Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

1537

1. joku+lähetti+tuon+vaikak+en+painanut+lähetä+nappulaa?näen+sen+naisen+hahmon(+joku+välil+väitti+että+pystytet+näkemään+vain+hänet+että+minua+luultiin+häneksihän+osasi+ollasuuri++laitta+seksi+pimuja++esille+julkisuuteenen+ymmärär+miten.+++mutt+minä+se+en+ole.++no+ehkä++lalähetintuon++++se+olikesken.+++miten+se++korvaa++sielulleni+tekemänsä+vaurion+ja+tuhon+++se+alkoi+taas+kohdista+sitä+virtaa+niin+tuosta+kuvasta+kyllä+näkyys+elvästi+miten+onneton+guru(+hänestä+tuli+hyvä+spurgu+täällä.++Ovat+laittaneet+tuollaise++kuvan+gurusta+..näkyy++miten+onneton,.++ketkä+vaanvaan+naisten+lehtien+tädit+ovat+onnellisempia+ja+autuaampia.++https://www.youtube.com/watch?v=VffQqTM5i04
  2. Nyt+olen+nukkunut+kahtena+yönä+9+h.+++Ja+aamulla++ajattelin+perustaa++kiertävän+tanssitivolin.++Timppa+Petipa++päätähtenä++opettamassa+tanssia+vetämä'ssä+tanssiaisia.+++++(Kun+ensin+saan+hänet+Aleksanterin+teatterin+aikuisbalettitunnille+(+ilmais+näyte+tunti+oli+yksi,+siihen+meillä+on+varaa.+)+++sitten+osaamme.+++leiv't+on+taas+mukana++eilenkin+olivat+++nyt+saan+ne+huoneeseen+kuivumaan+++Iltalehdessä+amerikkalaisen+presidenttiehdokkaaan+kuva++,+jos+katsoisitte+sitä+rikkaat+ihmiset,++että+mitä+väliä++rahoillanne+ja+omaisuudellanne+jos+päätyy+tuollaiseksi+?Amerikan+rikkain++mies+ja+tuon+näköinen+++siis+voisi++kun+vielä+on+kunnossa+antaa+hyvään+tarkoitukseen+turhan+rahansa+++Ostan+rukin,.++Sähköauton.+++(+meillä+pitää+olla+fiilis+ensin.+++ajetaan+sähköautolla.+++poikakaveri+ajaa.+Alexander+tulee+ajamaan,+tuo++Norjan+++3000++000sta+sähköautosta++yhden+tänne++++++ajamme++++++++……………………(alan+opiskella+englantia+)++++++jokuengl+taitoisempi+voi+tulal+ensin+seuralaiseksi...+vaikka...…..+(++Alexander+osaa+tanssia..)+++lyö+tyhjää++++kukaehkä+vanha+++Caroline+Fox...++joka+kielenkääntäjäBaroness+Caroline+Fox++1700+luvun...+++missä+kunnossa+hän+on+?++Hänen+poika!+on+aika++saman+näköinenkuin+Alexander....+++kameramiehenä+juoksi+siel+eduskuntatalon+edessä...ilmastomielenosoitus+kunoli..+ja+ibi+Love+tanssi..+ja+++sanoin+että++++tuolon+kamera++++ett+serkkuni+voi+kuvata+++hän+kuvasi.++(jouduinolemaan+niins+uuressa+osassa+)+++++niinkyllä+minä+sitten+osaan.+++(mutta+hän+vainpilaisi+minulta+kaikenkun++olen+valaistunut+ei+hä'n+ymmärrä+sellaista+Ja+teen+elokuviakin.++++Ei+hän+pilaa.+++++Hän+meni+pois+tieltä.++Luin+tuota+kirjaa+intian+guruista++aamulla..++28+sivua....
  3. Nyt+olen+nukkunut+kahtena+yönä+9+h.+++Ja+aamulla++ajattelin+perustaa++kiertävän+tanssitivolin.++Timppa+Petipa++päätähtenä++opettamassa+tanssia+vetämä'ssä+tanssiaisia.+++++(Kun+ensin+saan+hänet+Aleksanterin+teatterin+aikuisbalettitunnille+(+ilmais+näyte+tunti+oli+yksi,+siihen+meillä+on+varaa.+)+++sitten+osaamme.+++leiv't+on+taas+mukana++eilenkin+olivat+++nyt+saan+ne+huoneeseen+kuivumaan+++Iltalehdessä+amerikkalaisen+presidenttiehdokkaaan+kuva++,+jos+katsoisitte+sitä+rikkaat+ihmiset,++että+mitä+väliä++rahoillanne+ja+omaisuudellanne+jos+päätyy+tuollaiseksi+?Amerikan+rikkain++mies+ja+tuon+näköinen+++siis+voisi++kun+vielä+on+kunnossa+antaa+hyvään+tarkoitukseen+turhan+rahansa+++Ostan+rukin,.++Sähköauton.+++(+meillä+pitää+olla+fiilis+ensin.+++ajetaan+sähköautolla.+++poikakaveri+ajaa.+Alexander+tulee+ajamaan,+tuo++Norjan+++3000++000sta+sähköautosta++yhden+tänne++++++ajamme++++++++……………………(alan+opiskella+englantia+)++++++jokuengl+taitoisempi+voi+tulal+ensin+seuralaiseksi...+vaikka...…..+(++Alexander+osaa+tanssia..)+++lyö+tyhjää++++kukaehkä+vanha+++Caroline+Fox...++joka+kielenkääntäjäBaroness+Caroline+Fox++1700+luvun...+++missä+kunnossa+hän+on+?++Hänen+poika!+on+aika++saman+näköinenkuin+Alexander....+++kameramiehenä+juoksi+siel+eduskuntatalon+edessä...ilmastomielenosoitus+kunoli..+ja+ibi+Love+tanssi..+ja+++sanoin+että++++tuolon+kamera++++ett+serkkuni+voi+kuvata+++hän+kuvasi.++(jouduinolemaan+niins+uuressa+osassa+)+++++niinkyllä+minä+sitten+osaan.+++(mutta+hän+vainpilaisi+minulta+kaikenkun++olen+valaistunut+ei+hä'n+ymmärrä+sellaista+Ja+teen+elokuviakin.++++Ei+hän+pilaa.+++++Hän+meni+pois+tieltä.++Luin+tuota+kirjaa+intian+guruista++aamulla..++28+sivua....
  4. koetan+luottaa+Jumalaan+++että+kun+eivät+ole+läheisiä+++Jeesus+Eeva++Mooses++Krisna++++David+++keissään+heissä+en+koe+mitään+rakkauttaen+välitä+heistä+++ei+ole+mitään+tekemistä+kanssaan+++että++Jumalalla+kai+on+minulle+++jotain+mitä+rakastan?++Jumalahan+on+rakkaus+++onhan+se+kummallista++että+++ei+voi+kokea++Eevaa++joka+on+täti,+tavis+täti,+(++josat+kuulin+että+hän++nautti+siitä+että+minut+raiskattiin+)++missä+rukoilen+Jumalaaettä++minusta+e4i+voi+tehdäs+ellasiat+tätiä++täällä+on++muisto+nromaaleista+tunteista++33+ensimmäistä+vuottahe+antoi+kiduttaa++tunteeni+ja+sieluniJeesustaen+koe+läheiseksi+++parrakas+++hujoppi+kloppi+++en+kokenut+mit++läheisyyttä..+ei+ymmärtänyt+minua(+jokin+sanoikin+++että+hän+välittää+vain+Eevasta++vaaleasta+täti+ihmisestä.hän+valitsikin+vaalean,+blondin+tyttöystäväksi.Blondille+jos+puhuu,+menettää+elämän+tunnon+ja+hengen(+se+on+ylimaallista+++että+he+saa+sen+aikaanKoins+en+taas,+++en+muistanut+en+arvannut++että+sekin+puhelias+blondi++nuori+nainenettä+jos+hänelle+kerron+jotain+puhun+jotainniin+kaikki+se+menetti+hengen..++sitten+vasta+muistin+;blondi.+Jos+blondille+puhuu++mene+e+henki.++Elämän+tunto++elä'män+tunne++kuolee.++++(blondit+ovat+älyllisesti+ja+tunne+elämältä++heikkoja,.ei+voimakkaat+tunteetei+vät+ole++kovin+älyllisiä(+yleensä+ketkään+ei+ole+sitä+näke+e+yksinkertaisia+ihmisiä+yleensä++enimmäkseen.++?(+en+minäkään+ole++mikäänälykköintellektuellei+)ei+korke+aälykk+osamäärä.++++(mut+kun+olen+tavannut++miehiä+joilla++oli+korkeampi+äö++he+olivat+tyhmempiä+kuin+minä+,+selkeästi.++(+että+mitä+se+sitten+on+.+)+blondi+on+ilmeisesti+joutunut+selkiytymään+eroon+jostain+kiihkeästä+tummatukkaisesta+ellei+musta+tukkaisesta..+++koska+joutunut+raiskatuksi+?+tmsettä+on+kokenut+että+joku+ei+absoluuttisesti+voi+olla+atomin+murto+osa+hänen+sielua?Blondeilla+on+usein+todel+kylmä+aura..+++(+joku+selitti++että+se+ei+elänyt++++se+joku++sen+blondin++aurassa,++näkökannalta,++++++että+minä+annan+elää+esim+Jeesuksen++?että+blondi+on+kokenut+++että+Jeesus+ei+voi+olla+atomin+murto+osa+hänen+sielua???Jeesus+antoi+raiskata++??(+koin+että+se+joka+liittyi+edes+siihenraiskaukseen++ei+ole+koskaan+atomin+murto+osa+sieluani.(+eli+en+voi+elää+sen+Eevan+kanssa.+Unohdan+sen+välillä.se+oli+kyllä+joku+henki+hänessä+ei+hän+itse+ehkämutta+hän++on+tai+oli+niitä,jos+alan+tehdä+jotain+hartauden+harjjoituksia+++siirtyä+jonnekin+muulle+planeetalle.Ei+Siriukseen+?++jos+hän+menee+Siriukseen?++Siriuksella+oli+joku+parempikin+nimi+kyllä+++Jos++syntynyt++maailmaan+++jossa+kaunis+luonto+yms+++ei+kai+siellä+kaipaa+maapallo+a+josta+ei+ehkä+tiedä+mitäänse+on+kyllä+liian+rankkaa.+++++Siellä+on+ihan+samanlaista.+++Mutta++ei+ole+petoja++jotka+söisi+saaliseläimiä.++mut+pitää+luottaaJumalaan++++ett+jos+ei+tahdosinne+niin+ei+tarvitse+mennä+en+tiedä+onko+täälläkään.....++++jos+lähtisi+kävelemään+metsään++niin+montako+tapaisi+niistä+elikoista+joita+siellä+väitetään+olevan++satoja+tai+kymmeniä+tuhansia+?ehkä+tämä+maailma+ei+ole+edes+todellinen+vaan++simulaattori++en+pidä+yhtään+siit+et+kunoli+terveet+oikeat+tunteet++++ei+löytynyt+mit+(+mutta++laulu+josta+pidin+silloin++Nukuttaja+Apulanna++en+taida+jaksa+akuunnela+sitä+enääse+oli+kerran+täydellinen+ja+kaunis++niine+ttä+itkin+tunnin+sitä+kuullessa++juhannuksenaoli+ihan+tyhjää+enne+sitä+ja+sen+jälkeen+koko+päivä,++se+tunti+vain+oli+tunnetta++En+tied++tahdonk+toisel+planeetalle+mut+tahtoisin+niissä+tunteissa+elää(+minkä+Suurenmoinenruumisaatto++myös++herätti,2+päivää+sitten++sitä+kuullessa++itkin,+sitä+elämänhenkeä++tunnetta.++(+se+perustuu++että+++oli+joskus+elämä+kanssaan1800+luvulla+jos+oli+aviomies.jos+olin+lady+sarah+1700+oli++silloinkin+aviomies.++Olisiko+ollut+2+elämää++peräkkäin+sama+aviomies.+mutta+en+tiedä+olinko+Lady+sarah+++1700.++enkä+ole+täysin+varma+että++oli+aviomieheni+1800+(+Amerikassa++uudisraivaajina.++)Mutta+kyllä+se+niin+taisi+olla.++Kyllä+s+e+varmasti+jotenkin+kirkastuu.
  5. siis+rakkaushan+on+tärkeä+++++ikääntyy+++vuodet++lissääntyy++on+paras+aika+tanssia!+oppia+++tanssiaskeleet+++Oikeasti+tahdon!++olen+estoinen+tanssimaan++kenenk+nähden+ilman+askeliatanssi+onhyvä+++tahdon+oppia+asjkeleetTanssi+pitää+kunnossa++,+terveenäTanssitunnit+maksaaolen+monia+vuosia++++siirtänyt+charlestone+tunneilel+menemistä++eteenpäinhulluus+siirtää+sitä+eteenpäin+jos+lähestyy++tiesmitä+ikälukua++hulluuas!+ei+rakkaus.paras+löytyä+tälle+krist+uskonperustajalle++ne+tanssitunnit.+++ihmiskunnalta+joka+elää+krist+uskon+kekeisnnöistä+ja+tuhansien+vuosien++++hengen+elämästä++kyllä+krist+usko+on++läheiisn++verraten++en++hinudlaisessa++budhalaisessa++++tai+islamin+maailmassa+tahdo+ollavaan++kristillisessä,+mutta+minulla+ei+ole+rahaa!joas+tehdään+kaik+keksintöjä+perustajalle+annettava+rahahannkkia+ja+käuyuttää+niitäEeva+on+siivoamassa++työkseen++ja++kaikki+palkka+menee++asuntovelan+tms+maksuunon+törkeää+ja+käsittämätöntäja+se++kostautuu+ihmisille+varmastihän+ei+voi+siivota+++++myös+ikääntyneenäettä+se+kaikki+yhdessä!+ett+kasvoilla+alkoi+näkyä++ikääntyminejoutui++johonk+työllistämis+++siivous+työhön+eikä+saa+edes+pitää+sitä+palkkaa!++vain++s+en+vähimmäis+määrän++ja+muu+menee++asuntovelkaan+tms+velkaan.+opintovelkaan.ei+voi+olla+tällainenkristinusko!!!!!En+tiedä+onko+hän+Eeva,+Raamatun+Elisabeth+hän+oli.+Luultavasti+Eeva+ja+Bathseva.++(+Bathseban+nimi+oli+Seva.++)+Seva+tai+Suua.+)++hän+tuli+sinne+missä+oli+joku+korkea,+minä+olin+henkisesti+korkea.+Hän+on+niin+tavis+ihminen+ett+kukaan+ei+kadehdi+häntä.+on+oikeasti+todella+tavis.+mutta+on+hän+kiltti.
  6. Pitää+perustaa+uusi+Kirkko,+Jumalalle+Kirkko.+Ehkä+pitäisi++olla+jonkin+muun+Planeetan+Jumalalle,+kun+täällä+on++petoeläinten+ja+saaliseläinten+elämä+liian+raaka.Jos+jossain+on+Planeetta++missä+ei+ole+sitäsen+voi+täälläkin+lakkauttaa++mut+mitä+täällä+on+tehty++on+vahinhgoitettu++ylhäiset+sielut.Olin+mooseksen+perhettä,+olin+Kuningas+Davidin++sukulainen,++ja+Jeesuksen+sukulainentarvitsisin+rahoituksen+perustaa++mitä+tahdontahdo++tehdä+sellaisen+kirkonminne+pääsee+nukkumaanmissä+ollaan+kiinnostuneita+ihmisestäei+kerran+viikossa+++jokin++tapaaminen+tai++kerho+tai+teema++E++tiedä+mitälkaikkeaainakin+vanhuuden+lopettaminen++vanhenemisen+lakkauttaminenja++se+että+nuoren+elämä+kuluisi+hukkaan++lakkauttaminensiis++meidän+paikassa++minun+paikassa+++++++Moose+s+David+ja+Jeesus++,+ja+heidän+takan+eeva++ei+ole+läheisiä+minulle.++Just+ilmeni++aamulal+että++Jeesus++tahtoi+että+menisin+jotain++alhaalla+olevia+tapaamaansiksi+että+hän+luuli+minua+jokisin+köyhäksi+henkisesti+pieneksi+++alhaal+olevaksiett+hän+ei+tajua+minua+jos+en+ole+yhdistynyt+johonk++alhaisempaan++sielun+energiaan++aAjatteline+ttä+sitten+en+ole+Jeesuksen+kanssa++ei+tuyle+mit+siitä+jso+Jeersus+ei+ymmärrä+millainenihmiennon,tai+Eeva.+++hänkään+ei+ymmärtänyt.++Hän++pyrki+näkemään+minut+pienenä,ja+oli+kateellinen+jos+lauloinkoska+siinä++kuului+sielu++++on+hienoa+että+Eeva+auttaa+että+pysyvät+terveenä+ihmiset++vaikka+he+olisivat+vain+joka+kastettu,+kuuluu+Kirkkoon,++ehkä+isäni+auttoi+ateisteja..+++että+ei+tarvinnut+edes+uskoa+Jumalaan(+isäni+Mooses+oli.++++Minä+tahdon+perustaa+JOtain!nyt+olen+kahdessa++paikass+anähnyt+rukin++näyteikkunan+takana,+++ja+se+oliihana+!+niin+meidän+pitä'isi+saada+rukki.