Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hvp27
profiilit
hvp27
hvp27
Vapaa kuvaus
Aloituksia
52
Kommenttia
7560
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kaupasta+saa+espanjalaisia+keitettyjä+punajuuria+400+g+paketissa.+Minä+käytän+niitä.
21.09.2020 07:20
Tulee+erilaista.+Tuo+resepti+on+modifioitu+turkkilainen+resepti.+Voi+myös+käyttää+rosollin+tapaan+punajuurien+liemellä+värjättyä+löysää+kermavaahtoa.
21.09.2020 07:17
Jos+ihminen+syö+125+C+uunissa+"paistettuja"+kanankoipia+nahkoineen+ja+saarnaa+lisätyn+rasvan+haitallisuudesta+fanaattisesti+niin+KNM+on+oikein+sopiva+nimi+kun+ei+rekisteröidy.
21.09.2020 07:14
Näinpä.+Maississa+ei+kylläkään+ole+juurikaan+proteiinia+ja+sitä+käytetään+eläintenruuissa+bulkkaamaan.+En+tiedä+onko+siitä+hyötyä+mutta+vehnä+on+monille+eläimille+ongelmallista.
21.09.2020 07:09
Minulla+ei+ole+kiire+painon+laskussa+ja+juon+tosissaan+kaksi+olutta+päivässä+enkä+enempää.+Krapulassa+olen+ollut+vuosia+sitten.+En+myöskään+syö+oluen+kanssa+tai+seuraavana+päivänä+normaalia+enemmän.
Täytyy+kyllä+kokeilla+joskus+väkevien+vaikutusta+verensokeriin+ja+-paineeseen+kun+on+vähän+sellainen+tuntuma+että+molemmat+voivat+laskea+liikaa.
21.09.2020 07:00
En+ole+tuo+karppaunhemmo+joka+ei+pidä+siitä,+että+pystyn+sovittamaan+karppaukseeni+kaksi+päivittäistä+olutta+paitsi+seuraavan+kuukauden+ajan+kun+tuli+kuuri+sidraludia.
Samainen+hemmo+väittää+myös+että+diabetesta+hoidetaan+karppauksella+muualla+mutta+on+katkera+kun+todisteita+tuosta+ei+löydy.+
On+myöskin+katkera+siitä+että+minun+ei+tarvitse+olla+millään+extremekuurilla+laihtuakseni.
21.09.2020 06:54
Jos+karppaa+niin+kyllä.+Jos+ei+karppaa+niin+ei.+On+aika+hyvä+paistorasva+kuten+myös+broilerin+tai+ankan.+En+laita+hukkaan+enkä+myös+kinkun+rasvaa.+Voisi+oikeastaan+kokeilla+pekonin+rasvan+lantraamista+rypsiöljyllä.
20.09.2020 11:20
Pekoni+kannattaa+paistaa+grillausalustalla+uunissa+niin+saa+rasvan+talteen.+Itse+syön+pekonin+salaateissa+ja+keitoissa.+Rasva+menee+paistamiseen.
20.09.2020 05:07
Eivät+ole.+Esimerkiksi+sakkaroosi+ei+ole+hygroskooppista.+Glukoosia+käytetään+tuon+vuoksi+esimerkiksi+jäätelön+teossa.+Fruktoosiglukoosisiirappia+saa+tuottaa+EU:ssa+10%+sakkaroosi+määrästä+ja+siksi+se+menee+tuotteisiin+jossa+siitä+on+hyötyä+eli+kekseihin,+sinappiin,+jäätelöön+jne..
Hygroskooppinen+aine+siis+sitoo+ilmasta+kosteutta.
20.09.2020 05:04
Oletuksena+on+enemmänkin+Haiman+väsyminen+liialliseen+insuliinin+tuotantoon.
Tämänhetkinen+teoria+ykköstyypin+diabeteksen+synnystä+on+enretovirustartunta+ja+geneettinen+alttius.+Rokotteita+ei+epäillä+ja+ne+ovat+ainut+toimiva+tapa+estää+viruksia.+Suomessa+saattaisi+kuolla+vuodessa+jopa+5000+ihmistä+vuodessa+pelkästään+influenssaan+ilman+rokotteita.+
Jos+rokotesuoja+ei+ole+kunnossa+niin+ei+kannata+ainakaan+matkustella.
19.09.2020 14:01
Joo.+Jos+kakkostyypin+diabeetikolla+haima+väsyy+niin+se+ei+pysty+enää+tuottamaan+riittävästi+insuliinia+vaikka+paino+putosikin+normaaliksi.+Silloin+maksa+tuottaa+liikaa+sokeria+ja+ratkaisu+on+käytännössä+sama+kuin+ykkösilläkin+eli+insuliini.+Tuolloin+syynä+ei+ole+enää+oikeasti+kakkostyypin+diabetes+vaan+ykkösen+ja+kakkosen+yhdistelmä.+Arvelen+vekun+diabeteksen+olevan+juuri+tuo.
19.09.2020 12:46
Valitettavasti+syödään.+Itse+syön+lihapiirakoita+vain+kotitekoisia+enkä+montaa+kappaletta+vuodessa.
19.09.2020 12:28
9+g+suolaa+sitoo+litran+vettä+elimistöön+mutta+suola+kyllä+poistuu.+Ehkä+pari+kiloa+voi+nostaa+painoa+jos+syö+hyvin+paljon+suolaa+jatkuvasti.
19.09.2020 11:10
Tuo+on+aika+outo+lähestymistapa+asiaan.+Eihan+suola+voi+kertyä+ihmiseen+kun+joku+gramman+murto-osakin+tappaisi+vuodessa.+Mistäköhän+tämä+idea+on+peräisin?+Heikkilä+ainakin+saarnaa+suolan+haitattomuudesta.
19.09.2020 10:48
Liki+kaikki+suola+poistuu+virtsan+kautta.+Se+ei+kerry+elimistöön.
19.09.2020 10:44
Terve+maksa+tuottaa+sopivasti+glukoosia+kun+insuliini+taso+on+matala.+Kakkostyypin+diabeetikolla+maksa+tuottaa+glukoosia+vaikka+insuliini+taso+olisi+korkeakin.
19.09.2020 10:42
Rasvamaksaan+auttaa+laihdutus+ja+lihoitpa+miten+tahansa+niin+rasva+maksoittuu.+Myös+runsas+tyydyttyneen+rasvan+saanti+rasvoittaa+maksaa.+Kuten+myös+fruktoosi+ja+alkoholi.+
Aasiassa+rasvamaksa+on+ollut+harvinainen+vaikka+hiilihydraattia+syödään+tuplasti+Suomeen+verrattuna.
18.09.2020 13:11
Punajuuriraaste+on+karseaa.+Itse+ostan+valmiiksi+keitettyjä+punajuuria+kun+annos+on+minulle+juuri+sopiva.+Ensi+viikolla+voisi+tehdä+broileripunajuurikastiketta.
18.09.2020 12:51
Valkokaalista+on+4.8%+sokeria,+punajuuressa+8%.+Ei+ole+kummassakaan+siis+paljoa.
18.09.2020 12:48
Oletko+kokeillut+punajuurisalaattia?+Keitettyä+punajuurta,+punasipulia+ja+kastikkeeksi+turkkilaista+jugurttia+höystettynä+etikalla,+sinapilla,+valkosipulilla+ja+valkopippurilla.+Suunilleen+2%+rasvaa+kun+käyttää+6%jugurttia.
18.09.2020 12:19
245 / 378