Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

1526

1. https://www.geni.com/photo/view/6000000003455227419?album_type=photos_of_me&photo_id=6000000004645911027Yhden+kuvan+perusteella++++ajattelin+että++++olisi+ollutja+voikin+ollajoku++herrasmies+Lord++ollut+on++++löysin+nyt+kolmannen++muotkuvan+++ei+siitä+tiedä++oliko+hän..Mutta+tuo+jonk+a+laitoin,++sen+olen+nähnyt+isänäni.Olen+voinut+olla+joku+muukin+suvusta?++ja+kokenut++"isämäisenä+"lady+sarah+oli+orpo,+mutta+en+usko+olleeni+Sarah.++erehdyin+siitä+varmaan+kuten+Louise+dela+vallieresta(+näin+sen+oikean+Louisen,+++(+Ismo+Alangon+ansiosta+)++yhäkin+nähdssä+Louisen+muotokuvia+++näen+selvästi,hän+oli++se+Louise,+oikeasti.+++Muistan+sen+piirteen,++olemuksen.
  2. Setä+on+kyllä+++joka+oli+George,+++(++joka+näytti+isältäni+muotokuvassa+)++(+on+lihava+ja+hy+vin+iäkäs+++On+mielenkiintoista...+++olinko+?++Louise+Mary+?+Joka++asui+Woodendissä.++Georgen+tytär.++++(+hän+on+tarjonnut+kahvin+usein+,++mutta+++on+hyvin+yksinkertainen,++mikä+on,+että+on+kiltti++hyvinkiltti.(+Siis+herttuan+veli.++(++en+tied+mikä+määrrää++onko++titteliä+vai+ei+?+mitenyksi+veli+on+Duke+ja+toinen+ei+ole?++tai+ollut.+++(+minustakaan+ei+tarvi+tietää+kaikist+maailman+asioista,++olen+alkanut+arvella+että++saa+olla+sellaisess+a+kuplassa,+++missä+ei+tiedä,+että+ei+joudu+vastaamaan+sellaisesta+mistä+ei+tiedä+?++en+ole+varma+siitä.+++Kysytäänkö+ihmisen+suhtautumista++kaikkeen+tapahtuvaan.++?v+03++koin+että+tunne+elämäni+ei+selviä++hyvin+kipeästi+koin+senolin+myös+yksinkertainen,++joka+elelin++saks+paimen+koirani+kanssa++(+ja+tahdoin+olla+kiltti+ihminen+ja+olin+kai.+++en+ollut+tahtonut+mitään+pahaa+++kenellekään++++Jouduin+menem++++(+olin+kyllä+valaistunut...jo+vuonna++1997...++)+++++bussill+menin+eläinsairaal++katsom+koiraajoka+oli++2+vkoa+siel+++++muistan+hetken+bussissa,++että+tunne+elämäni+ei+selviäja++olen+siitä+++ei+katkera++vaan+++(joka+hetki+siitäkin+alkaen+)+ett+en+ymmärrämiksi+he+++antaa++tuhota+sielun???++jos+on+haava,++se+sidotaan,++++mutta+sielussa+jos+on+haavajonka+pystyy+täydellisesti+++kertomaan+++mitä+siinä+on++mitkä+ovat+reunat,++mitä+se+tarvitsee++++++++ymmärsin+mitä+tarvitsintarvitsin++saada+olla+esim+2+vkoa+++jonkun+seurassa,++tai+2+kk++,(++Toni+W+ja+Ismo+Alanko+++++Ville+valo+++oli++joita+lähdin+tapaamaan++(++tarvitsi+ihmisen+jolla+on+sielu+ja+itsetuntoja+älyllinen++,+kuten+he++pystyvät+haastatteluissa+puhumaan+++ovat+järjellisiä++Ovat+sielullisia+++(+rakastin++Apulannan+biisejä...+++(+se+oli+just+se+aika++(+löysin+ne+,+k+asetin++v+03,+++(+ehkä+Jumala+on+++tuona+aikana+++kasvattanut++luonut++jonkun+ihmisen+joka+on+sopiva.esim++jarkko++Kirkoissa+laulava++Ahola+ei+vastannut+mitäänse+juuri+on+kuolema++tunteillesielulle+hänel++ei+ole+mitään+asiaa+sinne+kirkkoon+(+Kirjoitin+aika+monta+viestiä.++Ellei+osoite+ollut+väärä.(+hänen+levy+yhtiö+lupasi+välittää+viestin+hänelle+eikä+vastannut+siihenkään.(kirjoitin++hänen+nimellä+gmailmeni+se+jonnekin+.+ei+tullut+vastausta+ettei+olisi+hänen+osoite.+(+saman+tein+Janitallemitään+vastausta+ei+tullut+)++he+halua+a+vaan+olla+ylpeitä+täydellisiä+heidän+++jossain++"suur+osassa."++?eivät+ole+kommunikointi+kykyisiä.++++(+Jannika,++laittoi+sulun+++kun+lähetin+hänelle++viestin+Facebookissa+)Tälle+palstalle+kirjoittavat+ovat+hirveän+pieniä+usein..+ei+heidän+tarvitse++osata+vastata.
  3. Nytolen+onnellinen+ollut+(kunnes+yritin+etsiä+kuvan+laittaa)+en+ole+mink+laine+aa+sille+imbezillille+joka+oli+etova+kurja,+oli+äitini+miesEn+vaan+ole+kiinnostunut+Siksietkävi++ilmi+ethän+oikeasti+onkin+niit+jotk+oli+ylhäisiä.++Oli+Qonquer+Turkin+muslimina+Esim+sai+päähänsä+antaa+50+e+rahaa+minulle+(+Jumalalta+oli+kuulema+10+e+Arvelen+tarkoitti+naisystäväänsä+sillä+JumalallaNiink+Tonikin+lauloi+"Toinen+Jumala"+Hänkin+tarkoitti+Jannikaa+varmaanNiin+hän+olis+tahtonut+vaan+minut+alamaiseksi+Jos+hänen+50+eurolla+ostin?+En+muuta+voi+ymmärtää+kun+yllättäen+Moneen+vuoteen+ei+ole+yhteyt+pidettyHän+vaan+sen+jumalansa+kans+asusteli+asunnossaan+Ylimmäs+kerroksessa+(+josta+äitinikin+ajoi+pois)kun+sai+sen+asunnonÄitini+kun+piirteli+tussilla+eteisen+lattiaan+Ei+ollut+asiaa+enää+koskaan+sinneEi+ovea+avannut,+asui+vain+äitini+pojan+kanssa+siellä,+4-5+vuotiaan+holhoojaksi+pääsi,++sai+lastenkodista+pojan.++He+omi+todel+pieniä+ihmisiäTuo+äitini+mies+ja+pikkuveljeniJos+hänest+suurta+tehdä+niin+tehdäänsiitä+merihaan+talosta+sittenSille+loistava+seuraava+elämäSe+ansaitseeHänennaisystävän+asunnon+js+oman+asunnon+väliä+he+ajoivat.+Kun+kiduin+asunnottomana,Toinen+heidän+asunnoista+oli+aina+tyhjillään.Hän+ol+kuulema+suufi,+nyt,+niin+50+e+antoi+ett+saisi+minut+valtaansa+??+Kun+minä+olennähnyt+hänet+niin+mitättömänä+8+vuotiasstaMutt+hän+oli+nöyrä+ja+kiltti,+Luulin+ett+se+on+aitoaKerrottiin+että+hän+nautti+kovasti+minun+sielun+tuhoutumisesta+asunnottomuuden+takia,(+En+tiennyt+sitäKirjoittelin+kanssaan+s+postia
  4. En+lue+tuota+tarkemmin+en+nähnyt+mitä+lukuja+siinä+oliTässä+on+tilaisUus+kertoa+mitä+pitiEttä+siihen+lunssaan+ei+kuole+kukaan+kun+herätetään+jos+hengitys+lakkaa+nukkuessa++lunssaisen.Tarkkailla+sitä+,HErÄTTÄÄ+se+jonk+nenä+mennyt+tukkoon+eihän+se+kokoajannole+sevaihteleePitää+niistää+putsata+kuumal+vedelhuuhdella+nenäsuihkeella+auttaa??Tämä+hyvä+Suomi+herättää+siksi+tääl+ei+kukaan+kuoleSiihen+flunssaan.Tajusin+tuon+kun+minul+ollut+nenän+tukkoisuutta+vuosikymmeniä+Oli+nyt+muutamana+yönä+että+tuntui+että+olid+helpompi+lopettaa+hengitys+kuin+taistella+ilmaa+vetää+sisälleNEnÄ+tUkossaEI+Saa+mennä+nukkumaan!+Ja+tyyny+joka+pitää+päätä+ylhääklä,On+helpompi+hengittääOlen+korkeis+energioisnukkuessa+he+ei+nukkuessa+anna+nenän+tukkeutuaHe+jotka+ei+olevoisiolla+suojeluksessa+niiden+hengellusten+jotka+jaksaaMike+Monroeltvoi+pyytää+apuaRuokaa+heille+sais+varmaan+antaaAmma+jaksaa??+Tuo+tyttö+joka+lauloi+sitä+Radha+lauluaEiminul+ole+täs+rakkautpaljoa+Muton+nenä+pysynyt+auki+nukkuesJa+toivottavastei+Janita+kiroa+kun+hänenpitäs+jaksaaaOlla+hyvä+vaikka+nukkua+pois+Ihmeparantua+voi.+Zavauvoi+leikata+Hän+vaan+oli+niin+pieni+etttahtoi+olla+sielmissä+kuuluu+kuollaHe+sitten+keksi++ett+"levinny+"+muka+Kun+ei+siellä+asuta+vuosikausia+Oikea+taistelu+olis+ollut+Mennä+vaik+amman+ashramiin+Tm+siellä+yhä+jotai+kiirtanaa+tanssisi+jos+tahtoisiMinä+tahtoisin+perustaa+oman+paikan+En+välitä+Amman+kylvettämusistä+maidossa+tms+Ihan+fiiliksen+mukaanNiintyynyjoka+pitää+päätä+kohollaOn+helpompi+hengittääEinukkumaan+nenä+tukossaHerättää+jos+hengitys+pysähtyy!!Ihminen+ei+jaksa+taistella+ilmaa+sisälleUnessa+voi+olla+hyvä+ollaja+sitten+leijuu+pois+sen+unen+kanssa,+jättää+sen+sisäänhengityksrn+joka+oli+työläsHyv+matkaa+Janitalle+jos+lähtee+Ei+sitä+lakkaa+olemasta
  5. On+tosi+sairast+systeemiä...koin+tunteella+äsken++Intialaisen+tytön+kanssa+juttelinJa+hän+ei+usko+mihinkään,+ei+hindulainen+eikä+kristinuskoonkaan+Meidän++pitää+auttaa+Sofian+kanssa+vaikka+luostari+perustetaan+Ja+Stefanin+kanssa+hengellinen+Paikka+,jotain+nuorille,+Esim+pappi+Sininen+ja+valkoinen+laulanurEn+saa+päähäni+nimeä....++++Auta+nyt+JumalaNuorille+...+Jukka+Kuoppamäki+Oh+my+God...+Sanoo+kaverinsa..+i+asked+you+believe+God+(+sisters+that+pianist+girl..+they+did+not+believe.Tiet+on+paljon+uskovia+hengellisiä+En+usko+ett+se+tyt+ei+uskoisi+Jumalaan+vaan+hänel+on+perhe+ateistinen..+Ateistit+elävät+ehkä+hengelliste+n+siivellä,+Olen+taas+nähnyt+erään+80+vuotiaan+olevan+epävarma,Kun+on+niin+iäkäs+,