Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

1527

1. Antti+Tuisku+ei+kyllä+ole+niin+suosittu+kuin++videon+alussa++näkyi.++Kävin++vastaan+menin+Ismoa++Tonia++Apulannan+++Sipeä+Poets+of+the+falliaVille+valon+pihalle+ajoimme+kerran+++hänen+Tavastian+esityksen+jälkeen++ei+ollut+missäänkoskaan+fanejaei+yhtäkään.sillä+ei+voi+puolustautua+että++siksi+eivät+vasta+akun+faneja+niin+hirveästi+kimpussasiel+ei+ollut+koskaan+yhtäkään.++se+olsi+kiva++sellainen+menestys++kuin+Elviksellä+tai+++Dingolla++että+ne+fanit++kirkui+ja++hyppi+ja+pyörtyi
  2. kuulin+pankissa++Antti+Tuiskun+haastattelua+ja+luulin+häntä+naiseksi.++Ääni+oli+naisen.++Sitten+soi+se+laulu,++siin+oli+aluss+a+hartaudellisuuttaymmärsin+hän+on+ollut+alkukristitty(+sen+pitäisi+toimia+niine+ttä+hän++kutsuu+luokseen+että+autta+a+tervettä+tunen+elämää+++sielun+elämää(mutta+ei+vastrannut+sähköpostiini+)laulu++on+heikko..+Ht5ekenoliharatudellisuus+joka++toi+hengen+että+tuoss+a+hartaudellisuudess+avoisi+elää.+++se+oli+kaunis++pyhä.+++ja++olijot+gregoriaanista+++laulu+henkeä+hitusen+++biisiseli+se+hänenhistoria+varmaan.he+luulee+kun+tähdiksi+pääsee+että+he++voi+tehä+mitä+vaan+ja++menestyvätmutta+elämä+onlyhyt++ja+sittensielu+lähtee+++ja+syntyy+uudestaanja+-mitä+he+antoivat++nuo+laulun+tekijäthän+halusi+olla+ylhäinen+rauhassa++ei++++auttaa++heikompoia+jotka+röyhkeydessä+vetävät+alas++tähteä++?se+onihana+s+etähteyden+henkikoin+ismon+laulussa+sitä++toissapäivänä+ja++väsyin+++++kun+itkin++sitä+laulua++++olin+ylhäinen+++niine+ttä+koin+sen+miten++vähän+olennukkunutolen+väsynyt++sillä+korkealla+tasolla+jolla++pitäisiolla+ja+olin+jos+Anttituisku+ottaa+minut+mukaan++mutta++jos+hän+onhirveän+yksinkertainen+++ihminen?+++kunlaulu+oli+niin+heikko.+++Jos+on+heikko+ja++tahtois++eroon+heikommista.++minusta+pitäis+pitää+huolta++auttaa++olla+r+akkaus++mut+en+tiedä+Tuiskusta++alkukristitty+on+ja+siksi+saanut++tehdä+mit+tahtoo+arvelen++++kuntämä+ons+e+krist+usk+maailmaEevan+ja+Adamin+++ja+Jeesuksen+++Buddhan+ja+Krisnan++tahdoin+kunnioit++niti++käskyj-ä++opetuksiaja+rakkautta+++tärkeänä+pidin+++vaan+(+yli+30+v40+v++mutta++he+ei+kukaan+auttaneet+yhtään+++ei+löytynyt+ketääntuos+näkyi+Alexander+Rybakinmus+videolla++I+am+still+herepitkä+tyttökun+Rybalk+sanoi+voisi+olla+isäni+ensi+elämässäett+syntyisin+hänelleettä+koettaako+he+saada+minulelpitkän+kehonett+se+ontärkeetä+vaanett+tällaisena+en+saanut+mit+en+kohdannut++ketäänmaksoin+vähil+rahoil+vuokra+a+äsken++140en+sa+akännykkää+millä+nauhoitta+a+lauluani+(+nauhoitin+äsken+Rybakinlaulun+laluloinsiis+mikä+rakkaus+semmoine?+et+pitäs+syntyä+pitkäselkäiseksi
  3. Moi+Sofia!
  4. Minulle+se+luottokortti
  5. Sait+avaruudesta+viestin+isältäsihainsinut+tanssiin+ja+tuhosin+elämäsikuinka+voit+tänä+yönä,+kun+rakkaus+kukoistaavarjot+hiipivät+päällesi,kuulen,+että+tahtoisit+turvaankuulen,+että+tahtoisit+suojaankuulen,+että+tahtoisit+kauas+poiskuulen+että+tahtoisit+turvaankuulen+että+tahtoisit+suojanakuulen+että+tahtoisit+kauas+pois+suurenmoisesta+ruumissaatostakuumaan+rakkauteensuurenmoisesta+ruumissaatostakylmään+totuuteen+suurenmoisesta+ruumissaatosta+kuumaan+rakkauteensuurenmoisesta+ruumissaatostakuumaan+rakkauteensuurenmoisesta+ruumisaatostakylmään+totuuteensuurennmoisesta+ruumissaatostaarjen+pyhyyteenkuumeisimmatkin+luulosairaatnousee+jaloilleenksoka+sä+tuut+mun+luoja+mä+tuun+sun+luomutta+sä+leijut+taasja+mua+vetää+puoleensa+maaSait+satelliitista+tiedon+mun+tilastani+hait+osoitteeni+ja+saavuit+taas+luokseni+mä+luen+sua+niin+kuin+mä+lukisin+raamattuavarjot+roikkuvat+seinillä,+odottavat+vuoroa