Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. Luin+++kirjoittamani++niin+ymmärsin++tuli++väärävaikutelma+että+Eeva+viihtyi++yliopistossa.Siis++hän+pystyi+käymään+sielläMinäolinniinonnellinen++että+vierailukin+siellä+++koin+että+s+eoli+helvetti++se+paikka.++Ei+hän++erityisesti+yliopisto++ihminen+++tainnut+olla.+ei+mitään+tutkintoakaan+ehkä+suorittanut.
  2. huomasin+että+luotu+ja+Luoma+++väh+sam+lais+nimimenin+katsomaan+minkä+näköinenon++Luoma.++Hän+on+vä'hän++silmlasien++puristama++++hänellä+on+onneksi++vaimoVaimo+on+liian+vanhan+näköinen+että+laittai8sin+tähän+kuviani++jo+shän+saattaisi+tahtoa++vanhentumist+a+minulle++Hänen+pitää+olla+ylevä+mielinen++siiinä+hommassa+++Piiispojako+he+oli?++hänon+sellainentäti+tyyppi++jonka+kanssa+en+++tee+++elä+++++Mi9ssä+onminunihminen+++missäonjotainjoka++ryhtyy+johonkineikä+o0dottele+++++Jolel++minun+fiilis+++merkitseejoka+hylkää+eeva++lehmänbsielunnyt+sieluni+on+tuhottu++pahemmaksi+kuinlehmäse+suostuu+astutukseen+se+nostaa+häntänsä++jonai+kiimaaikanaeeva+tekiminusta++vähöisemmänkuinhänontahtoi+tuhota+++vähäisemmäksiMitenvoi+selvitä+en+tiedämutta++voitu+luoda++jotain+(+Warsowan+henki+++tuntui+äskenOlin+siellä+oikeasti.+++Jotain+Warsowasta.++että+s+eon+tärkeämpääkuyin+rakkaus++totuus+Jumala++henki+elämä+++jotain+paha+a+akeksiä++++koet5t+++vaikkniinpahaa+totaalisesti+ollutkaikkioneevalle+vaantotaalinentuho+eevaa++paremmalle++vahvemmalleeeva+ei+tiedä+edes+mitä+se+elämä+on+++eli+erkanen+Eeva+++Raamattu+Vanha+testamentti+++elämästäOn+minun+sileu++joka+tärkeinsiis+eeva+raiskataan+perinpohjin++ja+muut+jotka++tahtoi+minua+raiskattavan+se+on+jossain+tulevaisuudessa+++ett+raiskataan++20+v++aamust+ailtaanja+mitään+ei+löydy+++++pelastusta++eevan+++maailmassa+++missä+eeva+++psykopaattisuus+lehmä+++rakkaudettomuus++++++minul+oli+tunteet+ja+tarkoituksellisuus+++Ideanioli+odottaa+sitä+oikeaa++Neitsyenä+odotin+++(+Eeva+siis++oli+alaston+alusta+asti.kirjoitettu+alastomaksi.++Ja++hänoli+aina+E3eva.laitetaanko+eevalle++joku+sairaus?+++laitetaanko+eevalle+parantuminen?tehdäänkö+eevasta+joku+++ylhäinen?+++herttuatar+++rouvakreivitär++tehdäänkö+tavallinen+ihminen?ei+mitään+asemaa+++tavallinenihminen++eeva+++mitä+tekee+elämällä(+minä+tiedän+että+yliopisto+oli+helvettiMinulla+oli+oikeat+tunteet+++Tiedän+kokeneeni+sen,+ett++käydessä+siellä+++koin++se+on+helvettija+siellä+hän+viihtyi.++++++++eli+minulla+on+tuollaisia++++kokemuksia+on+kokemukseni+on+Jumala+,+++joka+välittää+minusta..++näin++kirkon+penkille+eteeni+kun+tuli+tyttö+jolla+vahva+energia+ihana++++että++Jumala++ei+voisi+kestää,+että+se++rikkoutuisi++heikkenisiEttä+hän++parantaisi+sen++++ymmärsin.+++++++Palauttaisi.Tiedän+et+se+onoivallus++joka+on+totuus.+Koirani++vuoksi++ymmärrän+jotain+rakkaudesta+(+mutta+siitä+alka+aolla+liiankauan++++en+ole+varma+ei+ole+kirkkaita++ne++mitäkoin...esim+koin+++kysymyksestä+voiko+++esim+Dianan++kuolinvideota+katsoaEn+oliis+antanut+katsoa++koirani++kuolinvideota.sen+perusteella+++arvelen+++mitä+rakkaus+on+++++en+olisi+voinut+antaa++katsoa+++mutta+olen+menettänyt+siihen+yhteyttä++Kun+oli++ahdistus+pitkän+aikaa,++en+muista+mistä+syystä++olin+ahdistunut++++varmaan+10+minuuttia+++tajusin+että+tunne+on+++se+onniin+vahva+++++se+on++jotakin+todellista(+se+hetkessä++kasteli+ohimot+kainalot++rintakehän+++(++ja+tuntui+++sii+s+tietysti+tunteena+)ja++koin+että++++miksi+ei++aiheuteta+myönteistä+tunnetta??+yhtä+voimakasta?että+pitäisi+tehdä+niin.
  3. Caroline...+++++se+luki+yhdessä+muotokuvassa...+?++Sophia+Caroline..++oli+++Hanoverissa++tuohon+aikaan+++kun++H+Amalie++sai+lapsen+…++++jos+oli+1679+++++ja++Sophia+Caroline+++Charlottemahdotonnimi...……..syntyi..++30.10++++++se+ei+ole+minun+syntymäajalta+tuntuva..vuonna++++1668++++++++(++++nuo+muistin....++)olisiko+10-11++vuotias++Sophia++Charlotte++ollut+sitten+++Henriette+Amelien+synnytyksissä+++++osallisenaluki+++1700+luvulta+että++++Emilia+Fitzgerald++otti+vastaan+vieraita+++kun+odotti+lastaHeille+tarjottiin+mehua+ja+kakkua.++++Sophie+Charloten+elämästä+++tuli+muistkuva+s+iitä+++Versaillesin+hoveissa++vierailemisesta.+++Häntä+vietiin+sinne.+++Luin+eilen+++++++katsoin+olisiko+ollut++nimessä+jotakin+++kun+Charlotte+on+mahdoton+nimi+minulle...++siellä+olikin,+++että+++hänen+isän+rakastajatar+(+isänsä+ei+näyttänyt+isältäni+)++sai++lapsen+jolle+annettiin+sama+nimi++Sophia+Charlotte.++68+++syntyi+vaimon+kanssa++Sophia+Charlotte++,+ja++1675+++syntyi++rakastajattaren+kanssa+++Sophia+Charlotte.++J+a+he+voielä+aivan+saman+näköisiä.++Mutta+rakastajattaren+kanssa+syntynyt+oli+kuulemma++pahansisuinen.+?(++se,+hän+en++ainakaan+ollut,+++nimet+olivat+vieraita++ja+muotokuva.++)++++++Voisi+olla++että++olisi+kutsuttu+muuksi+kuin+Sophia+Charlotteksi+kun++rakastajattaresta+syntyneellä+siskolla++joka+aivan+saman+näköinen+oli+sama+nimi.Luki+++että+++Versaillesissa+vieraillessa+++kutsuivat++Sophie+Charlottea+lempinimellä+++Fizzlotte…+++se+ei+auta..+++++että+++nimiolisi+ollut+eri..sekin+on+ihan+mahdoton+nimi.++En+sii+s+voi+olla+++Sophia+Charlotteen+Fitzzlottekaan.Miksi+hänen+Dauphin++(+joka+otti+toisen+vaimon+++)++olen+hänt+niin+usein+nähnyt.++Ja+Aurinkokuninkaallekin+hänestä+ajateltiin+vaimoa,+kun+kuninkaan+vaimo+kuoli++++1678++aikaan+?+++Marie+Therese.+++Fisslotte+++on+todella+mahdoton+nimi.+++++Voisinko+saada+löytää+kuka+olin.
  4. jos+yritän+muistella++Sophian+elämää++++++näen+ison+soikean+peilin++Aloin+itkeä+lukiessani++ensim+pojasta++Henriette+aAmalien+++1667++tienoilla+++++vuoden+eli+++itkin+++oikeasti+todellasiit+vois+päätellä+olin+itkenyt+surrut+++ollut+tuskasta+tuskainen+todella+sen+pojan+tähden.+ja+seuraavienkin++lasten++syntymiä+muistin.+++Että+Friso,++4+v+poika+pidettiin+oven+takana,ja++ensimmäinen++tytär+kaitsi+pienempiään.++ensilti+arvellut+ett+olen+Amalie+++++enkä+voi+olla++++vaan+hän+on+sukulaisen+sukulainenaivan+selvästi+n+4+kuvassa.++++(+hänon+Johannes+Apostolin+par+sielu+ehkäpä.+oliisn++voinut+olla+++10+v+vanhempi+Amalie+++1655++syntynyt++Albert+Agnesin+tytär+Amalie++++++hänestä+on+vain+lapsuuden+muotokuva.Ancestryssä+olivat+laitt+++yhden+Albertine+Agnesin+kuvaksi+sanotun+Amelien+kuvaksi++??++++siinä+hän+taas++++oli++täysin++Apostoli+Johanneksen+++naisystävän+kihlatun+näköinenjoka+taasen++on+++ollut++Anna+Pavlova+++++hyvin+sopisi+kun+muotokuvassa+jalat++näkyvät++hameen++,+puvun+allaettä+olisi+se+joka++balettitanssija++ja++sitten+maraton+juoksijayli+100+maratonia+(+niin+ajattelin+Amelie+olis+voinut+itkeä++veljensä+++lasta..(+minä+en+kyll+ole+siinä+muotokuvassa++joka+Ancestry+ssa+laitettuolev+Amelian++aikuiskuva++mut+toisaalla+kaikkialla++se+on+nimetty+äitinsä+Albertine+Agnesin+kuvaksi.+++Hendrik+Casimir++myös+tuntui+veljeltä+++muotokuvassaja++isä+++näytti+isältä++muot+kuvassa+++++mutta++he+on+saatt+olla+jossain+muus+elämästai+olla+vanhempia++henkilöitä++(+pitäisikö+minuolla+Amelie?+++jonka+miehen+tiedän.hän+herätti+jotain+tunnetta+eilen.+++++Olionnettoman+näköinen+kioskilla+hengatessaan.+Johann++Wilhelm...+++mikäs+se+titteli+oli...Amelia+oli+5+viimeistä+vuotta....öööö+++++++++kurvurstin++vurstin..countess?+++++Sachsen++Eischenach++herttuatar?++++nyt+en+oikeesti+muista.++Niin.++sii+shänelle+kioski++sen+ensimmäisen+pojanjoka++syntyi++kuoli+vuoden+ikäisenäjokinhenki+sanoi+että++no++omapas+s+enyt+kamalaa+että+s+epoika+kuoli+tuossa+se+on++kioskilla+myymässäni9inn++se+kioski8+onsuuri+juttu+heille++Mutta+nyt.,+Wilhemlm+Herttua++näytti+ULKOPUOLISELTA+++ymmärsin+sen+tunteen.koska+se+ei++ole++hänen+kioski.++perustetaanko+me+nyt++missä+saa++kasvcisruokaaonnettoman+näköisenä+istuskeli+siellä+sivussa.
  5. toivoisin+että+Jumala+olisi+luonut+jotakin++tarkoituksellista.++tuossa+häiriköi++ulkomaalainen+röyhkeäl+äänellä.aiemm++kirjastossa++oli+hiljaisuus++oli+selvää.siis+lähettyville+tuotiin+alhainen++++jollain+valtaa++pyrkiä'+alhaistamana+minuajos+ei+ole+rakkauttakelläään++++++yhdessä+tehdä+jot+mit+voimme+tehdä++niitä+henkiä+on,+todella,.++jot+vaikuttatekevät+tuota++tuovat++lähettyville+++pyrkien++alentamaan+sielua.++Bussissa+istui++liian+läjhelläikivanha+++mies.Huomasin+kä'sialassani+alkoi+näky+vanhuuden+energiaa.siirryin+pois++kauemmas.++poistin+linkit+valokuviani+kun+lähetinniillä+++koska+siel+sanottiin+ett++jolle+lähettää+voinähdä+muutkin+kuvat.+voisi+ne+muutkin+nähdä+++++ei+siel+ole+montaa+++ovat+ne+joit+lähetinkaik+kuvat+katosi+kännykäst+kun+avasin++googl+tilin+tietkoneellräiskäytin++kännykän+lattiaanTahdon+siirtää+sen+sim+kortin+uuteen+kännykkäänmistä+saan+sen?++tarvitsen+raaa++++++olen+miet++olinko++Sophie+Charlotte.+++piirros+kuvissa++olisin+voinut+olla.Oli+eilen+se++Kuningas++Venäjän+++huoneistossa..+++hän+se+oikeesti+on.++kiltti..'Kukkasia+piirtää.++++Mietin+oliko+se++täti+se++Sophia+Charlotte.muotokuvassa+kahdessa++vois+olla+hänen+piirrettä.++kirjastoonkuntulin++täällä+on++Dauphin,+Aurinkkuninkaan+poika(+jolle++++++(++Charlotte+on+mahdoton+nimi.+minulleSukunimi+on+oikea.++Braunschweig-+Luneburg++++on+Just++mikä+olis++oikea+sukunimi.++Kurfurst+++++senkin+osaan+hyvin+lausua.++Sophia+++nimi+voisi+olla++hänelle+++äitinsä+olisi+naittanut+Sophian+Charloten++ja+häntä+olen+usein+nähnyt+++,+Aurinkokuninkaan+poikaa.n+kontaktikyvytön++++yksinkertainen+kiltti++poika
  6. Suojellusta+Jeesus+suojelee+Buddha+suojelejos+on+meidän+yhteydessä+on+suojeltuVenäjän+kuningatar+suojeleeÄitini+suojelee++(+Jumala+tietysti
  7. Joku+pyyhki+pois+mitä+kirjoitinVaatimukseni+Jumalalle+on+että+Jumala+lakkauttaa+sen+sielun+joka+liittyi+raiskaukseen.Olen+valmis+itse+lakkaamaan+olemasta.Se+lakkautetaan+sieluna+Siitä+tehdään+se+karhunkainen+Se+bakteeria+pienempi+Niin+kirjoitin+että+en+ole+väkivaltainenMutta+koira+puree+hevonen+potkii+Ihminen+lyö+jos++koskee+sukup+elimiinSe+on+sielu++On+paljon+niityhden+yön+juttuja+Harjoittavia+heilläon+sellainen+sieluMinä+en+pystyisi+siihen+Olin+Mooseksen+sukua+Äiti+ollut+hänen++Jossain+elämässä+Davidin+sukulainen+olin+Tiedä+n++Abigailin+täällä,New+age+ja+muslimin+kanssa+naimisissa+ja+lapsia+saanut++yhdessä+menimme+Luostarin+iltarukoukseenZeruiah+on+ehkä+sellainen+jolla+on+hevonenHoitaa+hevostaan+vaan+Hänel+oli+hieno+talo,+mökki+Kävin+katsom+piharakennusta+hklön+joka+vuokr+sen+hänelle++ja+väitti+ett+pääsen+vuokralle+siihen+esitteli+kaik+Seur+päiv+kun+menin.+Varaston+näk+se+oliSanoi+että+ei+hän+ota+vuokralleKuin+ei+olisi+mit+sopinut(+Joku+nainen+bikineissä+paistatteli+siellä,Punaisissa+bikineissä.(+Minä+olen+neitsyt+)+Se+yrit+loukata+minua+esittelemäl+ihmisten+sieluja+tajuntana++se+keksi+aina+lusää+jotain+millä+loukVahingoit+tuottaa+tuskTahdon+että+ne+sielut+lakkautetaan+olemasta(+Jotka+raiskasivat+sieluni+)+Se+on+hyv+et+Jumala+joka+antoi+kajota+sukup+elimiinLakkauttaa+luomistyönsä+ja+itsensäMut+vailla+tuskaa+tai+kauhua.Elän+hyv+eläm+vaan+loppuun+astiJa+Jumalan+varassa+sieluMenennyt+kahville+Jotk+asiat+on+kirkkaitaSeet+en+tapa+en+tahdo+vaurioittaa+kenenkään+kehoaKoska+en+kestä+sairauksia+onnettomuuksia+Ja+pitää+olla+pyhä+Kirkasta+on+että+ei+olesielun+atomin+murto+osa+sieluani+eikätule+koskaan+olemaan+joka+liuttyi+jotenkin+siihen+kajoamiseen+sukupelimiin+ja+raiskaamiseen.Sen+absoluuttisesti+tuntenut.Menen+nyt+kahville.