Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hamsuliini0
profiilit
Hamsuliini0
Hamsuliini0
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitkään+näistä+is+vaivoista+ei+ole+kasvattajan+syytä.
Lonkkavaivat+tulee+siitä+kun+OMISTAJA+rasittaa+lonkkia+liikaa+niiden+vielä+kehittyessä.
Allergiat+ja+silmäongelmat+ovat+täysin+yksilö+kohtaisia,+joten+miksi+siitäkin+pitää+kasvattajaa+syyttää.+
Jos+joku+näistä+tiedoista+on+virheellinen,+niin+huomioikaa+että+olen+vasta+11.+
Meillä+on+rottwailer+ja+olen+sen+aikana+oppinut+paljon+ja+nettiäkin+on+tullut+selattua+tämän+koiran+tultua.+
Voisitte+vain+jättää+tämän+kasvattajan+rauhaan+:)
28.07.2019 21:27
On+niitä+järkeviäkin+koiranomistajia+jotka+KERÄÄ+ne+kakat+:)
28.07.2019 20:51
Hei+Sylvi2kk!+Pahoittelen+kun+vastaan+näin+myöhään,+mutta+asiaan.
Hamsterisi+stressaa+asunnon+vaihtamisesta,+niiden+häkkiä+kun+ei+saisi+vaihtaa+kovin+usein.+Miksei+hamsullasi+ole+juoksupyörää?+Sellainen+pitäisi+olla+ihan+alussa!
25.07.2019 10:35
Syrkeille+ei+saa+laittaa+kylpyhiekkaa,+niiden+haju+rauhaset+voi+mennä+tukkoon.+Kääpiöhamsuille+sen+sijaan+saa+saati+pitää+laittaa+kylpyhiekkaa.
24.07.2019 22:19
Yksinkertaisesti+jos+perheessä+on+allergiaa+hamsua+ei+voi+hankkia.+Jos+rakastat+näitä+ihania+palleroita+kuitenkin+niin+paljon+voisit+vaikka+hoitaa+kavereittesi+hamsuja+(jos+kenelläkään+siis+on)+tai+vaikka+tehdä+johonkin+ilmoituksen+että+olet+valmis+hoitamaan+hamsuja+esim.+loman+aikaan+tai+jne.+
(sori+kun+oon+näin+myöhässä+mutta+kuitenkin)
24.07.2019 21:36
Kiitos+vastauksestasi+MitäsTässä!
Wili+on+juonut+ja+syönyt+ihan+normaalisti,+ja+on+normaalipainoinen.+Wili+on+ilmeisesti+vaihtanut+pissanurkkana+joten+siitä+ei+enään+ole+huolta+:)+puhdistin+tietenkin+vanhan+pissanurkan+ettei+Wilin+herkut+joudu+roskikseen,+vaikka+kyllä+Wili+niitä+varmaan+söisikin+mutta+en+tahdo+hänen+syövän+pissaisia+herkkuja+:'D+(olen+siis+sama+henkilö+joka+laittoi+tuon+kysymys+viestin,+rekisteröidyin+vaan+vasta)
24.07.2019 20:51
1 / 1