Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. Siis+Jeesus++sanoi+että+hän+pitää+minut+suurena.++lauloi+myös++;+"Muistan+sinut+kyllä+"+++mutta+ei+hän+ymmärtänyt+jotain?++Hän+oli+niin+alhaalla+?+++Aamulla+sanoi+että++menisin+tapaamaan+jotain+joka+vetäisi+minua+alaspäin+++niin+kuin+isääni++joka+näki+minut+aina+vain+pienenä.++Tahtoisin+tanssitunneille!+mistä+löydän+sen+joka++kustantaa+tanssituntini?
  2. Pitää+perustaa+uusi+Kirkko,+Jumalalle+Kirkko.+Ehkä+pitäisi++olla+jonkin+muun+Planeetan+Jumalalle,+kun+täällä+on++petoeläinten+ja+saaliseläinten+elämä+liian+raaka.Jos+jossain+on+Planeetta++missä+ei+ole+sitäsen+voi+täälläkin+lakkauttaa++mut+mitä+täällä+on+tehty++on+vahinhgoitettu++ylhäiset+sielut.Olin+mooseksen+perhettä,+olin+Kuningas+Davidin++sukulainen,++ja+Jeesuksen+sukulainentarvitsisin+rahoituksen+perustaa++mitä+tahdontahdo++tehdä+sellaisen+kirkonminne+pääsee+nukkumaanmissä+ollaan+kiinnostuneita+ihmisestäei+kerran+viikossa+++jokin++tapaaminen+tai++kerho+tai+teema++E++tiedä+mitälkaikkeaainakin+vanhuuden+lopettaminen++vanhenemisen+lakkauttaminenja++se+että+nuoren+elämä+kuluisi+hukkaan++lakkauttaminensiis++meidän+paikassa++minun+paikassa+++++++Moose+s+David+ja+Jeesus++,+ja+heidän+takan+eeva++ei+ole+läheisiä+minulle.++Just+ilmeni++aamulal+että++Jeesus++tahtoi+että+menisin+jotain++alhaalla+olevia+tapaamaansiksi+että+hän+luuli+minua+jokisin+köyhäksi+henkisesti+pieneksi+++alhaal+olevaksiett+hän+ei+tajua+minua+jos+en+ole+yhdistynyt+johonk++alhaisempaan++sielun+energiaan++aAjatteline+ttä+sitten+en+ole+Jeesuksen+kanssa++ei+tuyle+mit+siitä+jso+Jeersus+ei+ymmärrä+millainenihmiennon,tai+Eeva.+++hänkään+ei+ymmärtänyt.++Hän++pyrki+näkemään+minut+pienenä,ja+oli+kateellinen+jos+lauloinkoska+siinä++kuului+sielu++++on+hienoa+että+Eeva+auttaa+että+pysyvät+terveenä+ihmiset++vaikka+he+olisivat+vain+joka+kastettu,+kuuluu+Kirkkoon,++ehkä+isäni+auttoi+ateisteja..+++että+ei+tarvinnut+edes+uskoa+Jumalaan(+isäni+Mooses+oli.++++Minä+tahdon+perustaa+JOtain!nyt+olen+kahdessa++paikass+anähnyt+rukin++näyteikkunan+takana,+++ja+se+oliihana+!+niin+meidän+pitä'isi+saada+rukki.
  3. Viivi+söi+myös+viherjauhetta+3+isoa+teelusikallista+ja+tyrnijauhetta+1+teelusikallinenteltassa+oli+liikaak+märkiä++vaatteita++satoi+kaksi+päivää+leipää+++jonka+järjestää+kuivumaan+sisätiloihin+söi+kaksi+juustovoileipääkinjotka+eväänä.++ja+kahvia+joi.++++aamulla+heräsi++kokien+että++++nyt+ei+pysty++auttamaan+Janita+a+jonka+hengen+tunsi++ennenkuinon+nukkunutonneksi+kauhu++kaikkosi+++sinänsä++terve++ja+voimakas+kuului+Janita+olevanja+Eevakin+voisi+auttaa,+++mut+Viivijoutui+omaan+tummatukkaisen++kauhun+valtaan+++ett+saako+henkeärauhoittui+sittenNenäsumute+olis+antanut+voimia..löytääSiivoaminen+alkoiKerma+a+jota+litra+kaatui+teltan+lattialle+oli+vieläsamoin++puolenlitran+öljy+pullo+oli++kaatunutSen+jälkiä+ei+juuri+löyt+ynytJokunen+kastunut+paperiTaas+tuli+kassillinen+roskia++pussillinen(+eilen+kaksi+pussillista++Tuuletus+teltan..leipiä++pari+kassillista..+niistäkinvoi+jotain+kaasu+a+erittyämäristä+sanomalehdistä4+h+ehti+nukkua++hyvät+ja+huonot++asiat++ja+puolet++vaihteli+Se+et+ei+löyt+nenäsumutinta..tekiepätoivoiseksivaikka+nenä+epiteelit+oli+jo+parantuneetToinensierain+vainOn+ollut+aina+tukossavuosikaudetaina+toinentukossa+ja+toinentoimiiensinnä+tehtiin+Viivistä+alkeellistenkansojentyydytys++sillä+että+pää+ei+saanut+kasvaa++kovin+isoksikun+ei+syönyt+lapsenaei+vanhemmat+osanneet+syöttää+lastajolla+ei+ollut+nälkä++++niinkoin+hetken+kauhua+aamulla++kuntunsin+Janitan++henkeäkinhän+oli+kuulema+terveja+Eevakin+voisi+auttaamut+en+tiennyt+että+hengitinkö++(+Janita+varmaan+ymmärtäää+)teltan+ovesta+tuuli++tuuletti++ja+kaikkioli+hyvin+taas50+e+seteli+++kirjan+välissä++antoi+voimia.++(+ja+sitten+löytyi+se++nenäsumutekin++(+ennensitä+oli+ruvessa+sieraimetennenk+tuli+tililel+raha+ostaa+se+sumute(+ja+sen+pitääolla+sitä+risiini+öljyä,++en+pidä+sesam+öljystä+ajatteli+Viivi.taa+s+alkoi+epiteelit+parantua.++(muytta+silti+touennsierain+on+tukossa.++Ilma+ei+riitä+kaikilelilmeisesti.+myös+vauvat+pidetään+kankana+alla.+pää+muovipussissapeite+peittää+vaunujen+kuomun+ehkä+heitä+kasvatetaan++flegmnaattisiksi+rauhallisiksi++valmiiksi+++ilmasto+hätättilan+seuraaviin+vaiheisiinepäilen+ett+se+hapenpuute+teke+e+flegmaattiseksiSanon+siitä+aina++niille+äideille+ja++koskaan++se+++ei+mene+perille+heilleViivi+++ajatteli,++Tietää+senHän+sanoo,++aina+että++saako+teidän+vauva+happea+tuon+viltin+alta+joka++peittää+kokonaan+reunoja+myöten+vaunujen+kuomunja+aina++äiti+++ei+ymmärrä+ketakaikkiaan+mitään+muuta+kuinepäluuloinenollaettä+mikä+hullu+tuo+on++ei+ikinä+asiallisesti+suhtaudu++että+ai?++olen+vahingossa+sulkenutkokonaan+vaunujen+++kuomun
  4. siis+ei+lopetta+akollageenia+(+tuos+lauseess+aminkkirjoitinnäkyi+pahan+hengen+vaikutus+!ksoak+olenhylättyhe+halua+avaan+++seksivartalonkanss+aolla?+tmspahat+henget+ovat+kurjat+ihmiseton+hyvä+mahdollisuus+ettävoimem++luoda++onnellsita+elämää+täälläolen+aina+pystynyt+++(+ovat+kurjista+ihmisistä+sieluista+heidän+yhteydesäs+olevista+kurjista+sieluista+hengistä+(uskomaton++tuo+energ+ett+jokus+ais+kirjoit+et+lopetta+kolalgeeni?+mikä+se+on+joka+sellaista+haluaisirakkaus+sanotatan+Raamatussaeilenkin+ajattelin!!+että+ehdoton+rakkausettä+ei+ASETTAISI+EHTOJA++joku+tänään+törmäsi+minun+R+asemall+käveli+melkein+päin+ja+mietin+et+inhoanihmisiäinhosinsitä+ruhoa+pelkästäänsilloin+rakkaus++varmaan+on++ettvoisi+olla+olot+jotka+ovat++joita+rakastaa++ja+mietin++ei+ole+ollut+minnekutsua+ihmisiä"rakastin"+ehk+noita+biisejä+josis+aoli+elämänenergiarakastinpaljo!!!+niit+Tonia+Ismoa++aikoinaanmut+he+hylkäsi++eiottaneet+minua+niihin+tunteisiin+elämäänmikä+on+vääryys(muistins+itä++suurenmoinenruumissaattue+biisistä++kunsiinoli+henki+ja+tunnejosta+itkinja+sitten+väsyin,+havaitsin+että++olen+väsynyt+sillä+korkeammalla++++hengen+tasoll++mill+kuuluntietysti+krist+usk+perustajina(alhaisel+tasolal+voi+olla+olematta+väsynyt++vaikakolsi+nukkunut+miten+vähän+)se+oliniinkaunis+setunen+ja+ihmeellinenett+rukoilen++jatkuvasti+et+pääsen+siihen+takaisin++tahdon+elää+sellaisiss+atunteissa(kuins+e+Ismon+Suurenmoien+ruumissaattuesai+aikaan+herätti
  5. kuulin+pankissa++Antti+Tuiskun+haastattelua+ja+luulin+häntä+naiseksi.++Ääni+oli+naisen.++Sitten+soi+se+laulu,++siin+oli+aluss+a+hartaudellisuuttaymmärsin+hän+on+ollut+alkukristitty(+sen+pitäisi+toimia+niine+ttä+hän++kutsuu+luokseen+että+autta+a+tervettä+tunen+elämää+++sielun+elämää(mutta+ei+vastrannut+sähköpostiini+)laulu++on+heikko..+Ht5ekenoliharatudellisuus+joka++toi+hengen+että+tuoss+a+hartaudellisuudess+avoisi+elää.+++se+oli+kaunis++pyhä.+++ja++olijot+gregoriaanista+++laulu+henkeä+hitusen+++biisiseli+se+hänenhistoria+varmaan.he+luulee+kun+tähdiksi+pääsee+että+he++voi+tehä+mitä+vaan+ja++menestyvätmutta+elämä+onlyhyt++ja+sittensielu+lähtee+++ja+syntyy+uudestaanja+-mitä+he+antoivat++nuo+laulun+tekijäthän+halusi+olla+ylhäinen+rauhassa++ei++++auttaa++heikompoia+jotka+röyhkeydessä+vetävät+alas++tähteä++?se+onihana+s+etähteyden+henkikoin+ismon+laulussa+sitä++toissapäivänä+ja++väsyin+++++kun+itkin++sitä+laulua++++olin+ylhäinen+++niine+ttä+koin+sen+miten++vähän+olennukkunutolen+väsynyt++sillä+korkealla+tasolla+jolla++pitäisiolla+ja+olin+jos+Anttituisku+ottaa+minut+mukaan++mutta++jos+hän+onhirveän+yksinkertainen+++ihminen?+++kunlaulu+oli+niin+heikko.+++Jos+on+heikko+ja++tahtois++eroon+heikommista.++minusta+pitäis+pitää+huolta++auttaa++olla+r+akkaus++mut+en+tiedä+Tuiskusta++alkukristitty+on+ja+siksi+saanut++tehdä+mit+tahtoo+arvelen++++kuntämä+ons+e+krist+usk+maailmaEevan+ja+Adamin+++ja+Jeesuksen+++Buddhan+ja+Krisnan++tahdoin+kunnioit++niti++käskyj-ä++opetuksiaja+rakkautta+++tärkeänä+pidin+++vaan+(+yli+30+v40+v++mutta++he+ei+kukaan+auttaneet+yhtään+++ei+löytynyt+ketääntuos+näkyi+Alexander+Rybakinmus+videolla++I+am+still+herepitkä+tyttökun+Rybalk+sanoi+voisi+olla+isäni+ensi+elämässäett+syntyisin+hänelleettä+koettaako+he+saada+minulelpitkän+kehonett+se+ontärkeetä+vaanett+tällaisena+en+saanut+mit+en+kohdannut++ketäänmaksoin+vähil+rahoil+vuokra+a+äsken++140en+sa+akännykkää+millä+nauhoitta+a+lauluani+(+nauhoitin+äsken+Rybakinlaulun+laluloinsiis+mikä+rakkaus+semmoine?+et+pitäs+syntyä+pitkäselkäiseksi