Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. Hei+++asuin+teltassa++Puolarmaarin+niityillä+talvenMenin+kasvimaalleni+toissapäivänäja+olin+ottamassa++kompostia++lantakasastaniin+sinne+tuli+täti+joka+sanoi+++Satu+++et+voi+mennä+enää+palstallesi++se+annettiin+jollekin+muulle.Sain+talvella+kännykän+Nokian+myyntipäälliköltä++joka++myös+Puolarmaarin+puheenjohtaja+++hän+oli+niin+kiltti+että+antoi++vanhan+kännykkänsä+ja++maksoi+siihen++50+e+puheaikaakin.++Kirjoitin+hänelle+sitten+tekstiviestin++että++rakastan+sitä+palstaatoissapäivänäkin+voin+hyvin+kun+pääsin+sinne+palstalleni++ja+että+sinne+tuli++nainen+joka+kertoi+että+on+antanut+palstani+joka++viisi+kesää+minulla+ollut+++++jollekin+muulle.++Puheenjohtaja++kirjoitti+minulle++että++minut+on+jo+vuonna+18+irtisanottu.+Olen+vuonna+18++maksanut+palstamaksun+ja+käynyt+ihan+normaalisti+palstallaviljellyt+kasvejani.+++Samoin+vuonna+19+++olen+käynyt+kesän+palstalla+ja+maksanut+palstamaksun.++++Kukaan+ei+ole+kertaakaan++tullut+sanomaan+mitään+ei+ole+tuonut+kirjettä+(+nyt++toi+se+palsta+vastaava+täti+kirjeen+teltalleni+ja+sanoi+että++on+irtisanottu++ei+ole++asiaa+sinne+palstalle.++)ilmeisesti+on+liian+kateellista+että+minulla+teltta++ihanalla+niityllä+ja+että+vielä+oliis+palstakin.Olen+siis++talven++marraskuun+joulukuun+tammikuun++helmikuun++maaliskuun+siellä+saanut+rauhassa+olla.++Loka-marraskuussa+kävi+poliisit+teltalla++++kun+joku+ihminen+huolestunut+oli+että++eikö+ole+kylmä+teltassa+nukkua.Ei+ollut+kylmä.++++Poliisit+oli+ihania+ja+antoi+olla+rauhassa+siellä.Minulla+on+myös+alivuokraasunto,++jossa+olen+kirjoilla.++Niin+kerron+että+haen+sen+teltan+pois+huomennakerron++en+tahdo+sinne+kasvimaalle+mennä+koskaaqn+enääja++kerron+että++rikoin+kivellä+sen+kännykän+ja+upotin+sen++ojaanostan+oman+kännykän+itsemenen+omalle+maalleni+++olen+perinnöksi+saanut+tontin++pohjoisemmasta+suomestateen+sinne+ehkä+kasvimaankatkaisen+taimet++nyt++tänä+keväänäniille+ei+ole+paikkaa.++myös++irtisanoudun++eeva+adam+++systeemistä++dynastiasta.se+eiole+mikään++maailman+ensimmäinnese+on+lyhyt+++joukko++miesten+nimiäraamatussa+++adamin+ja+eevan+pojat+ja+pojan+pojattyttöjä+ei+ole+mainittu.++++minulle+annettiin+niin+vähänjeesuksen+2000+vuuoden+++jälkeenja++raamatun+tuhansien+vuiosien+historian+jälkeen++(nämä+huonot+silmätnIIN++TULLUT+SELVÄKSI?+ETTÄ+KAIKKI+JOTKA+OLLEET+YLHÄISIÄ++OLIVAT++TOSIASIASSA+MITÄTTÖMIMPIÄ+IHMISIÄKOSKA+++KANSA++TAvalliset++ihmiset++olisi+muuten+olleet+alemmuudentunteisia++kateellisiamutta+vallanhalua+heillä+olisi+niillä+mitättömillä+ihmisillä.++?++Tahdon+olla+rauhassa+kaikiltaHyvää+yötä++pärjään+hyvinJättäkää+rauhaanen+tahdo+enää+mitään+ihmistä+elämääni.++Asunto+onteltan+vien+poismielenterveys+on++tyhmät+akat+pois+elämästänipysykööt.+++auta+nyt+edes+siinä'+Jeesus.
  2. niin+te+olette+liian+pieni+kun+puhutte+hormoneistaTahdotte+alentaa+naista++hän+on+vaa++keho+ja+hormoneita??voi+jumalauta++saatana+++sanoin+tunteet+kertoo+totuuden+Se+on+saatana+mikä+ei+anna+minulle+läppäriävaan+pienen+halvan+kännykän+sainyritti+väkisin+kirjoittaa+jumalauta+(+tunteeni+)+sanaksi+"jumalasta+"mitä+ei+pikkukännykäl+kirjoittaminen+olevaan+kituliasta+++ja+sanan+saatanaSe+koetti+kirjoittaa+jotain++saatana++++saatana++jumalauta+saatananyt+se+oppi+sen+kirjoittamaan+jumalauta+saatana+nyt+se+ei+sitä+muuta+kun+tahtoisi++nähdä+miksi+se+sen+muuttiKaikkea+tuotetaan+tuskaaSe+vittuluulee+et+voi+taas+toljottaasille+olisi+Kiina+tai+Venäjä+laittamaan+sen+vain+vessat+siivoamaan+aamusta+iltaanraiskaus+pimeässä+huoneessa+20+vuotta+että+ei+tiedä+kuka+se+O++n+joka++eli+se+joka+oli+Eglat++kunhan+antavat+talon+ja+maatilan+missä+voi++puhtaasti+elää+kun+heidät+rangaistava++jotka+käytti+minun+rikkauden++niink+Ismo+lauloi+että"vene+on+pieni+ja+vaatimaton+vaikka+varustamo+on+vauras"He+tuotti+tuskaa+niin+paljonsielulle+joka+oli+autuaseivätkä+he+voi+sitä+korvataheit+vaan+raiskataan+kymmenet+vuodet+aamusta+iltaan+pimeää+huoneen+ett+he+ei+tiedä+kuka+se+onSe+on+sieluni+Minusta+kuoli+autuus+että+olin+ylhäisimmän+puolisooli+korkein+voimakkain+rakkausolin+arvokas+ja+suuri+maailmassaminul+oli+tarve+vain+auttaa+ja+rakastaaMinul+oli+tunteet+aivoissanivoimakkaat+tunteettahdoin+vain+elää+rakkaudessaIsmokin+lauloi+sen;+"Maailmanparantaja,rakasta+mua+nyt+"+se+oli+ehkä+03+?+vai+98?+kaik+hetket+olin+ylevä+ett+hänellä+oli+onnellisuusja+rakkaus+ja+perheminulla+ei+ollut+yhtäkään+ihmissuhdettaTahdoin+vain+auttaakaikki+kasvissyöntiestää+ydinvoimalat+(+sen+sijaan+he+yrittää+tehdäPyhäjoelle+ydinvoimalan(+he+laittoi+varmaan+Johanna+Tukiaisen+suojelemaan+Loviisaa(+jos+hän+olis+kyllin+autuas+)ja+rakkaus+vauvaan+riittäisi
  3. tässä+väsyyNiin+rukoukset+Jumalalle+Ismo+Alankokin+lauloi+että+"Isämme+poikaa+seurasivat,+tien+unohtivat+"+??+tmsSiis+Jumalalle+rukous+kun+raiskattiin+jouduin+kokemaan+ettämitä+sellainen+parrakas+mies+ymmärtääEi+ymmärrä,+Salomo+joka+900+pillua+kolusi+ei+ollut+pääasia+hänelle+suojata+neitsytMinut+raiskattiin+alttarin+edessäni+Kirkossaja+Kirkon+penkillämyös+Krishna+liikkeen+temppelin+lattiallaistuessanieivät+estäneet+sen+fyysisesti+tuntuvan+sukupuolieli.iin+kohdistuvan+väkivallanhe+antoi+sen+akti++tapahtuaKrisnasta+selitetty+että+hän+on+jotain+vain+siinätantrisessa+aktissajota+he+palvoo+hurmiomusiikillajoka+kuvastaa+aktin+kulkua+kliimaksiinsaettä+hän+ei+estänyt+sitäraiskausta+Vaikka+miten+kiduintunsin++rukoilin++tein+tuhansia+ristinmerkkejäsuojakseni+taistelin+ja+puolustauduin+kaikin+voimin+todel+sietämättömältä+väkivallalta+henkisesti+ja+fyysisesti+sietämätönJa+Jumala+huolehtii+että+kun+ihminen+ei+kestä+yhtä+raiskaustaettä+joka+raiskaus+rangaistaan+aina+pahemmin(+että+tuhannet+raiskaukset+eivät+ole+vähemmän+kuin+1+raiskaus+Joku+sanoi+että+Sanna+Marin+esim+ymmärtäisi5+raiskausta+hirvittävä+nÄei+pysty+hahmottamaan++tuhansia+raiskauksia(+ei+ole+hänen+homma+ollenkaan+)Hän+oli+ehkä+Konstantinos+Suuren+ensim+vaimoMinervinaen+ole+varma++en+tiedä.Konstantinus+valitsi+kristinuskon.(+mutta+hän+myös+keitti+kirjoitti+elävältävaimonsa+Taustan.Hän+jätti+Minervinaotti+vain+heidän+pojan+Crispuksen.Hän+teloitti+myös+Crispuksenmyöhemmin,+kun+epäili+Faustan+ja+Crispuksen+pettäneenhänet+(+että+heillä+oli+suhde+)Arvelen+että+Madonna+oli+Fausta+Tässä+tulee+mieleen+jos+se+jalkojen+levittely+ymsiveettömyys+Madonnan+liittyy+että+koki+niin+hirveän+asian+että+keho+kiehuvaan+veteen+??en+kuin+ole+varma+oliko+hän+FaustaPatsas+ehkä+muistutti+häntäolin+tunnistavinani+Faustasta+tehty+patsasei+koskaan+sellaista+väkivaltaa!!!
  4. tässä+väsyyNiin+rukoukset+Jumalalle+Ismo+Alankokin+lauloi+että+"Isämme+poikaa+seurasivat,+tien+unohtivat+"+??+tmsSiis+Jumalalle+rukous+kun+raiskattiin+jouduin+kokemaan+ettämitä+sellainen+parrakas+mies+ymmärtääEi+ymmärrä,+Salomo+joka+900+pillua+kolusi+ei+ollut+pääasia+hänelle+suojata+neitsytMinut+raiskattiin+alttarin+edessäni+Kirkossaja+Kirkon+penkillämyös+Krishna+liikkeen+temppelin+lattiallaistuessanieivät+estäneet+sen+fyysisesti+tuntuvan+sukupuolieli.iin+kohdistuvan+väkivallanhe+antoi+sen+akti++tapahtuaKrisnasta+selitetty+että+hän+on+jotain+vain+siinätantrisessa+aktissajota+he+palvoo+hurmiomusiikillajoka+kuvastaa+aktin+kulkua+kliimaksiinsaettä+hän+ei+estänyt+sitäraiskausta+Vaikka+miten+kiduintunsin++rukoilin++tein+tuhansia+ristinmerkkejäsuojakseni+taistelin+ja+puolustauduin+kaikin+voimin+todel+sietämättömältä+väkivallalta+henkisesti+ja+fyysisesti+sietämätönJa+Jumala+huolehtii+että+kun+ihminen+ei+kestä+yhtä+raiskaustaettä+joka+raiskaus+rangaistaan+aina+pahemmin(+että+tuhannet+raiskaukset+eivät+ole+vähemmän+kuin+1+raiskaus+Joku+sanoi+että+Sanna+Marin+esim+ymmärtäisi5+raiskausta+hirvittävä+nÄei+pysty+hahmottamaan++tuhansia+raiskauksia(+ei+ole+hänen+homma+ollenkaan+)Hän+oli+ehkä+Konstantinos+Suuren+ensim+vaimoMinervinaen+ole+varma++en+tiedä.Konstantinus+valitsi+kristinuskon.(+mutta+hän+myös+keitti+kirjoitti+elävältävaimonsa+Taustan.Hän+jätti+Minervinaotti+vain+heidän+pojan+Crispuksen.Hän+teloitti+myös+Crispuksenmyöhemmin,+kun+epäili+Faustan+ja+Crispuksen+pettäneenhänet+(+että+heillä+oli+suhde+)Arvelen+että+Madonna+oli+Fausta+Tässä+tulee+mieleen+jos+se+jalkojen+levittely+ymsiveettömyys+Madonnan+liittyy+että+koki+niin+hirveän+asian+että+keho+kiehuvaan+veteen+??en+kuin+ole+varma+oliko+hän+FaustaPatsas+ehkä+muistutti+häntäolin+tunnistavinani+Faustasta+tehty+patsasei+koskaan+sellaista+väkivaltaa!!!
  5. jatkui+yhä+se+väkivaltaRukoilinJumalalta+että+Jumala+rankaiseetotaalisesti+sen+sielun+joka+tunkeutui+ilmenemään+näkynä(+se+hymyili++vaikka+minua+sattui.(+enemmän+kuin+perinpohjin+sattui+että+joku+miestunkeutui+mieleenitytön+mieleen+,+ilmenemäänLuki+ajatukseni+ja+se+on+vainaja,+nyt+se+haihtuu+etääntyy+++(+minua+sattui+että+Jumala+antoi+sen+tunkeutua+sinä+olet+enemmän+kuin+Jumala,+joka+siellä+olet,joka+tahdoit+että+se+ei+voi+koskea+sieluuniNiinkuin+meillä+O+n+yksityisyys+asunnossa,sinä+et+myöskään+pöllön+silmälasipäinen+voi+tunkeutua+mieleeni(+onko+se+toinen+vainaja?+minäkin+olin+enemmän+kuin+Jumalasiinä+että+en+antanut+koskea+sukup+elimiin+Krishna+on+mitättömyys+jolla+oli+900+Gopi+tyttöä+(+jos+luette+Krishna+liikkeestä+ja+se+kusipää+jonka+luona+jouduin+olemaanasunnottomanajoka+oli+kutsuttu+Selim+julmaksi,joka+1500+luvulla+teloitti+ih.isiä+Turkinjohtajana,+samoin+teki+Suleima,+hänen+isä(+joka+oli+Jeesuksen+inkarnaatio+)+Suleima+Suuri.+Suleima+oli+minun+isoisä+ja+Selim+setä?en+tahdo+pahaa+tietysti+Olen+pahoin+pettynytmiehet+sovinistisia+sairaitaen+noita+asioita+kyl+halunnut+selittäävaan+olla+oma+itseni+kuten+olen+ollut+Niin+++Jeesus+oli+Salomo+jolla+oli+900+vaimoaja+hän+ei+siksi+ymmärrä+rakkauselämä+asioita.(+Salomo+oli+n+1400+v+ennen+Jeesusta,+siinä+oli+inkarnaatio+joka+vuosisatatai+useampi(+hän+oppi+kuolemaan+Jeesus+on+sellainen++Ihmeellistä+minusta+on+että++Salomo-Jeesus+(+Yeshua+)-+Suleima+siis+kaameaa+jos+hän+oli+niin+väkivaltainenSuleima+n/a,++en+todel+käsitä+siit+mitäänmutta+väkivaltainen+on+kristinuskon+historia(+onneksi+nyt+ei+ole+kun+ei+sitä+voi+kestääja+se+oli+huonoa+vaan,+pahaasietämätöntämutta+nyt+ollut+henkinen+väkivaltaettä+minun+kanssa+ei+ole+keskusteltuse+voi+pohjautua+että+Jeesus+oli+Kain,+Eevan+poikajaEeva+on+alkujaan++joka+oli+alaston+Hän+on+niin+kauan+ollut+"psykopaatti"niinkuin+alastomana+poseeraavat+ovat,raakoja++minä+olin+muut+alkuperäiskansaHawai+illa+tai+missä+se+oli+missä+se+paratiisi+aluemistä+Evan+Adamin+poikien+luettelo+Raamatussaalkunsa+sai+heillä+oli+Kain,+Seth+ja+AbelRaamatun+mukaan+,+lapsia+Adamilla+ja+Evalla.+he+oli+minulle+varmaan+lapsia+vaan+kun+olin+Evan+avustaja.