Midnightweiler

tunteeko joku aavasaksalta kasvattajaa?

24

3826

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • weiberi

      Tutkin tuossa juuri koiranettiä ja tosiaan useampi pentue 2 eri nartulla (27pentua) jotka ei mitään priimaa ole, ja samaa urosta käytetty useamman kerran,tosin eri nartuilla. Harva koira käynyt testeissä tai näyttelyissä.Yhtään koulutustunnusta ei yhdeltäkään koiralta löydy. Tämä voi toki johtua myös iästä. Kotisivuilta selviää millaiset kasvatus ja pennutus periaatteet kasvattajalla on ja millaiseen kotiin hän koirat luovuttaa. Parhaiten varmaan asiat selviää soittamalla ja kysymällä ko. henkilöltä riippuen tietenkin millaista koiraa etsii.

    • niijoojuu

      Aitoja Rottweilereitä eikä mitään pulkanaru koiria löytyy Mw:stä!

    • iskänunski

      Ainakin kotisivujen tekstin perusteella mikään ei ole kasvattajan vika, oli koira sitten huonohermoinen tai -luustoinen jne. En kyllä ottaisi sieltä koiraa pelkästään jo kotisivujen esittelyn perusteella.

    • Pikku-pakkanen

      Kilpaileminen ei tee koirasta valioyksilöä. Hienoja koiria Aavasaksalta. Maailman paras kotikoira. Kauniiksi ja kookkaaksi kehuttu ja siihen ei kisoja tarvita. Upean luonteen omaava. Oikeita maalaiskoiria!

    • Asgj

      Kyllä kannattaa etsiä parempi kasvattaja mistä koiran hankit.

    • Apu-va

      Hui, jo pelkkien kotisivujen perusteella tulee sellainen fiilis, että hyi olkoon.

    • kunhankysynvaan

      Onko koirissa ollut jotain vikaa?

    • Varoitu-s

      Kiertäkää tämä kasvattaja kaukaa!

    • GeneralGeronimo1132011

      Ylläpito voisi poistaa tämän aloituksen, monta vuotta vanha ja asiattomia viestejä. Itsellä koira täältä ja ei ole tarvinnut pettyä. Ja tunnen kasvattajan.

      • freeyaard

        Olen ketjun aloittaja, ja omistan koiran jonka häneltä ostanut 2011, totean nyt vain että minun pyynnöstä ja em. kasvattajan tuntemasta mielipahasta johtuen, olen ITSE pyytänyt ylläpitoa poistamaan koko aloituksen, missä sinänsä ei ole loukkaavaa ollut, loukkaavia ovat taas kommentit olleet, Toki kritiikkiä saa antaa, mutta olkaapa asiallisia, minun aloitus johtui yksistään siitä mitä vuonna pekka ja paavo täällä yleisesti kirjoiteltiin em.kasvattajasta, kasvattaja minun yhteyksissä ja toimin mutu tuntumalta tämän asian suhteen. Paskaa saa jauhaa, mutta rajansa kaikella.


      • Äläviitsi1
        freeyaard kirjoitti:

        Olen ketjun aloittaja, ja omistan koiran jonka häneltä ostanut 2011, totean nyt vain että minun pyynnöstä ja em. kasvattajan tuntemasta mielipahasta johtuen, olen ITSE pyytänyt ylläpitoa poistamaan koko aloituksen, missä sinänsä ei ole loukkaavaa ollut, loukkaavia ovat taas kommentit olleet, Toki kritiikkiä saa antaa, mutta olkaapa asiallisia, minun aloitus johtui yksistään siitä mitä vuonna pekka ja paavo täällä yleisesti kirjoiteltiin em.kasvattajasta, kasvattaja minun yhteyksissä ja toimin mutu tuntumalta tämän asian suhteen. Paskaa saa jauhaa, mutta rajansa kaikella.

        Se, mihin raja vedetään, riippuu täysin katsojasta. Jos sinulla on ko. kennelistä koira, niin asia lienee sen verran lähellä kotia, että se värittää väkisinkin mielipidettäsi. Minua myös kiinnostaisi tietää, mihin vedät rajan asiallisuudessa, jos kritiikkiä kuitenkin saa mielestäsi muka antaa? Tietyn tyyppisiä asioita ei voi niin linnunkielellä liverrellä, että se olisi sinusta asiallista, vaikka kertoma sinänsä täysin paikkansa pitävää olisikin.

        Itse tsekkasin ko. kasvattajan kotisivut ja totesin, että huh huh. Hälytyskellot soivat sen verran ihan kasvattajan itsensä kirjoitteluista, että pystyn kaukana.


    • Anonyymi

      Sairaita yksilöitä....paljon. Korvienväli monella suoraan sanottu "sekopää". Kasvattaja ei ota vastuuta mistään. Kaikki on kasvattien omistajien syy. ...Ihan kaikki!

    • Anonyymi

      Paskaa jalostusta....

    • Anonyymi

      Meillä sieltä uros ja on aivan täydellinen perhekoira, hyväpäinen kotona ja ulkopuolella. Terve ku pukki ja komeakin on 🙂. Yhtään "hullua" ei sieltä ole lähtenyt. Luonteet täyttä kultaa.

    • Anonyymi

      Meillä myös uros sieltä. Upea luonne ja ulkomuoto. En voi kuin kiittää kasvattajaa. Parempaa koiraa ei olisi voinut saada.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2612
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      334
      2444
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      94
      2136
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      61
      1828
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1743
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1714
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      122
      1462
    9. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      61
      1458
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe