Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

1527

1. miksi+Jumala+ei+autaenhänminä+voiolla+tuollaisissa+asioissa+että+syö+lihaa.++YÄKettä+ammutaan+joku+viaton+eläin+säälittävä+että+teidän+kuvottavat+ruhot+saa+ruokaa.++pidän+enemmän+niistä+eläimistäEn+antaisi+ampua+sitä+lehmää.++Vai+ovatko+he+jotain+ihania+ihmisiä+++++?millä+tavalla?++++++minun+sukulaiset+ismo+Alanko+aiem+elämän+aviomies++1800++ei+ollut+kanssani+tekemisissäkun+oliisn+ollut++ylpeä+hänestä+ja+++ymssen+häpäisyn+aikan+syntyi++kakaroitalapsia+joka+päivä++++Tai+Toni+W+++jätti+kidutettavaksi++henkienvaikak+hänen+seurassa+++olisn+saanut+olla++suojassa+++henkien+kidutukseltaHe+ajoi+autolla++kotiinsa+++hän+heilautti+kättäse+on+minun+muisto+ihmisestähän+heilautti+kättä++auton+etulasin+läpi+näin++silloinkunolioikea+vaihe+ja+hetki+tavata,+että+olin+arvossa+tuhansien+vuosien+kehityksen+perustalta++he+vain+jätti++hylkäsi++torjui+Enää+en+tiedä++++ei+ole+niitä+tunteita+++jotka+tuhansien+vuosien++(+opinheiltä+täm'n+että+osaan+kirjoittaa++odottamatta+vastausta.he+eivät+ole+mitään..++mitättömiä+koska+eivät++anna+mitään+++He+haluaa+vaan++että+heillä+on+se+menestys++minäkin+pidän+heidän+menestyksestä+Nyt+oli+joku+konsertti+Apulannalla
  2. siis+rakkaushan+on+tärkeä+++++ikääntyy+++vuodet++lissääntyy++on+paras+aika+tanssia!+oppia+++tanssiaskeleet+++Oikeasti+tahdon!++olen+estoinen+tanssimaan++kenenk+nähden+ilman+askeliatanssi+onhyvä+++tahdon+oppia+asjkeleetTanssi+pitää+kunnossa++,+terveenäTanssitunnit+maksaaolen+monia+vuosia++++siirtänyt+charlestone+tunneilel+menemistä++eteenpäinhulluus+siirtää+sitä+eteenpäin+jos+lähestyy++tiesmitä+ikälukua++hulluuas!+ei+rakkaus.paras+löytyä+tälle+krist+uskonperustajalle++ne+tanssitunnit.+++ihmiskunnalta+joka+elää+krist+uskon+kekeisnnöistä+ja+tuhansien+vuosien++++hengen+elämästä++kyllä+krist+usko+on++läheiisn++verraten++en++hinudlaisessa++budhalaisessa++++tai+islamin+maailmassa+tahdo+ollavaan++kristillisessä,+mutta+minulla+ei+ole+rahaa!joas+tehdään+kaik+keksintöjä+perustajalle+annettava+rahahannkkia+ja+käuyuttää+niitäEeva+on+siivoamassa++työkseen++ja++kaikki+palkka+menee++asuntovelan+tms+maksuunon+törkeää+ja+käsittämätöntäja+se++kostautuu+ihmisille+varmastihän+ei+voi+siivota+++++myös+ikääntyneenäettä+se+kaikki+yhdessä!+ett+kasvoilla+alkoi+näkyä++ikääntyminejoutui++johonk+työllistämis+++siivous+työhön+eikä+saa+edes+pitää+sitä+palkkaa!++vain++s+en+vähimmäis+määrän++ja+muu+menee++asuntovelkaan+tms+velkaan.+opintovelkaan.ei+voi+olla+tällainenkristinusko!!!!!En+tiedä+onko+hän+Eeva,+Raamatun+Elisabeth+hän+oli.+Luultavasti+Eeva+ja+Bathseva.++(+Bathseban+nimi+oli+Seva.++)+Seva+tai+Suua.+)++hän+tuli+sinne+missä+oli+joku+korkea,+minä+olin+henkisesti+korkea.+Hän+on+niin+tavis+ihminen+ett+kukaan+ei+kadehdi+häntä.+on+oikeasti+todella+tavis.+mutta+on+hän+kiltti.
  3. Pitää+perustaa+uusi+Kirkko,+Jumalalle+Kirkko.+Ehkä+pitäisi++olla+jonkin+muun+Planeetan+Jumalalle,+kun+täällä+on++petoeläinten+ja+saaliseläinten+elämä+liian+raaka.Jos+jossain+on+Planeetta++missä+ei+ole+sitäsen+voi+täälläkin+lakkauttaa++mut+mitä+täällä+on+tehty++on+vahinhgoitettu++ylhäiset+sielut.Olin+mooseksen+perhettä,+olin+Kuningas+Davidin++sukulainen,++ja+Jeesuksen+sukulainentarvitsisin+rahoituksen+perustaa++mitä+tahdontahdo++tehdä+sellaisen+kirkonminne+pääsee+nukkumaanmissä+ollaan+kiinnostuneita+ihmisestäei+kerran+viikossa+++jokin++tapaaminen+tai++kerho+tai+teema++E++tiedä+mitälkaikkeaainakin+vanhuuden+lopettaminen++vanhenemisen+lakkauttaminenja++se+että+nuoren+elämä+kuluisi+hukkaan++lakkauttaminensiis++meidän+paikassa++minun+paikassa+++++++Moose+s+David+ja+Jeesus++,+ja+heidän+takan+eeva++ei+ole+läheisiä+minulle.++Just+ilmeni++aamulal+että++Jeesus++tahtoi+että+menisin+jotain++alhaalla+olevia+tapaamaansiksi+että+hän+luuli+minua+jokisin+köyhäksi+henkisesti+pieneksi+++alhaal+olevaksiett+hän+ei+tajua+minua+jos+en+ole+yhdistynyt+johonk++alhaisempaan++sielun+energiaan++aAjatteline+ttä+sitten+en+ole+Jeesuksen+kanssa++ei+tuyle+mit+siitä+jso+Jeersus+ei+ymmärrä+millainenihmiennon,tai+Eeva.+++hänkään+ei+ymmärtänyt.++Hän++pyrki+näkemään+minut+pienenä,ja+oli+kateellinen+jos+lauloinkoska+siinä++kuului+sielu++++on+hienoa+että+Eeva+auttaa+että+pysyvät+terveenä+ihmiset++vaikka+he+olisivat+vain+joka+kastettu,+kuuluu+Kirkkoon,++ehkä+isäni+auttoi+ateisteja..+++että+ei+tarvinnut+edes+uskoa+Jumalaan(+isäni+Mooses+oli.++++Minä+tahdon+perustaa+JOtain!nyt+olen+kahdessa++paikass+anähnyt+rukin++näyteikkunan+takana,+++ja+se+oliihana+!+niin+meidän+pitä'isi+saada+rukki.
  4. Viivi+söi+myös+viherjauhetta+3+isoa+teelusikallista+ja+tyrnijauhetta+1+teelusikallinenteltassa+oli+liikaak+märkiä++vaatteita++satoi+kaksi+päivää+leipää+++jonka+järjestää+kuivumaan+sisätiloihin+söi+kaksi+juustovoileipääkinjotka+eväänä.++ja+kahvia+joi.++++aamulla+heräsi++kokien+että++++nyt+ei+pysty++auttamaan+Janita+a+jonka+hengen+tunsi++ennenkuinon+nukkunutonneksi+kauhu++kaikkosi+++sinänsä++terve++ja+voimakas+kuului+Janita+olevanja+Eevakin+voisi+auttaa,+++mut+Viivijoutui+omaan+tummatukkaisen++kauhun+valtaan+++ett+saako+henkeärauhoittui+sittenNenäsumute+olis+antanut+voimia..löytääSiivoaminen+alkoiKerma+a+jota+litra+kaatui+teltan+lattialle+oli+vieläsamoin++puolenlitran+öljy+pullo+oli++kaatunutSen+jälkiä+ei+juuri+löyt+ynytJokunen+kastunut+paperiTaas+tuli+kassillinen+roskia++pussillinen(+eilen+kaksi+pussillista++Tuuletus+teltan..leipiä++pari+kassillista..+niistäkinvoi+jotain+kaasu+a+erittyämäristä+sanomalehdistä4+h+ehti+nukkua++hyvät+ja+huonot++asiat++ja+puolet++vaihteli+Se+et+ei+löyt+nenäsumutinta..tekiepätoivoiseksivaikka+nenä+epiteelit+oli+jo+parantuneetToinensierain+vainOn+ollut+aina+tukossavuosikaudetaina+toinentukossa+ja+toinentoimiiensinnä+tehtiin+Viivistä+alkeellistenkansojentyydytys++sillä+että+pää+ei+saanut+kasvaa++kovin+isoksikun+ei+syönyt+lapsenaei+vanhemmat+osanneet+syöttää+lastajolla+ei+ollut+nälkä++++niinkoin+hetken+kauhua+aamulla++kuntunsin+Janitan++henkeäkinhän+oli+kuulema+terveja+Eevakin+voisi+auttaamut+en+tiennyt+että+hengitinkö++(+Janita+varmaan+ymmärtäää+)teltan+ovesta+tuuli++tuuletti++ja+kaikkioli+hyvin+taas50+e+seteli+++kirjan+välissä++antoi+voimia.++(+ja+sitten+löytyi+se++nenäsumutekin++(+ennensitä+oli+ruvessa+sieraimetennenk+tuli+tililel+raha+ostaa+se+sumute(+ja+sen+pitääolla+sitä+risiini+öljyä,++en+pidä+sesam+öljystä+ajatteli+Viivi.taa+s+alkoi+epiteelit+parantua.++(muytta+silti+touennsierain+on+tukossa.++Ilma+ei+riitä+kaikilelilmeisesti.+myös+vauvat+pidetään+kankana+alla.+pää+muovipussissapeite+peittää+vaunujen+kuomun+ehkä+heitä+kasvatetaan++flegmnaattisiksi+rauhallisiksi++valmiiksi+++ilmasto+hätättilan+seuraaviin+vaiheisiinepäilen+ett+se+hapenpuute+teke+e+flegmaattiseksiSanon+siitä+aina++niille+äideille+ja++koskaan++se+++ei+mene+perille+heilleViivi+++ajatteli,++Tietää+senHän+sanoo,++aina+että++saako+teidän+vauva+happea+tuon+viltin+alta+joka++peittää+kokonaan+reunoja+myöten+vaunujen+kuomunja+aina++äiti+++ei+ymmärrä+ketakaikkiaan+mitään+muuta+kuinepäluuloinenollaettä+mikä+hullu+tuo+on++ei+ikinä+asiallisesti+suhtaudu++että+ai?++olen+vahingossa+sulkenutkokonaan+vaunujen+++kuomun
  5. Kirjastani+jota+voitet+ostaa++ensi+kirjamessuilla;;Petipa+sanoi+että+suuttuisivat+jos+tietäisivät++että+villasukkani+hengittävät++ja+liivit++Sellaista+on+jos+joutuu+alas++arveli++senta++täälläon+ihan+hyv+olla+;+EdwardinhovissaViivi++ei+kokenut+into+a+nähdä+lehmiä++filminlaitumellakuulemma+hänolionnellinen++pojasta,+lapsestaviivi+eitajua++venl+a+kunoli++ett+miks+oli++Vivi+unohtanut++hillomunkin+ja+kardemum+pullan+on+ikävää.+Maryland+keksejäonsyöminenkeskeytyi+kun+ajatteli++olivatko+nuo+tehtaassa++ihmisten+hengityksen+pehmentämänäNukkui+matolla+ahtaan+keittiön..+++Iivin+++Kerran+söi+Iivin+keksit++Viialla+ei+ole+mit+rakkaut+katsel+warsowan++väkeä+1938oli+onnellinen++++pommituksest+synt+jokintunne,++että+hirvittävää+viattomien++päälle++Kaupunki+oli+iso.+++Mitkä+hevosteni+nimet?++Muisto+hevosesta.++Näen+Karsinaa+mielessä++,+sen+yläosan+lävitse+näkee+päätä+hevosen.+vasem+puolella++suorakaide+maallist+a+tallia38++film+katsoessa++Siri+koettaa+saada+petipan++aikuisbaletti+tunneille…++Aleksanterin++teatterissa+on..+Petipa+seisoi+kumarassa++ja+naureskeli+ajatukselle..++tuo+tapahtui+oikeasti.++hän+onkiva+hän+on+puhelias.++(+he+puhui+Armi+Aavikosta..