Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. se+onjotain+mystiikaka+ehkä+että+he+ei+tahtoneet+lyhytjalkaisia++mäyräkoiria.++en+nyt+muista!+millaisia+ne+ovat!Muistan+sen+corgin+että+siinä+oli+selkeästi+ajatus+että+noin+lyhyitä+jalkoja+++joilla+vaivalloisesti++lyllertää+++ei+saa+jalostaa.++sellaienkokemus+mistä+olen+varmaen+nyt+muista+niitä+mäyräkoiri+amuistan+et+jokin++toi+niitäaina+eteenja+ymm'rsine+t+he+varmaan+tahtoo+jotain+paha+akoska+on+mäyrä'koiria+niinkuin+se+minulle+kuuluisi+++(+en+muista+ett+miten+koin+mäyräkoiran.Corgi++oli++liianlyhyt+jalkainen.
  2. Moi+Sofia!
  3. Minulle+se+luottokortti
  4. tuo+oliaika++että++kärsin+niistä+++"Sain+liian+monta+kertaa++syksyn+kesäkseinsen+talven+alta+suojaan+vein+"(+koen+tuonihan+samalla+tavalla+kuin+silloin,+++että++tuo+ei+ole+enää+vahva,++se+on+++"teennäinen"+Se+ett+ei+tehnyt+mitä+pitää++sinä+hetkenä+aikana(+en+voinut+kunen+osannut+otta+ayhteyttä++ei+hän+tiennytminua+kuin+hengessä++++++++"kunnauru+pakeni+mun+luotain.+nauroinkun+murhe+tunki+päätään+peittoni+alle+++"(+ApostoliJohannes+on+yhä+tavattavissa....+++)ei+ole+vielä+liian+vanhameil+voiolla+rakkaus++,+elämä+mä+käänsin+selkäni+ja+unohdin+kaikenmä+olinhiljaa,+kun+ois+pitänyt+huutaapitänyt+huutaasiten+pienen+itsemurhan+teinihan+pienen+itsemurhan+teinomaksi+iloksein+kun+sade+täytti+koko+lämpimän+huoneenmä'+uin+ja+kelluin+niin+kuin+kuningaskun+myrsky+raivosi+ja+repi+mun+juurettein+siitä+laulun,+olin+hilpeä(+hänenjuuret+oliollakuningas++++++meil+on+ymmärrystä+olla+jotain+erikoisia++me+voidaan+sellaista+hovia++kintehdäLapsia+kasvattaa,++käyttäyutymään,++nöyriksiLuostari+toimia++Sait+avaruudesta+viestin++isältäsihainsinut+tanssiin+ja+tuhosin+elämäsikuinka+voit+tänä+yönä,+kun+rakkaus+kukoistaavarjot+hiipivät+päällesi,kuulen,+että+tahtoisit+truvaankuulen,+että+tahtoisit+suojaankuulen,+että+tahtoisit+kauas+pois(+siis+miehen+pitääanta+ase+et+voi+elää+tärkeänäyksilönäet+muslimit+ei+pääse++meidän+elä'mää+++koska+me+ei+tahdota+nytollamuslimeita.Muhamed+onhyvä++Allah+on+hyvä.+++)++missä+on+minun+tärkey+s++ei+ollut+asuntoaei+rahaa+++++ei+apostoli+Johannes++kutsunut+teellekään++(+voi+se+onnistua,++jos++kysyn+)++käydä+teellä...kuulen+että++tahtoisit+turvaankuulen+että++tahtoisit+suojanakuulen+että++tahjtoisit+kauas+pois+suurenmoisesta++ruumissaatostakuumaan+rakkauteensuurenmoisesta+ruumissaatostakylmään+totuuteen++(+tässämietine+ttä+ei+kai+Janaita++ole+sen+vallassa+et+hänel+suuri+ruumisssaatto..?+että+ei+osata+tavata?Janita+mukaan+++,+lähdetään+vaikak+vesamattiloirin+luo+lappiin+++onko+siellätilaa+nukkua+?++(+onko+rakkaus++järjestää++että+nukkua+++)suurenmoisesta++ruumissaatosta+kuumaan+rakkauteen(+niins+ellaiennasia+onolemassa.l++++++että+tahtoo+hyvää++toiselle+ihmiselleettä+mitä+hän+tarvitsee?++että++otata+hänet+seuraansa+istuskelee++ja+juodaan+limsaavaikak+++++osannutkirjoitta+anuo+niin+miten+hän+olisi+sitten+ihan+tajuton++elävänä????zombi.+++++olivaike+ayhdistää+sanoitusta++siihen+joak+istui+katsomaan+jääkiekkoa+selkänsä+kääntäeneikä+puhunut+mitään++en+tiennyt+onko+hänel+mitään+päässään+mielessääntekee+noita+sanoituksia.++mut+hänel+on+ne+sanoituksetkin.++ai+minä+en+elänyt+jos+ei+hän+ottanut+mukaanja+se+earl+ei+elänyt+jos+en+minä+ottanut+mukaansiitä+puuttuu+vaan+jotain+paloja++(+hän+osasi+tehdä++korkeas+henges+nuo+sanoitukset++ymmärtää+mitä+tarvittiin++(mut+hän+ei+ole+++kommunikoiva+kunhänellä+ei+ole++ilman+merkkejä++astr+kartalla.hän+osasi+julistaa+sitä+korkeinta...suurenmoisesta+ruumissaatostakuumana+rakkauteensuurenmoisesta++ruumsisaatostakylmään+totuuteensuurennmoisesta+ruumissaatostaarjen+pyhyyteenNuoonniinkauniit+sanat!
  5. "sain+liianmonta+kertaa+syksyn+kevääseensain+liian+monta+kertaa+syksyn(tuoss+a+kuuluu+se+että+emme+tavanneethän++mädäntyi