Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
STMariaSalome
profiilit
STMariaSalome
STMariaSalome
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
1527
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Älä+poista+mitä+ole++n+suurella++vaivalla+kirjoittanut+tällä+pienellä+kännykällä
20.03.2020 18:26
Ei++Venner++vaan+Bennet.+Riina+Richmondin+tytär+Caroline+Bennet+Napier.+Äsken+lukiessa+äitinsä++"Housekeeper"+Duke+isänsä+Duke+Richmond,+kuulosti+hyvin+tutulta+nimitys+jolla+tuota+Housekeeperiä+myös+nimitettiin+(+tuollaisten+kautta+etsin+kuka+olin.++)
20.03.2020 18:19
Nyt+yritä++selvittää+tuo+toinen+uskova+poika+joka+selvästi+muotokuvan+lady+Sarahin+poika,+(toinen+uskova+poika)+jonka+luona++myös+kyläili+Mary+Bennetin+tytär+(+lady+Sarahin+veljen+vaimon,+kodinhoitajan+Mary+Bennetin(+Kun+hänen+oma+vaimo+Richmlndin+herttuatar(myös+Mary+niminen)+ei+saanut+lapsia,+oli+lapseton.(hän+esiintyi+Turkin+muslimi+pukuisenakin+muotokuvassa+oli+ollut+muslimi+ed+elämäs,kuten+me+olimme+olleet
Siis+hän+oli+selvästi+muotokuvan+Edward+joka+oli+lady+Sarahin+poika+ja+otti+tuon+Sarahin+veljen+aviottoman+tyttären+kodinhoitajan+kanssa+3+lasta+hänen+oli,+vaimokseen+ja+hän+on+se+tyttö+joka+vieraili+ja+minunkin+tuttu+siis+on+,+oli+jo+aiemmin,+uskovainen+Riina,+joka+siis+oli+Caroline+Venner+vai+Lennoxin+nimi+sitten+oli+
Vaan+nyt+näytti+siltä+että+tuo+poika+olisi+enem+ei+Edwardin+vaan+sen+toisen+Sarahin+pojan+näköinen+uusista+muotokuvista
20.03.2020 17:55
Hän+oli+jonka+luulin+kuolleen+kun+ei+vastannut+enää+puhelimeen+Asui+kellari+asunnossa+kun+tapasin+asunnottomana+Hakaniem+sillan+alla+nukkui+ja+pääsi+kellarin+perähuoneeseen+Katseli+siellä+Ohukaisi+ja+Paksukaisia+kännykästä+elokuvia+Uskovainen+on+ja+selvinnyt+Jumalan+kanssa
20.03.2020 17:41
Ei+hän+olekaan+lady+Sarahin+poika+Oli+uusia+kuvia+pojista+Oli+myös+Oli+myös++G+Aston+de+Orleansista+useampia+muotokuvia,+hän+on+vain+yhdessä+näköinen+
😑☺😏🤗🤔
20.03.2020 17:28
Ei+hän+olekaan+lady+Sarahin+poika+Oli+uusia+kuvia+pojista+Oli+myös+Oli+myös++G+Aston+de+Orleansista+useampia+muotokuvia,+hän+on+vain+yhdessä+näköinen+
😑☺😏🤗🤔
20.03.2020 17:28
Kohtasin+
Henryn+!!Ruohonjuuressa+.Oli+ostamassa+valkosipulia+mikä+pitää+klronan+poissa+Hän+elää!kdrroin+hänestä+luulin+hänen+kuolleen.+Lady+Sarahin+poika+mikäs+hänen+nimi+oli...muistin+sen,+tunnistin+hänet+hän+oli.....No+hän+on+uskovainen+ja+E+lää!me+lähdemme+ehkä+eristyksiin+maalle
20.03.2020 16:29
Kohtasin+
Henryn+!!Ruohonjuuressa+.Oli+ostamassa+valkosipulia+mikä+pitää+klronan+poissa+Hän+elää!kdrroin+hänestä+luulin+hänen+kuolleen.+Lady+Sarahin+poika+mikäs+hänen+nimi+oli...muistin+sen,+tunnistin+hänet+hän+oli.....No+hän+on+uskovainen+ja+E+lää!me+lähdemme+ehkä+eristyksiin+maalle
20.03.2020 16:29
Saatoin+olla+Louise+Mary++joka+oli+tytär+Louise
+Lennoxin+joka+oli+Adamin+Eva++,ja++Louise+Maryn+isä+tuo+joka+tarjosi+kahvia+kirjaston+jälkeen+yksinkertainen+ja+lihava+kiltti+varmaankin+kun+Evan+aviomies+ollut+1700+(+hänet+näin+muotokuvassa+1700+luvun+isän+näköisenä.+Tuollaisten+vihjeiden+kautta+selvitän+kuka+olin.LouiseMary+syntyi+1760+ja+oli+avioton.+Sisko+LouiseCharlotte+oli+hyvin+lyhyt+selkäinen+muotokuvasta+näkee.Louise+Mary+oli17+v+vanhempi+siskojaan
19.03.2020 19:32
Olis+paras+ettei+olisi+luotu+Eilen+tapasin+Sarah+cadoganin+en+tiedä+tarkoittiko+Ett+olin+sitä+sukua,+(+lennoxien+siskojen+äiti,+Aristocrats+sarjassa+kirjassa+4+siskosta+kerrotaan.+Setäni+vaimo+on+Caroline+Lennox+joka+oli,+ja+tätini+oli+Emily+Lennox.+Joten+olin+sitä+sukua+luultavasti+Monia+heitä+olen+kohdannut,+tiedän.+Leirintäalueen+työnt
ekijätyttö+oli+Emilyn+tytär.+Emilyn+luona+tapasin+poikansa(joka+halasi+poskea+väkisin.(+Se+voi+kertoa+olin+sukulainen+)He+ovat+samannäköisiä+kuin+olivat+1700+muotokuvissa.+Emily+ja+Caroline+viihtyivät+aina+yhdessä+.+S+yntymäpäiviä+järjestivät
19.03.2020 18:56
Kahvilapitäjä+just+sanoi+"Mäkoskin+sua😲😯!!"vahingoßa+jotain+asiakasta+"
"Mitä+nyt+tehdään?😐nyt+pitää+amputoida+käsi"
Mut+he+su+sulkee+Kahvilan+ens+vkoksi
19.03.2020 14:23
Joku+tarjosi+ruuan+🙂🍪🍽en+vaan+ole+nälkäinen🍐😶😣Haen+kahvia+Makaroonia+ja+tuorejuustoa+++on+edessä+(+ne+siveettömät+naiset+on+niin+pahoja??ett+kun+tuskin+jaksaa+syödä+ei+ole+kiva+syödä+saisiko+nuo+laitettua+pussiin+tai+purkkiin,neihanaa+syödä+ku++tulee++nälkä🗨💜💚
19.03.2020 14:14
Unohdin+lIaittaa+nimen+ylläolevaan
19.03.2020 14:01
Toivon+kuitenkin+Jumalan+lKkaavan+olemasta+
Kirjoitin+pitkästi+j+painoin+häät+nää+ja+se+katosi😶😞😴😴😒😴onpakkomennänukkHyvääyötä+turvallistaihmeellist🦉🐊
19.03.2020 02:09
Sarah+Cadogan+hoippui+vastaan+ja+ilahduin+en+löydä+hymiötä++sille😨tääl+ei+oikein+ole+Siis+Lennoxin+siskojen+Aristocrats+äiti.taisi+olla+Ei+ollutkaan+Maria+Guzenina)erehdyin.et+hän+ois+ollut+(muotokuvasta+siis.)
19.03.2020 01:29
Menin+hakemaan+rahaa+jos+saisi+että+riittäisi+perjantaina+kun+saa+On+sen+verran+että+sai+ruokaa+perjantaiksi+asti+Typerä+viiruspaskajuttu+)(liikalisääntyminen+ja+että+hylkää+perustajan+joka+sai+just+juustoa+ja+leivän+ostettua🐈😙😙
Kirjoitaminulle+Sinä+seoikeajonka+kanss🌻kirjoittelemme+ja+tutustumme😍🌿💐
17.03.2020 20:55
Bussi+se+oli+olin+yksin+siinä+,niin+tahdoin+kirjoittaa+kun+siel+oli+talo+näyttävä+luulin+se+on+päiväkoti+mutta+joillakin+olikin+itsekkäästi?O.makaunistalo+Kävelin+pimeää+tietä+ja+mietin+alue+vois+olla+tuttu+mut+en+ole+koskaan+ollut+ja+sitten+näin+järven+yllättäen+Koinkaik+talot+itsekkäinä+ja+ankeahenkisinä+Järven+rannalla+mökki+voisi+olla+minun?asuttava+Sitten+näin+ikkunasta+joku+pelasi+tietokonepeliä+ankeassa+hengessä+enkä+kestänyt+sitä!!on+pakko+löytää+ihminen+jonka+kanssa+menemme+evankelioimaan+hengellisyyttä+perustamme+ankeita+niin+olivat+
🦊
17.03.2020 20:15
Täällä+on+valokaupunki+
Ja+musiikki+a+taksin+radiosta+🐶
17.03.2020 19:53
Ajelen+tutustumaan+Espoon+suuntiin+Tunsin+kaukaa+
Järven+Hengen!ja++se+oli+järvi+Omakotitalo+alue+tietä+kun+kävelin+pimeässä+tuntemattomas🦄
17.03.2020 19:44
Tuolla+luki+että+joka+kuudes+voisi+kuolla+mutta+ei+varmaan+Suomessa+tarvitse+olla+niin+He+ei+Kiinassa+kestä+että+on+niin+paljon+ihmisiä+ja+antaa+heidän+kuolla+tavalliseen+flunssaan+.+Jumala+voi+pitää+elossa+pitää+terveenä+tai+parantaa.
17.03.2020 09:54
55 / 77