Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. Pysytään+vaan+terveenä.Olen+masentunut+vain+hiemaSiis+koen+masentavana+ett+minulle+ei+ole+ketään+ihmistä+tässä+maailmassa+(+jonka+luo+mennä+kylään+tmKun+tahtois+tehdä+paljon++Ja+ei+rahaa+Nyt+saapuipäävuokralainen+Jouduin+5+yötä+nukkum+liian+vähän++(+5-6+h+)+Rahaa+oli+ostaa+sämpylöitä+margariinia+Kahvi..++tahtois+tehdä+esim+sen+eteen+että+Voi+elää+terveenä+++Nyt+olen+päätynyt+työssäni+tutkia+historiaaEttä+jos+olin+Abbesse+Pierre+de+Lyon+?Olin+Anne+Marie+d+albert+de+Luynes...jatkan+noita+tutkimuksia.Ai+,,,,Sanna+Marin+auttaa+sillä+että+on+vilustunut,+mutta+ei+ole+sitä++tiettyä+Ihmisten+ei+kannattais+uskoa+että+sitä+on+Voi+olla+muuta+vilustumista.+Tai+ei+tarvi+olla+mitään.Koska+se+rokote???+Josta+lehden+etusivulla+oli??Että+rokote+on+keksitty
  2. Siitä+flunssasta.+Jos+jaksan+kirjoittaaKiina+ei+tömustele+mitäön+armeijaa+siellä+vasn+lopettaa+niiden+vinosilmien.ien+pentujen+tuottMisenHe+luulee+et+heidän+mulkun+rei+illä+on+rakjausHe+tunteejotain+saatananvaimeaaNähdessään+pienen+joka+heitäkin+pienempi+ja+heidän+vallassaTunsin+kerran+kun+näin+vauvanTunsin+vaimean+rakkauden+tunteenAivoissaHe+hakusisi+tuntea+sitä+rakkauttaMutta+kunon+raiskattu+tuhansia+vuosia+kehittynyt+sieluYksi+joka+luulee+nussivansa+teille+(.++Näkyi+äsken+näyssä)Sami+Jaffa!+Ja+meeri.+Joka+on+hyvin+viehättäväOvat+parisielut+kuulema+ja+he+osaa+siis+nussia+jotainMöynääHe+tekee+autuuden+energiaaSiksi+en+ostanut+Samsun+kännykkääAurinko+on+se+minne+autuudessa+Leijuvat(+Ismo+Alanko+lauloi+"+sä+olet+kuu+mä+olen+maa,Mä+olen+kuu+sä+olet+maa,+mä+rakastan+sua+"+Se+n+laulun+alussa+on+korkea+henki+mielestäni+Yhä+Sen+voi+kuunnella+monta+kertaa(+Ennenkuin+sanat+laulun+alkavat+Se+alun+musiikkisiinä+on+sitä+henkeä+tunnetta+Mitä+ymmärsin+koin+odotin+(+Aivoissani++oli+tunteet+Yli+30+ensimmäistä+vuottaJa+kaikki+sadismi+ja+tuska+sille+joka+pilkata+koettaaTulee+menemään+koska+kuuluu+sille+muttaei+lohduta+minuaPeruin+aina+kiroukset+koska+eihän+pyhä+voi+kirotaNiin+20+vuotiaana+kun+se+laulu+ilmestyi+Äläpäsnyt+yritä+taas+mi+un+kurkkuun+koskesMinunkurkun+on+ympäröunyt+Jeesuksrn+kädet+kun+hän+uhkasi+kuristaaNi+ei+minulle+tule+sitä20+vuotiaana+itkin+tunnin+sitä+laulua+kuunnellen"Rakkaudesta"ismonNiin+meeri.+Ja+saminsielun+saa+lakkauttaa+olemastaJa+jannikaa+nussineen+toni+nYmMutta+kyllähe+unohtaa+sen+nyssinnan27+v+selibaattia+kun+kidutetaan+sielua+kaikin+tavoin+sekunnista+toiseen+ja+sukupuolielintä+ja+sieluaJoka+heillä+on+joku+mätäYmmärsin+ett+jos+kuningatar+raiskattu+kerran+pukeutuvat+suruhuntuun+Eivätkä+nussi..Kun+raiskattu+tuhansia+kertojHeidän+pitää+itse+se+kokeaSe+on+varmaan+heillä+edessä+he+maksaa+joka+hetkestä+Heidän+orkkuja+ja++ymToivon+että+kolo+parisieluus+on+pelkkää+roskaaJa+tämä+planeetta+on+epäonnistunut+Mutta+ei+sairauksia+ei+kauhua+Jumala+lakkauttaa.+Kuten+tunsin+viimein+kun+20+v+oli+raiskattulöysin+sen+että+kaikesta+sielustani+Absoluuttisesti+tahdoin+että+se+sielu+joka+koski+sukup+elimiini+lakkautetaan+olemasta.Ja+arvelen+että+oma+sielu+lakkaa+jos+annan+jonkun+muun+sielun+lakkauttaa.Jumala+tekee+sen+kauniisti+Jumala+on+hyvä+eimitään+kauhua+EisairauksiaEi+väkivaltaa+++..mitä+piti+sanoa+vielä...(+En+tahdo+mihinkään+nirvanaankaanJoku+asia+piti+sanoa.+Loukkaa+niin+pahoin+et+jonkun+räkäset+mulkku+ja+lärviTuntuis+minunsukup+elimen+sisällä..Mutta+oikeaT+tunteethan+ovat+ja+olivat+Ne+voimakkaimmat+ja+kirkkaimmat+Mitä+koki.++Ja.mistä+huolimatta+kajottii+Jumala+tietää+miten+paha+Jeesus+o+n+Tai+Eva+minä+en+pysty+sitä+hallitsemaan+Tiedän+vaan+ne+oikeat+tunteetJa+olen+sen+varassa+että+Jumala+pitää+niistä+kiinni.Jumala+on+paha+jos+antoi+sellaisia+kuin+eeva+ja+jeesus.+Huijareita+ja+huijaust.++Jumala+on+hyvä++Voi+lakata+olemasta+kun+ei+hyväksy+hänen+luomistyötäMinulle+ei+tehdä+sellaisia+asioita+Olen+sen.+Ladannut+sille+Jumalalle+sen+Loukkaa+todella+pahoin+että+pistää+hieromaan+varpaita+toisiaan+vasten+Mutta+elän+tämän+elämän+loppuunMenen+juomaan+kahvia+nytEiole+tarpeeksi+ylevää+kukkastaemojeissaTämä+on+liian+kehittymättömien+(+En+välitä+onko+teillä+rakkauselämääKunhan+se+ei+tuntuisi+minun+sisällä(+Jonkun+akti+tuntuu+just+nytEnkä+tiedä+mistä+se+johtuuSe+tuntuu+virtana++vaimeana+Loukkaavana+Keskel+ostoskeskusta+istuskelen+lattialla+ja+lataan+kännykkää+Hän+ei+saa+sitä+anteeksi+En+uhraudu+siinä+asiassaKunnioitan+tunteeni.Se+ei+vaan+välitä+mitä+tunnen.Etteise+ole+se+tantra+perkele..Koira+on+kiva!!+En+tahdo+lakkauttaa+ketään+muuta.Ehkä+se+riittää+että+lakkaan+itse.Mutta+varmasti+Jumala+lakkauttaa+sen+joka+minuun+koski.+Ihana+koira!+Otan+koirasta+kuvan+Nyt+se+häipyi+..+lähden+juomaan+kahvia+RukoilenJumala+lakkauttaa+tuon+sielun+olemastaJoka++kajosi+minuunLakkauttaa+itsensä+Mutta+eletään+onnelllisena+siihen+asti
  3. Sellainen+asia+tuli+mieleen,+että+ei+saa+tietoa+Niinkuin+ennen.+Ei+ole+hyväMinulla+oli+vanha+maatalousopas+jossa+selkeästi+kerrottiin+miten+paljon+satoa+saa+jollain+siemenmäärällätietyltä+alueelta,+saarilta+tmsJa+kerrottiin+perunoiden+nimetNiitä+nimiä+ei+varmasti+löydä+googlesta,Mitkä+niiden+suomalaisten+perunalajikkeiden+nimet.Tapiolan+tallin+Snoopyn+kuvaa+yritin+löytää,Kun+se+on+Laura+kirjojen+kannessa,(+3+saa+Laura+sarjan+kirjassa+(+löysin+niiden+kuvat+lopulta+,+(+mutta+ei+kerrottu+että+se+on+Tapiolan+tallin+Snoopy,+se+harmaa+shetlanninponi.+)+Ratsastin+sillä+ensimmäisen+tuntunut+8+vuotiaana.Luulin+että+saan+sen+aina.+Koska+olin+niin+pieni;Ratsastustunnin+pienin.+Kerran+ratsastin+leirillä+sillä,+10+tai+11+vuotiaana,Maastossa,+hyppäsimme+puunrunkojenkin+yli.Niin+ei+mitään+tietoa!!!+Sen+ajan+ponien+nimistä,+tai+kuvia,+ainuttakaan.++Ei+googlesta+löytynyt.Troll,+Morgan,+Kvick,+Spar-Es,+Sorte,+Pep,+Mini-Flux,+Lucky+Boy..+se+tuli+kun+aloin+lopettaa+ratsastustaTai+siirryin+hevosille+ja+puuttuuko+joku+poni..Snoopy+oli+tietysti..
  4. Olen+asunnottomana+ollut+monta+yötä+Hkin+keskustassa,+ja+siellä+oli+aina+äärimmäisen+turvallista,+kilttejä+hyviä+ihmisiäEikä+missään+koskaan+näkynyt+mitään+intin+elämää.Eikä+mitään+muutakaan+erikoista.+Lokit+suretti+kun+niitä+parveiliNyt+se+paha+henki+teki+aivastuksen+(+Olen+aivsstellut+aina+vuosikymmeniä+päivittäin+jonkun+aivastuksen+Mietin+että+johtuiko+nyt+siitä+että+kerroin+että+kaikki+oli+ja+on+hyvinKadehdittavaa+se?+ja+se+tahtoi+pahaa+se+paha+henki?+Tai+sitten+se+tahtoi+sellaisen+haisevan+propun+irrottaa+kurkustaSitä+on+ollut+toisinaan.++Että+kun+aivasti+sellainen+valkoinen+pieni+klöntti+irtosi+Sellainen+todella+pahasti+haiseva+proppuMinkä+takia+pitäis+nielurisat+leikkauttaa+Jos+sellaiset+on+Tuossa+on+vähän+1500+luvun+miehen+näköinenEi+kai+se+henki+onneton+luule+että+tuo+oli+se+minun+mies.+Ja+nyt+ei+saisi+haista+hengitys.Niin+joskateudesta+kysymys+se+pitäisi+totuttaa+siihen+että+on+hyvin+Valitettavasti+minulla+ei+ollut+sitä+rakastettuaOlin+asunnoton+ja+köyhä+Ismo+Alanko+Toni+W+saatavat+vastata+vaikka+tuosta+tohinasta+mitä+ollut+Kun+eivät+pitäneet+minua+ylhäisenä+ja+onnellisenaTotuttaneethenkiä+siihen+Ei+olleet+enää+kristityt+ylhäisiä+tarpeeksiSelvää+meidän+onnellisuusHe+ei+välittäneet+että+minä+en+pystynyt+kokemaan+onnellisuuttaVaikka+olin+Jumalan+kanssaJa+heillä+oli+vaan+tyylikäs+seksikäs+vartaloisia+kasvoisia+naisia+jotka+eivät+olleet+yleviä+Eivät+välittäneet+vaikka+valvoin+rappukäytävässä+Yhä+olen+se+Jeesuksen+sukulainen+mutta+ei+mene+niiden+röyhkeiden++itsekkäiden+perilleEi+vastannut+äsken+Alexander+Rybak+s+postiinEi+Ismo+ei+Toni+siksi+ei+ole+rakkautta
  5. Ei+pidä+luulla+että+täällä+kuolisi+ihmiset+niinkuin+Kiinassa+tämä+ei+ole+KiinaVarmaan+15+vuodenajan+Rautatieaseman+edessä+joka+vuosi+monia+pöytiä.+Esitelleet+Miten+Kiinassa+elinryöstöjä+ja+kidutustaHe+ovat+raaempia+ihmisiäHe+antoivat+kuolla++kun+saivat+päähänsä+että+nyt+on+hirvee++tuollanenjoka+Ihan+samanlainen+mikroskooppi+kuvissa+kuin+joku+muuSe+on+selkeästi+henkisenä+ihmisenä+näkee+sen+energian.++Sen+hengen+Se+on+vaaratonSe+on+kuten+lasten+veressä++Neljällä+prosentilla+lapsista++++Ei+tule+mitään+oireita+vaikka+olisi+se+veressä(+Se+oli+uutinen++ja+fakta+tieto+Ja+50+prosentilla+lapsista+oli+vain+lievä+flunssaSe+pallero+ei+ole+mikään+Minulla+kun+olis+rakkaus.+Poikaystävä+jonka+kanssa+uskoa+Jumalaan+ja+elää+hengellisenä+Mutta+ketään+ei+edes+vastaa+s+postiinAlexander+Rybakille+kirjoitin+just+Ihmiset+ei+ole+koskaan+ollut+niin+alhaalla+että+he+antaisivat+kehittymätön+ämpien+kansojen+tehdä+jonkin++++++epiteemianKun+sain+nukkua+ei+tullut+ebolaa+eikä+mikä+se+toinen+oliMut+Suomella+alkaa+olla+hallinnassaNäkee+aasialaiset+joilla+naamari+kasvoilla+ovat+kehittymättömämpiä+sielujaSen+näkeeJeesuskin+pitää+teidät+terveenä+Vaikraiskaaja+onkin++Jeesus+ei+ymmärrä+rakkauselämä,+eikä+Eeva+,+joka+joutui+olemaan+alastonkuvissa.Eevan.+Ja+vielä+Bathsevana.Batsheba+kylpee.+Kuvia+maalauksia+on+hirvittävästi,Yli+120+laskin++tehty+1400-2000Kun+luulin+olleeni+Batsheba,+jonkin+aikaa,+koin+että+se+oli+loukkaavaaIlmeisesti+se+on+Eevalle+myösHänellä+ei+voi+olla.+Terve+seksuaalisuus+ja+herkät+tunteet.+Kun+on+inkarnoitunut.+Vaan+on+kuin+lehmä+ja+lärvi+(+joku+henki+selitti+että+lärvi.+Sana+kuvaisi.Minulla+oli+tunteet++Kumpa+olisi+Jumala+luonut+jonkunOlin+siis+palvelija+Eevan+siel+paratiisisaarella,+avustaja,