Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. Älkää+tehkö+itsemurhaa++(+minä+en+ole+sellaista+ajatellutkaan+mutta+kun+tuollaluki+että+tämä+sössym+mössym+aika++15+itsemurhaa+saanut+aikaanEtte+tiedä+minne+sittenjoutuisiTäällä+voitte+tehdä+vaikka+mitä+asioitaKeksiä+jotain+ihan+uutta+ja+yllättävääOnhan+mikä+vaan+parempi+kuin+se+itsemurha.Voitte+vaikka+matkustaa+junalla+HelsinkiinVoitte+sanoa+että+teette+mAksa+teidän+velkoja+jos+ette+pystyMitä+vois+tehdäLainata+Peppi+Pitkätossu+kirjanMutta+kirjastot+on+kiinniMinä+lähdin+Kuopioon+kun+yritin+tehdä+jotain+repäisevääSiellä+ei+ollut+mitäänPetosen+kohdalla+alkoi+se+raiskaus,+vuonna+07,Mansikkamaalta+kun+kävelin(+Menin+2+vkoksi+mansikanpoimintatöihin)Sain+myös+päähäni+pyöriä+siinä+kadulla,+kieriä,KerranTuli+vaan+mieleen+että+miksen+tekis+jotain+ihan+hullua,+kieron+vaikka+tässä+kadullaMuutaman+metrin+...+Siis+v+07Ei+se+ollut+hauskaa+erityisesti..Kävelin+sitten+vaan+eteenpäin(IsmoAlankoham+kieri+ja+makasi+musikesiintymisissä+Sielun+Veljien(+Ja+oli+loistava+luova+ihminenNeroMutta+minua+alettiin+raiskata+eteenpäin+kulkiessani+(+ymmärsin+sen+vasta+ihan+äskettäin+että+se+liittyi+ehkä+siihen+Että+kierin+maassa.+Muutaman+metrinJa+myös+että+menin+mansikkapellolle+töihinMinua+oli+ilmeisesti+luultu+Joksikin+pöhnäksi++joka+ei+osaa+tehdä+mitään+työtäSe+saatanan+paha+henki+nainenhan+rääkyi+myös+kymmeniä+klassisen+musiikin+konserttiin+(+jos+ei+ole+rakkautta+minulle+sellaisena+kuin+olenNiin+sitten+ei(+se+koettinäyttää+jotai+isoaEeva+näkyä+ja+"uhkailla"+että+en+ole+hyvä+kelvollinen+kiva+Esim+tällainen+kuin+olen(+Olin+aina+yksin)Niin+ehkä+he+nytkin+pitivaansuurena+Eevaa+kun+hänestä+kirjoittiKaupassa+kylläkin+täti+joku+sanoi+että+Eeva+on+vaan+tyttö,+tästä+eteenpäin,+niinkuin+sinäkin+olit+vaan+tyttö..)++Niin+he+ei+ilmeisesti+halua+olla+niitä+suuria+Eeva+ja+Jeesus+Ja+Krisna?+Että+he+ei+tahdo+että+heissä+roikutaan(että+heidän+yksityisyyttä+loukataan+????Ismo+lauloi+että.+Isämme+Poikaa+vain+seurasivatHäntä+palvoivatTien+unohtivat"Ismo+on+Itämaan+tietäjiä?+Joka+löysi+Jeesus+lapsen?+++++Ja+ehkä+Luukas+joka+kokosi+RaamatunIsmo+lauloi+kin;+"mä+luin+sua+niinkuin+Raamattua"Ja+hän+lauloi+"pyhän+miehen+luu"+Luuhan+on+lähellä+Luukasta.(+En+kyllä.+Tiedä+)+oli+suuret+tunteet+silloinSitä+oli+vaan+suuri+suuri+sielusuuriOli+henkeä+ja+tunnetta(Mutta+hän+ajoi+oveltaan++hän+ei+jakanut+elämää+kanssaan(+Oli+rakkaudeton+Teki+väärin+)Hän+pitää+siitä+Eeva+tyypistä.+Molemmat+vaimot+sen+tyyppisiä++minusta..+tätiKirsti+Kuosmanen+on+kyllä+vastustamattoman+näköinen.+Kuvissa.++Siis+kaunis+ollutSillä+hetkellä+kun+olivat+Linnan+juhlissa+ja+kuva+oli+lehdessä+heistä+++itkin+koska+he+oli+kauniitaPidin+siitä+ettäheoli+kauniita.+Koska+olin+lähettänyt+viestejä+Kirsti+Kuosmaselle+pidin+siitä+että+en+ollut+ollut+pahaksi+heille,Olivat+kauniita+edustavia+ja+kunnossaEn+tietenkään+tahtonut+olla+paha+vaan+pyhä.Oikeasti+liikutti+kyyneliin+se+kuva.(+En+tahtonut+että+he+eroaisi+).+Olin+tottunut+ihan+vasta+86+että+he+oli+yhdessä.+(+Ihan+outoa+että+lukee+googlesta+tms+että+olivat+8+v+naimisissa?+Kyllä+he+oli+30+v,Vasta+85+varmaankin(Silloin+oli+rakkauslauluja+KirstiKuosmaselle."Sä+sanot+että+mä+haluan+vaan+vihata+sua,En+mä+vihaa,+mä+haluun+rakastua"Kuulin+sen+koko+nuoruuden+noin(+Muttakuninkaallisetehkä+sitten+sanoitusten+kirjasta+että+se+oli+"+sä+sanot+että+mä+haluun+vaan+lihaa,+en+mä+lihaa,+mä+haluun+rakastua"Ym+rakkauslauluja+oli.++Mut+Ismolla+oli+toinenkin+rakastettu+ennen+häntä(Jolle+lauloi+"+sä+roisto+oot+mut+en+mä+sua+pelkää..Katson+ikkunaasi+vailla+ystävää...+On+rakkauden+palapelihajonnut+taas.."+Sä+odotat+mun+lasta.+"+Siellä+minun+mielestä+luki."Löysin+keittiöstä+suun+joka+vei+meidät+rakastelemaan,+Pöydän+alla,+hellät+kätesi+kaikkialla,+TV+n+päällä,+se+oli+onnea,+saada+ne+nauramaan"Kuulin+noin.+Ja+ymmärsin+niin+sen+TV+n+päällä+että+siellä+sattui+olemaan+joku+ohjelma+jossa+he+nauroiEn+nyt+muista+siitä+kirjasta+miten+siinä+se+sanoitusEi+Kirsti+Kuosmanen+vielä+saanut+lasta1986+vaan+vasta+2009+ensimmäinen+lapsiJa+minusta+Kirsti+Kuosmaselle+oli+sitten+se"Lokaa+ja+kuita+"+mun+on+päästävä+sun+luo+joka+ilta,+sä+olet+omenapuuMun+on+päästävä+sun+luo+joka+syksyKun+hedelmät+kypsyvät+"Se+oli+niin+kaunis+laulu.
  2. Nukuin+sitten+aamupäivän+huoneessaN+7+h+nukuttua+saiAsiat+joita+eilen+paljastettiin+oli+ikäviäOli+että+se+nunna+joka+katosi+luostarista+Meni+uimaan+ja+alastomana+rantaan+noustessa+kohtasi+sen+jolla+oli+vielä+tuimemmat+silmät+kuin+hänellä,+(+jos+katsotte+tuon+kadonneen+nunnan+kuvaa+näette+että+tuimat+silmät+todellaEhkä+hän+katseli+ihmisiä+niin+tuimasti+Että.+Joutui+sitten+suden+katseen+kohtaamaanEn+tiedä+söikö+sudet+hänet,+jos+juoksi+pakoonTai+jos+alaston+keho+karvoineen+oli+Ja+se+että+oli+jo+vanha+?+++Vai+hukkuiko+hän?Sitten+paljastettiin+että+Eeva+Adamin+oli+kuulema"lärvi"+.+Hänellä+ei+ole+koskaan+ollut+seksuaalisuuden+täyttä+tajua,+voimakkaita+tunteita,+tajua+että+mies+on+prinssi,+urhea,+se+ainoa+oikea+suuret+tunteet,.+(+Kuningas)++Minulle+ilmaisiin+asia+sanalla.++Lärvi.+Ja+näkyi+Eevaanäkynä+hekottamassa+ilkeästi.+Minä+olin+Eevan+palvelija+paratiisisaarella,Oliko+se+sitten+Hawaii+en+ole+varma,Ja+nyt+tuli+mieleen+että+saatoin+lopulta+surmata+hänet???+Siitähän+on+6000+vuottaJos+Eevan+poika+Kain+tappoi+veljensä+Abelin,Saattoi+kai+sitä+olla+niin+kehittymätön(+Ei+ollut+Jeesuksen+oppi+ja+ymmärrys+Älä+tapa+Tiedossa+vielä+Koska+hän+oli+niin+typerä+paha+ja+ällöttävä?+Ja+loukkasi+minua.++(+Tuota+ei+kyllä+ole+ilmennetty+mutta.+Tuli.mieleen+,+entä+jos+silloin+surmasi+hänet.+)(Näin+mielessäni+että+hän+oli+niin+vähän+älyinen+ja+Mielipuoli+mitätön+että+vipsutti+vaan+sormiaan+Kasvoilla+mitään+tajuamaton+ilme+kahjonHän+oli+läski+ja+makasi+,+oli+emakko+Sitten+minut+tietysti+surmattiin+seuraavissa+inkarnaatioissa.++++Siitä+on+kuusi+tuhatta+vuottaJa+joka+vuosisata+on+uusi+elämä+ja+inkarnaatioOllut.+Siksi+ehkä+en+ole+Eeva.+Kuten+yleensä+ihmiset+onEeva+lehmän+täyttämä+sieluja(+Minullekin+yritettiin+myydä+eilen+nautakollageenia..Jos+olisin+tarpeeksi+lehmä...Luther+ilahtui+kun+lähetin+valokuvan+missä+kasvoni+eevamaiset+(+vähän+lehmän..Olen+pahempaa+kuin+lehmä+20+v+raiskattuna+Eeva+ei+siis+tiennyt+rakkauselämäUrheutt+ylväyttä+tunteita+rakkautta
  3. STMariaSalomeTänään+14:54UUSITässä+on+alla+mitä+kirjoitin+palstalle+Suomi24.fiNuoret+allaolevan+otsikon+alleohhoh+onko+tuo+tosiaan+2012+kirjoitettu+otsikkojohon+vastasintaas+se+kusipää+vitunkantaja+on+aiheuttanut+häpäisyäniin+alhainen+niin+paha+nainennäen+sen+saatanan+mulkunreiän+saatanan+löihan+ja+sielun+olemuksenb+mielessäni.Mutta,+ei+sillä+väliä+jos+kirjoitin+v+12+aloitukseensittenhän+ne+kivat+ihmiset+ovat+enemmän+ikäisiäni+tässä+vaiheessaAnteeksi+että+sätinmuttaen+kestä+sitä+pahaa+mi89tä+joku+paha+aiheuttaa+ja+t5ahtooolenkrist+uskonperustajaja+he+kadehtii+sitä+niin+paljonja+ei+yhtäkään+suojelijaaNyt+on+tuo+BachLäjhtyee+kanssani+hakemaanb+teltanhänellä+on+autoHän+on+yritysjohtaja+myös.+'että+joku+vallanhaluinen+akkajoka+puuttuu+idioottina+toisten+asioiohinjättää+rauhaan+rauhaa+tahtovan+sielun.hyvin+meni+talvi+teltassa+ihan+rauhassaJeesuksenkin+suojelemanamutta+kun+hge+keksi+että+sen+palstan+voi+he+päteä+vallanhalua+ja+raakuutta+osoittaaon+saatanasta+että+krist+usk+perustajalljoka+en+ole+koskaan+tahtonut+keneltäkään+pois+mitäänolen+antanut+vapaudenasunnot+asumisenmitä+vain+iloaettä+minä+en+nyt+puolen+aarin+maapalstaa+saa+pitääkun+en+tehnyt+normaaleita+peruna+vakoja+sinnevaan+ostin+preeria+auringonhatunsen+pitäisi+herätä+henkiinse+on+huoneessani+Plantagenetista+ostettuvein+sinne+ja+kaksi+kauriin+puremaa+pensasmustikkkaaniitä+ei+ollut+keillään+muilla+ilmeisesti?ja+opin+vasta+viime+vuonnaluin+puutarha+oppaasta+että+jos+ei+tee+salaojitusta+ei+voi+olla+kasvimaatasesalaojitus+on+ilmeisesti+ne+vaot??minäkun+ajattelin+että+nehän+kituu+ei+saa+sadetta+kun+se+valuu+vaon+reunoja+alasja+vaot+kuivuu+helteellämutta+ilm+siksi+ne+meni+pilalle+ne+linssit+virvilätja+mansikat+joita+aika+paljon+oli(+aioin+laitta+akankaan+tänä+vuonna+niiden+alleettä+saisin+sadonkinPalloporkkanoita+kasvoi+viime+kesänäNe+osnnistui+ja+niiden+taimia+on+nyt+n+50Ne+saa+kasvaa+ikkunalaudalla.Pari+tomaatin+taimea+on+voi+parvekkeelle+laittaa.Jumalan+olis+pitänyt+antaa+minulle+varallisuutta+ja+asunto+mietin+eilen.Mutta+teltassa+oli+hyvä+nukkua.+Tekin+voisitt+mennä+sinnne+niityille+Puolarmaarinon+ihan+ihanteellinen!!+super+sellainen+telttailuun.sen+pitäis+olla+leirintäalue.Joskus+se+tulee+olemaan.+Siellä+on+kellonaikakin+seinässä+ja+lämpötilakuin+leirintäalueella.+isoin+valokirjaimin.todella+tasaiset+nurmikot!!Mutta+ei+hälinää+sinne!!+ei+koskaan!!ei+inhottavaa+ulkomaalaisten+mölisemistä.+Siellä+olllaan+täysin+hiljaa.ja+kunnioittaen.Tässä+on+todiste+että[email protected]alla;Miten+karata+kotoakiitos26.11.2012+19:30Otsikko+kertoo+kaiken.+Haluaisin+tietää+karanneiden+kokemuksia,+missä+se+tehdään+ja+minne+menitte?+Tiedän+että+puolet+tulevat+haukkumaan+mutta....+ei+kai+voi+mitään.+Te+jotka+huolehditte:+Kiitos+huolenpidosta+kuitenkin.+Itsetuntoni+on+murusina.+Jos+vain+saisin+asiallisen+vastauksen...STMariaSalome19.04.2020+17:19jaa,+te+ootte+siel+maallaTulkaa+tänne+kylään?[email protected]Tuo+ylläoleva+on+siellä+paikallaan+yhä+ja+kokoajanOlen+tietysti+myös+sillä+älykännykällä+kirjoittanut+paljon+s+postia+Gmailistavoin+ne+henkilöt+kertoa+joilleja+he+voi+näyttää+heidän+kännyköistä+lähettämäni+viestitja+kuvat+ja+videot.itse+kännykän+painoin+eilen+mutaojaan+veden+alle.koska+se+akka+oli+soittanut+ambulanssin?ellei+se+ollut+se+Janita+Lukkarinen?+jolle+kirjoitin+eilenkoetin+saada+jaloilleen+(+luin+hänen+bloginoli+kunnossa+,+käynyt+kaupassa+hyvin+kirjoitti(mut+kertoi+että+nukkuu+kaiken+päivää+)+Tietysti+siellä+nukkuu+kuolevien+keskelläEi+kestä+hereillä+olla.Ajattelin+vaan+että+jos+kivut+johtui+siitä+nesteetä+mitä+hänellä+kuulema+oli+poistettuja+kuume+oli+ollut+2+vkoajos+voi+kaupassaa+käydä+kävellä+ja+noin+pirteästi+kirjoittaamutta+hänkö+soitti+minulle+soitti+yht+äkkiäTäällä+ambulanssi+miesEn+ole+soittanut+ambulanssi+a+sanoinEn+tarvitse+ambulanssiatuo+oli+pahinta+mitä+minulel+voi+tehdäkoska+he+ovat+super+typeriä+jossain+jorvissa+tmsheidfän+paksuun+kalloon+ei+mene+tosdiasiatolka<a+hyviä+älkää+laittako+minua+kuvottavaa+tylsää+työhön+siodottuja+kahlittujavallanhaluisiaolneniinonnellinen+vapoaaluovane+mityättömät+rajoittuneettiesmitkä+kokemattomatjoita+olen+paljon+älykkäämpi+laaja+tajuntaisempien+tarvcitse+heitä.Rahaa+olisin+tarvinnut.Tuskaa+koin+kulkiiessa+eilen+ett+Jumala+ei+antanut+rahaaMutta+lämmintä+onSiirrän+teltan+jonnekin+muaalleNuuksioon+vaikka.Siirrän+sitä+siellä.Tiedän+Nuuksiossa+ei+saa+pitää+telttaa+kuin+3+päivää+paikallaan.+Sitten+jos+sitä+siirtää+vaikka+20+m+niin+saa+taas+olla+3+päivää.(+se+mestänhoitaja+selitti+sen.Vuosia+sitten+kun+telttailin+siellä.että+saan+olla+kunhan+siirrän+kolmen+päivän+välein.Vapautta!!+ja+mielenkiintoista+elämää+teillekin+kaikille+!!!ja+kaikkeamitä+rakastatte+??
  4. Tässä+on+alla++mitä+kirjoitin++palstalle++Suomi24.fiNuoret++++++++allaolevan+otsikon+alle+++ohhoh++onko+tuo+tosiaan++2012++kirjoitettu+otsikko+johon+vastasin++taas+se+kusipää+vitunkantaja++on++aiheuttanut+häpäisyäniin+alhainen+niin+paha+nainennäen+sen++saatanan+mulkunreiän++saatanan+löihan+ja+sielun++olemuksenb+mielessäni.Mutta,+ei+sillä+väliä++jos+kirjoitin+v+12+++aloitukseensittenhän+ne+kivat+ihmiset+ovat+enemmän+ikäisiäni++tässä+vaiheessaAnteeksi+että+sätinmutta++en+kestä+sitä+pahaa++mi89tä++joku+paha+++aiheuttaa+ja+t5ahtooolenkrist+uskonperustajaja+he+kadehtii+sitä+niin+paljonja++ei+yhtäkään+suojelijaaNyt+on+tuo+BachLäjhtyee+kanssani+hakemaanb+teltanhänellä+on+autoHän+on+yritysjohtaja+myös.++'että+joku+vallanhaluinen+akka+joka+puuttuu+idioottina+toisten+asioiohinjättää+rauhaan++++rauhaa+tahtovan+sielun.hyvin+meni+talvi+teltassa++ihan+rauhassaJeesuksenkin+suojelemanamutta+kun+hge+keksi+että+sen+palstan+voi++he+päteä+++vallanhalua+ja+raakuutta+osoittaaon+saatanasta+että+krist+usk+perustajalljoka+en+ole+koskaan+tahtonut+keneltäkään+pois+mitäänolen+antanut++vapauden+asunnot+asumisenmitä+vain+iloaettä+minä+en+nyt+++puolen+aarin++maapalstaa++saa++pitääkun+en+tehnyt+normaaleita+peruna+vakoja+sinnevaan+ostin+preeria++auringonhatunsen+pitäisi+herätä+henkiinse+on+huoneessani+Plantagenetista+ostettu+vein+sinne+ja++kaksi++kauriin+puremaa+pensasmustikkkaaniitä+ei+ollut+keillään+muilla+ilmeisesti?ja+++opin+vasta++viime+vuonnaluin+puutarha+oppaasta++että+jos+ei+tee+salaojitusta++ei+voi++olla+kasvimaatasesalaojitus+on+ilmeisesti++ne+vaot??minäkun+ajattelin+että+nehän+kituu+ei+saa+sadetta+kun+se+valuu++vaon+reunoja+alasja+vaot+kuivuu++helteellämutta++ilm+siksi+ne+meni+pilalle++ne++linssit++virvilätja+mansikat+++joita++aika+paljon+oli++(+aioin+laitta+akankaan+tänä+vuonna+niiden+alleettä+saisin+sadonkinPalloporkkanoita+kasvoi+viime+kesänä++Ne+osnnistui+ja+niiden+taimia+on+nyt++n+50+Ne+saa+kasvaa+ikkunalaudalla.++Pari+tomaatin+taimea+on+voi+parvekkeelle+laittaa.++Jumalan+olis+pitänyt+antaa+minulle++varallisuutta+ja+asunto++mietin+eilen.+Mutta+teltassa+oli+hyvä+nukkua.++++Tekin+voisitt+mennä+sinnne+niityille+Puolarmaarinon+ihan+ihanteellinen!!+super+sellainen+telttailuun.++sen+pitäis+olla+leirintäalue.++Joskus+se+tulee+olemaan.+++Siellä+on+kellonaikakin+seinässä+ja++lämpötila+kuin+leirintäalueella.++isoin+valokirjaimin.+todella+tasaiset+nurmikot!!Mutta+ei+hälinää+sinne!!+ei+koskaan!!ei+inhottavaa+ulkomaalaisten+mölisemistä.+Siellä+olllaan++täysin+hiljaa.++ja+kunnioittaen.++Tässä+on+todiste+että[email protected]alla;++Miten+karata+kotoakiitos26.11.2012+19:30Otsikko+kertoo+kaiken.+Haluaisin+tietää+karanneiden+kokemuksia,+missä+se+tehdään+ja+minne+menitte?+Tiedän+että+puolet+tulevat+haukkumaan+mutta....+ei+kai+voi+mitään.+Te+jotka+huolehditte:+Kiitos+huolenpidosta+kuitenkin.+Itsetuntoni+on+murusina.+Jos+vain+saisin+asiallisen+vastauksen...STMariaSalome19.04.2020+17:19jaa,+te+ootte+siel+maallaTulkaa+tänne+kylään?[email protected]Tuo+ylläoleva++on+++siellä++paikallaan+++yhä+ja+kokoajanOlen+tietysti+myös+sillä+älykännykällä++kirjoittanut+paljon+++s+postia+Gmailistavoin+ne+henkilöt+kertoa+joilleja+he+voi+näyttää+heidän+kännyköistä+lähettämäni+viestit++ja+kuvat+ja+videot.+itse+kännykän+painoin+eilen++mutaojaan+veden+alle.++koska+se+akka+oli+soittanut+ambulanssin?ellei+se+ollut+se+Janita++Lukkarinen?+jolle+kirjoitin++eilenkoetin+saada+jaloilleen++++(+luin+hänen+blogin++oli+kunnossa++,+käynyt+kaupassa+++++hyvin+kirjoitti++(mut+kertoi+että+nukkuu+kaiken+päivää+)++Tietysti+siellä+nukkuu+kuolevien+keskelläEi+kestä+hereillä+olla.Ajattelin+vaan++että+jos+kivut+johtui++siitä+nesteetä+mitä+hänellä+kuulema+oli++poistettuja+kuume+oli+ollut+2+vkoajos+voi+kaupassaa+käydä+kävellä+ja+noin+pirteästi+kirjoittaamutta+hänkö+soitti++++minulle+soitti+yht+äkkiäTäällä+ambulanssi+miesEn+ole+soittanut+ambulanssi+a+sanoinEn+tarvitse+ambulanssia+++++++tuo++oli++pahinta+mitä+minulel+voi+tehdäkoska+he+ovat+super+typeriä+++jossain++jorvissa+tmsheidfän+paksuun+kalloon+ei+mene+tosdiasiatolka<a+hyviä+älkää+laittako+minua++kuvottavaa++tylsää+työhön+siodottuja+kahlittujavallanhaluisia+olneniinonnellinen+vapoaaluovane+mityättömät+rajoittuneet+++tiesmitkä++kokemattomat+++++++joita+olen++paljon+älykkäämpi++laaja+tajuntaisempien+tarvcitse+heitä.Rahaa++olisin+tarvinnut.Tuskaa+koin++kulkiiessa+eilen+++ett+Jumala+ei+antanut+rahaa+++Mutta+lämmintä+on+++Siirrän+teltan+jonnekin+muaalleNuuksioon+vaikka.++++Siirrän+sitä+siellä.++Tiedän+Nuuksiossa+ei+saa+pitää+telttaa+kuin+3+päivää+paikallaan.++Sitten+jos+sitä+siirtää+vaikka+20+m+++niin+saa+taas+olla+3+päivää.(++se+mestänhoitaja++selitti+sen.Vuosia+sitten++kun+telttailin+siellä.++että+saan+olla+kunhan+siirrän+kolmen+päivän+välein.Vapautta!!+ja+mielenkiintoista+elämää+++teillekin+kaikille+!!!ja+kaikkeamitä+rakastatte+??
  5. Kun+ei+hän+suostunut+kirjautumaan+uloshänellä+on+aina+gmail+auki+,++hänen+gmail+osoiteeikä+samaan+aikaisesti+saa+avattua+minun+gmail+osoitetta.Yritin+kuitenkin,++yritin+pinterestin,++tai+facebookin+kautta,sehän+kysyy++kysymyksiä+joilla+varmistaa++onko+se+minun+osoite.++Kysyi+palautusosoitetta++,+sillä+se+on+auennut++aiemminlisäksi+kysyy+puhelinnumeroa+++++en+ole+koskaan++laittanut+sitäen+ole+varma+onko+minulla+sitä+puhelinnumeroase+on+joku+vanha++pre+paid+numero++nyt+se+kysyi++eikö+puhelinta+enää+ole?++no+ei+ole++painoin+siihen.Sitten+kysyi+minne+voi+lähettää++palautuskoodinannoin+hänen++sähköposti+osoitteen.+(+se+minunhan+lopetettiinkun+suomi24+fi+oli+niin+paha+että+lopetti++spostinja+siirsi+saksalaisille.,+mailbxille.++He+tahtoi+vaan+kadottaa+minun+kirjoituksetkoska+olen+neroolen+kristuskonperustaja+oikeasti++kirjastossa+pääsen+kokeilemaan++että+avautuisi+normaalisti+se++gmail+osoitteeni+++stmariasalom,[email protected]ja+tässä+todistuu+että+se+on+min+unolen+Satu+Liikanenkirjoitin+sen+eilenkin++tai+toissapäivä++yhteen++viestiin+tä[email protected]otan+siitä+kopion+++Ki8tos+teidän+avusta.++++Auttakaa+loppuun+asti+että[email protected]++koska+sotkitteasioitanisillä+että++suomi24.fi+sähköpostiosoitteenijoita+oli+3++++sulkivatosasin+siirtää+ne+mailboxiinmutta+en+taida+saada+avbattua+niitäjoten+se+paha+onnistui8se+kusipää+mitätön+nainenmätäliha++onnistui+tuhoamaan+minun+kirjoituksiasiellä+oli+muistelmiani+aiemmista+elämi8stä+++aioin+tehdä+kirjan+niistäMutta+tuo+stmariasalome@gmail+++osoite+on+++tältä+koneelta+en+pääse+siihen+++kun+täällä+on+tuon+koneen+haltijan+oma+osoite+vaan+auki.Koska+ne+kirjastot+aukeaa?++Minulla+ei+ole+kaveriakaan+jolla+tietokone.Isälläni+on+mutta+hän+on+aivan+mahdoton+henkilöhän+ei+tajua+millään+vaikka+mitä+selittäisi+ja+hänelläkin+on+varmaan+omalla+koneella+omat+säädötkoska+sinne+kirjastoon+pääsee?7+päivä+saa+rahaa++niin+ostan+oman+kännykän.Mutta++jos++se+kone+ei+avaa++sitä+osoitettaniniin+++se+on+avattava+ihmisten+voimin.Google+siis+on+Gmailin+takana.Olen+todistanut+että+se+on+minun+osoite[email protected]ehkä+se+oikea+stsalome+onniinvcittupääsetyyyttä+joka+nussi+je3esuks3en+kanssaJoel+oli+Jeesuksen+inkarnaatio.+Joerl+Fjäder.(+hän+oli+Suleima+I+myös.++se+tyttö++jonka+kansdsa++meni+sänkyyn++joka+tupakkaa+poltti++joka+tahtoi+tehdä+musik+videon+ja++levynhän+taisi+olla+se+++oikea++St+Salome.he+oli+ehkä+kaikki+kurhjia.++Maria+Magdalena++että+oli+prostituoitu+++kuten++monet+kristityt+arvellleetvoi+olla+totta.Hänellä+oli+niin+huono+näkösehän+kerrottiin+jossain+kohtaa++Raamattua++että++hän+ei+nähnyt+hyvinja+että+hänellä+oli++oliko+7+riivaaja+henkeä.++Magdalan+Marialla.++koetan+noita+totuuksia+kertoa.Myös+että++Äiti+Maria+ei+ollut+neitsyt,+vaan+sai++mointa+poika+lasta++Jeesuksen+jälkeense+kerrotaan+Raamatuissa++että+Jeesukselle+syntyi+veljiäsilti+he+kutsuvat+neitysyt+Mariaksi++++monta+lasta++sukupuoliyhdynnässä+saanutta+++Jeesuksen+äitiä.+++sitä+ei+voi+kiistää+kun+se+lukee++Raamatussa+++on+fakta+tieto.
  6. En+jaksa+tätä+pahuutta.++Olette+niin+alhaisia?++että+tahtoisitte+viedä+vaan+minulta+kaiken+mitä+olen+kirjoittanut?koska+olette+mitättömyyksiäsiihen+nähdenen+saa+täällä+Bachilla+(+johan+Sebastian+Bach+hän+olija+nyt+todella+ihanasain+täällä'+nukuttua++hyvinnkahvi+aon+juotu++ja+pullaa+syöltymutta+en+saa+auki+gmailiani+++koska+hänen++gmail+on+auki+koneella.++se+ei+avaa+muuta+gmail+osoitetta.