Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. ehkä+he+on+taviksi+a+kun++se+on+vääryys+että+ihmiset+on+ottaneet+tselleen+kaik+krist+usk+rikkauden+ja+keksinnöt+antamatta+ensin++perustajille.+++Tai++ovat+jotk+eivt+ole+nii+hengellisiäettä+ne+ihmiset+ei+saisi+hengellisyyttä.minäkin+inhosin+kun+saavuin+tuoonne,+salissa++takana+seinän+olijokin+hengellinen+musiikki,++ja+tanssi,+he+tanssivat(+en+tuollaista+tahdo...+++vaikka+tanssi+a+olen+ajatellut...+)(+en+ole+tuollainen+estoton++niink+he+tanssi+estottomasti++ryhmässä...+++(+en+vielä+iedä..++kai+opettelen+askeleet++ei+siit+tule+mit+et+e+vaurioitettiin++kehittynyt+sielu++mutat+ne+jot++k+julkkiksiksi+++ei+hekään+auttaneet++kävimem+Sipenpihallaja+tuntuu+ett++hänestä'+kunoli+haastattelu+että+onkerrostalo+asunnonkin+hankkinut++ja+sisustamisesta+sen+oli++juttu+lehdessä.hänenilmekin+henki++vielä+sitä+että+kävimme++ehkä+2+v+sitten+hänen++pihalla.siis+minä+hän+minua+pitää??+että+kuka+vana+pääsee+hänen+pihalle+vai?+ja+siksi+hän+hankkinutkerrostalo+asunnon.että+minä+olenkukavaan+hänestä??että+sitten+sinne+voi+tulalmitä+vaan+ihmisiäjos+me+löydettiin+sinne++Antin+kanssa.++?++hännäytti+ehkä+siltä.+++miten+voiolla+rakkaus+jOS+on+epäluulonilmekunjollain+ei+ole+ASUNTOAKAANEI+KETÄÄNKENENLUO+MENNÄJA+HÄNESTÄ+ON+PÄÄASIA+ETT+HÄ'NEL+ON+VAIKKAMUITA+ASUNTOJA+JONEN+VOI+MENNÄ'+JOS+JOKU+OSAA+HÄNEN+KUVANKAUNIILEL+PIHALLE.+?N+iin,+jätinkirjeen+sinne.+ei+he+olleet+kotona.++oliko+hän+se+harles+Bunbury+?olinko+minä+lady+sarah?+en+ole+varma.Mutta+Minna+Kauppinen+oli+se+miss+Blake++Joka+vieraili++lady+sarahin+luona++pari+vkoa.+++Jos++Bunbury+ihastui+silloin+jo++Mis+sBlakeen.++Nyt+hänon+vaimo.++hän+ei+huolehtinut+minusta+yhtään.Kuopiossa+h+kysyi+onko+sinulla+yöpaikka?koin++sellaist++tunnetta++että++s+epiti+vaan+kysyäei+hän+voi+välittää+oikeasti++menin+sinne+++ulos+talonpihalle++++Kisssoja+aamulla+herätessä+ympärillä++nurmikolla++Minulla+on+tuhans+vuosia+kehittynyt+tunne+elämä+ja+vaadin+että++elää+tuntevana
  2. mene+helvettiin+minne+kuulutgo+to+hell+where+is+your+place+satan++black+magic++(+piti+sanoa+äsken+tuo...++++kirjoitin+jotain+,+etsin+sitä+ilmaisua,+ja+koetin+laitta+aosan+siitä+tähänniin+tuohon+tuli+teksti+ettälopeta+korjailu;+Luther++uskomatonta+paskaa++++Miehet+on+sovinistisia+paskaaivoja++(+ja+tuoss+a+Wordsillaluki++että+supremeYmmärsin+että++he+antavat+minun+tehdämutta,+en+ole+supreme++vaan+normal+ihminen++inhimillinenihminenenkä+ole+hyväksi+käytettävissäenkä+laitasellaista+mikä+meni+pieleen+oli+keskeneräistämikä+vahingoitti+minuatai+elämääMinul+on+vaikeaa,++kun++en+ole+löytänyt+ketäänsiis+kysymys+on??+että++minua+on+vana+yhdistetty+tavallisen+kansaan+?jostain+syystä+olivat+ihan+painajaismaisia++++joit+olenkohdannut++nyt+Eevaa+ilmenee+++että+jhänel+onjotain+ilmaistavaamutta+en+pidä+noist+syteemeistä+vaan+tahdonolla+vaan+ihminenNiink+ismokinlauloi+että++tahdonolla+ihminen!+++mutta+hän+olikin++sellainen++joak+ei+tajunnut+että++tätä+vaik+pitäisi+tukea.+++epäinhimillinen,+itsekäs.++en+tahdo+mitään+eeva+a+vaan+että++on+Jumala++ja+elämä+++ett+jumala+onluonut+sopivan+ihmisen+minulleai++hän+henkii+++en+tiennyt+että+sä+olet+vaja+asille+äijällesiis+se+että++toivoin+ett+Luther+olisi++hyvä+sieluon+hänestä+jokin+peli+tai+systeemi+++että+olen+vajaa,kun+toivon+että+s+eihminen++olisi+normaali+terve++toimivaettäkunkirjoitan++hänestä+++eli+autan+häntä++annan+huomiota+niin+hänen+mielestä+olenjoku+vajaaettä+s+etyperys+kannattaisi+unohtaa+++Tosi+omituista.++++mutta+eeva+ehkä+ymmärtäämiten+kyvytön+on+sellainen+tavis+ihminen.++Minä+en+ole+se++Olen+ihan+nuporesta++ollut+kuninkaiden+ja+kuninkaallisten+tunteiden+yms++hengessä++olne+hyvinintensiivisesti+ollut+niin+hengesäs++kuin+voinut+hetkestä+toiseenhe+ovat+taviksia+nyt++Eeva+ja+Luther.mutta++kai+hänestä+johonkinon?+on+hyvä+ihminen.On+Luther!+++on+uskova++on+suvaitseva++(+hänonjohonolen+tutustunut+ni++aatteline+t++voisiko+se+Janita+tulla+Lutherin+taloon(+voi+hän+auttaa+pysymään+terveenä+)+siellä+on+huonekin++vapaa.++(m,ut+en+tiedä+onko+hänhyvä+ja+sopiva.++Millainen+se+Janita+on.että+sopiiko+sinne.++++minul+eiole+hyv+välit+++Armon+Virta+++ihmisiinkäänsiinenkin+voisi+ajaa+siel+oli+kahvi+ja+leivonnaiset+hyviäja+musiikki,+Israelista.++++en+tiedmiten+he+jaksaa++rukoil+terveyden+puolesta++parantunut+söypästä+++Aake.++ja+perusti+seurakunnan.+++++++(minusta+missä+vaan+voisi+käydä.
  3. Aloin+itkeä+kahvilassa+Janitaa+Tuntui+että+olisi+mennyt+vaimeammaksi.+En+tiennyt+että+hän+oli+sukulaiseniOnhan+s+evähän+kummallista+itkeä+vierasta+ihmistä,+että+hän+on+ollut+joskus+minulle+tuttu.+En+pidä+siitä+ett+näytetään+näkyjä+monestikaanMutta+vielä+on+näytetty...+ett+hän+ei+olisi+päässyt+jaloilleen.+Yleensä+huonot+näyt+ei+pitäneet+paikkaansa+kerran+näin+et+erä+s+allu+olisi+paleltunutt+puistoon+niin+et+joku+potkaisi+ja+heti+kuulin+että+hänonkin+saanut+asunnon+juuri+ja+näin+häntä+oli+kunnossa.+Mink+muun+kaamean+näyn+olen+nähnyt...+jossa+ei+ollut+mitään+perää+Tuntui+vaan+kuinolis+mennyt+vaimeammaksi+Janita.+ja+sitten+vaan+itkin.+ja+ajattelin+että+en+tiennyt+että+joku+Janita+minulle+tuttu.En+tahtonut+hänen+lähtevän.+(+että+hän+tuttu+sielu+en+siis+tiennyt.en+sitä+Bigbrothersia+vai+misäs+hänoli+nähnyt+koskaan+mut+en+olisi+sittenkään+tiennyt+eikä+hän+olisi+minusta+välittänytkään.+Minulla+ei+ole+ketäänihmistä+ollut+jonkakkanss+amit+tekemistä+Voi+olla+että+on+noussut+jaloilleen+ja+lähtenyt+sieltä+niink+kaik+tuohonk+kirjoittaneet+myönteisiä+Siellä+vaan+ei+voi+elääkun+se+onpaikka+missä+kuolevat+Sieltä+pitää+lähteä!en+osa+a+muuta+sanoa+en+tunne+häntä+oli+kummallista+että+itkinEn+tahdo+niitä+näkyjä+Mutta+on+ihan+sopivaa+että+itkeä+jos+joku+siellä+terhokodiss+a+on+ja+siellä+kai+on+ollut+Koetan+virittyä+jotain+muuta+miettimään.+jouduin+vaan+tuntemaan+hetkens+itä+että+ei+tahtoisi+hänen+lähtevän+tunsi+niink+kuinjostain+tutusta+ihmisestä+en+ole+tuntenut+kuin+nuoruuden+kaverini+kohdalla,surua+niinettä+itkin+monesti+kun+kuulin+että+hän+oli+ehkä+kuollut+silloinkin+oli+tuo+että+itkin+yht+äkkiä+olinomakotitalossa+minen+muuttanut+v+13ja+illalla+myöhään+kyyneleet+yht+äkkiä+tuli+silmiin+tietämättäni+miksi,se+oli+syys+yö+tai+ilta+,+jolloin+myrsky+oli+(+ehkä+sillä+oli+nimi+)+se+oli+Sari+tai+Joel+joka+silloin+nukkui+pois+??+mutta+miten+tiesin+silloin+mitä+s+eoli?+korkeammass+atajunnassa?+vai+olikos+e+paha+henki+joka+vakoili+ne+ei+ehkä+itke..+En+tiennyt+mitä+siellä+oli.+En+tiennyt+missä+he+oli.+pitääkö+sitä+elää+sielunsukulaisten+kanssamut+en+ikin+oli+s+tiennyt+et+Janita+oli+joku+vaik+olisin+katsellut+big+brothersia+vai+missä+hän+oli.+ei+oltaisi+tutustuttu+eik+hänolsi+välittänyt+minusta+ei+hänel+olis+ollut+aikaamutta+pitää+vaan+itkeä+jotain+aiem+eläm+sukulaista.+Seliym+kuvan+nähdessä+koine+ttä+saattoi+olla+äitini+ollut(+ehkä+ei+Seliymana,+(+1500+luvulla+)+Hän+on+ollut+Jeesuksen+äiti+myös.
  4. siis.+++kirjoitinnäköjäänhuonosti+tuon+lopun.+++Hänelle+jouluna+tuli+jotain++minkä+takia++lähti+terhoon,.+sen+luin++2+päiv+sitten.nyt+luin+++että++hänoksensi,++Joulunaoksensi+kaiken+syömänsä.ja+silloin++hän+istui+sitten++pyörätuoliin.++ja++Luin+sen+ettähe+ei+kukaan+tienneet++miksi+hän+oli+pyörätuolissa+(+hänen+jalkoihin+sattui++(+ne+pahat+henget+voi+tehdä+niitä+kipujavaikka+suonenvedonkin+jalkaanne+voi+tehdä.Tai+elohiiren+silmäkulmaan.++(+niitä+kahta+minulle+joskus+tapahtui)++En+tahdo+niitä+kiitos+vaan.+))siis+lapsen+a+ihan+tai+nuorena30+v+sitten+joskus.+++harvoin.++++s+eonjust+pahojen+henkien+teloa.++Janita+sanoi+että+++he+tutkii++sen+onko+reisissä+jotain++etä+.että+mistä+kipu+johtuu.Ei+varmasti+ole+hänen+reisiistä+löytynyt+mitään.++Hänen+pitää+lähteä+sieltä+terhostase+on+ihana+ihmisille+että+joku+++tekee+sen++että+lähtee+sieltä.J+a+elää+vielä+monta+vuotta.+++kun+hän+sanoi+että++saisipa+elää+3+vkoaKyllä+hän+elää+niillä+595++llä+++pavulla+vaikk+30+vuotta.
  5. Janita+oli+Sultana,+++Selim+I+++sen++lasten+äiti.++n+ehenget+piti+meteliä+++toissa+iltana,+että++++++(+Janitaan+oli+myös+yhteys+)++että+Janita+oli+Nurbana.+++Oikeasti,+ne+ihan+sanoi+sen+,nimen.++Nurbana+oli+Selim+II++sen++vaimo.++En++välittänyt+kuunnella.+koska+++ne+ovat+pahoja+henkiä++,++vaikka+ne+ei+ole+nyt+niin+pahoja(+esim+ei+he+tahtoneet+Janitalle++mit+++vaurioita++(+pahat+henget+valehtelevat+aina.+++)+Tänäänkatsoin+Nurbanan+muotokuvia++ja+olin+uskoa+että+hän+oli+Nurbana,++mutta++sitten+tuli+eteen++Selimin+toisen++rakastetun++kuvajos+s+etosiaan+on+hänenkuva..++Seliyma+ja+hän++näyttääolevan+Janita+++++voin+laitta+kuvan.+Seliyma,++(+Selimillä+oli++neljän+muun+naisen+kanssa++lapsia.Nurbana+oli+ainoa+vaimo.++++(+tutkin+nuo,+etsin+tiedon.+)Nurbana+kuvass+ahenki,+että+hän++on+ehkä+siel+++mis+Janita++jossain+niissä+piireissäja+että+hän+oli+paha++yhäkin+pahaaa+henkeä+hänessä+Janitallekunhänoli+vaimo++Nurbana.++(+hän+itse+sanoi+sen.++)++Mutta+ei+hän+varm+kovin+paha+voi+olla+koska+on+niin+ylhäinen,Sulttaani+Selim+II+++sen+vaimo.++Janitalle+saattoi+tulla+konflikti+kinkun,+sianlihan+syömisestä.++Siitähän++Paleface+puhui++you+tube+videolla++että+kasvissyönnin+puolestaja+hän+on+selvästi+++joku+Serhzade+Mustafa++tms.++(+en+tiedä+kuka+tarkalleen+mutta++joku++Selimin+tai+Suleiman+poik+a+varmasti.+++1500+luvulla+se+oli.++että+olimme+turkin+muslimeja.++Olin+joku+siellä+myös.+++en+ole+vielä+ehtinyt+tutkia+kuka.++++Jos+oli++hallitsijan+rakastettu+ja++hänen+poikien,+lasten+äiti,++oli+ollut+ylhäinen+aiemminkin+ja++myöhemminkin++aiemmissa+ja+seuraavissa+elämissä.++Janitalle+on+mahdoton+tehdä++sitä++papua++jos+ei+hän+itse+++tahdo+sitä++että+toitottaa++että+parantumatontaja+ett+3+vkoa+kunolis+aikaavaikak+meni+itse++oksentamisen+takia+sinne+++terhoon(+mysö+s+emahd+et++ruokatorvi+kipeä+++ett+se+tuntui+kipuna(+minä+taisin+syödä++astiasta+joss+a+oli+tiskiainetta+++yhd+kerrn+ja+oksensin+todel+pahoinripuli+ja+oksentaminen++vessan+lattialle+samaan+aikaanja++olintodel+epävarma+kunnostani++kun+en+tiennyt+mistä+johtui+se+vatsatautikävelin+myös+varovaisesti.++++Niin+muistan+että+sattui+ruokatorveen...päivän+tai+kaksi.+++Kiitos+Jumalalle++että+Jumala+ei+tahdo+sellaisia+asioita+meillevaikka+Janita+on+niinvarma+ett+hänellä+on+se(+sielläkinluki+et+on+monenlaisia+sellaisia+ni+voiolla+sellainenkin+mikä++ei+tee+enempääniitä+papuja++(+ihmisellä+on+500-600++niitä+pavunkokoisi+a+imusomukkeita++jos+hänel+oli+5+++++joiss+jokin+turvotus+niin+595+oli+jäljellä+terveitä.++ei+niihin+tarvii+tulla+mitään.+++Janita+on+liian+ylhäinenenergia+todella+super+hyvähaastatteluiss+a++se+keho+täysin+terveMutta+siellä+terhossa++kuolevien+keskellä+ja+kun+kaikk+ihmisten+mieli+on+että+siellä++kuolee(+ja+hän+meni+sinne+koska+oksensi+Jouluna++(+luin++haastatteluista.+++)oksensi+kaiken+++yhtäkkiä+alkoi+oksentaa(mutta+sitä+ei+ole+enääse+vatsatauti+meni+ohi+)++mutat+vatsataudin+takia+heikotti+ja+laitettiin+istumana++pyörätuoliin++siksi.Luin+sen+haastattelusta,että++"he+tutkivat+onko+reisiisäs+jotain+etä"hänellä+heillä+ei+ollut+tietoa+mistä++heikotusse+johtui++jonka+takia+pyörätuoliin+istui.Hän+kertoi+sen.että+hän+pelkää+että++++ja+he+tutkivat+onko+reidessäjokuja+siellä+ei+oleei+ole+ainakaan+kerrottu.mutta+hän+jäi+silti+istumaan++pyörätuoliin.Rollaattorilla+myös+käveli.
  6. Hän+oli+matkalla+Savoon+++äitinsä+kanssa,++kun+he+saivat+uutisia+lääkäriltä++(+nämä+olivat+ennen+++sitä+kun+hän+meni+terhoon++hän+eli+normaalia+elämää.+matkalla+Savoon,+lääkäriltä+kuuli++uutisia+++että+he+oli+suurennuslasilla+etsiskelleet++pari+päivää+niistä+kuvista+jotakinpilkkua+ja+viimein+++löytäneet+++siihen+viittaavan.h+eeivät+löytäneet+sitä+heti++kun+kuvat+otettiinh'än+sai+rauhass+a+mennä+ja+olla+matkalla+Savoon+äitrinsä+kanssaH+eoli+oikeasti+etsineet+suurennusla+sin+kanss+a+jotain+pilkkua++kuvista++++päiväkausia.+(+luin+hänen+++haastatteluista+että+niin+se+tapahtui.+Oli+matkalla+Savoon+äidtinsä+kanss+a+kun+lääkäriltä+sai+uutisia.++Sitten+oli+Jouluja++silloin+se+vatsatauti+iski.+++enää+ei+ole++vaikeuksia++syömisessä++hän+syö+normaalisti+ei+oksenna.++hän+meni+vatsataudin+takia+tai+jouluähkyn+takia+++terhoon.++sen+vatsataudin+takia++istui+pyörätuoliin.++Tai++rollaattorin+otti+tueksi.+++++s+ekuulosta+a+huonoltasiksi+se+paha+henki+teki+sense+tahtoo+heikentää+ihmsien+se+paha+henkisiitä+on+mukavaa+ett++nuori+vahva++kulke+e+rollaattorillasitten+pitäöä+päästä+siitä+energiasta+++että+pahat+vahukset+esim+nauttii+siitä++että+nuori++joutuuolem++kuin+he+++he+luulee+et+se+on+rakkaus+että+++hänel+on+samaa+kuin+heilläei+ole+menetettävää++voi+reväistä+ja+kävellä+väkisin+vaikkaKirkon+alttarille+esim+tai+auringon+edessä+ja+todeta+etttä+jalat+toimii.(+syökö+hän+tarpeeksi+proteiinia??++ja+magnesiumia.
  7. yököttävää