Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. Tuon+kirjoitin;;Jouduin+kokemaan+että+Jumala+lakkauttaa+tämän+planeetan+ihmiskunnan+olemasta.Kun+alkoi+raiskata.+Eilen+menin+taas+katsomaan+Voicea.+näin+alku+osan+ohjelmaa.Ei+se+tyttö+enää+ollut+samannäköinen+mielestäni+josta+eilen+ensi+vaikutelmana+koin+et+onko+näköinen+hieman.+aamuyöllä+vaan+heräsin+ja+alettiin+raiskata+ja+koin+100+prosenttisesti+että+Jumala+lakkautta+itsensä+ja+ihmiskunnan+(+se+oli+tunne+).ja+sen+raiskaajan+Jumala+lakkauttaa+mistä+aioneista+sielu+koostuukaan.en+vaan+enää+muista+sitä.+(+sen+tapahtuessa+tiesin+et+se+olitapht+niinmont+kert+aiemminkin+20+vuotta+että+muuta+mahdollisuutta+ei+ole.raivosin+ei+voi+perua+ei+voi+muuttaa.+(+tuontytön+mielestä+e+n+osa+a+raivota+)olsi+osannut+aamuyöllä+kirjottaa+sen....+en+näe+koskaan+Jumalaa+kuin+pahana+että+on+rakentanut+liiyton+(+tajuan+kun+teki+nimettömään+kosketuksen(+niink+sormuksen+tunnon+koetti+tehdä+(+tajusin+että+jso+Jumala+voi+antaa+tehdä+sellaista+väkivallan+aikana+se+on+ollut+kaikki+saastaa+milloin+ihmisellä+ollut+sormus(tunteena+tunsin+sen+)+että+kaikkiliitot+ovat+pelkkää+saastaa+ja+pahaa."Rakastan+että+heidä'n+sielu+lakkautetaan"+krijotiin"tiedän+vaan+että+ihmisten+sielut+lakkautetaan+olemasta+"sitten+nukahdin+(+koine+ttä+tämä+planeetta+on+epäonnistunutsiellähänon+avaruudessa+planeettojajos+ne+armottomasti+(niink+tietokonepelit+yrittävätja+jos+epäonnisrtuvat+niin+käy+(+jos+valitsevat+raiskauttaa+tuhansvuosia+kehittynyt+tä+sieluaja+koin+että+(Jumala+onhyväei+mitään+kauhua+ei+tuskaa+ei+hätäämietin+odotella+sitä+olemisen+lakkaamista+jossaininhimillisissä+oloissa(missä+sataa+,+takkatulipalaa,+luontoa+luonnonrauhaa
  2. Jouduin+kokemaan+että+Jumala+lakkauttaa+tämän+planeetan+ihmiskunnan+olemasta.Kun+alkoi+raiskata.+Eilen+menin+taas+katsomaan+Voicea.+näin+alku+osan+ohjelmaa.Ei+se+tyttö+enää+ollut+samannäköinen+mielestäni+josta+eilen+ensi+vaikutelmana+koin+et+onko+näköinen+hieman.+aamuyöllä+vaan+heräsin+ja+alettiin+raiskata+ja+koin+100+prosenttisesti+että+Jumala+lakkautta+itsensä+ja+ihmiskunnan+(+se+oli+tunne+).ja+sen+raiskaajan+Jumala+lakkauttaa+mistä+aioneista+sielu+koostuukaan.en+vaan+enää+muista+sitä.+(+sen+tapahtuessa+tiesin+et+se+olitapht+niinmont+kert+aiemminkin+20+vuotta+että+muuta+mahdollisuutta+ei+ole.raivosin+ei+voi+perua+ei+voi+muuttaa.+(+tuontytön+mielestä+e+n+osa+a+raivota+)olsi+osannut+aamuyöllä+kirjottaa+sen....+en+näe+koskaan+Jumalaa+kuin+pahana+että+on+rakentanut+liiyton+(+tajuan+kun+teki+nimettömään+kosketuksen(+niink+sormuksen+tunnon+koetti+tehdä+(+tajusin+että+jso+Jumala+voi+antaa+tehdä+sellaista+väkivallan+aikana+se+on+ollut+kaikki+saastaa+milloin+ihmisellä+ollut+sormus(tunteena+tunsin+sen+)+että+kaikkiliitot+ovat+pelkkää+saastaa+ja+pahaa."Rakastan+että+heidä'n+sielu+lakkautetaan"+krijotiin"tiedän+vaan+että+ihmisten+sielut+lakkautetaan+olemasta+"sitten+nukahdin+(+koine+ttä+tämä+planeetta+on+epäonnistunutsiellähänon+avaruudessa+planeettojajos+ne+armottomasti+(niink+tietokonepelit+yrittävätja+jos+epäonnisrtuvat+niin+käy+(+jos+valitsevat+raiskauttaa+tuhansvuosia+kehittynyt+tä+sieluaja+koin+että+(Jumala+onhyväei+mitään+kauhua+ei+tuskaa+ei+hätäämietin+odotella+sitä+olemisen+lakkaamista+jossaininhimillisissä+oloissa(missä+sataa+,+takkatulipalaa,+luontoa+luonnonrauhaa
  3. vaadin,+että+Sipe+ja+Toni+alka+a+heti+huolehtia+minusta.+mut+ei+ole+oikein+fiilistäs+iihen.++++(+pahoja,+ne+pahat+henget....siinä+tarvitaan+taistelua++(++ne+koetti+tuoda++mieleeni++paikan++joka+lähellä++sitä++tuttavan+++asuntoapahoja+naisiatarvitsee+rakkauden++++suojaa,++päättäväisyytt,+++että+tahtoo++pelastaa+sielunjoak+tuhansia+vuosia+ollut+++tunteva(+just+sanottiine+ttä+olin++jolla+oli+se+rakkaus+elämä,++niin+"korkea"+kokemus+kuin+tässä+maailmassa+ilmeisesti+++++he+tuhosi++vahingoitti++sellaisen+sielun.(+niinkuins+e++Poets+ofthe+fall+lauloi+"+you++rise+my+spirit+high+++"+tmsmuistansitä+henkeä+++ajanetsinsilloinkin+vaan+kristusk+perustajalle+arvoisaa+elämääja+pelastusta++parannusta++(kun+haavoittunut+sielu+)++++++(+niinse++marko+ei++tajunnut++(+hän+sanoi+häivy,++kun+menin+hänen+luo(+sitten+hän+laittoi++sen+aasialaisen+tytön++mus+videolle,++siis+hän+kammosi+minua+++(+s+ejohtui+niistä+pahoista+hengistä..s+eoli+mystillistä..Kun+menin+savonlinnaan++missä+he++siel+talossa+esiintyi,hän+oli+vastassa+tuli+vastaan++ja+kaivoi+taskustaan+kännykän+ja+kuvasisillä+minua+++siis+videolle+ilmeisesti+ja++raivosi+samalla+että+sä+et+saa+tulla+tänne..(+siitä+muistuu+mieleen+ensimmäinen+tuollainenhylkäys++torjunt++naisen++alhaisuuden+pahuuden+++olin+ens+rakkauden+mukana+++sitä+bändiä..+joak+lauloi+You+are+so++Cleve+r+youare+os+beatifulse++joku++matelija.....+++nimeltään....+se.+++Niin++tuo+ensrakkaus++joakolis+ellainen+karismaatti+punkkaripoika++pääsi,+sai+luvan+päästä+sinne+takahuoneeseen,++mutta+siinä+ovella,++oli+tyttö,+joka+sanoi++"+toi+ei+voi+tulla"+(hän+sen+päätti+??++)Juur+sellaisia+ne+pahat+henget+pahan+naisen++..Poets+laulaja+oli+heidän+vallassa.++Tuli+ihanhulluna+ihan+ilman+syytä+vastaan+ja+karjui+että+++soittaa+jonkin++hälytysajoneuvon+jos+yritän+osta+a+lipun.+se+johtui+varmaan+koska+olin+mennyt++parillekolmelle++esiint+paikalle+aiem++heidän+keik+bussia+vastaan++(+ja+olin+arka++en+tunkeutunut++juttelemaan..+++olin+herkkä+ja+vieno+tyttö+ihminen++)++Sofi+sai+samanlaisen+kohtauksen++kerran..++Olin+ollut+hänen+esitelmiä+kuuntelemassa+kirjastoissa(+menin+häntä+tervehtimään++ihan+ensimmäiseksikin+ja+kerroin+hänelle++kokemuksianiei+hän+pelännyt..+++s+eoli+Paloheinässä..+odotteli+taksia+ja+poltti+tupakkaaa..silloinviel+oli+tunteitahe+oli+minusta+suuriaja+tunteet+suuria+ja+olin+arvossa++ja+olin+helpottunut(+ajattelen+täs+et++minun+pitäis+olla+joku+herttuatar+ett+oli+aina+suuritavatess+aihmisiä++ja+he+olisuuriaett+arvosti+itseä+ja+heitäsiitä+varm+muodostunut+tuhannet+vuodet.++Ens+kerral++juttelin+siis+Sofin+kanssa..+Paloheinässä..sitten+oli+n+Kauniaisiss+akun+olisiel+++kartanollaja+hänel+oli+hyv+energ+oli+jossainnunnakuvass+aollut+jaksoinoll+myönteinen++++pidins+iitä+et+oli+vahva+energia,+++hän+oli+menoss+ahaastatteluun++en+mennyt+häiritsemäänSitten+oli+jokupaikka+vielä,+missä+annoin+sen+esitelmän++jälkeen+hänelle+lahjansen+Ratsukesä+kirjan++käärpaperissaksoak++minusthän+kirjoitti++aistillisesti+ja+se++Marvi+Jalonkirj+a+oli+aistillisesti+kirjoitettuja+hyvin++ja+puhtaastiEn+voilukea+sitä+väkivalta+a+Puhdistus++romaanin++(+avasin+sen+vaan+jolayainkojhdin+vilkaisine+t++hvinkirjoitettu+ja+aistikkaastisiihenköhän+se++raivokohtaus+liittyikun+sattumalta+satuinRaittieasemal+olikirja+teltta+ja+siel+oli+Sofi+pöydän+k+takana++jakamas+nimikirjoituksiajajuuri+siksi+et++tuo+puhuminen+raa+asti+jollekin+nuorelleihmiselle++voice+laulu++pätkänjälkeenni+koetin+jotain+elämää+yhdessä+++järjestää+saada+aikaan+ja+kysyin+et+voisiko+hänet+tavata+jossainkahvilassa?Sofinniin+hän+sai+sormuksia+sormet+täynnä+sairaan++raivokohtauksen+ett++häivy+täältä+++++++hankin++lähestymiskiellon++++"+raivosi++vaikkasiitä+oli+varmaan+vuosikin+kun+olin+kirjastoiss+akäynyt+esitelmiään+kuuntelemassa(+en+kyl+jaksanut+kuunnel+mitä+puhui...++häntähäiritsis+ekin?++mutt+ei+hän+sitä+tiennyt.++(+olen++vahingoittunut+?++kehittyessä+julkkiksiinjossain+yhteydessäitse+taiteilijana+myös++(+väliinputoajana+et+en+kuulu+tavistenenk+tähtienkään+s+euraan++päässyt.++(+sitten+mene+e+fiilis+++että+ei+kiinnostakaan+enääSofi+varmaan+menetti+++kunnioitusta+häntä+kohtaan+kun+esiintyi+Veitolan+ohjelmassanäin+pätkän+missä+jotain+hameita+laittoi+vuoteelleMinä+olsin+ollut+joka+olisin+pitänyt+joka+sanan+ja+lauseen+++suurena+ja+kunniassa+mut+minut+hän+torjui+ja++kaikelle+kansalle++näyttää+yksityiselämäänsä++jotka+ei+sitten+enää+häntä+pidä+minään+??ja+minäkin+teen+niinkerran+oli+jossain+tunnetta++suurta..+Joel+kun++suuteli++kaulalle..++en+tiennyt+et+suudelmassa+voiolla+tunne(+tajusin+ett+++(+seurustelun++ideaa,++henkeä+että+se+on+tuo..se+säilyi+pari+tuntia++se+tunne++++(+kun+kuljin+ApostoliJohanneksen+luo++(jos+hän+oli+se.ja+on.+++ja+menin+matolle+olohuoneen+nukkumaan..ja+sitten+kerran,+kun+hän+oli+muuttanut,++asematunnelissa++tunsin+hetken++miten+hirvittävää+elämä+on+jos+ei+ole+rakkautta.(mitä+se+on?????++miten+asematunnelissa?++maan+alla++++olii+hetken++tunne+rakkauden+suuruudesta++häivä+siitä
  4. kartoitan+++tätä+elämää+++(+Voivoi+tätä+elämää...+(+lauloi+Tiisa…)+olen+kulttuurisokissa+++++te+ootte+liianerilaisiasitä+tuntee+keillekirjottaaihan+muuttui+aie+++++Mitä+teille+voi+kirjoittaa?++suomi24++on+pienten+ihmisten+kirjoituspalsta.++?+se+onihan+kivaa+olal+niinpieni++++tai+eheäminen+Jumala+sitten+tahtoo+minun++menevänparrakas+poika++sattui+bussissa++istum+lähettyville+jokinsanoi+hän+luule+eminua+joksikin+muuksini+sanoin+ett+teen+elokuvia++hän+oli+myönteinen++++++++Sitten+liukuportaissa++++sanoin+vier+++nais+hnklölle+et+enkestä+vanhentumista++ihmistenja++huusin+hänelle+++nuoremmalle+++ehkä+että++aika+menee++nopeasti+et+kannatta+a+tehdä+mitä+tahtoo++Sitten+juttelim+hetkn+jaolimmekinnähneet+aiemmin++ja+++++++sanoin+ett++voisim+nähd+siel++ett+jos+tule+ekäymäänelion+hyvä+olla+joku+paikka,+minen+voi+sopi+atapaamisen+ei+välttämät+huvita++tavata++jutella+tuntuu++että++tuskin++ymmärtää+++++hänkään+ja+toisiaanmitä+voinyttehdä+et+saisin+paljon+rahaa+et+saisin+energisen+elämänvoin+suunnitella+et+mitä+nyt+voi+tehdä(+en+ymmäärrä+et+miksi++krist+uskonperustajalle+ontöällaiennelämä++tehty+???esim+sauna+voisiolla+jossain+tarjolla.++++onpaljonihmisiä+asuntojaminuhomma+oli++että++lähdinkeskellä+yötä+kuuron+tytön+luota+(joka+kuulee++kuulolaitteella+normaalisti+)onnistui,+että++näin++Voicea!+tulijust+siihen+kun+siinäolis++eminun+näköinen+tyttö++ehkä+hiemansaapui++Tonia+ja+sipeä++näkyi++kotikutoiselta+tuntui+tunnelma(+pilaantuneelta..nuorempana+kaik+olihienoa,++10+ruusua..veliPuolikuu++kaikki+oli+täydellistä+pilaan+kaiken++ksoak+he+ei+elä+kanssnai+tunteeni++mukana++,+huomioon+ottaenoli+fiilis+aamulal+et+menen+tuonen+kisokilelkahvilelMuistelin+on+kahvipassissa++5+leimaalöysinensin+toisne+joss+aoli+vain+3-4Mutta+olis+ekin++kortti,+kahv+passimuistan+ku+näin+ens+kerran+sen++kahvipassi+jutun+ja+mietine+t++käytänkö+tuota++ja+++söin+juusto+ruisleipääsiinäki+oli+onnea,+oli+jäänyt++ruisleipää+++en+kaikkia+vienyt+kuivumaan..++aamul+evätät+otinkioskilla...Siel+luki++nya+favorite++din(keksisuklaa..++aattelin++että++jos+ihmiisä+totutetaan+++ett+jos++heitä+syntyy+Norjaan..nii+että+s+ekieli+ei+olis+ihan+vieras++mikä+vastassa..++vauvalla...…++ja+harmaata+oli+lähiössä(+toinen,++samassa+lähiössä++intuitio++ajaessa++bussilla++illalla...+näin+taloja++stupina..+stupan+näköisenä..en+teidä+edes+mikä+se+on..mutat++täällä+asui++kaverini+sari+joak+syntynyt+budhalaiseen+elämään..eurooppalaiseksi+kylläett+jos+syntyy+muitakin+täältä+++on+menoss+a+budhalaisen+elämäänehkä+Jeesus+kinsyntyi++(koska+Paavi+sanoi++Jeesus+on+syntynyt++köyhyyteen..(+tv+ssä+näin+Jouluaattoiltana+++pubissa...++)+joss+a+join+cocacolaa….ja+sains+en+jouluähkyn...++artisokka+pizzaa+syödessä..kuljinyksin..+metsät+oli+tuttuja++++++(ni+en+pidä+siit+ett++eielettäisi+tätä+elämää..+++et+suuntautua+jonnek+muualleVoice..+siitäoli+selvä+ajatus+kokemus++että+++kauheaa+että+he+puhuu++noin+paljon+jonkun+lauluesityksen+takia,++että+ei+muun+elämän,.+++että+pitäis++puhua+ensin+muusta+elämästä...++välittää..mutta+he+just+ei+vastaa+s+postiinei+anna+puh+nroa(++keskenkasvuisia+++++(+ja+esiintyy+siinä+itsevarmana+toni++että++"jännitys+tule+ejatkumaanaina+jännittää..++kuuluu+jännittääihan+tyhjiä+puheita!+he+ei+ymmärrä+elämästä+mitään.++"he+nostaa,+kun+kaadut...+"+++sanoi+vat+tytölle++pelkkää+tyhjää.+++++(+ja+heistä+näkee++ett++ei+he+jaksa+edes++sitä+ett+tekevät+hyv+musiikkia++heidänilmeet+ovat++++++epäluuloiset+ja++vastentahtoisetse+vois+olal+sana++vastentahtoiset..mutta++he++skarppaa+jotenki++jokin+autat+heit+tekem+homamnsa+mist+saavat+rahaa+ja++ovat+muka+kunniassa+tmstyttö+sanoi+etmusiikon+hänelle+sitäsun+tätä++(itsevarma..+pitääoolal+ja+ontsuinatavraa+seitsevarmuusja+muka+jännitti++sellaine+ei+pysty+ede+spuhumaan+joka+jännittää+oikeasti++(+mut+hän+sen+verran+ja++ne+oli+sellasi+a+repliikkejä(kaikkion+sitä+tusinatavaraa+ehkl+ne+on+sitä+m,itä+kenellekin++jos+sattuu+kuulemaan+jonk+laulun+tmsen+ole+tyytyväien+osaaniolen+krist+usk+perustaja
  5. mikäniinmieletön+tarve++on++koeka+iso+maha+ja+kome++neäljä+vuotat+että+joku+on+niinpieni+ja+vanhyempansa+vallassapitää+estää+sellaine++sairaalloinen+tarve.luinIntaista+kirjaa,++siel+oli+kurjuutta+vain,pojalla+oli++raha+a+ostaa+++pientä+banaania+koulupäiväksi+ja++mango+poimi+alisäksissilti+hänalkoi+nussia+++nvaimo+ottaa+ja+nussia+lisää+kitujia+se+nussimisen++tarve+sairas++++jos+ei+ole+olosuhteita++siis+heille+ei+riitä+proteiiniakaan???'he+ei+sa+a+nussia+niit+kitujia+sinne!!!+saatanan+hirviötsiis+et+heidän+pippelin+tai+reiän+tarve++jotain+10+minuuttia+tai+3+minuuttia+et+sen+takia+joutuu+kitumaan++80+vuottajoku+jolle++ei+ole+mitäänhirveä+taistelu+++++++ei+proteiinia++sen+kuvan+sain+Amman+ashramista+että+siellä+ei+olis+hirveästi++tarjolla+proteiinia.+++++Linssejä+papuja?++maitoa++se+poika+eli+koulupäivän+8+banaanilla++ja+yhdellä+mangolla.+ei+sellaista+voiollaolemassaniinmiksi+hän+alka+a+nussimaan+lisää+kitujia?eikö+niit+sadisteja+voi+pitääkurissa?+siis+ei+hän+voiopiskella+pelkkääbanaania+päässään1+banaaniss+a+on+1+gr+proteiinia.+++Miten+on+voinut+maailman+väkiluku+nousta.oli+muutama+vuosisata+sitten++sopiva++lukumäärä+varmaan.++sitten+ei+tiedä+missä+ne+sielut+ovat?+jotka+ei+pääse+syntymäänmutta+Jumala+an+pitäis+luottaaei++voi+tarkoitta+a+että+syntyä+ihmisä+joidenpitäis+8+banaanilla+elää+päivässätmssiellä+pakolais+leirissä+tilaa+600++le+ja+siel+on+6000++11+miljoonaa+ihmistä+kaupungissa..++oliko+ennen+koko+maailmassa+11+miljoonaa.+mistä+niitäsieluja+tullut+lissäämuilta+planeetoilta?+jos+menisivät+takaisin++inne?jos+he+on+siriuslaisia.++mutatainakinsen+väkiluvunkasvun+pitääloppua+hetiei+mit+et+v+50+olis++++miten+paljon+ennustettu+olevan?miksi?+++he+pitääsitä+jonain+vääjäämättömänä?siihen+pitää+puuttuasuuren+määrän+pitää+uhrautua+olemaan+synnyttämättä.++ja+minullepitää+löytyä+rakkauden+kohde.+tunteiden+kohde.++eikä+sa+a+tappa+a+ihmisiäjoita+on+olemassa++Korona++lakkaa+olemasta+niin+kuin+aiemmatkin.
  6. https://www.youtube.com/watch?v=o2RCjNaZ7BQniin+tuoss+a+on+se.++täydellinen++cowboy+++tai+intiaani.+++Minä+menen+nyt+ihailemana+sen+loppuun.+++meillä+on+ainutlaatuinen+elämä++että+käytetääns+e+että+olemme+ikinuoria.++Minulonvana+s+esuunnitelamettä+autetaan+nuoria+tanssimaan+Rakastan+nähdä++yleensä++elinvoimaisennuoren.++nuorne+jolal+voimakas+elämänenergia,.ja+enkestä++että+se++mene+ehukkaanhe+ei+ymmärär+edes+että+heillä+on+se+++elämänvoimaja+se+kuluu+hukkaan.(Itkinkokosen++tanssiesityksentunninmenenkinkatsomaan+onko+tanssikoulun+esityksiä+tulossa.Joka+koreografiass+anäin+minun++ja+sarin+elämästä+ymjotain+(++(+Abitali,+Marie+Antoinette+hän.+++sen+kun+hevostallilla+töissä+ja+nukkui+karsinassa++++yms.+++++Niin+kuin+runous,++oli+s+e++koreografia+++toisensa+jälkeen.itkin+neja+sitten+kävellessä+++vielä+tunnin+verran+tunsinja++tunsin+että+kuulunsiihen+tunteeseen+++Tahdon+elää+sellaisess+atunteess+akokoajan.+(+Jumala+oli+antanut+heille+jotain+inspiraatiota+meidän+elämästä++joka+oli+taiteilijoiden+elämää.+++no+me++oltiin+ne++kuningattaret+pyhät++kristinuskon+newagenhistorian+tämän+päivän++elämän+joka+oli++tärkeä+yms++++suuret+tunteet++++tarkoituksellisuus+rakkaus+++ett+me+olimme+ylhäisimpiä+++sieluja++++++se+oli+meidän+taivasta++(+se+oli+vaan+tunnetta...+++sen+tanssikouluesitysten+tunninen+tiedä+mitä+s+eoli.+++(+että+ne+oli+niin+++tunnetta+++sitä+ei+voi+selittää+++en+muista+edessiinä+vaan+pitäisi+elää++(+siinä+oli+rakkaus+niille+nuorille+++olin+vaan+rakkaus++heidän+elämänvoimalle++ja+toivoin+heille+kaikkea+parasta++++(+niink+Apostoli+Johannes+aina+sanoi+++"Kaikkea+parasta!"+toivotti.
  7. minust+aihanaa+että+ihminenon+noin+täydellinen!!!!!!!++Siinä+on+cowboy+1800+++(+ja+että+oli+minun+aviomies.++Ja+ettäonnoin+täydellinenja+sitten+tajuan!!+Hänon+!koska+MINä+olen+tanssinutjuuri+++ehkä+v+19+aloittaenwc+studioissa+++(joissa+musiikki+soi..++ja++ymmärrän+++että+siinä+osasinolal+edukseni/voimissani/++ihminen++parhaimmilllaan/++sielu/+onnsituaelikkäkannattaisi+autta+aminut+onnistumana+kokoajansiis++se+mitä+tahdon+tehdä+on++visio+mikä+on+oikein++toteutettavakuten+astr+kartallaniluki;+minuntule+e+toteuttaa+++haaveeniolensellaine+ihminen.++Ismoonnoinhyvä!!!!+kun+olen+hänen+osiona++++tanssi++missä+olen+onnistunut+++kurjiss+apäivissä+taistelussa+(+ei+kylolleet+useinhyviä+++kun+videoin+vaan+ihan+hirveetämutta+sitä+oppii+mitä+tekee++(+siis+olen+jonkinlainen+muusa++++hän+tavoittaa+jotakin+minun+sfääreistä