Tässä loke
    Sinkut
    247
    56
  4. Vertaistukea

    Internet on pullollaan vertaistukea erilaisille ryhmille. Eri keskutelualustat toimivat kovin monenlaisten tunteiden tul
    Sinkut
    104
    32
  5. Jos ei saa naista/miestä

    Jos ei saa kumppania, ei löydy ketään vaikka kuinka etsii, mitä sitten? Sehän on hyvin turhauttavaa, kun haluaa kumppan
    Sinkut
    58
    65
  6. Vuodenkierto

    On taas se hetki vuodenkierrossa, jolloin syksyn aktiviteetit alkavat. Opiston kurssiesite on kolahtanut eteisen lattia
    Sinkut
    40
    28
  7. Demiseksuaalisuus

    Täälläkin paljon pohditaan sitä, mikä merkitys ulkonäöllä on kumppanin etsinnässä. Ja millaiset ihmiset kumppanin saava
    Sinkut
    73
    65
  8. Iltamietteitä

    Olen lapsenvahtina tyttären luona, että hän pääsi treffeille. Tuo nuorin nappula aloittaa eka luokan. Kertoi siitä inno
    Sinkut
    79
    35
  9. Uhka vai mahdollisuus

    Kun uusi jäsen tulee ryhmään, ryhmän dynamiikka muuttuu. Joka ryhmässä on nokkimisjärjestyksensä ja tapansa ja niitä uu
    Sinkut
    86
    67
  10. Häpeäkulttuuri

    Kun minä olin nuori, pariutumisiässä, elämä oli paljon helpompaa kuin nykyisin. Vaikka olin ja olen kamalan ujo, siinä k
    Sinkut
    44
    92
  11. Nukkumatti meni ohi...

    Tämä on sarjassa tyhmät aloitukset se tyhmin. Kello on 4.56 ja mietin, että vieläkö kokeilisi sitä unta etsiä. Makkarin
    Sinkut
    19
    62
  12. Koska olen...

    ruma, lihava, 40 v nainen, en koskaan saa miestä. Ja samasta syystä koko maailma , maailmankaikkeus , rinnakkaistodell
    Sinkut
    230
    85
  13. Jännämiehet, rumat miehet, naiset...

    Olen tässä muutaman päivän tutustunut tähän sinkkukeskusteluun ja törmännyt "ammattisanastoon", joka on minulle entuudes
    Sinkut
    4
    27
  14. Jännämiehet, rumat miehet, naiset...

    Olen tässä muutaman päivän tutustunut tähän sinkkukeskusteluun ja törmännyt "ammattisanastoon", joka on minulle entuudes
    Sinkut
    99
    30
  15. Ei ole todellista!

    Niin se sitten lensi bittiavaruuteen se keskustelumme näemmä. Tässä sinulle Abris vastaus, jota sinulle kirjoitin No hyv
    Sinkut
    200
    67