Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. En+tiedä+vieläkään+kuka+olin+++1600+l+lopulla.Erään+sukulaisen+joka++saattoi+olla+apostoli+Johanneskin++ei+ole+fiilistä+hänelle+++kun++siin+ei+ollut+MITÄÄn+ongelmaa+millaisia+olimmetotaalisesti+++ei++ongelmaa++hän+oli+nöyrä+ja+kiltti+++ihminen++,+valmis+auttamaan++,olisi+ollut++kiltti+jos+menestyin+ja+asiat+meni+hyvin++mutta+nyt+hänon+paha+++kun+en+saanut+asuntoa++hänest+tuli+röyhkeä+ja+omituinenisästäni+selvisin,+siinä,++että+++joku+yritti+alkaa+tehdä+tunteita+minulle++siinä+etkävisin+isäni+++Mooseksen+luona++++huomasin+sen.++siis+kun+hän+oli++paha,+hän+hyppi+raivosta+ilmaan+jos++minulla+oli+asiat+kunnossaKyllä+hän++nyt++olis+ollut+kiltisti+kun+++vahingoiduin++asunnottomana++ja++mieluimmin+pitäisi+olla+nukkunut+vain+pari+tuntia,++jos++häntä++menin+tapaamaanolitodel+ihana+tehd+sille+hirviölle+pahall+enaiselle+joka+++yritti+tehdä+tunteilujasiis+että+minulle+ei+luotu+++ollut+mitään+ihmistä++ja+että+olisin++käynyt+siellä++missä++hnklö+joka++oli+paha+++ja+tyytyväinen+siihen+että+vaurioiduin++ja+sitten+olisi+ollut++jokin+tunne.++++niin+erkanin+siitä+naisesta++joka++koetti+tehdä+minulle+tunnetta++sellaista+kohtaan+jonka+kanssa+en+ollut+elänyt+edes++koskaan.++en+lapsena+enkä+nuorena+ei+ollut+mit+vihaa+minulla++enkä+tarvinnut+heitä+++mutta+ei+ollut+mitään+tunnetta+Se+oli+joku+nainen+++naiset++joista+oli+ihanaa+käydä+vanhentunutta+isäänsä+katsomassahän+oli+muuttunutkun+se+tytär++niin+vahvaAmmaa+ylhäisempi+olin++++oli++vahingoittunut.++++Oli+vaihe+e+ttä+he+koetti+ihan+väkisin+tehdä+tunnetta.+++Jota+siis+ei+ollut+koskaan+elämäni+aikana+ollut.Minul+ei+ollut+mitään+tunnetta+isääni+kohtaan+lapsena+tai+nuorena.++hän+ei+puhunut+lapsen+kanssa+.,+ärähteli+vain,+++ja++4+v+ajan,+kun+olin+16-20+++hän+raivosi+aamusta+iltaan++äitipuoleni+kanssa++ilman+syyt'ä.+++he+ei+tulleet+huoneeseeni+vaan++raivosivat+siellä+aamull+ennek+lähtivät+seinien+takana+ja++illalla+++olin+herkkä+yliherkkä++voimakkaasti+tuntevaen+tiennyt+tällaista+lehmänlärvi+++sielua++heidän+raivos+ei+ollut+mitään+mieltä+++ei+syytä++.yksi+lasi+jos+jätetty+tiskipöydälle+ei+ole+koskaan+atomin+murto+osa+tätä+sielua++se++sielu….lasi+jos+tiskipöydälle+jäänyt+se+oli++syy+raivokohtaukseenen+minäole+tehnyt+sitä+mitä+sofi+niinouto+raakalainen+se++tytbikineissä++ja+takapuolta+++näyttäenen+ole+koskaan+ollut+sellainen.ja+pahuus+pelkästään++johon+ei+jumala+suostu++olin+täysin+viaton,+++++Ei+pysty+selittäm+miten+mahdotonta+++jokin++siveettömyys+onjokin+asia+++++++ja+mit+mielt+selittääoli+helppo+olla+se++joka+oli+puhdas+ja+puolustaa+sitä++niin+s4e+eeva+lehmäönpillu++on+joka+++on+mätä+++koko+systeemi+++mutta+ei+sekään+a+uta.välitän+vain+tunteistani+++ja+absoluuttisimmin+tunsinettä++ei+ole+atomin+murto+osa+koskaan+sieluani+++se+joka++liittyi+jotenkin++siihen+kajoamiseen+sukupelimiini.++se+oli++hyvin+kirkasta+++silloin++1997++++esim.oli+terve+elämä+++++++++taas+se++kohdistaa+sitä++++energia+kajoamista+sukup+elimeenollut++20+v+sama+++että+sillä+on+jokin+selitys,+++en+ymmärrä+sitä.+en+ole+ymmärtänyt+hetkeäkään.
  2. Niin,+ei++heidän+jotka++(+heistä+on+erittäin+kiva+että+kaikki+selviää'+rokotteella+tai+ilman.++++ottavat+rokotuksen+tarvitse+olla+huolissaan++Jumalan+kanssa+elävistä+jotka+ei+ota+rokotusta.+heillä+ei+ole+sen+enmpä+sitä+hitua.+++niillä+Jumalan+kanssa+elävillä.++he+ovat+korkeammalla+++niin+heihin+ei+vaikuta++ateisti+++rokotteella+++selviytyjien+++ajatus+++(++heistä++on+erittäin++kiva+että+kaikki+selviää+++rokotteella+tai+ilman.++se+paha+mitä+minä+ihmisille+++on+että+asunnottomi8ksijokainen+ulkomaalainen+tääl+Suomes+esim++mene+evarmasti+he+on+niin+röyhkeitä+++et+heille+kuuluu+asuntokaiki+he+elää+krist+usk++rahalla+vauraudel+keksinnöillä+syövät+traktorien++lannoitteiden+ruuat+Sähköllä+valaisevat++keittäneet+ruokansa+kaikki++epäkiitollisia+++kiittämättömiä+++jotkut+oli+alkukristittyjämut++tuntuue+ttä++he+ei+pidä++ei+välitä+toisistaanmuistan+suuret+tunteet+oli+siinä+et+luuli+että+on+joku+systeemi,mutta+jonka+arvelin+Pietari+olleen++oli+niin+paha++ja+mahdoton++kun+tutustuinTunteet+oli+silloin++vielä+++(+en+tiennyt+opin+hänestä+että++mies+henkilöt+voi+olla+tuollaisiaMinul+järjellisenä+ei+ollut+mitään+++selitystä+/+arvausta+/+ymmärrystäettä++mie+s+voi+olla++täys+omituinen+tolvana++Siis+joka+ei+osaa+puhua++lausettakaan+.++Oli+tunteet++vielä+(kaikk+normaalit++niink+saduissa,+että+on+prinssi++on+urheus++,+rakkaus+suuri++on+se+oikea,+++yms+++++kaikki+periaatteet++++ym++tarkoituksellisuus+minul+tietysti+oli+osa+++kun++olin+löyt+et+olin+kuningatarkin+kai+ollut+++siin+vaan+kävi+niin+että++Raamatun+nimet+olivat++suuret++ja+tunteet+suuret++mutta++he+ei+olleetkaan+suuria++eikä+ollut+mitään+tarinaahe+ei+edes+pitäneet+toisistaanminul+oli+tiunteet++vaik+kirjoittaa+++piispa++Laajasalolle+Teemu++jos+hän+oli++David++ollut+?+mut+ei+hän+vastannut+mitään++++yhtään+mitäännyt+vasta+tajuan+sen+fiiliksen+että+ei+kiinnosta+yhtään+++luulin+ett+sen+historia+suuret+tunteet+ovat++todelliset+pysyvät+++Mitään+tarinaa+ei+ollut++++aamusta+iltaan+sai++kulkea+yksin++Tunteet+oli+kauan+++10+v+++20++v+++30++v++luuli+ett+on+joku+tarkoitus.
  3. Kauhun+suuri+kuningas++tarkoitti+varmaan+kristinuskonkauhuja+sodat+inkvisitio+++++ja++ne+johtui++++pienistä'+kehittymättömistä+ihmisistä++Kristinusko++on+joka+++auttaa++ketä+vaan++heikoimpia++(+olen++kokenut+että+joku+++henki++vaikutta+a+soluttautunut+++niine+tt+kun+on+pieni+taimi+ja+heikko++se+++tahtookaataasen+tuhota+sen++minäolen+just+joka++vaikakistutan+niitä+pieniä+annanniille+multa+atuen+nepelastan+niitä+++olin+joka++olin++heikkojen+ja+pienien+"mieleen+"(mut+nyt+on++ihan+mahdotont+kun+ei+yhtäkäänihmisuhdetta+ole+löytynytsiis+en+ollut+paha++en+väkivalta+++olin+uhri++++noitavainojen++Se+oli+just++pienet++ihmiset++mielenvikaiset++heikot++jotka++niin+kaheleita+ett+luulivat+nais+ihmisiä+noidiksikissoja+noidiksi+ymsja+että+jos+kelluu+vedessä+on+noita++jos+uppoaa++on++puhdasolin+1400+kuninkaallinen++kuninkaan+aviotonlapsi++ilmeisesti.++näin+muotokuvista...….+1400+luvun+kuninkaalliset++h+eoli+ehkä++jotk+ei+pitäneet++siitä+että++heidä+t+painettiin+alas++++(+minullakinoli+vuohia+++ja+metsänvartija+mies,.+Vouti+??++(+en+tied+mikä+on+voutiHänestä+tuli++Johan+Sebastian+Bach+sitten.++)++++Seur+elämässä.++++Siis+1500++++se+elämä+metsänneitona,++pitkät+hiukset,+++vuohet++luonnonmukaista+elämääne+tavalliset+ihmiset+ei+kai+sietäneet+että++olimme+olleet+kuninkaallisia(+olin+ehk+seurueessa+Anne+Klevenhäissä++Kuningas+Henrikin++++(++ehkä+toimitimme+kukkia+heille,Hollannista.+++++(+H+eoli+vain+vuoden+naimisissa.+++)Sitten+kun+palasi+sieltä+Englannista.++??kadehtivat++ne++tavlliset+maalaisihmiset+ja+yleensäkin+vahvempia++niitä+jot+olleet+kuninkaallisiaOli+jokin++seura+tanssikuulu+englantilainen+säveltäjäjonk+musiik+mukana+tanssittiinja+s+eoli+kuninkaallista++++musiikkia..+++++++H+etahtoi+ne+vahvat+naiset++kateuden+takiase+paha+henki+nainen+ajoi+heitävaikak++työntäm+neuloja+kynsien+alle+ja+peukaloruuveihin++peukaloita++hirvittävää+on+sietämätöntäjot+sellaista+kauhunsuuri+kuningas+?+etoli+niitä+kauhuja.++++++Sitten+synnyimme+++Turkkiin+Istanbuliin+++Turkin+muslimeiksi.Kun+kristinusko+oli+niin+sairas.+?++++Siellä+oli+taas+"ylhäinen"+kun+oli+ollut+kiltisti.(+Siellä+oli+rakkaus+elämä+++kuulemma+minulla+++.++onnellinen.+Sitten+oli+++1600+++luku.+++nytr+vasta+tähänäntuli+hyvä+henkipyyhin+poi+stuon+alun+kun+s+etuntui++epä+inhimilliseltä+ja+huonolta+kirjoittaa.vai+annanko+sen+olla.
  4. sitä++on+vaan+paha+olla+jos++näkyisi+rintaa++Eeva+ei+voinut+suojautua++++hänet+oli+kirjoitettu+alastomaksi.+Jos++valitsee+olla+välittämättä+että+rinta+näkyy+++on+raaempiNäin+nuoria++joillaoli+paha+olla++t+paidassa++kun+kehkeytynyt+naisellisia+muotojaja+sanoin+heille++että+he+ovat+herkkiä+vieläse+on+terve+tunnehe+tahtoi+suojata+rinnan++ei++näkyä+raa+asti+++vieraille+miehille.sanoin+että+saa+suojata+rinnan,+ett++aikuisemmat+on+vaan+raaistuneita++ei+heidän+tarvitse+++++(+siis++tunsin+tuskaa++myötäeläentiedän+se+olioikea++ylevä+hyvä+tunne++että+++on+herkkäja++se+oli++hirveää++niink+eilen+pikkulinnut++tunsi+tuskaa+kun+orava+söi+eik+he+päässeet+heti+syömään++en+voinut+kestää+että+pieni+lintu++tunsi+tuskaa++++Olin+voinut++suojata+++rinnan+aina+olin+tehnyt+niin+nuoresta+asti+++ja+ymmärsin+ne+voimakkata+tunteet++jotka+oli++normaalit++33+vuotta+normaalit+tunteetne+oli+niin+voimakkaitakin+että+olisin++lyönyt+tohjoksi+miehen++joka+olis+yrittänyt+katsoa++++mutta+se+on+seksual+ihminen+++++pitää+olla++++varjeltu++suojeltu+minulta+tuhottiin+++tunne+++kiduttamalla++vä'hinerin+hetkestä+toiseen+ilmaisemalla+++se+paha+henki++nainen+luki+ajatukset(+esimn++v+1998++aikaan++se+sanoi++hirvittävän++julmasti++"hellä"YMMÄRSIN+ETTÄ+S+EPILKKASI+SITÄ+ETTÄ+OLIN+HELLÄ++OLLUT(+EN+TIeDÄ+TIETYSTIKUN+EN+OLE+SEURUSTELLUT++TÄSSÄ+ELÄMÄSSÄ,OLEN+NEITSYT++tiedän+tiet++tunteeni+ajatukseni++33+-40+ensim+vuoden+ajalta.++++(+tietysti+sitä+oli+hellä.+++)+++että+olisi++joskus+vaikka+peitellyt+peitteellä+jonkun+jos+joku+näkynyt++alastimuistan++sellaisen+vaiheen.++++(+muistan+rakkaudentunteita+ym+tunteita.++hetkiä+ja+vaiheita.++muistan+kun+oli+rakastava+jotakuta+kohtaan++(+s+eoli+tärkeää++ja+suuret+tunteet+++(+elämä+ja+kuolema+++siis++valtavat+tunteet+Se+paha+henki+nainen+++pilkkasi+ja++ärsytti+++toi++sellaisen+kokemuksen+ja+näyn+että+nyt+voisi+tuntea++jotain+surumielisyyttä++++++synkkää++toivotonta+että+sitä+se+sallisi+muistan+että+s+eoli+siinä+vaiheessa+++todella+raivostuttavaniin+mätä+ja+paha+++++(+mutta+++en+enää++vähittäisen+kidutuksen+jatkuttua++en++tiedä++niitä+tunteita.Muistan+ketrran+bussissa++koin+suurta++surumielisyyttä+++todel+voimakast+tunnetta+kun+jollakulla+oli+lapsia..+++siinäkins+aattoi+olla+suuret+tunteet.koinihan++alkaessa+sen+kidutuksen++1995+++hirvittävän+tuskan+tunteen++kun+näin+pihalla++kävely+retkellä+++jonk+pihalla+lasten+leluja...++koin+että+en+voisi+saada+lastase+tuska+oli+jotain++niin+yliepäinhimillistä+silloinniihin+aikoihin+++(+käsitin+väärin+mitä+oli+meneillään+)++8+vuotta+tulkitsin+väärin.+J+akokoaika+oli+kidutusta+hetkestä+toiseen.++(+s+eoikeastaan+kokoajan++pyrki++keksimäänjotain++lisää+millä+vielä+kiduttaa++sielua.++se+kajoaminen+fyysinen+oli+erilaista+++ensin.+++Se+oli++ulkoisiss+a+sukup+elimissäja++sisäiset,++aivojeni+pääni+tunteet+olivat++hyvin+paljon+voimakkaammat+++tuossa+vaiheessa,++++1997,+++1998++++++1999+++syksyllä+++romautettiin+aivojen+tunne+taso.++++Niink+oli+se+Nostradamuksen+ennustus+että++syyskuussa++1999+++kauhun+Suuri+Kuningas++laskeutuu+taivaalta.++(+silloin+vielä+siinä+oli+jot+suurta,++mielestäni+olla+jokin+osa+sitä+ennustuksen+toteutumista+nyt+nuo+"suuret"+jutut+on+ällöttäviä+vain++mielestäni.++ei+sillek+voi+mit?Ismo+Alanko+oli+suuri++minulle20+vuotiaana++en+olis+osannut+edes+kuvitel+ett+olin+tuntenut+hänet+aiem+elämässä,se+ol8i+valtava++ajatus,+++(+ja+se+oli+hyvä++kokemus+että+kunnioitti+++niin+paljonkerran+näin+tytön+junassa+jossa+oli+jotain+viehättävääja+++hänpuhui+puhelimeen++et+miten+ihailee++jotain+bändiä,++heid+musiikkia,(+hän+oli+viehättävänäin+hänessä+itseni+?++++mutta+olin+hölmöja++olin++sitä+mitä+minusta+tehtiin,+ja+sanoin+hänelle+että++voisihan+hän+itse+laulaaEi+hän+ole+musikaalinen+hän+ihan+järkyttyi++(+s+eoli+ihana+akunnioittaa+niin++paljon+jotakuta(mut+ällöttää+et+joku+mies++tahtois++sitä+++tuoda+esiin+nyt+!!!se+oli+aitoatotaalista+että+kunnioitin(+olin+nuori+joka+olin+täysin+hiljaa.+++kunnioitin+punkkaripoikaa++johonihastuin.++en+osannut++lausettakaan+keskustella+hänen+kanssa.++Olinjust+sellainen++"nainen"+joka+kunnioitti+miestä++aivan++suunnattomasti.++Siis+++en+puhunut+kanssaan+vuosikausiin++koskaan++tavatessamme.++Olin+yliherkkä+++.++kun+piti+lakata+hänen+kynnet++vapisin+tärisin+niin+etten+voinut.++onniin+paljon+vaiheita+ollut.
  5. Ei+Eeva+siis+ole+paha,++voi+Eevan+ja+Adamin++kanssa+elää,+ja+Raamatun+jne.+++++Koin+vain+raiskauksen+aikana++totuuden+että+++joka+liittyi+millään+tavalla+siihen+raiskaamiseen+ei+ole+atomin+murto+osa+sieluani+koskaan.+En+tiedä+mitä+Jumal+luo+.Käytän+kyllä+Kristinuskon+keksintöjä+yms++ei+Eeva+ja+Jeesus+ole+pahoja,+he+oli+vaan+"psykopaatteja".+++Niitä+sellaisia+++jotka++ei+tiedä+mitä+rakkaus+elämä'+voimakkaat+tunteet+ovat++todella.++minull+on+tehty+se+tilaniink++olisivat+koettaneet+tehdä+minusta++yhden+elämän++20++vuodessa++Eevanjoka+++6000+v++ollut+alaston+Eeva+Raamatunon+liian+erilainen++koin+Minulal+oli++jostain+syystä+tunteet++++ymmärrän+jotain+siitä+asiasta..yksi+oliettä++se+on+matalammalla++jollain+tavalla++jolla+onintim+elämä(+olin+sellainen+)Minea+on+kaunis+nimi+++mielestäni.(+Olin+ehkä+Minervinan+tytär(+Konstantinus+Suuren++1.+vaimotai+he+ei+tiedä+oliko+vaimo++vai+rakastettu.Crispus+pojan++KOnstantinus+piti.++J+a+hän+oli+kristinuskon+perustajia,+valitsi+kristinuskon.++(+mutt+oli+hyvin+julma..++hän+surmautti+poikansa+Crispuksen++ja++keitti+elävältä+++toisen+vaimonsa++Faustan.++kun+epäili+heidän+pettäneen+häntä++yhdessä+)Niin+Minea+tarkoittaa+++sitä+intim+elämää+luin.minulla+oli+se+ilmeisesti+ett+oli++korkea+kaunis++pyhä++autuas++intim+elämä,sitä+ei+ollut+niillä+ylhäisillä+tunnetuilla+nimillä.
  6. Nyt+alkoi+mun+kirja;;;Printesa++puhkuu+intoa.++Elämänuskoaprintesa+jättää++heittää+pois++hirveän++++jalapenon+++vai+mikä+sen+sabankunng+poika+oli+salomo++kanssa.+++salomo+hirveä+raakalainen+++++++pitää+todella+pyyhkiä+pois++ne++entisajan+vallankäyttäjätOn+vapauden+aika+++Printesa+ei+jaksa++kirjoitta+a+niin+pahoistajoka+asia+heissä+on+paha?++he+ovat+vain+eeva+lehmä+lärvin+kannattajia.++mies+on+raakaprintesa+näki,vaalea++tyttö+oli+töissä,saapui+mies+++joka++tunsi+yhteenku7uluvuutta++hengenheimolaisuutta+++V++ttu++sanan+sanoi++vaaleatukkainen+tyttöja+mies+piti+siitä++,+raakuudesta++joka++oli+hänen+raakuuden+kanssa++yhdenmukainen,+samal+aaltopituudella.++he+tiesi++että+printesa+oli+herkempi.++eeva++oli+alastonkuva+eevaVielä+on+kirottu+printesaa+++sillä+että+++tontilaljonka+saa+joskus+perinnöksi++on+myös+eeva+tätiHän+ei+pidä+siitä+tyypistähän+toivoo,+että+menee+hyvin,kun+he+antinkanss+a+ajavat+sinne+++katsomana+ihanaa++metsätilaa+++ja+istutta+a+puun+/+pensaanmihin+on+fiilistä+mikä+löytyy++otetaan+mukaan++miks+seolis+minuykstityisaisaonhan++Maatila+lehtiäMaalla+lehtiä++mökki+lehtiä++oma+puutarha+lehtiä+++minä+en+esittele++minun+tilaa++Ajattelee+printesa.++++hän+istuu++autos+ja+sinne+kaasutellaanhän+aja+aoman+kortin,+k0oska++miesten+vallassa+ei+voi+ollahe+ovat++pahojahe+välittää+aina+heidän+parisielu+++tytöstäja+se++ei+tahdo+printesan+parastaymsPrintesa++laitttaasoimaan+++laulunja+ajaa+sinne.,+sähköautollajonka+Noorja+antaaNorjan+vanhukset+siel+on+100+000+autoavanhus+pääsee+taivaaseenon+tärkeämpää+hänelle+kuin+että+saa++20+000+sähköautosta+kun+lähestyy+kuolema+++++vanhainkotiNorjassa+onjoku++fiksu+hyvä+ihminensiitä+vois+kirjoittaa..+kirja+sarjaan..++Printesa+++lähtee+hakemaan+automobilea
  7. on+tuo+ihan+kiva,+kun+näytän+nuor4elta.meni+just+lataus+kun++lähetin+sen+en+ehtin+nähdä+lähetinkö+oikean.ohikulki++lösöjäihmisiä++++pidin+Jumalalle+saarnaa+että++Jeesukselle+tms+en+kestä+et+elämä+menee+hukkaan.Näin+yhden+joss+aoli+henkeä,+tummakiharaisen+tytönja+menin+juttelemaanHän+oli+joka++rajoittunut+pieni++että+++me+tässä+keskustellaan+ett++tajuaisitköo++poistuaOnnistuin+sanomaan+että++hän++herätti+ihailua++niin++siis+tahdon++kunnioitettavia+ihmisiä+eikä+++epä+kyupsiä++++++sieluni+vahingoittuu+++että+++luen+tänne+kirjoitatneiden+++aina+epäkypsiä+kirjoituksiaym,pärillä+kulkee++lösöjäse+jota+puhutteli9n+++oli+mitätön+onhan+niitä+ihmisiä+jotka+on+suuria+sielujaSieluni+vahingoittuu+++miten+pääsen+seuraan+sellaisten+jotka+herättää+kunnioitusta++edes+jonkinverran++eikä+aina+ajtusta+että+epäkypsiäepäkypsiä++onko+s+eminulle+hyväksi??Tv++ssä+radioss+a+puhuu+heitä+joiden+puhetta+ainakin+voi+kunnioittaa.Miten+heidän+elämään+pääsee.tutustumaan+++juttelemaan+elämään+yhdessä.+?++se+tyttö+oli+stereo+typia+++tietystä+tyypistäjoka+asettuu+yläpuolelle+sen+joka+menee+puhuttelemanaselvää+et+HÄN+oli+tärkee+hänen+kahdenklesk+keskustelu+oli+tärkeä++hän+ei+ollut+kykenevä++kiinnittäm+huomiota+++Hänelläon+oikeus+täysi+oikeus+olla+omalla+kehitystasollaanonko+minulelhyväksi??+++ett+todella+epäkypsiä+++ympärillä+ainaEn+pysty++siihen+mitä+radioss+aja+tv+ssä+puhuvatniin+eikö+heitä+olisi+hyvä+tunteakokea+kaikkia+sielunliikkeitä++eikä+vain+sitä+että++miten+epäkypsää+tuo+taas+onmiten+kyvytön+rajoittunut+tuo+on