Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

1542

1. Niin+minun+päästä+tehty+niink+pahan+hengen+ihmisen+pää,+kutistunut+Kuulema+kissat+tuntee+enemmän+kuin+minä+päässään+.Kissoill+ei+ole+voimakas+tunne.+++Naisiakin+jotka+väh+si+eettömiä+eli+tunteettomia+sanotaan+kissoiksi+joskus+?+Ne+"pahat+henget+"sanoi+myös+voi+johtua+koska+Kiinassa+tahtoisivat+monta+lasta,+Että+he+kovassa+päässään+pystyvät+tuntemaan+pientä+vauvaa+kohtaan+rakkauden+tunnettaEn+tiedä+onko+hyv+sanoa+mitä+se+henki+sanoi+kun+en+tahdo+kuulla+sen+puheita+se+on+paha+henki.+Lorna+Nyt+ne+kuulee+jotain+henkiä..(+kirjat+Enkeleitä+hiuksissani+"+jne+Arvelin+itse+ne+Australian+metsäpalot+vähentäneet+happea+(+ja+lämmittäneet+talven,+sään+)+Minul+on+väh+sellai+en+pää+kuin+kiinalaisil+ehkä+?olen+myös+kokenut+eteeni+tuotiin+vauva+jota+kohtaan+tunsi++rakkauden+tunnetta+heikkoa+päässäni
  2. Kahvi+loppui+ei+ole+ihmist+jonka+luo+men+Kirjoitin+jo+aiem+uskovien+palstoille+ei+he+koskaan+kutsuneet+luo+ei+vastanneet+stmariasalome@gmail.com+voi+kirjoit+mut+ei+täl+puhelimel+avaa+sitä.+Apostoli+Johannes?+Lupasi+tietokoneen++läppärin,++JAA+voisin+hakea+sen?++Jossain+on+hänen+numero+Pitää+etsiä+laturi+Voi+tähän+vastata+tämähän+on+keskustelu,+mut+ei+he+osanneet+koskaan+keskustella