Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. hän+ei+kyl+oikeasti+osa+a+niitä+käytöstapoja++voi+Jeesus+sentään.
  2. tajusin+hellekesänä+++että+intialaiset+eivät+ole+suuria++he+ovat+helvetissä+kokoajan(+työnsin+päätä+jääkaappiin+)+++heidän+pää+on+28+asteen+helvetissä+helteessä++ellei+kristinuskon+keksintö++kylmähuone++,+tuulettimet+ole+heillä.+yötäpäivää++helvetillinenhelle.++minä+koin+sen+terevesti.varmaan+se+olisenkusipään+mieliksi+että+hänolsikkurukun+kaikkien+päät+kiehutetaan+pehmeäksi(höänoli+ja+onkusipää+siinä+että+hän+ei+siedä+niitäjotak+ovat+häntä+ylempiähänollut+kiltti+kaikilel+kohtaamilleenkoska+he+kaikki+olipieniä+ihmisiämutta+jos+kohtasi++itseään+vahvemmanhän+olipahajoku+tyttöä+sai+syövän+harrastelija+tetaterissakertois+iitä+tapauksesta++ihan+kauhistuneenaettä+juuri+ennen+ensi+iltaakoska+se+sovinisti+ei+sietänyt+että+nainen+on+håäntä+enemmä'nja+hän+its+ekuulema++lähti+hiihtämään+jonnekin++lappiinei+mennyt+myöskään+näytttelemään++osaansa++ensi+iltaan.hämn+olikuinisäni+Mooses++samantyyppinen+sai+raivokohtauksen++jos+olin+"voittaja"+kun+olin+kirjoitatnut+todella+hyvin++tänne+keskustelupalstalle+hän+imbesiilin+tollon+kaverinsa+kanssa++piti+hereillä+klo+neljäämn+astikiduinkoska+olin+korkeall+ehnkisestiheillä+ei+olltu+mitään+asiaa++sillä+tollolla+ei+ollut+mitään+t+ekemistähe+seurasi+vain+oppahna+naisen++ohjausta+joak+toi+sinne+kateuttaan+ilkeyttään+pahuuttaannäkyy+nytkin+muka+suurena+se++vitunkantajaheillä+eiollut+mitään+päässäänminul+ei+viel+ollut+omaa+huonettase+Lancaster+asui+siinä+huoneessa,+++Hotspur++odottelin+eteisessä+++pääsenkö+nukkumaanolin+jo+klo+1++kuoleman+väsynyt+sitä+ei+selvänähnyt+mutta,++en+pystynyt+nukkumaan+hänen+läsnäollessa+hänel+on+niin+ankea+energia.(+hän+oli+kuulemma+aiemminkin+koettanut+päästä+minun+kautta++jonnekinkorkeammalleja+aiheuttanut+raiskausta.++(hän+oli+kuulemma++joku+niitä++pahoja++raiskauksen+aiheuttajia.++(mutat+ei+hän+ollut+raiskaajahän+sanoikin+++heti+ensimmäiseksi++"+ja+pillua+ei+tarvi+lohkaista+"(+niin+raaka+)++vieraalle++tytölle(+asunnottomien+yössä+tapasin+hänet++Jumalanpalveluksessa+ja+kysyin++voisiko+heillä+nukkua++ja+sitten++pääsin+ali+vuokralaiseksi.++kun+Hotspur+lähti.en+voi+tuollaista+ihmistä+sielua++joka+voi+sanoa+siten"+ja+pillua+ei+sitten+tarvi+lohkaista+"+minulle+ei+voi+edes+puhua+niin.++++++(++olen+kyllä+neitsyt++)
  3. Nyt+olen+nukkunut+kahtena+yönä+9+h.+++Ja+aamulla++ajattelin+perustaa++kiertävän+tanssitivolin.++Timppa+Petipa++päätähtenä++opettamassa+tanssia+vetämä'ssä+tanssiaisia.+++++(Kun+ensin+saan+hänet+Aleksanterin+teatterin+aikuisbalettitunnille+(+ilmais+näyte+tunti+oli+yksi,+siihen+meillä+on+varaa.+)+++sitten+osaamme.+++leiv't+on+taas+mukana++eilenkin+olivat+++nyt+saan+ne+huoneeseen+kuivumaan+++Iltalehdessä+amerikkalaisen+presidenttiehdokkaaan+kuva++,+jos+katsoisitte+sitä+rikkaat+ihmiset,++että+mitä+väliä++rahoillanne+ja+omaisuudellanne+jos+päätyy+tuollaiseksi+?Amerikan+rikkain++mies+ja+tuon+näköinen+++siis+voisi++kun+vielä+on+kunnossa+antaa+hyvään+tarkoitukseen+turhan+rahansa+++Ostan+rukin,.++Sähköauton.+++(+meillä+pitää+olla+fiilis+ensin.+++ajetaan+sähköautolla.+++poikakaveri+ajaa.+Alexander+tulee+ajamaan,+tuo++Norjan+++3000++000sta+sähköautosta++yhden+tänne++++++ajamme++++++++……………………(alan+opiskella+englantia+)++++++jokuengl+taitoisempi+voi+tulal+ensin+seuralaiseksi...+vaikka...…..+(++Alexander+osaa+tanssia..)+++lyö+tyhjää++++kukaehkä+vanha+++Caroline+Fox...++joka+kielenkääntäjäBaroness+Caroline+Fox++1700+luvun...+++missä+kunnossa+hän+on+?++Hänen+poika!+on+aika++saman+näköinenkuin+Alexander....+++kameramiehenä+juoksi+siel+eduskuntatalon+edessä...ilmastomielenosoitus+kunoli..+ja+ibi+Love+tanssi..+ja+++sanoin+että++++tuolon+kamera++++ett+serkkuni+voi+kuvata+++hän+kuvasi.++(jouduinolemaan+niins+uuressa+osassa+)+++++niinkyllä+minä+sitten+osaan.+++(mutta+hän+vainpilaisi+minulta+kaikenkun++olen+valaistunut+ei+hä'n+ymmärrä+sellaista+Ja+teen+elokuviakin.++++Ei+hän+pilaa.+++++Hän+meni+pois+tieltä.++Luin+tuota+kirjaa+intian+guruista++aamulla..++28+sivua....
  4. Nyt+olen+nukkunut+kahtena+yönä+9+h.+++Ja+aamulla++ajattelin+perustaa++kiertävän+tanssitivolin.++Timppa+Petipa++päätähtenä++opettamassa+tanssia+vetämä'ssä+tanssiaisia.+++++(Kun+ensin+saan+hänet+Aleksanterin+teatterin+aikuisbalettitunnille+(+ilmais+näyte+tunti+oli+yksi,+siihen+meillä+on+varaa.+)+++sitten+osaamme.+++leiv't+on+taas+mukana++eilenkin+olivat+++nyt+saan+ne+huoneeseen+kuivumaan+++Iltalehdessä+amerikkalaisen+presidenttiehdokkaaan+kuva++,+jos+katsoisitte+sitä+rikkaat+ihmiset,++että+mitä+väliä++rahoillanne+ja+omaisuudellanne+jos+päätyy+tuollaiseksi+?Amerikan+rikkain++mies+ja+tuon+näköinen+++siis+voisi++kun+vielä+on+kunnossa+antaa+hyvään+tarkoitukseen+turhan+rahansa+++Ostan+rukin,.++Sähköauton.+++(+meillä+pitää+olla+fiilis+ensin.+++ajetaan+sähköautolla.+++poikakaveri+ajaa.+Alexander+tulee+ajamaan,+tuo++Norjan+++3000++000sta+sähköautosta++yhden+tänne++++++ajamme++++++++……………………(alan+opiskella+englantia+)++++++jokuengl+taitoisempi+voi+tulal+ensin+seuralaiseksi...+vaikka...…..+(++Alexander+osaa+tanssia..)+++lyö+tyhjää++++kukaehkä+vanha+++Caroline+Fox...++joka+kielenkääntäjäBaroness+Caroline+Fox++1700+luvun...+++missä+kunnossa+hän+on+?++Hänen+poika!+on+aika++saman+näköinenkuin+Alexander....+++kameramiehenä+juoksi+siel+eduskuntatalon+edessä...ilmastomielenosoitus+kunoli..+ja+ibi+Love+tanssi..+ja+++sanoin+että++++tuolon+kamera++++ett+serkkuni+voi+kuvata+++hän+kuvasi.++(jouduinolemaan+niins+uuressa+osassa+)+++++niinkyllä+minä+sitten+osaan.+++(mutta+hän+vainpilaisi+minulta+kaikenkun++olen+valaistunut+ei+hä'n+ymmärrä+sellaista+Ja+teen+elokuviakin.++++Ei+hän+pilaa.+++++Hän+meni+pois+tieltä.++Luin+tuota+kirjaa+intian+guruista++aamulla..++28+sivua....
  5. Muistankin+kun+oli+kuva+Linda+Lampeniuksesta+synnytyksen+jälkeen+,+hän+näytti+jotenkin+petetyltä+ja+++hämmentyneeltä+++ymmärsin+että+oli+tuntenut++ensim+kerran+jotakin+siellä+ala+päässä+?++++++(+s+eon+mahdollista+että++sukup+elintenkin+tunteet+voi+++heikentääminulel+varmasti+on+tehty+niin.+Voin+raapia+aika+raa+asti+ala+päätä+se+alue+ei+ole+niin+herkästi+tunteva++olen+huomannut.minut+ajettu+sellaisiin+energioihin++++että++en+ole+yhteydessä++seksuaalistenmuistan+kun++lluinsiitä+joulun+järjestäjä+tyttöstä,+Janika+stasen+jälkeen++tunsin++paljon+voimakkaammin++sen+hyökkäyksen+takia+mitä+tekivät+sukup+elimiin(+kohdistivat+virtaa+)+++tunsin+MITEN+mahdotonta+se+on,++kajota++(+se+on+oma+tunteeniolin+sellainen+ja+moninkertaisesti++++(+oli+täydet+voimakkat+tunteet++)+ennen1999minut+yritetään+eristää++`?+sellaisista+joita+kohtaan+voisin+tuntea++?+myös+?
  6. koetan+luottaa+Jumalaan+++että+kun+eivät+ole+läheisiä+++Jeesus+Eeva++Mooses++Krisna++++David+++keissään+heissä+en+koe+mitään+rakkauttaen+välitä+heistä+++ei+ole+mitään+tekemistä+kanssaan+++että++Jumalalla+kai+on+minulle+++jotain+mitä+rakastan?++Jumalahan+on+rakkaus+++onhan+se+kummallista++että+++ei+voi+kokea++Eevaa++joka+on+täti,+tavis+täti,+(++josat+kuulin+että+hän++nautti+siitä+että+minut+raiskattiin+)++missä+rukoilen+Jumalaaettä++minusta+e4i+voi+tehdäs+ellasiat+tätiä++täällä+on++muisto+nromaaleista+tunteista++33+ensimmäistä+vuottahe+antoi+kiduttaa++tunteeni+ja+sieluniJeesustaen+koe+läheiseksi+++parrakas+++hujoppi+kloppi+++en+kokenut+mit++läheisyyttä..+ei+ymmärtänyt+minua(+jokin+sanoikin+++että+hän+välittää+vain+Eevasta++vaaleasta+täti+ihmisestä.hän+valitsikin+vaalean,+blondin+tyttöystäväksi.Blondille+jos+puhuu,+menettää+elämän+tunnon+ja+hengen(+se+on+ylimaallista+++että+he+saa+sen+aikaanKoins+en+taas,+++en+muistanut+en+arvannut++että+sekin+puhelias+blondi++nuori+nainenettä+jos+hänelle+kerron+jotain+puhun+jotainniin+kaikki+se+menetti+hengen..++sitten+vasta+muistin+;blondi.+Jos+blondille+puhuu++mene+e+henki.++Elämän+tunto++elä'män+tunne++kuolee.++++(blondit+ovat+älyllisesti+ja+tunne+elämältä++heikkoja,.ei+voimakkaat+tunteetei+vät+ole++kovin+älyllisiä(+yleensä+ketkään+ei+ole+sitä+näke+e+yksinkertaisia+ihmisiä+yleensä++enimmäkseen.++?(+en+minäkään+ole++mikäänälykköintellektuellei+)ei+korke+aälykk+osamäärä.++++(mut+kun+olen+tavannut++miehiä+joilla++oli+korkeampi+äö++he+olivat+tyhmempiä+kuin+minä+,+selkeästi.++(+että+mitä+se+sitten+on+.+)+blondi+on+ilmeisesti+joutunut+selkiytymään+eroon+jostain+kiihkeästä+tummatukkaisesta+ellei+musta+tukkaisesta..+++koska+joutunut+raiskatuksi+?+tmsettä+on+kokenut+että+joku+ei+absoluuttisesti+voi+olla+atomin+murto+osa+hänen+sielua?Blondeilla+on+usein+todel+kylmä+aura..+++(+joku+selitti++että+se+ei+elänyt++++se+joku++sen+blondin++aurassa,++näkökannalta,++++++että+minä+annan+elää+esim+Jeesuksen++?että+blondi+on+kokenut+++että+Jeesus+ei+voi+olla+atomin+murto+osa+hänen+sielua???Jeesus+antoi+raiskata++??(+koin+että+se+joka+liittyi+edes+siihenraiskaukseen++ei+ole+koskaan+atomin+murto+osa+sieluani.(+eli+en+voi+elää+sen+Eevan+kanssa.+Unohdan+sen+välillä.se+oli+kyllä+joku+henki+hänessä+ei+hän+itse+ehkämutta+hän++on+tai+oli+niitä,jos+alan+tehdä+jotain+hartauden+harjjoituksia+++siirtyä+jonnekin+muulle+planeetalle.Ei+Siriukseen+?++jos+hän+menee+Siriukseen?++Siriuksella+oli+joku+parempikin+nimi+kyllä+++Jos++syntynyt++maailmaan+++jossa+kaunis+luonto+yms+++ei+kai+siellä+kaipaa+maapallo+a+josta+ei+ehkä+tiedä+mitäänse+on+kyllä+liian+rankkaa.+++++Siellä+on+ihan+samanlaista.+++Mutta++ei+ole+petoja++jotka+söisi+saaliseläimiä.++mut+pitää+luottaaJumalaan++++ett+jos+ei+tahdosinne+niin+ei+tarvitse+mennä+en+tiedä+onko+täälläkään.....++++jos+lähtisi+kävelemään+metsään++niin+montako+tapaisi+niistä+elikoista+joita+siellä+väitetään+olevan++satoja+tai+kymmeniä+tuhansia+?ehkä+tämä+maailma+ei+ole+edes+todellinen+vaan++simulaattori++en+pidä+yhtään+siit+et+kunoli+terveet+oikeat+tunteet++++ei+löytynyt+mit+(+mutta++laulu+josta+pidin+silloin++Nukuttaja+Apulanna++en+taida+jaksa+akuunnela+sitä+enääse+oli+kerran+täydellinen+ja+kaunis++niine+ttä+itkin+tunnin+sitä+kuullessa++juhannuksenaoli+ihan+tyhjää+enne+sitä+ja+sen+jälkeen+koko+päivä,++se+tunti+vain+oli+tunnetta++En+tied++tahdonk+toisel+planeetalle+mut+tahtoisin+niissä+tunteissa+elää(+minkä+Suurenmoinenruumisaatto++myös++herätti,2+päivää+sitten++sitä+kuullessa++itkin,+sitä+elämänhenkeä++tunnetta.++(+se+perustuu++että+++oli+joskus+elämä+kanssaan1800+luvulla+jos+oli+aviomies.jos+olin+lady+sarah+1700+oli++silloinkin+aviomies.++Olisiko+ollut+2+elämää++peräkkäin+sama+aviomies.+mutta+en+tiedä+olinko+Lady+sarah+++1700.++enkä+ole+täysin+varma+että++oli+aviomieheni+1800+(+Amerikassa++uudisraivaajina.++)Mutta+kyllä+se+niin+taisi+olla.++Kyllä+s+e+varmasti+jotenkin+kirkastuu.
  7. siis+rakkaushan+on+tärkeä+++++ikääntyy+++vuodet++lissääntyy++on+paras+aika+tanssia!+oppia+++tanssiaskeleet+++Oikeasti+tahdon!++olen+estoinen+tanssimaan++kenenk+nähden+ilman+askeliatanssi+onhyvä+++tahdon+oppia+asjkeleetTanssi+pitää+kunnossa++,+terveenäTanssitunnit+maksaaolen+monia+vuosia++++siirtänyt+charlestone+tunneilel+menemistä++eteenpäinhulluus+siirtää+sitä+eteenpäin+jos+lähestyy++tiesmitä+ikälukua++hulluuas!+ei+rakkaus.paras+löytyä+tälle+krist+uskonperustajalle++ne+tanssitunnit.+++ihmiskunnalta+joka+elää+krist+uskon+kekeisnnöistä+ja+tuhansien+vuosien++++hengen+elämästä++kyllä+krist+usko+on++läheiisn++verraten++en++hinudlaisessa++budhalaisessa++++tai+islamin+maailmassa+tahdo+ollavaan++kristillisessä,+mutta+minulla+ei+ole+rahaa!joas+tehdään+kaik+keksintöjä+perustajalle+annettava+rahahannkkia+ja+käuyuttää+niitäEeva+on+siivoamassa++työkseen++ja++kaikki+palkka+menee++asuntovelan+tms+maksuunon+törkeää+ja+käsittämätöntäja+se++kostautuu+ihmisille+varmastihän+ei+voi+siivota+++++myös+ikääntyneenäettä+se+kaikki+yhdessä!+ett+kasvoilla+alkoi+näkyä++ikääntyminejoutui++johonk+työllistämis+++siivous+työhön+eikä+saa+edes+pitää+sitä+palkkaa!++vain++s+en+vähimmäis+määrän++ja+muu+menee++asuntovelkaan+tms+velkaan.+opintovelkaan.ei+voi+olla+tällainenkristinusko!!!!!En+tiedä+onko+hän+Eeva,+Raamatun+Elisabeth+hän+oli.+Luultavasti+Eeva+ja+Bathseva.++(+Bathseban+nimi+oli+Seva.++)+Seva+tai+Suua.+)++hän+tuli+sinne+missä+oli+joku+korkea,+minä+olin+henkisesti+korkea.+Hän+on+niin+tavis+ihminen+ett+kukaan+ei+kadehdi+häntä.+on+oikeasti+todella+tavis.+mutta+on+hän+kiltti.