Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. Niin+nuo+ylläolevat++ol+i+kaikki+tänään+uutsiotsikoita.++ja+ajtteline+ttä+kristinuskosta+perustuvan++elämän+ei+pitäisi++olla+tuollaista.++Minullonnyt+sitä+"+Selvityjät+"+elämää.?++tmsa++Eilen++sade+alkoi++kun+pääsi+bussissta+.++Hame+ja+viitta+märkinä+++telttaan+löysin.++Luulin++että+saan+siellä++nukkua,olin++onnellinen.++Mutta++alkoi+tuulla.++Olen+epäkäytännöllinen+ja+epä+aineellinen+siten+että+en+ole+muistanut+laittaa++telttaan+naruja+,++teltan++piikkejä++maahan+kaikkia++painoi++nurkkaaa+lyttyyn+päälleni+tuuli..+en+voinut+nukkua+siellä.+++sateenvarjon+katolta+riuhtoi++väärinpäin+alkoi+pudota++pisaroita++telttaan.++(+olinniinväsynyt+ett++rukoilin+että+Jumala+lakkaisi+olemasta+)lakkauttaisi+luomistyönsä++)++(+kun+tyhjästä+ilmasta+raiskattiin+)+teltan+kuisti+tila++olis+pitänyt+saada+jollain+piikillä+vedettyä++pysymään+pystyssä,narulla,+++että++hengitysaukko+++ei+olisi+ihan+ovikangasta+avonaista+vasten,++ettei+sataisi+sisään.+++Ei+ollut+mitään++,+ei+pyykkipoikaakaans+ejoak+inhoa+aminau+tai+koetta+atuhota+++se+kadotta+apyykkipojat+aina.se+saa+jalanpohjat++kivimursia++jalanpohjan+alle++kenkiinse+avaa+kengännauhat++++Pitäsi+ollajot+tuke+ajos+on+rakkautta+vähäkinvoi+riittäämenintoissapäivä+Bachille+,++keskellä+tyhjyyttä...+++oli+tyhjää.....++hän+oli+kotona+ja+tarjosi+kahvia.++ja++ruisleipä+ja+juusto+oli+ihana+a+++kahvin+kanssa.+ai+mitä+te+ette+tahdo??+enää?Siellä+oli+sitten+ihmeell+kokemus+piristävä+++että++ihailin+Paulan++konsertti+esitystä.++minul+aina+ollut+niitä+kokemuksia,+++mietin+sitä++illan+lähdettyänitäs+ei+ole+hyvähenki+nyt++mikä+vaivaa?joku+on+liian+vajaa.Mitä+sinulleopettaisin+sitten.++ai+että+te+luuleette++sit'+joak+on+vuokrannut++huonenenjoksikin+että+te+luulette+et+mie+son+vaanjotainettä+joshotelliss+a+n+portieeri+tai+sisäänkirjooittaja+mie+sni+hän+on+vaan+jotain++hotellissa++majoittuneen++nais++tyttö+puolise+++tekstistä+te+tajuatte+vaan+sen+mies+sisäänkirjoittajan+vai+mies+hotelliomistajan+ett+hän+on+varmaanotain?mutt+eihän+sellaista+skitsofrenia+avoi+olla.Ei+varmana+olekaan.++minul+on+ollut+kaksi+hyvää+kokemusta!!!+eilenillal+pidin++nuorista++tytöistä+++jotkatuli+pysäkilleja++sitä+edellisenä+ltana+pidin+Paulasta++,+hänen++ruisrock++2016++esityksestä.(+ja+pidin+siitä++terveestä++pojasta++jolla+tummat+lyhyet+hiukset.+)++terve+ääni.
  2. Se+on+2.+20++Marian+kahvilassa+kahvi.+++Ostin+multaa,+++10++eurolla+sai++5+40+l+säkkiä.+++En+pystynyt+ostamaan+isoja+ruukkuja++pensasmustikoille.++En+laittnut+niihin++++7?++vai+10+e++++kpl.++++++ja+tosiaanraha+loppui++vaikka+en+laittanut.+En+ostanut+muistia+puhelime4enja+menetin+nyt+kaikk+kuvat+ja+videot+mitä+++kuvasin++kevään+aikana.Ellei+sim+kortilla+ole++osa.+On.+?++++Pitäisi+saada+uusi+kännykkä+johon+siirtää+Sim+kortti.++minuloli+pieni+kännyk++joka+oli+hyvämutta+se++hajotti+jonkin+muistikortin+kuvat.++en+uskal+laittaa+siihen+muistikorttia.+++Tarvitsen+uuden+kännykän.++(++se+ei+myöskään+soi,++ei+toimi.++)++ehtiikö+täältä+saada+kahvia?+eiole+rahaa(+30+c+taisiolla++++eilen+taskusta+löysin.++(+Eilen+joku+osti+++minulle++30++prosent+ale++jogurtin+kun+pyysin.+++koetan+pitääs+en+kollageenin++joakon+proteiinia.on+teoriaettä+ikääntyvät++lakkaavat+syömästä+tarpeeksi+proteiinia???tahdon+että+kollageeni+lisääntyy.olen+rukoillut+niin.Se+on+nyt+yritysprojekti++että+kollageeni+lisääntyy.(+sain+tänään+ruokaa,+yllättäen++olen+kiitollinenmutt+teinmansikoist+aongelman;+pitääkö+niitä+tarjota+muille?onko+Jumala+luonut+ihmisen+jonka+kanssa+++sopii++yhdes+elämjo0skus+olen+nähnyt+jonkunjoka+mystisesti+herätti+jot+tunnettaHkis+esim++ja+joku+henki+sanoiet+hänelkinon+joku+parisielu++jonk+kans+on+++en+yrittänytk++ään+++tutustua+koska+hän+vaan+on+mieluum+jonk+muun+kanss+a++tietysti.+++++(+hän+oli+liian+nuorikin+)Jumala+voinut+luoda+sopivan.++on+paljon++sellaist+mikä+täydellistä++useinesim+aina+kun+kohtaan+jonk+ihmisen++samana+iltana+++tai+seur+päiv++hyvin+usein++tule+eeteen++aiem+eläm+muotokuva+hänestä.++(+se+kuningatar++ei+muuten+ollutkaan+kuningatarvaan++Herttuatar,++1600+luvun.Jonka+kohtasin.+++On+voinut+olla+kuningatarkin+++.++(+vien+hänelle++ne+muotokuvat.++++Hän+oli+erään+tuttavan+vaimo.+(+tämä+ontotta.+++)++Sitä+kuka+minä+olin+en+ole+löytänyt.++++(+1600+)
  3. ihmiset+on+hirvittävän+erilaisia.+++Mitä+he+saavat+päähänsä+tehdä.+mitä+he+tahtovat+tehdä.++++Millaisia+he+ovat.++++eikös+e+ole+ihmeellistä.++minun+elämää+hallitsee+raha...++++(++oli++loistva+ajatus++muistankin+nyt+++tänne+kävellessä..sellainen+että.++Kun+nostaa++rahaa+++400+e++esim++++se+meneeyhden+kerran+käydessä+kahvilla+kahvilassa.++++Tuntuu+siltä.Sillä+esim+ei+saa+ruoka+aostettua.++ei+koskaan+++edes+kahta+margriinirasiaa.Yhden++kuukaudessa++varmaankin.++en+tiedä+mihin+se+mennyt++++++se+oikeasti+++kerran++käydessä+kahvilassa++oli+loppu++se+400+e.++++sillä+ei+saanut+mitään.++(+vaikka+en+tuhlannut.+++++vana+käytin+todella++harkiten++ja+ostaen++vain+halvinta.++)eli+se+400++meni+++jos+meni+kerran+kahvilaan++se++400++oli+mennyttä++n+3-+4+päivän+päästä.Sitten+taas+se+20+e++minkä+jätti+tilille,+sillä+sai+eniten!!++Sillä+sai+todella+paljon+jotain.++Kaiken+tarvittavan.++++(+en+syönyt+ravintolassa.Todella+hyvää+pizzaa++K+raudan+vieressä++se+pikkumökki+pienes+mökissä+++8+e+taisiolla+vai+7+e+++++yhden+kerran++söin+sen+pizzan++ja+siitä+on++n+2+kk.+(+enintään+pizzan+söin.++enintään+2+kert+kk.++(++se+on+mystererio+++minulle+se+et+mitens+e+raha++kun+sillä++pitäisi+saad+paljon+miten+se+voi+olla+3+päiv+päästä++loppunut++vaikkei+ole+ostanut+mitään.+++Elokuviss+aen+ole+käynyt+kertaakaan.++Kirjaa+en+ole+ostanutpaitsi+sen++Romanian+kerjäläisistä+++15+e+maksaneen.+++(+voisin+laittaa+sen+minne+se+meni+se+raha++kun+kirjoitin+ylös.+(++ei+ollut+uskoa+todeksi+et+niist+vähist+ostoksista++tuli+yhteensä+400+esim.++Jos++kaupassa+lasku+25+e+++tiesi+olla+huolissaan++että+nyt+se+loppuuse+raha.+++tiedän+että+sitä+ei+osa+akuvastaa.++että+miten+käsittämätöntä+se+on.en+silti+usko,+että+++jos+menen+marian+kahvilana+ja+ostan+2.50+maksavan+kahvin++se+400++e++on+loppunut.++++mutt+niin+vain+aina+kävi.++yhtään+vaatetta+en+ostanut.++++sain+jostain+kengät.++On+yksi+hame,++ainoa+++jonka+olen+saanut+aikaanostin+kankaan+ja+ompelin.++en+pysty+ostamaan++kangasta.++Kalsareihin+tuli+hirveä+reikä+en+välittänyt+siitä+++++sellaine+20+cm++reikä.leikkasinsitten+pitkistä+trikoista++uudet+kalsarit.++(+vihana++alushousujen+ostoa..+se+oli+loputonta+++muuutenkin+se++400+++loppui.+taisukatniitäkään+en+siedä+ostaaei+ole+nytkään+jalass+a+lenkkareissa+sukkia.++(+Sukissa++on+kylläettä+hirvittävän+kapeita++nilkan+kohdaltaja+toivon+että++ei+ole+tajuttomia+ihmisiä+jotka++antaisi+kurista+a+nilkkansa?????+olen+leikannut+veitsel++/+saksilla+nilkan++kohdalta+sukan.
  4. Tarvitsisin+ihmisen+johon++kohdista+a+tunteet.++Jonka+kanssa+elää+yhdessä.+eikö+Jumala+ole+luonut+sellaisen+ihmisen??mietine+tt+ihmiset+onniin+erilaisia..Jos+menee++eri+ihmisen+luo++heidän++valinnat+ja+toiminnat+on+niin+erilaisia++mitä+he+alka+a+tehdä.++He+omasta+vapaasta+tahdostaan+tekevät+jotain++ja+ne+on+erilaisia+asioita+eri+ihmisillä+todellakin.+(+heitä+ei+voi+ymmärtää....++)++++en+ymmär+ketään+joh+olen+tutustunut.esim+että+++++se+eräs+henkilö.++Hän+soittaa+gospelia,++++se+oli+kaunista.++hän+meni+kummallisiin+harrastuksiinjotka+minua+ei+kiinnosta.++++++he+yleensä+söi+lihaa++kaikki.++Eräs+ei+syönyt+lihaa+++ja+++hän+meni+Aa+++ryhmiin.miten+ihmisen+erilaisuutta+voi+kuvastaa.+++++Jokuihminen+ei+missään+tapauksess+amene++uimarannalle+ja+joku++ehkä+menee.++(+en+tunne+sellaista+)en+its+ejaksaisi++enkä+sietäisi++puolialastomia.+)tässä+oli+opetus++niins+e+on+hyvämiten+he+kestää????++kuvia++uimarannoilta+ihmiset+mitä+heistä+otettu+tissit+esillä+yms.Pitäisi+kaipäättää+poista+a+kaikkiolipa+suuri+työ+sitte+sillä+pöljäl+ääliöl+tytöllä++näytti+näky++maalaismaisemaa..nuoruutta.....++++++++Tahdon+poistyaa++ne+arcadekuvat+internetistä+jota+en+tiennyt++voivan+olalolemassakana++1928Pyysin+Jeff+johtaja+a+poistamaaN+Amazonistahän+ei+tehnyt+sitätAITA+AMENNÄ+HELVETTIIN.++KERROIN+ETTÄ++OLI+AIEM+ELÄMÄN+KUVANI++SELITIN+ASIANHÄNELLÄOLI+PAISEITA+ISOJAKASVOILLA+NÄKYY+TUSKAN+ILME(+ITSELLENI+TAHDON+NE+KUVAT++KOSKA+SE+ON+IHME++AIEM+ELÄMÄN+KUVA+NÄHDÄ.++Anteeksi+meni+vahinmgoss+aisoin+kirjaimin,++en+tarkoittanut+huutaa+lainkaan.++++++en+nyt+viitsi+kirjoit+uudestaan+tuota+pienemminkirjaimin.
  5. En+halua+mitään+pahaa,++en+tahdo+kostoa.+(+näin+erään+++Abbesse+++olleen+tädin++kurjan+näköisenä+ja+++se+sai+ajattelemaan+ja+kokemaan+että++kyllä+s+ekorjaantuu,++että+kaikki+on+väliaikaista,++ja++että+kaikki+onjonkinlaista+rakkautta++että+hänen+kurjuus+++sai+ymmärtämään+jotain,+olijoniinlainen+rakkaus.+++(+ett+kaikkion+jollekinjotain+rakkautta)ja+koin+sitä+ett++en+tahdo+mitään+tuollaista++että++++en+ymmär+miksi+Jumala+ant+tehd+mikä+tuhoa+arakkaudenehkä++he++joutuu+joskus+kokem+jotain+++sellaista++(++nii+arvelin+että+tumm+tukkainen++tahtoisi+että+on+rakkaus+elämä,++ei+voi+ymmärtää+että+++sen+antaisi+Jumala+tuhota++++++++Minulle+vain+tapahtui+niin+ja++että+paras++unohtaa+s+e+++siuis++en+kestä+nähdä+mit+kurjuut+en+tahdo+mit+pahaa++en+tahdo+kostoa+++mietin+ett+++s+eon+se+huora+++?+joka+tahtoo+pahaa,++ja+että++ihmiset+vain++tahtoi+pitää+++"huorana+"++(+siis+he+alka+apuhua++v+alkuisia+sanoja+aina+lähettyvilläni,+nuoret+ihan+mystisesti.++aina+kun+nuoria+++ympäristössä++++he+kohta+alkaa+käyttää+v++alkuisi+asanoja.++Se+loukkasi+todellaen+ymmärt++miksi+Jumala+antaa+tehdä+niin+++uudestaan+ja+uudestaan++En+kestä+niin+raakoja+sanoja.++Niin+voin+unohtaa++ja+jättää+aiheen+koska+koin+sen+niin.++en+tahdo+nähdä+mit+kurjuutta.ehkä+Jumala+laittaa+heidätkinkokemaan++mahdottoman++Minulle+vaan+tehtiin+niin.+++Niin+ajattelin+kuunnella+sen+Rakkaudesta+laulun.
  6. https://www.youtube.com/watch?v=KrbiRBDHwrUtuossa+on+tuo+Rakkaudesta+biisinalku.en+nyt+kuullut+sitä+niin+voimakkasti+kauniinaniis+ismo+sanoi,++että++se+meni+yli+sense+joku+nussijaettä+se+sai+suuremman+rakkauden+++se+mie+s+siltä++naiseltakirosin+sen+pillunkantajanse+ei++te+e+mit+"suurempaa+rakkkautta"++kun+jotakuta+raiskataan++++ja+on+20+v+raiskattu++on+selvää.Nuo+Muslimitkin+on+vielä+täällä...++++(+en+olisi+tuollaist+++kielonkäyttöä+tietysti+käyttänyt+olin+vaan+niink+satujen++prinsessakuninkaallinen++en+noin+rumia+sanoja++ei+mitään+sukupuol+elim+sanoja++++kiroten+tai+rumasti+voi+käyttää.(+ja+ojennan+aina+ihmisiä+klun+kuule+esitä+käyttävät++v++alkuista+sanaase+onNIIn+ruman+kuuloista+ett+pakko+sanoa+heilleMutt+koskaan+he+ei+välitä+siitä+vähääkäänne+nuoret+,++juntit.He+ei+tajua+miten+rumalta+he+kuulostaa.+++v++alkuisine+sanoineen.++Mutta+ei+voi+olla+rakkaus+ja+pyhyys++kun+jotak+raiskatana(+en+uhraudu++tietenhk+missä+ei+voi+uhrautua.+ei+voi.++en+noilelmuslimeillekana+tahdo+pahaaen+tahdo+lalakkautt+ihmisiä.mut++se+voi+olla+niinhelppoa+++eihän+sitä+tiedä++kunon+lakannut++enää+mitään.saakohan+kahvia+lisää.++Niin,++se+oli+ehkä+Ismo??+siellä++Turkin+muslimi+elämässä+s+emiesjoakoli++Humasahin+tyttärelläAmira++niminenkö+olin??(+jossaianluki++Humasah+(+Suleima+Suuren++pojan+vai+tyttären+tytär..taisi+olla+äitini.++J+aisä,++++lala+Kara++Pasha++Mustafaon+nykyään+Spede.++oli.+++Humasahin+voi+arvata.Ancestrystä+voi+nähdä+muotokuvanhän+on+niin+lempeä+ihminen.++.kaikki+suomalaiset+tietävät+hänet.++voi+ahdista+aminua+jos+kirjoitan+näin.+++En++tiedä+onko+hänelle+suuri+rakkaus+ja+kunnioitus+tms.Minulal+ei+ole+mitään.+++kirjoitettua+näin+en+osaa+mennä+luokseen++mutta++mitä+siellä+tekisinkään.+Puuttui+niitä+paloja++palapelistäniink+Ismo+kirjoitti++että++Rkkauden+pala+peli+on+hajonnut+taasen+sen+fiiliksne+aikana+päässyt+mihinkääns+eliitty+ehk+tuoh+alastonkuvaanettä++s+ejoka+onhuoraoikeasti+raaka+kehittymätön+nainense+liitettiinpakotettiintai+ihmiset+tahtoi+++ne+miehetkin+tahtoi+++pahaa++(+minäkinajattelin+Sofiasta+et+pitääkö+hänen++kokea+joutua+++huoraksiettä+sa+atajun++inhon+++että+kokee++olevan++raakaa++sen+alastomana++esiintymisen(minut+pakotettiin+prostitutioon19+42+ehkä+siellä+Warsowass+nälänhädässä+kylmyydessäHitler+vallanneena+kaupungin++12+mailin+päässäei+voi+++kuvasta+asitä'++miten+voimakkaat+rtunteetsiinä+onminuyt+onkidutettu++vähin+erin+++20+vuottakidutuyksella+murretaan+mielise+oli+tosiaan+sitäse+nainen+luki+joka+ajatuksenja++vastasi++siihenjolalin+mikä+kiduttiSe+keksi+aina++jotain+lisää+mikä+vahingoittaisi+++sieluaoli+hyvinvoimakk+tunteet+siinä+että+koskettiin+fyysisesti+alapäähän+++++se+alkoi++97+++syksylläkävelin+koko+yönomakotitaloni+pihalal+edestakaisinOlintodellanormaali+ihminejnja+normaal+eläm+asiat+riittivät+minulletein+taidetta+olin+taidekoulun+käynytolin+valaistunut+kyllämut+koin+olen+epäkypsä+++en+++tehnyt+mitään+++++odotinsitä+rakkauttaminust+apiti+olal+rakkausvälitin+vain+rakkaudestaSiitä+oli++kokemuksiaoli+aina+jotain+mi9tä+rakastinmuyistan+ne+rakkauden+hetketaiem+elämissä++seurustelin+siis++oli+aviomiesen+tiedä++siitä+++että+miten+koki++?+++Oli+hyvin+voimakas++se+tunne++Ismo+Alankoa+kohtaan++1995++kun+++sain+uuden+lev7nsä++ja+lauloi++Olen+autio+maa+++hyytävä+viimailman+sua++++..+++enmuista+sanoja..Sä+viet+mut++++++++rakkauteen++sen+kuulin,+se+oli+minulle,+tunsin+senTunsin+NIIN+voimakkaan+++tunteen+muistan+sen..+että+jos+sellaista+oli+aiem+elämissä??+en+tiedä++mitä+oli+tai+ei.+Joskus+oli?+kerran+tunsin++siitä++1800+luvun+elämästä+uudisraivaajina+että+sielläkin+oli+rakkautta.++(+kerran+)++++Nuo+musliminaiset+puhuu+tuollaH+eon+kivoja.++H+eon+ihania+.+++++https://www.youtube.com/watch?v=KrbiRBDHwrUtuossa+on+tuo+laulu.+++(+s+eon+hänen+vaimolle+jonk+kanssa+oli+jot+20+v++)olin+aina+ylevämielinen+että+heillä+sa+aolla+rakkaus++yms.+++se+Krisna+ei+tajua+ett+olen+ylevämielinen?+väitti+joku+.+?++kyllä+nuorempana+jaksoi+olla.
  7. se+mene+e+helvettiin+mikä+kajoaa+minuun.+++Olen+elänyt+totaalisesti+selibaatissa++27+vuotta.Olen+neitsyt.++olen+terve+henkinen++++välitinsiis++suuresta+rakkaudestaodotinsitäavioliittoa++++(+TRO+periaatteella+++olen+elänyt.nyt+elä'n+selibaatissa+elämän+loppuun.Ja++vaadin+jumalalta++Jumala+lakkauttaa+kokonaan++sen+sielun+joak+kajosi+minuun.++lakkautta+aitsensä.+++Ei+tee+sen+perustalle++biiden+vaiheiden.ei+esim+tuon+äsikeisen++että+kuvasti+jonkunmiehen+org++puhalluksen+sisällenirtahtoen++tuhota+sielun+olen+nimenomana+yön+rukoillut++sitäettä+Jumala+löakkauttaa++itsensä+ja+luomistyönsä.(++sillä+ei+ehklkäole+mit+väliä.tuolla+on+tyhjäätilaa++loputtomiin+yläpuolella+ajattelin+eilenettä++sinne++eteenpäin+jo+s+mtakaisi++siellä+on++niin+pitkät+matkat+++ettei+voi+käsittää++ja+siellä+on+planeettoja++aurinkoja++minä+vaadin+että+Jumala+lakkautta+minun+sielun.++en+osaa+selittää+sitä.siis.+++ei+voi++eikä++pakota+++elämään++jatkamaan+elämää++annettuaan+tehdä+jotain+mikä+mahdotonta.Tahdonoikeasti+niin.Tahdon+rohkeuden+jne++lakata+olemasta+sieluna.++Mutttahdon+elää+tämän+elämän++++ja+elää+tervgeestimut56ta++se+ei+saa+anteeksise+hnklö+lakkautetaan+olemasta++hänensileuEn+sitä+tässä++tunne++++,+mutta+viime+yönäkin+tunsin+sen,++totuuden++että+++se+sielu+lakkkautettava+olemasta.En+noita+ih,misiä+tahdo+lakkauttaa++enkä+yleensä+ihmisiä++ehkä+he+elää.++++Minun+sielun+Jumala+lakkautta+aolemasta.sen+sielun+lakkautta+ajoka+kajosi+ei+voi+sanoinkuvata++miten+mahdotonta+se+ontuhannet+vuodet+sitten+jo+ollut++Mooseksen+sukulainensitten+davidin+sukulainenja+jeesuksen+aikaan+jeesuksen+sukulainenholen+ollut+jolle+aviomie+s+on+++merkittäväsieluni+++on+rakentunut+++sitenSielu++on+todellinen+tietystion+erilainensielu+joka+teke+e+yhden+yönjutunja+erilainen+joka+ei+voi+tehdä.+++(+tiedän+vainmitä+olen+kokenut+tunteena++++tunne+on+totuusniink+Poetsfthe+fallkinlauloi++Only+Truth+I+know+is+What+I+FeelTunne+on+totuus++tietää+kun+tuntee.+++jotaintotaalisesti+ja+absoluuttisesti.++muttatahdon+elää+tämän+elämän.ja++en+mitään+kauhua++tahdo++tms.++Jumala+on+hyvä.++mikään+kuva++ei+oikeuta++koskemiseenn+ekuvat+olivat+kuten+missien++alusvaatekuvat++v+2019,+++ei+alastonkuva+vaan+naisellisen+kehon+kuva.+++N+eolivat+siveellisiäaina+ylä+ja+alapää+peitetty.+++Menin+sellaisene+++tsukaisenaAmerikassa+++Great+Depression+ajan++alussa(+viimeksi++tajusinkuvasta++(+nyt+tule+emileeni+et+äitini+ei+saanut+nukkua+?++hän+tanssi+sitä++marathon+danceajoka+käsittämätön..+++He+nukkui+10+min++tunnissa++saivat+nukkua+ja+tanssia++24+h+++ympäri+vuorokauden.++Söivät+seisten.+Sieltä+sai+jonkin++ruuan..kuvasta+näin++silmistä+++että+oli+väsynyt++ei+ollut+saanut+nukkua.++ja+sitten++tuli+kaulaan++kolme+isoa+paisetta.++(+se+helppo+ajatel+et+jossain+voi+nukkua..+?++mut+käytännössä+en+tiedä+mitään+paikka+a+koko+Espoossajos+kulkee+,+liikkuu,+++++en+pysty+nukkum++maassa++tai+lattiallla.++en+vain+nuku.++ne+isot+paiseet..++jostain+syystäniiden+takia+meni+kuvaanen+ymmärrä++miksi.+++kaulass+a+kolme+isoa+paisetta.++++en+jaksa++käsitellä++asiaaen+ymmär+siit+mitään.-Sofi+abelorf++on+pahemmissa+kuviss+a+olen+ain++järkyttynyt+kunkoetn+katsel++instagram+ja+yht+äkkiä+bikineissä+oli+kuvassa+++hirvitt++raaka+kuva+en++katso+++++piti+mennä+pois+sivulta.++Missit+ei+taida+olla++enemmissä+vaatteissaen+ole+nähnyt++mink+vuoden+missejä
  8. Olen+kyllä+nuori.+Annnanko+ne+kuvat?Siellä++on+kaksi+edellisen+elämän+kuvaa.ja+++++siitä+ilm+johtuu+se+raiskaus.++että+olin+arcadekuvassa.en+nyt+ole+nukkunt+ed+yönä+niin+ei+ole+paras+energia+tässä.++Voisin+huomenna+kirjoittaa++kunolen+nukkunut.++Ei+vaan+saanut+unta.+++Juttelin+Jumalan+kanssa,++Jumalalle+juttelinarvelin+++että++sillä+joku+hyväkin+tarkoitus+että+ei+ala+nukuttaa.ja+SE+OLI+SEETTÄ+SE++HUONNEN+VUOKRAAJA+EI+UNEN+AIKANA+++ÄÄSSYT+TUNKEUTUMAAN++MINUN+SIELUUNIniin+minulle+ilmennettiin.että+hän+oli+joku+joka++yritti++minun+kautta++päästä++jonnekin+ylös.se+liittyy+ehkäettä+oli+Yukteswar+Giri++guru+Intiassa+ed+elämässä.Ja++minä+olen+Krisna+liikeessä+kävin+20+vuotiaana+ja+Ananda+Margassa23+vuotiaana++++++++liittyykö+se+siihen.++elimemmolemm+++1400++luvullakuninkaallisess+Englannissa.Hänoli++Earl+Warwick.+++Joka+naitti+tyttärensä+minun+rakastetulle++jonka+kanss+aoli++2-3+lasta.+++++Duke+Glocesterin.Hänesäs+ei+ole+ylpeiltävää..+ei9+ole+viehättäväkään+nykyään.näin+eilen+mopokypärä+päässä+käveli+vastaan+(+sekin+voiis++kuvastaa++sitä+että+he+kaivoi+sen+Duke+Glocesterin+(+myöhemmin+Englannin+kuningas+oli++jonkin+aikaa,+pääkallon.+++(+en+teid++miten+hän+kokee+sen.++(+mutat+siitä+tehtiin++sen+mukaan++kasvokuva+muotokuvakun+hänestä+ei+ollut+säilynyt++mit+muotokuvaa++elämänsä+ajalta.Mutta+hän+oli+Warsowassa++joka+kidutti+tätä++sieluaen+muista+mitään+siitänälänhädässä++kuljin+korin+kanss+aetsien++ruokaa.++Lapsikin+oli+++(+mutta+annettiin+se+jonnekin.+?++tai+isä+Luther+vei+hänetHäipyi++-42,++autonrenkaiden+jäljet+vain+oli+pihassa.++??+++Automobile+musta+meilläoli+Poika+oli+++ja+on+nykyään+Alexander+Rybak.Isä+oli,++violin+pedagog++Jakub,+Kuba.++etsin+tietoja++kovasti..+löystyi+että+oli+viulukisassa+tuomarina..ja+siinä+kehuttiin+häntä+kyllä..+++en+muista+sanoja+käänsin+puolan+kielestä.Hän+oli+juutalainenja+nykyäänkin++pitää+sapattia.Viettää+pyhäpäivän+launataina.Mutta+ei+enää+syö+kaalia..(+siellä+oli+kaaliruukku++ja+pimeys+pakko.++Ei+saanut+sytyttää++valoa+lauantaina.++olinihmeissäni++ja+suvaiutsevainen.Hän+avioitui++kanssnai+kun+saimme+pojhan.kun++syntyi+lapsi++ei+varmana+muutenhän+pyrkii+alentamaan++++minua+vaanHänen+muutkin+vaimotovat+aika+rumia.katarina+Von+Borginolen+tavannut(+sovimme+menemme++kylään+Lutherille+ihannormala+vierailu+voisi+ololamut+ei+ole+rahaa++++patjoihin+++ym.++ja+kyytiin(++(+täs+ei+nyt+ole++oik+fiilistä+)+koetan+tehd+fiiliksen+,mukaan.++toivon+ett+fiilis+löytyy+!!!+++,käydä+kylässä.++ei+ole+Lutherkana+ikuisesti+?++jos++70+++lähestyy+vaimitenvanha+hänon.++että+++voitaisiko+tehdä+elämän+aikanaKatarina+von+Borg++oli+Turhan+Hatice+myös++ja+on+vähänmenninkäisen+näköinen.++hän+suojelee++naisia++joila+lnäkyy+rinnat++hän+ei+välitä+näkyykö+isot+rinnat.Viimeksi+jokukerta++tapasin+he+oli+olleet+uimahallissa+juuri+uuden+miehensä+kanssajoka+ollut+kuningaskumpa+olisi+fiilistätarvitsisin+jonkunihmisenLähtisikö+joku+elokuviin??++(+s+eonväh+ahdistava+akyllä..istua+vieraan+vieressä++ei+sitäPääseekö+Ismo+alangon++taka+huoneeseenmitä++voisimme+tehdä++meidän++pitää+välittää+mitä+ihminen+tarvitsee!!Jumala++++on++joka+on+hyvä
  9. tahdoin+olla+joka++voi+++käydä+Kirkossa+++.+Kävin++.+Tuomasmessussa++kävinja+sitä+ennen+Jumalanpalveluksessa+++joka+sunnuntai..+oli+s+e+kultainen+surullinen+Jeesus+hahmo++siellä+tee+kellarissa.+++Jnka+edessä+istuskelin++kumpa+olisi+rakkaus.++joku+ihminenolisi.ei+mit++viranomaisia++++++tietenkäänjoku+Jumalan+luoma+ihminenmeilläon+elämä!!!+ainutlaatuinen!+joss+avoi+tehdä+mitä+vaan.++pitää+motivoitu+a+johonkin?+++Hevonen+++valjaat++se+oli+ed+elämän++++Ajoin+hevosvaunuillaen+osa+ajatel+jos+sitä+oikeeta+ihmistäe+i+ooOlen+järjellinen+että+se++raha+minkä+saaen+sillä+pysty++välittömästi++tekemään++++voiisn+tulal+kahville?+++olenjo+2+kupillist+ajuonut.Kysyn+Bachilta+?+++pääseekö+kylään,++ruokkiiko+hän++minutHänoli+vouti+!+metsävouti++metsänvartija1500+luvulla+oli+aviomies+++++Sittens+ieltä++lähti+kai+sinne+++Turkkiin.ku+näin+Ismon+kuvan+++levynkannessa++Ismon+5radio+++tuntui+että+hän+ehkä+oli+s+emie+ssiellä.Ja+Rkakakudesta++biisinalku+musiikki+on+juuri+sellainenitämainen+++(+s+eon+kaunis+)siinäon+henki+++Laitankoo+sen+alun+tähän?mutta+hänenvaimo+alkoi+sit'+tantra+atehdä+mikä+on+hirvittävyys+kun+jotakuta+raiskataan+++raiskattiin+tyhj+ilmasta++++aamust+ailtaan+päivästä+toiseen.++Voisin+lähteä+keräämään+mustikoita.++mitä+me+tehdään++tanssitaan+aamusta+iltaan?on+aika+avielä!!!!!+++kä'ytetään+nyt++!!!++nuoret+ei+tajhua+++ett+se+nuoruus++++ei+ole+pysyväminul+on+tajua+siitätajusin+ortodoksi+kirkossaettä+pyhittää++kannattaakunnäinnuoriatajusin+n7uoruuden..++ett'siin+on+hyvä+energia(olenniinonnellinen!!!+kun+silloinoli++pelottava+a+ja+paha+ahenkeä+++ort+kirjos+käydessä(+he+antoi+punaisne+kynttilänminulle!+mutta+++tiesin++että+++en++ole+se++joka+kupsahtaaminusta+punainen+kynhttilä+saattoi+tarkoitta+asitäet+he+arveli+ett+tuo+on++alhainepunainentahdoin+valkoisen.++ja+vaihdoinkynttilän.oli+se+pääsiäis+yö.++se+oli+hirveää+henkeämut+kaikest+siit+on+selvittysiitä+on+kaksi+vuotta+eikö+joku+voisi+minun+kanssa++elää++jutella++++(+ei+se+täti+luullyt+että+kupsahta+a+tai+on+alhaihen++++sitähän+ei+voi+tarjkoittaa+se+että+he+antaa+punaisen+kynttilän+jollekulle++pääsiäisyönä+Kirkossa.
  10. Kolmas+nainen+on+parrakas.++meninkatsom+google+kuvahaun+kuvista.Ensin+näkyi+viikset,+sitten++että+parta+on++kuviss+a+usein.++hänell++olis+e+opeta+eläm+tarkoitussekinon+++ilmentää+ällöttävyyttäOliko+s+ehänen+laulu.+?+++oli+s+e++sellainenraaka+++kiltti+laulu.++ei+minulle+sopiva.+++++Joskus++kuului+radiosta.++P=arrakas++ihminene+i+minulel+sopiva.ai+!!++näin+itsessäni+Joelin+henekä+!!+varjossani!kun+kävelin+++unettoman+yön+jälkeenja+ällösin+sen+todella.+++ällöttävää.sitten+tuuli+koetti+tarttua+hameeseen..ja++kun+estin++säärtä++näkymästä+tai+jalkaa+++niin++++varjo+muuttui+alemman+tason+raaemman+näköiseksi.ymmärsin+että+"ylöhäiset2+ovat+sexi+siveettömiäseettäe+en+susotunut+olemaan+siveetön+++++5teki+enerhgiani++alhaiseksi+raa+aksis+enäkyi+varjossaen++suostu+olem+mikään+joelen+Suleima+++Salomo+++Jeesus.+++++Salomolla++oli++Davidin+pojalla900+naista++ja+hännai++Jeesus+on+raaka++++Jeesus+ei+ymmärrä+raiskaustasiksi+muslimi+suuntaus+syntynyt+??+He+ovat+Eevan+ja+Adamin+poikia++++opettavat+niin.+++++H+eovat+pettyneet+kristinuskoon.en+ole+varma+mitä+ajattelin+Eevasta.++en+tiedä.+Hänon+kai+joka+inkarnoituu+udestaan+kuten+muutkin+ihmiset.++en+minä+tiedä.+Jeesus+teke+e+niin.Jeesus+sanoi+"olen+kansssanne+maailman+loppuun+asti+"+(++sekin++ilmeni+eilen..++että+Jeesus+anta+aaina++tuhota++ne+jotka+ylhäisiä..++(+tääl+on+paikk+jossa+ei+välitetä+Jeesuksesta++käsitinjoskus+niinhe+ovat+ehk+jotk+olivat+ylhäisiäesim+yhden++Piispan+tiedänhän+ei+kai+kestänyt+++ymmärtänyt+ett+hänet++laitettiin+alas+++kunollut+niin+ylhäinneen+minä+tiedä!!+minul+pitääollao0nnellinen+eläm'osaan+vaan+sen+myötä++ajatella++mistä+tietäisiehkä+s+etullut+esille+++että(+s+epaha+henki+aiheutta+ajuuri++fyysistä++ärsytystä+emättimeenniin+ett+siihen+tulisi+kosketeuden+tuntose+on+epämiellyttävää+sietämätöntä(+omiintunteisiine+i+voi+luottaa+)+++esim+tuollainen++on+hengen+aiheuttamaa.kuten+se+voi+++elohiiren+silmäkulmaan+tehdätai++suonenvedon+jalka+teräänjust+oli+yölläs+iitäettä+++se+ei+saanut+tehdä+mitään++sisimpäänien+ole+tahtonut+sairautta++vuosituhansiin+ilmeises5ti??+ainoa+mitä+s+esai+tehdä+oli+tuo++sukup+elimiin+kohfdistunut+virta++(+mut+minulle+ei+annettu+asuntoaeikä+ihmissuhdetta++ajattelin.++++seuraavaksi.
  11. ai+tuoss+a+ilmeni?+++ehkä+++Minun+tarkoitus+oli+kirjoitttaa++hyvin+selkeästi+että++hän+on+paha,minulle,+++++++mutta++se+muottoutui+++++tuohonyläpuolelle+kun+kirjoitin++epä+selvästikoska++joudun++pitäm+tavaroitaniolin+kaksi+sade+yötä++++toissa+yön+ja+sitä+edellisen++Toissayönä+alkoi+se++++että+ei+antanut+minun+nukkuaalkoi+yritttää+tunkeutua+sisimpääniHän+ei+ollut++siellä+asunnolla++++siksi+saatoin++olla+siellä.++En+voi+olla+samanaikaisesti.++tuo+ilmiö+on+inhottava.+++++jokin+näyttää+näkyä+Hjallis+harkimosta++hänkään+ei+halua+sulle+hyvää+sanoo+++henki++Hänoli+joku++ylhäinen.++Hän+oli+Lady+saraahin+ja++(+Aristocrats+sisarusten++isä+?++jos+oikeinmuistan.++minä+uskoisin++sellaiseen+rakkauteen+++joka+on+ylitse+kaikenja+jonka+Jumala+luonut++++mut+käytännössä++on++paha+++joka+oli+Luther+ja+kuulovammainen++mutta+ei+nöyrä.yhden++nöyrän++oloisen+s+postin+lähetti++kun+oli+ollut+kaupoissa+ja+ostanut+146+eurolla++jotain+++++tarvekaluja++sana+tuli+mieleen+++en+tiedä++miksi+oli++nöyrä+++Arvelin+hänet+oli+nähty+vanhana,+ja+oli+siksi++Mutta+seuraavassa+kirjeess+oli+taas+rehvakkuus++ylimielisyys++ja++älyvapaa+++neuvominen+määräily++ja++tuomitseminen+++Hän+ei+osa+a+olla+nöyrä++jollaisena+oli++viehättävä++normaali++kiva++++++taa+stuo+kuulosti+++antoi+väärän+vaikutelmankirjoitin+uskon+rakkautene+ylitse+kaiken++ja+mink+Jumala+luonutsittenkirjoitin+Lutherista++se+oli+asia+erikseenLuther+ei+ole+se+rakkaus++on+varma+asia++ehkä+nuo+kuvasta+a+alemman+taso+n+energioita?++koska+en+saanut+unta+ja+aamull+ei++teltas+voinut+nukkua+++kun+aurinko+paahtaa+alkaaNukun+illalla+++ja+yön+++seuraavan++++++eli+alemman+tason+energiat+ei+tajua+et+luther++ei+ole++minun+rakkau+seikä++he+++ymmärsin+aiemminjo+++he+ei+tajunneet+että+s+ehuoneen+vuokrannut++ei+ole+atomin+murto+osa++sieluani+koskaan++olen+käsittänyt+et++jotkut+ihmiset+luule+enais+ihmisen+kohdal+ett++kys+eonmiehestäet+hänon+joku+miesei+ole+atom+murt+iosa+sieluani+koskaan+siksiettä++hän+ilmeisesti+aiheutti+sitä'+raiskausta++20+v+aikana(+mutta+en+tiedä+miten++en+ymmärrä+siitä+mitään+++minul+ei+vaan+ole+ollut+muuta+asuntoa.++nii+olen+kokenut+että++koetti+tunkeutua+sieluunisiksi++ilm+en+nuk++viime+yönäja+aamull+ilmeni+että+hän+ei++voinut+olal+missään+korkeall+henkisestiksoka+en+nukkunutja+ett+uyleensäkinihmiset+luulee+++ett+minä+nostan+heitä++koska+olen+korkeall+henkisesti++he+arvelee+että+he+minun+myötä+nouse+ekorkealle++niin+on+ollutmut+minulle+ei+annettu++asuntoapaikka+a+nukkuaolin+vaan+hengellinen++hengellisesti+onnellinen+olinVoin+kertoa+ne+asumiset..+++miten+s+emeni.++Siinä+menetti+++kokemuksen+että+Jumala+on+kanssa++Jumala+välittää+++kun+joutui+valvomaan+++mut+pidin+kiinni+ett++uskonJumalaan+ja+++löysin+kyllä++aina+jonenkinmutta++se+niin+5raskasta++ja+vastenmielistäne+ihmiset++niin++vääriä+++niin++raskasta++pelkästään++epä+miellyttävää+kaikki+hetkestä+toiseenku+joutui+väärien+ihmisten+luo++++asunnottomuuden+takia.++vain+paha+olo.+++++ajattelin+aamullakinnyt+että+++se++ilmentää++johtuu++++niistä+arcadekuvista++1928++en+siedä++että+koskisi+sieluuni+se+henkilöja++se+absoluuttista.+++siis+häne+i+ymmärrä++++vaikka+miten+olen++kokenut+ja+ilmaissut++totaalisesti++absoluuttisestiSellainenmikä+on+parrakas++on+raaka+++++on+yksi+asia.++ja+olen+juuri+joka+inhoan+partaa.+++Olen+ollut+++koko+ikäni,++joka+inhoan+partaa.++ymmärrän++että+parrakas+mies+on+raaka.+++(+++onko+olemass+ajoku+joka+ei+olisi?+Mietaa+syö++100+kg+mämmiä...+++mitäs+muita+parrakkaitase++vantaan+joesta+laulava+parrakas..++häennlaulut+ovat+++raakoja+tasoltaanmuut+kuin+tuo+yksi+menestyskappale++väh+niink++Komas+nainen+++vaikka+oli+raaka+++hän+ei+ollut+parrakas?+++parrakaat+ovat+raakoja.
  12. Jouduin+taas+kokemaan++että++Jeesus+ei+voi+menestyä.+Ollut++se++kajoaminen+sukup+elimiin++tyhjästä+ilmasta.++++20+vuotta.++äsken+sain+jonkin+otteen+++kun++hän+sanoi+että+ensi+viikolla+kin+on+tervetullut,siis+en+ole+tiennyt++++mistä+kyse+elämässäOpeta+minulle+taas+++++jossain+laulussa+laulettiin+++elämän+tarkoitus++nii+äsken++sain+otteen++koin++++kun+joku++sanoi++puhui++että+on+tervetullut+ensi+viikollakin,he+olivat+niin+kilttejä,+++++(+siinä+ajattelin++myö+s+voisin+laitta+a+takaisin+ne+kuvat++?++Tuo+muslimi+täti+sanoo++että+he+ei+saa+ala+s+jotain,++että+s+e+++minulle+huoneen+vuokrannut++on+paha,+?+onko+han+sitten+joku+hyvä+ihminen+++jonka+luo+voisi+päästä(+ymmärsin+eilenkin++että+se+että+venäjän+kuningas++oli++ystävällismielinen+minulle+oli+sille+pahalle+++huoneen+vuokraajalle+++vielä+joku+++++joka+auttoinäen+nytkin+hänen++mieltä++se+näkyy++tuntuu+++hänraiskaa+sisintänisieluani++raiskaahän+on+idiootti++joka+ei+tajua+sitä,+sanoo+tuo+muslimi+nais+ihminen.(+He+tuli+tänne+siksi++että+he+tietää+++ettei+sitä++"+tautia"+ole++siis+he+elää+Jumalan+kanssa,+Jumala+suojaatäällä+ei+ole+hengellistä++ymmärrystä++(+vai+.+++En+ole+nukkunut.++He+ovat+kilttejä+siinäkin?++++Muslimit+ovat+ilmeisesti+jotka+++välittävät+heikoimmastakin.++olen+ymmärtänyt+niinettä++vahvat++julkkikset++"krist"+uskon"+++ei+suostu+tapaamaan+heikkojajotka+vetäisi+heitä+alaspäin++++muslimit+ei+ole+niin+vahvoja+++"me+ollaan+sama++kuin+kaikki+"++sanoo+hän..++he+suostuu+olemaan+heikon+kanssa.++Kristinuskon+idea+oli+kai+se+myös++että+++auttaa++ketä+tahansa
  13. Nyt+juon+kahvia++ja+syön+pullan.++Onko+Jumala+luonut+jotain.++++?++elämää.kun+en+saanut+unta+++koitin+kuunnelal+Apulannan+Nukuttaja++laulunkin.+mutta++se+ei+sopinut+ollenkaan.++++neoli+täydellisiä+minulle++silloin+++++04?++05++++06++++++koin+täydellisinä+kaikki+apulannan+laulut.++++se+oli+ihmeellistä,+että+rakasti++niit+kuuli+täydellisenä+kaikki++ne+laulut.+++(+tahtooko+Jumala?+sitä+rakkauden+kokemusta++onko+rakkaus+++tärkeinuskoin+rakkauteen+++++++Rakkaus++oli+tunne...++Ville+valon+portailla+kun+istuin+++tunsin+rakkauden+tunnetta+jotakuta+kohtaan+jok+asisällä+oli.luinnyt+jostain+haastattelusta+että+++hän+sanoi+että+++joku++oli+hänen++ovella++++++että+hänolikotona?++ett+se+ei+ollut++joku+muu++jonka++ja+välilläni+oli++rakkauden+tunne?++voinkyl+hyvinsilloinkinkun+++Nuuksiossa+++kun++yövyin++teltassa+kolme+yötäVille+valo++tuli+eräs+aamu++samaan+bussiiin++aamulla+lähtiessäni+sieltäen+tunnistanut+että+oli+Ville+Valo.+++Hän+tuli+istumaan+taakseni,+++Olimme+ainoat+ihmiset+bussissa,++Ville+ja+hänen++nais+seuralainen,++3++++ihmistä++bussissakoen+kokoajan+turhaksi+kaiken..++joku+henki+selosti+et+hänestäs+e+on++nyt+se+tyttö+joka+nussii++siel++sen++++hengen+vai?+++++jonkin+hengen+vai?++minul+oli+kuulema+korkea+rakkaus+elämä+tuhannet+vuodet.++Pitää+nyt+lähteä+tästä.+++kahvia+++saa+++ja++eväsleipiä+oli+mukana.++Tiedän+ett++Ville+löysi+sen+++Christelin.+++Katselin+tanssi+videonsa..+++en+tiedä+onko+parisielu.+?Hänellä+oli+Jonan+Nygrenolin+pahoillani+että+he+erosi++,+siihen+aikaan.++en+oliis+tahtonut++että+he+eroaa.++(+Jonna+oli+kiljaissu+t+Villen+korvaan+niin+lujaa+++että+he+erosi.+??++(+kerrottiin+)