Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. Nuorempana+näin+hyvin+vanhan+näköisenä+jonkun+muotokuvankin+joka+nyt+näyttää+nuorelta.Se+vanhuuden+vaikutelma+on+jostain+milleistä+kiinniSe+on+vähäinenniinmiksi+sen+pitäis+tapahtua+ollenkaan?+Sen+kasvojen+muutoksen.Minun+pitää+mennä+kaksoisleuan+korjaukseen+1400+maksaa+niin+on+nuoren+näköinen.
  2. Rakkaudettomuus+on+kun+ei+tahdo+sanoa+mitäänEi.+Ole+miestä.++On+vaan+tämä+sieluSaatanan+sovinistitEi+mitään+miestä+teidän+näkyvilleMinä+ainakin+jaksoinkatella+tuon+Kathleenko+hänen+nimi+oli+Mitään+miestä+etsimättä+hänen+takaaVai+tulkitsinko+väärinJostain+syystä+se+ällö+mies+tunki+näkyvilleOliko+oikea+tulkinta+te+sovinistit+ette+tajua+Kuin+miehen+Kathleen+takana+Jeesus?+Minunkin+takana+koska+tapasin+hänet+elävänäNukuinkin+hänen+kanssa+yön+hänen+luona+ja+vieressäMut+ei+se+ollut+mitään+Hän+on+ollut+ehkä+minun+aviomies+?+Jos+oli+kun+olin+Anne+Marie+De+Albert+de+Luynes,??+Jokin+väitti+niin...Silloin+olisi+ollut+Charles+Louis+deLorraine,Ja+Alexander+Rybak+Tässä+elämässä+Oli+isänsä.Näettekö+sitten+ihanteellisen+hyvän+Alexanderissa?+Tanssi+sen+huoranpukuisen+tytön+kanssa+eikyllä+ollut+siedettävän+näköistäJa+ensinnä+tuli+mieleen+että..Hänelle+riittänyt+sejulkisuusEttä+ei+ole+hengellisyyteen+tainnut+suuntautua+niinKun+ollut+sitä+julkisuutta+ja+menestystä(+Niinkuin+Ismo+Alangollaja+Toni+Eirtasella+myösJotkaalkukrustuttyjä+myösSiis+sanovatsukutaulussa+AnneMarien+miesLorraineIlmeisesti+Abbe+de+Chaales+Ja+Bishop+of+Condon,+70+Vuotiaana,+10+vuottaAnne+Marie+oli+jo+menehtynyt+)+mennyt+lähtenyt.(+Syntyi+kai+Holy+Roman+Empire+en.1600+luvulle.Ennen+elämää+Ranskassa+Siellä+luki+että+devotee+oli..(+28+vuotiaana+kyllä+vaan+lähti)+Sisko+oli+joka+on+Maria+Veitola,+oli+Abbesse+Notre+Dame.+(+Eli+vain+18+vuotiaaksi.)Eli+puolisiskoOlen+elävänä+tavannutOli+aika+pieniIhan+mitätön..+RautatieasemallaKysyin+oletteko+Veitola.+Hän+oli+menossa+ystävän+luo+pääsiäismunia+maalaamaanMutta+kuvissa+han+hän+on+niin+vahvaMutta+olisitä+siveetöntä+suuntausta+kunPuvuissa+Maria+show+Oliko+hänkin+äiti?+Ei+hän+sitten+olisi+kuollut+18+vuotiaana+siihen+että+puolisisko+aviomies+niin+kurja+JeesusHän+oli+ilmeisesti+pahakin+minulle??+Minä+tääl+kunnioitin+sitä+normaalia+Jeesusta+kylläNiin+ennen+sitä+Ranskan+elämää+Jeesus+oli+Suleiman+Suuri,Ja+minun+isoisä.Olin+Lala+Kara+Pasa+Mustafa+ja+Humasahin+tytär+Amina.Lukee+Anita+sukutaulussaMutta+arvelen+he+kirjoitti+väärinAmina+tuntuisi+oikealtaMutta+en+tiedä+miten+Suleima+synnyttyään+Charlesiksi+olisi+Amina+kanssa+mennyt+naimisiin(+Minulla+oli+se+intin+elämä+kuulema..Sellainen+tantra+korkeaNiillä+ylhäisemmillä+ei+ollut(+Lala+Kara+ei+ollut+niin+ylhäinenMutta+Humasah+oli+Suleiman+tyttären+vai+pojan+tytär+.+Amina+ja+siskot+Yaszmine+ja+KayaSultan.+Ei+ole+niin.+++Kuuluisia+esim+Turkin+ylhäisistä+TV+sarjassa+ei+heitä+näyHumasahia+oli+kylläEikä+hän+tutulta+näyttänytLuulin+että+Riitta+Väisänen+oli+äitiHän+on+kyllä+niin+äidin+näköinen.Ja+mietin+oliko+Pasa+Mustafa+SpedeMutta+TV+sarjan+Humasah+on+vaaleatukkainen+kin.Lala+Kara+Pasa+Mustafa+jos+olisi+SpedeSe+olisi+hienoa.+Olla+Speden+tytär(+Muistan+että+hän+oli+pelottava!)+Hän+oli+jo+yli+60)
  3. Olen+tottunut+että+kaikki+on+pettymystä,Kokoajan+pyrkii+tekemään+mikä+yllättäisiEn+tuollaistakaan+odottanut.++Että+aloituskirj+tehnyt+kirjoittaisi+lopulta+tahtoen+sydämestä+ja+sielusta+tehdyn+tekstin+jälkeenMutta+en+reagoinut,+ei++se+tehnyt+mitään+vaikutustaEn+loukkaantunutkaan+Luin+lähettämäninsusi+laulun+tekijästäKanadalainen+oli+ja+laulun+sanat+oli+ok+(+En+kuultuna+ymmärtänyt+mitä+laulaa)Ja+hän+kuulemma+Jeesuksen+äiti+myös+tainnut+ollaMonia+inkarnaatio+Italia+Jeesuksella.Johanna+Tukiainen+on+ollut+äiti.+KaiJa..keitä+muistaisin...+Oli+se+eräs+kuvataiteilija..(+Joka+piirsi+silmät+kiinni+muotokuvia+ihmisten???)Maria+Zavou!!+Ollut+äiti..Nythän+näkyy+Israelin+katuvalot.+Bändin+ensimmäisen+levyn+kannessa+tämän+elämän+äiti(+Jonka+eli+täällä+siis+n+85?-+2013+tai+14(+29+vuotiaaksi+)+(+Hän+sanoi+syntyi+samana+päivänä+tai+seuraavana?+Kun+Tshernobylissä+onnettomuus.+Hän+varmaan+auttoi+ettei+tullut+enempää(+Hän+sanoi+että+hänestä+tuntuu+että+ihmiset+ovat+tulleet+immuuneiksi,Puhelimessa...+Kun+muistin+huoletti+pähkinätrusinat+joita+vein+hänelle+tuliaisiksiKun+oli+ollut+joku+onnettomuus+jossain+YdinvoimalaOlisi+kiva+voisiko+Sanna+Marin+estää+Pyhäjoelle+rakentamisen+Ei+voi+olla++ydinvoimalaa+PyhäjoellaEilen+tärähti+maa+kun+räjäyttivät+junarata+rakentaessaTeltassa+makasin+ja+koin+että+hirvittävää.+Että+he+hajottaa+taas+kallioita+Eivät+kysy+keneltäkään+lupaa.Minä+en+olisi+peruskallioita+räjäyttänyt.Kaameaa+sellainen+asia+tehdä,+peruuttamatonSitä+henkeä+minun+raiskaus
  4. Jos+kristinuskon+perustajan+viestin+jälkeen+tuollaisen+kirjoituksen+laittaa...Ilmenee+pettymys+että+ei+ole+täydellinen+hänen+mielen+mukainen+oppiMinusta+se+mitä+tuon+elämästäOn+enemmän+kuin+mietinnät+analyysit+Ette+pysty+olemaan+joku+super+kristitty+jos+tahdotte+alentaa+tai+häpäistä+jotakuta+joka+sielustaan+ja+sydämestään+kirjoitti
  5. Se+olikin+liian+raaka!+Että+näkyi+nisät.Muistin+vaan+että+viimeksi+se+oli+hyvä.Olis+pitänyt+kuunnellaOlen+muuttunutNyt+se+oli+muuttunut+Liian+raa+aksi+musiikkikin...+Ja+nisät+näkyi+oli+hirveää.Johtuuko+tytöstä+jonka+eilen+kohtasinVai+kun+äsken+juttelin+(+lähin+joka+istui+tuossa+oli+ollut+joku+paavi,+joku+vanha+kirkon+mies,(+Menin+kysymään+tietääkö+missä+leikepöytä+johon+tallensi+)+havaitsin+sitten+hän+on+ollut+joku+paavi,Sen+näköinen.+++Hänestä+näkyi+kaikki+hyvä+kristinuskon+ansiosta+kehitys.+Arvokkuus+sivistyneisyys++näkyi+se+paavin+elämä.Mutta+(+sanoi+ei+ole+erityisen+kristillinen)+oli+ylipainoa,+ja+silmät+oli+ihan+kuin+ei+olisi+nukkunut+..+kuin+olisi+alhaalla+henkisesti..Sama+oli+sillä+tytöllä+eilen+(+mutta+hän+olikin+asunnoton,+ei+ollut+nukkunut(+Eilen+säikähdin+että+jos+hän+olikin+väsynyt+asettuessa+minun+tasolle..+?+Olen+niin+liian+vähän+nukkunut++jo+vuosiaMyös+voinut+herkistääJokinToisaalta+kaikki+musvideot+mitä+katselin+oli+korkeatasoisia+toisensa+jälkeenSe+vaan+hyppäsi+videosta+toiseen(+Aloitin+BabaNam+Kevalania+kuuntelemallaAi+heillä+olis+ollut+meditaatio+tänään,,Tapasin+oranssi+pukuisen+Dadan+yksi+päivä+ylittäessä+raitiovaunu+raiteita+Ei+ehdi+sinne?+++Mutta+tarvitsen+ihmissuhteen+jonka+kanssa+ollaJonkakanssa+yhdessä+elää+En+joukkomeditaatiota+Sedän+kans+oli+kiva+jutella+Sitten+väsyin++Niin+tuo+alla+oleva+oli+nätimpi+musiikki+äsken.+Tuollaisen+kanssa+olen+elänyt!+Talven+teltassa+nukuin,Ja+siellä+oli+tuo,+monta+kertaa+näin+senJa+se+oli+yhtä+kunnollinen+kuin+nuo+kuvissaSe+muodostui+vain+kurinalaisuudesta+kunnioittavuudesta+nöyryydestä+Ei+ne+tule+lähelle+ihmistäEikä+ne+uhkaa+ihmistä+.+https://youtu.be/2uq0QKjXlso
  6. Etsin+otsikkoa+minkä+alle+kirjoittaaHyvä+otsikko.+Kyllä+Jumalan+kanssa+ollut+turvassaMutta+asuntoa+rahaa+ihmissuhdettaIhmissuhteet+tarvitsi+Asuin+ensinnä+sukulaisen+luona+2+v+Hkin+keskustassa.Hän+oli+normaali+ihminen+jonka+luo+saattoi+aina+mennä+nuorempana+kin.+Hoasilla+3+v+asuin.(+Alusta+alkaen+selvää+oli+asuntotilanne+huono,Meni+n+19+vuotiaana+tutustumaan+Freda+42+eenJa+talonvaltauksessa+kävin+Löysin+sitten+tuttavan+kautta+lapsuuden+seudulta+ESpoosta+yksiön+kerrostalosta+n+2+v+olin+Sitten+sanomalehdestä+omakotitalon+vuokralle+3+v+,Kauklahdesta+jonka+hengestä+pidän+yhä.Kun+he+möivät+sen+,+sain+kaupungin+asunnon+ja+olin+siellä+n+10+v,+11+vTeidän+pitää+lopettaa+ajattelu+ihminen+vanhentuuEi+se+vanhennuIhan+sama+on++Asetin+aina+ensimmäiseksi+suuret+tunteet.+Rakkauden.++Yms.+Olin+hyvin+intensiivinen...Jumalalle+elämisen+,+hengen,sielunEn+entisenäaatelisena+pitänyt+siivoamisestaSiis,+sitä+ei+pysty+tekemään+ylhäisessä+tilassa+olevaKoska+olin+yksin+++koska+sieluni+ei+merkinnyt+mitäänKenellekäänIsmo+Alanko+kyllä+lauloi+minulle,+ToniW+kin+lauloi+minulleEn+saanut+tukea+kun+pahat+henget+ja+kateelliset+sielut+kävivät+kimppuun+ja+ahdistelivatEn+kuulunut+tavisten+joukkoon+Kohtasin+ihan+ääliöitä+joiden+kanssa+ei+mitään+tekemistä,+en+päässyt+tähtien+joukkoon+jotka+olisivat+pelastaneet+seurallaan.++Pahoilta+kateellisilta+hengiltä.++Rakkaus+on+kuollut.+Kauan+sitten+Toni+w+tä+tai+Ismoa+kohtaan.+++Tunteet.+Usko+ja+toivo+Usko+toivo+ja+rakkaus..++He+elää+niin+k+erillään+minusta.Heidän+lapsi,+perhe,+elämä+on+erillinen+tämän+Krist+usko+perustajan+kanssa+Olen+aina+kiltti+tiedän+lapsi+on+Martta,Ja+Ukko.+NimeltäänJa+Onni+oli+Ismolla+Kului+vuosi+toisensa+jälkeen++päivä+ja+tunti+toisen+sa+jälkeen.++Heille+kostautuu+että+hylkäsivät+kehittyneen+sielunJa+jättivät+vaurioitumaan+ja+kitumaanOli+ne+pienet+ostoskeskukset.+Katselin+Tänään+eilen+Tapiolassa,+ja+oli+Matinkylässä+ymJa+rakentui+nämä+suuret+Ainoassa+olen+kahvillaMikä+rakkaudettomuus+vaivaa?+Mitä+heillä+on+päässä+vialla?Röyhkeys+heillä+on++Se+että+olivat+epäkypsempiäApulannan+pojat+oli+10+v+nuorempiaMinun+olisi+pitänyt+kasvattaa+heitä+Esim+että+ei+saa+pitää+kaiuttimia+ihmisten+korvien+vieressä+kuuloa+uhkaamassa+(+hirvittävän+voimakas+ääniEi+heillä+ole+tajua+sellaisestaToni+valui+penkillä+alaspäin+kun+menin+tapaamaan+ja+levitti+jalkojaan+Ilmaisten+että+ulkonäköni+oli+niin+alhaalta+tms+Olin+kuitenkin+neitsyt+ja+kymmeniä+vuosia+selibaatissa+elänyt+Ismo+sanoi.+Mäen+jaksa+tota+läppää,+Kun+Tavastian+edessä+sanoin+että+hän+on+kuninkaallisiaja+aatelisia+ollutSiksi+oli+tähti.+ja+pyhiä+ovat+olleet+alkukristittyJeesuksenEn+yhtäkään+ymmärrä+että+olisin+sieluna+mitäänVaikka+tiedän+että+he+niitä+alkeellisia+olivatEnkä+minäMutta+vahingoiduin+hetkestä+hetkeen+yksin+Ja+asunnottomaksi+jouduttuaniMiksi+heiltä?+Ei+missään+tapauksessa+nimenomaan+voisi+saada+apua?Luin+että+Toni+osti+Hkistä+kartanon.+Antakoon+sieltä+huoneen.+Minä+kruunasin+Kuninkaaksi+Alexander+kun+oli,Poikani,+7+vuotiaana+Marie+De+Ousy+olin+++Toni+oli+Alexander+Toni+antakoon+huoneen+Menestys+perustuu+että+oli+kuningas.