Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Trollipoju_Pentti
profiilit
Trollipoju_Pentti
Trollipoju_Pentti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
397
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja+puhun+omasta+kokemuksesta+tuosta+valkotakkisten+noudosta.+Niuvanniemi+oli+lähin+mielisairaala+Kainuun+suunnastakin+katsottuna.+Ei+ne+sielläkään+saaneet+meikäpojun+päätä+kuntoon,+kuten+varmasti+olette+huomanneet.
02.11.2019 19:24
Hihii,+tämä+on+nimimerkkini+Vanhalestadiolaisten+keskustelussa.+Kainuun+kasvattina+sekosin+jo+lapsena+ahdasmielisen+uskonnon+alla.+Pedofilia+oli+meillä+yleistä+ja+siitä+tämä+skitsofrenia+sitten+lähti.
02.11.2019 19:21
Hihii,+tämä+oli+aivan+mainio+esimerkki+noloudestani+ja+lapsellisuudestani.
02.11.2019 19:01
Toisilla+on+asiat+paremmin+mutta+minun+elämäni+on+ollut+paljastumiseni+jälkeen+yhtä+helvettiä.+Jatkan+silti+Tohjotan+solvaamista+kunnes+kuolema+minut+vapauttaa.
02.11.2019 12:30
Anteeksi+kun+jouduin+poistamaan+totuuksia+omalle+sairaalle+agendalleni+kiusallisina.+Eihän+minulla+mitään+Saabia+ole+ollut+vaan+täysi+katastrofi+Dodge+Caliber+ja+nykyisin+vaimon+käytössä+vanha+parin+tonnin+vikainen+bensa-Mersu.+En+ehdi+poistua+tästä+kustannuspaikaltani+koko+päivänä+edes+ulkona+käymään+sillä+18-20h/vrk+trollaus+ja+Tohjotan+solvaus+vie+kaiken+aikani.+En+kyllä+ilkeäisi+ulos+edes+pistääntyä+koska+kaikki+täällä+Jyväskylässä+jo+tunnistavat+paikallisen+kylähullun.+Paljastumiseni+toissa+talvena+vituttaa+yhä+suunnattomasti+enkä+voi+muuta+kuin+jatkaa+tätä+epätoivoista+missiotani.
02.11.2019 12:28
Niin,+minkä+minä+sairaudelleni+voin+mutta+olisin+voinut+jäädä+paljastumatta+toissa+talvena.
02.11.2019 12:10
Eikä+moni+muu+kuusikymppinen+pasko+enää+vaippoihin,+meikäläisen+tavoin.
01.11.2019 15:34
Ihmiset+ovat+näköjään+alkaneet+ymmärtää+Tohjotan+ylivoiman+-+vai+onko+syy+minussa+ja+Tohjoa+solvaavissa+kommenteissani.
01.11.2019 15:29
Minulla+sen+sijaan+on+ollut+kaksikin+vertailuautoa,+nimittäin+Dodge+Caliber+jota+ei+kannata+verrata+mihinkään:+Paska+jenkkitekniikka+ja+dieselkone+Vw-konsernilaatua.+Tämä+nykyinen+parintonnin+bensa+C-Mersu+on+vähän+parempi+vaikka+kompressori-+ja+sähkömurheita+riittää.+Kokemuksia+kummastakin+tosi+vähän+koska+trollaus+ja+Tohjon+solvaus+vievät+joka+ikinen+päivä+18-20+tuntia+vuorokaudesta.
01.11.2019 15:23
Paljastan+päivittäin+nolouteni+ja+lapsellisuuteni+näillä+Tohjoa+solvaavilla+oksennuksillani.+Paljastumseni+vituttaa,+pakko+myöntää.
01.11.2019 12:10
Provojapa+hyvinkin,+ainakin+minun+kirjoittamani+aloitukset+ja+Tohjotaa+solvaavat+vastaukset.+En+skitsofreenikkona+ja+ankarana+narsistina+malta+pysyä+millään+hiljaa+vaan+spämmään+palstoille+kärähtämisestäni+huolimatta+18-20h/vrk.+Ja+kaikki+taatusti+pelkkää+paskaa.
01.11.2019 11:58
Olenpas+minä+ollutkin+nolo+väittäessäni+asioita+jotka+todellisuudessa+ovat+aivan+päinvastoin.+Ymmärtäkää+etten+merkanttina+tajua+tekniikasta+hevon+paskaa.+Tähän+alle+on+pakko+lisätä+totuus+asiasta+nyt+kun+olen+siitä+itsekin+lukenut.+En+tosin+ymmärrä+siitä+vieläkään+mitään.
1.+Hybridin+jarruhuolto,+ts.+levyjen+ja+palojen+vaihto+tehdään+puolta+harvemmin+kuin+tavallisessa+autossa.+Takajarrujen+herkistys+helppo+tehdä+kesä-+ja+talvirenkaiden+vaihdon+yhteydessä+aivan+samalla+tavalla+kuin+tavallisessakin+autossa.+Ei+vaadi+siis+mitään+erikoistaitoja+tai+lupia.
2.+Öljynvaihdon+osaa+tehdä+kuka+hyvänsä+eikä+se+eroa+mitenkään+tavallisen+auton+öljynvaihdosta.+Tiedän+myös+nykyisin+ettei+Tohjotaa+tarvitse+muuten+juuri+huoltaa,+korjauksista+puhumattakaan.
Kyllä+se+on+tunnustettava+että+tilanteeni+Tohjoa+solvaavana+trollina+on+ollut+toivoton+jo+alusta+saakka+eli+viimeiset+15+vuotta.+Vaan+minkäs+minä+sairaudelleni+skitsofrenialle+ja+narsismilleni+itse+mahdan.
01.11.2019 10:57
Niin+ja+minullahan+on+nyt+muutenkin+se+virtuaalinen+Vw-kaasuauto.+Nämä+äänet+päässäni+minua+vähän+häiritsevät.
18.10.2019 19:19
Hihii,+taas+pääsin+solvaamaan+Tohjotaa.+Älkää+kuitenkaan+välittäkö,+olen+toissa+talvena+paljastunut+mielenterveyspotilas.
14.10.2019 19:05
Tällaisista+kommenteista+voitte+lukea+nolouteni+ja+lapsellisuuteni+vaikka+olen+jo+kuusikymppinen.
12.10.2019 21:15
Kylläpä+kaikki+uutiset+ovat+toiveikasta+agendaani+vastaan.+Tulisipa+Vw-konsernista+edes+joskus+jotain+hyviä+ja+positiivisia+uutisia.+En+jaksa+enää+pitkään+puolustaa+tuollaista+sössimistä+vahvasta+konserniuskostani+huolimatta.
06.10.2019 18:48
Hihii,+Jyväskylässä+minulle+nauretaan+jo+ihan+yleisesti.
06.10.2019 18:45
Ja+jotenkin+minusta+tuntuu+että+minä+olen+ainakin+Suomessa+osasyy+siihen+että+konsernilla+menee+nykyään+helvetin+heikosti.+Kaikkeni+olen+kyllä+yrittänyt+Vw-mokia+selittäessäni+ja+Tojotaa+solvatessani.
06.10.2019 18:38
Vituttaa+tosi+raskaasti+tällaiset+päivät.+Lunta+on+taas+tullut+tupaan,+ja+vähän+pihallekin.
06.10.2019 18:35
Minä+ainakin+olen+yrittänyt+solvata+Tohjotaa+jo+yli+15+vuotta+menestyksellä.+Ehkä+juuri+sen+takia+Tohjo+on+nykyisin+aivan+ylivoimainen+myyntilukujen+perusteella.+Olen+minä+kyllä+yrittänyt+kovasti+selitellä+ja+puolustella+Vw-konsernin+huijauskatastrofia+ja+sössimisten+loputonta+sarjaa.+Johtuisikohan+Vw-konsernimyynnin+romahdus+osuudestani?
06.10.2019 17:33
9 / 20