Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaskenpolttaja
profiilit
Kaskenpolttaja
Kaskenpolttaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
5159
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+minäkään+voi+ymmärtää+sitä,+että+tällä+palstalla+haukutaan+rumaksi+itseä+ja+muita+ihan+joka+päivä+ja+joskus+oikein+monen+avauksen+voimalla.+Kummallista+touhua!
02.10.2019 21:47
Nämä+aninyymien+aloituksen+ja+arviokeskustelun+herättämiset+ovat+hyvinkin+epäoikeudenmukaisia.+Kun+sieltä+puskasta+huutelee+,+ei+itse+joudu+koskaan+tällaisen+aloituksen+kohteeksi.+Hirmuisen+rohkeaa+huutaa+siltä+pusikoista.....olen+vaikuttunut...
02.10.2019 21:44
Kuka+halveksii+ketä?
Puhuttu+sana+ja+kirjoitettu+sana+ovat+mielestäni+ihan+samalla+viivalla.+Molemmilla+on+paikkansa+ja+tarkoituksensa+ja+käyttäjänsä.+
Ainahan+sitä+voi+määritellä,+että+kommunikoin+kanssasi+vain+omilla+ehdoillani.+Jos+teet+toisin,+en+kommunikoi.++Vallan+käyttö+on+huumaavaa.
02.10.2019 21:39
Näin+se+on.+Nuori+mies+,+joka+kutsuu+vanhempaa+naista+kurpaksi,+ei+saa+naista+ollenkaan.++
Kurppako+sinut+on+synnyttänyt?
01.10.2019 23:48
Olen+sinua+paljon+vanhempi.+Jos+sinä+olet+vanhus,+mikähän+minä+sillä+mittarilla+olen.
Minulle+parisuhde+on+muutakin+kuin+nussimista+ja+siksi+kaipaankin+sitä+välillä.
01.10.2019 23:39
Varsinkin,+jos+on+banaanikärpänen,+kannattaa+panostaa+neitsyihin.
PS.+Sekavessoissa+kannattaa+myös+olla+tarkkana,+ettei+kenenkään+randomin+geenit+vain+pääse+vaikuttamaan+tulevaan+elämään.
01.10.2019 18:18
Epäilemättä+aika+suuri+osa+ateisteista+kohtelee+uskovia+ihan+hyvin.
01.10.2019 17:56
En+ole+kieltäytynyt+asiallisesta+keskustelusta+kanssasi.
01.10.2019 17:52
Juuri+näin...
01.10.2019 17:51
Toki+Jeesus+niin+sanoo+,+uskovat+eivät+kuitenkaan+ole+Jeesus.+Aika+kaukana+useinkin.
Mutta+tietysti+jos+haluat+esittää,+että+uskovat+ovat+hyviä+ja+pyhiä,+niin+siitäpä+sitten+vaan...
01.10.2019 17:50
Laittavat+kyllä.
Ja+jos+eivät+laita,+minkäs+teet?
Kun+sitäkin+on+nyt+jauhettu+varmaan+vuosia,+että+naiset+(+miehet)+eivät+vastaa+viesteihin,+kannattaisiko+sitten+miettiä+jotain+toista+tapaa+löytää+seurustelukumppani?
01.10.2019 17:47
Jos+hän+on+luullut+pokailevansa+15+vuotoasta+tyttöä,+hän+on+kyllä+ollut+tietoinen,+että+ei+ole+tekemisissä+aikuisen+kanssa..+
Ja+vaikka+teini+olisi+lutkailuun+taipuvainen+,+kuten+asian+kauniisti+ilmaisit,+vastuu+on+aina+aikuisella.+Ei+ole+olemassa+mitään+oikeutusta+käyttää+lasta+seksuaalisesti+hyväkseen,+vaikka+lapsi+olisi+taipuvainen+lutkailuun!
01.10.2019 17:44
"+Miksi+myös+Raamatun+kertomukset+eivät+olisi+osaksi+samanlaisia+taruja,+joihin+Raamattu+viittaa?"
Kyllä+Raamatun+kertomuksia+saa+pitää+Jumalan+sanana,+paimentolaisten+nuotiotarinoina+,+kamelikuskien+juttuina...ihan+minä+haluaa.
Joillekin+ihmisille+Raamattu+on+jokin+noista+määreistä,+joillekin+ihan+vaan+kaunokirjallinen+teos.
Mikä+merkitys+sillä+on+miten+Raamattu+määritellään?
01.10.2019 17:39
Pahuksen+tietsikat!!
Minä+en+koskaan+ole+osannut+kirjoittaa+ja+siten+selvitellä+ajatuksiani,+tarvitsen+siihen+joko+oman+pään+sisällä+pohtimista+ja+vielä+parempi,+kun+saa+pohtia+toisen+ihmisen+kanssa+asioita.
Tuo+tyttärelläni+pohkeessa++oleva+runo+kertoin+pienestä+...en+nyt+sano+mistä....ja+kun+hänen+kuolemansa+jälkeen+kuulin+runon,+tiesin,+että+se+oli+tyttärestämme,+koska+sitä+samaa+sanaa+hän+oli+käyttänyt+minusta+ja+myös+tyttärestä+sitten+hänen+syntymänsä+jälkeen.+En+usko,+että+tuo+sana+oli+muiden+kohdalla+käytössä.
Kyllä+minä+luulen,+että+tuollaiset+asiat+nousevat+kovin+suureen+arvoon+sitten+joskus++aikuisella+iällä.+Vaikka+ei+kaikkea+ymmärtäisikään,+mutta+kun+tietää,+että+isä+on+sitä+kirjoittanut....
01.10.2019 17:29
Niin,+taidat+haluat+vain+keljuilla??
Ateisteilla+ei+varmaankaan+ole+yhteistä+näkyä+siitä+ketkä+ovat+rakkauden+arvoisia,+mutta+ei+ole+uskovillakaan.
01.10.2019 17:21
Itse+en+koe+kovinkaan+hedelmällisenä+vastakkainasettelun.+On+uskovia+ja+on+ateisteja+ja+kaikenlaista+siinä+välissä+ja+oliko+muna+ennen+kanaa+vai+päin+vastoin,+mielestäni+se+ei+ole+erityisen+merkittävää.+Lopullista+,+sataprosenttista+totuutta+ei+tiedä+kukaan+ja+juupas+-eipäs+-väittelyt+eivät+johda+mihinkään...eivät+tosin+varmasti+myöskään+lopu+koskaan.
01.10.2019 17:19
Jos+kaskea+polttaa+huolimattomasti,+seuraukset+voivat+olla+tuhoisat.
01.10.2019 17:16
Asialliseen+keskusteluun+kuuluu+myös+se,+ettei+puhuta+tai+kirjoiteta+pa.skaa+muista.+Emme+kukaan+varmasti+ole+niin+tyhmiä,+ettemmekö+tietäisi+,+että+kaatopaikkana+tätä+palstaa+pitää+kovin+monenlaiset+ihmiset,+myös+uskoviksi+itseään+määrittelevät.
Eli+jos+haluat+asiallista+keskustelua,+ole+asiallinen.+Pa.skan+jauhantaan+en+lähde,+sitä+on+täällä+ihan+riittävästi+muutenkin.
01.10.2019 17:14
Jep.+Toimimme+arvojemme+mukaan...
30.09.2019 15:51
Eli+huonoon+käytökseen+ei+saa+puuttua,+pitää+kestää,+koska+se+on+realismia?+
Ja+kuten+sanoin,+on+kyse+siitä+miten+sinä+ja+minä+valitsemme+,+kun+kohtaamme+toisia+ihmisiä.
30.09.2019 15:39
1 / 258