Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. söin+eilen+yli+kilon+porkkanalaatikkoa+ja+en+nyt+jaksanut+kävellä.joka+askel+raskas.++Oli+tylsää++jok+a+hetki.+++(+eilen+se+kävi+kimppuun++en+tied+oliko+se+riisinviljelijä+nainen+(+tulkitsinko+oikein+)++se+aiheutti+närästystä++++kuljin+ilmapatja+akantaen+eilisen,+ei+ollut+käyttöä+(+ja+pumppua+)+Kävin++tytönluona++joka+ilman+kuulolaitetta++kuuro+hän+oli+jo+nukkumassa+++soitin+turhana++summeria+++mut+pääsin+heti+bussiin++++olinhuolissani+siitä++kun+oli+niin+kylmä++'sitten+menin++kahvilaan++valvomaan+yön+++ihmeellisää+busseilla+pääsi+ihmeellisesti++ett+havaitsinolevani++sile+mis++se+alivuokra+asunto+ja+++menin+lämmittelemään+++ja+tajusin+että+on+lauanatai++saunaan+saattaisi+pääsät+++ja+pääsikin+mutta+hylkäsin+sen+idean+ett+siel+nukkuis++vaikak++tämänkin+päivän+olis+siel+voinut+viettää+ja+ensi+yön++ilmapatjoineni+j+atyynyn+kanssatiesinse+onjotain+pahaa++++on+opetettu++että++en+saanut+asua+alapuolella++joidenkin+ihmisten+enkä+vierellä+naapurissajos++olipaha+et+olin+yläkerran+alapuolellapäätin+ett+(+olin+hirveän+väsynyt+..++oli+hullua+sieltä+lähteä++valvomaan+musitinkellariss+aunen+missä++Krisna++jokaoli+Mike+Monroe+sanoi+että++et+sä+ole+valaistunut+jos++asut+kellarissajoten+lähdin++oli+kylmä++ja+väsynyt+2+h+nukuttua+ja++sitä+ed+yönä+6+h+kahvilassa++otin+vain+teetä++ja+sain+sen+ilmaiseksi++++koska++otin+vaan+vettä++(+ja+maitoakin+siihen+vähän+++++oli+hyvä+todella+niin+nyt+on+2+e++rahaa++meinasinlaittaa+viim+kolikot+siihen++Laskenkohta+monta+kolikkoa+++Sitten+++luin++päiv+kirj+amerkintöjä++lämpötiloista+ja+tajusin++että++olin+valvonut+yön+++-1,5+C+++ja+-1,7+++++sitten+tuli+00,0++aamullla+klo+8+++niin+nukuin+++++ja+kun+heräsin+2+h+päästä++säikähdin++4+lämpötilaa+luulin+että+s+e+onmiinusta++Tajusin+ett+selvisin+ihan+hyvin+siellä++-2+lämpötilassaja+lähdin+teltalleni+ja++3+min+päästä+tuli+bussikin+ja+veisinne+asti+ja++sitten+nukuinkin+yön+ja+oli+lämmintä++kaikki+peitot+lisäsin+hattu+pysyi+päässä
  2. la+-4°-7°su3°3°ma6°1°ti2°-2°ke2°1°to4°4°pe6°1°la2°-1°suvoi+nukkua+++ulkona+jos+on+tuon++säätiedotuksen+mukaista+++ensi+vko.(+mutta++se+kaksi+vilttiä+alla+taiteltuna+on+kyllä+liian+kapea.+++(+kädet+ei+mahdu.+piti+tehdä+käsivarsille++alle+kankaista+koroke.++köyhyys+on,+että+ei+ole+varaa++nyt+ostaa+++(+ostaisin+vaik+2+villavilttiä+että++ei+taitella+niitä+tarvitse++vaan+alle+++(kun+makuualustan+lisäsi++käsivarret+liian+alhaalla++ja+pitäis+siinä+kinolla+alla+vilttejä.+++Mietin+että++jo+s+kylmenee++ei+ne++viisi+vilttiä+ja++villainen+istumaalusta++2+viltinpaksuinen+++tarpeeksi+ja++se++onmerinovillasta+++jane+kuulemma++tarvitsee+lämpöä+enem+kuin+suomen+lampaat+tms+++(+se+merinovilla+ohuempaa.++)kyllä+s+elämpö+nyt+riitti+++++(+23+mittasin+taas+makuupuss+sisällä+lämpönyt+pidin+sukat+ja+pitkikset+päälläse+onkivakunniit+ei+edes+huomaa++yleensä+ne+oli+niin+tukalia+mut+aamulla+piti+potkia+pois+ne++lämpötila+vaihteli++yön+kun+valvoinei+siit+tule+mit+jos+sellaistaontähäna+sti+ollut+kauan+että++kokoajan+sama++5Cnyt+vaihteli++ei+ole+varaa+ostaa++parempaa+pipoa+++++Idan+keijukaiset+vei+yhden+pipon+++ei+makuupussia+++vieläonniinmiettimistäs+iin+rahas+minkä+saajo+s+ostaa++makuupussin++-1+++++++se+on++190+?+kaupassa..internetissä+oli+111+sama+n+merkkinen+mutta++en+teid+saako+tavallisel+pank+kortillayritinostaa++luulinvoimennä+pankin+verkkosivuille+mut++eise+piti+luottokortilal+maksaa++ja+en+tied+onko+setavllinen(minkä+tilasinnyt+tulee+ehk+vkonpäästä+++voiko+sillä+ostaa?+++jos+ontilillä+rahaa?ei+ole+ollut+pank+korttia+olenpankiss+akuunnellut+musiikkia++jos+laitan+190+makuupussiin.sitten+en+voi+mennä+sinne+missä+voiis+asua+kaiketi+kuukauden+jos+400+e+maksaahuoneesta.++++Mutt+siellä++olisi+paras+olla+kännyk++läppäri+m,ukana++i+movie+ohjelma++sovellus++pitäis+ensin+kursseil+käydä+opetusta+hakea++Tbletin+tai+ipadin+tai++i+movien+++läppärinmissä+nukun+ne+ajat+++ja+siellämaalla+++ei+pääsisi+liikkumanatai+liikkuminne++veisi+kaikki+rahtajos+laittaa+400++kk+asumiseen+jää++++300olenliikkunut+jatkuvasti++++olen+aina+ollut+paääkaupunkiseutulainen+siel+EI+saa++sitä+kuukausi+korttia++jos+ei+ole+kirjoillase+saatta+a+olla+15+e+yksi+matka+++eli+30+e+päivässä+jos++++tahtoo+kaupunkiinsiihenhän+se+300++++ei+kauan+riitäRuokaan+menen++n+200+?++kun+hedelmiä+silmien+terveenä+pysyä++mustikoita+mehua+++pitää+syödä+omeniaproteiinia+pitää+syödä+ikääntyes+voi+menett+ruoka+halua+epäilen++ja+siksi+kintapahtuuikääntymistäProteiini...++soija+palat+suikaleet+++rouhe++on+ehkä+edullisintamutta+se+on+kiinalaista+?+sitä+ei+pelkästään+kannattaisi+ollaNyt+loppui++seitan+vege++vöner+kinkku...….+sitä+oli+helppo+syödä++mutat+sehän+on+kallista..vehnäproteiininakit++ymsei+Muu+pyöryköissä+olekaan+3++gr+suola+avaan+2++kirjoitinkai+väärin+(+ne+on+herneproteiinia+Pitää+katsoa+pakkauksista++prot+määräjossainon+8+prot++++100+grssa+jossain++28+prot++100+grssa++(+voi+syödä++8+prt+kin+jos+juo+vaikka+maitoa++ja+leipää+lisäksi++mut+kaikki+maksaa++++++(mietin+aina++että+riittää+raha++vitamiineihin++hedelmiinmarjoihin++tulis+paha+olo+jos+loppuisi+raha+eikä+saisi+päivittäinniit+tuoreita++++Ja+vihreää.....+++(+kuivattujakin+varm+voi+syöd++,+Marja+jauhetta++hedelmiä+++++miten+saisin+ostettua+sen+kännykän+250+e+++nukuttua+jossain+ett+saan+opetusta++ohjausta+++++++joku+voisi+antaa+ilmaiseksi+nukkua+luonaan++isossa+asunnossa+rikkaana+ihmisenä
  3. nukuin+vain+2+h++koska+olen+niin+tarkka+++sen+lämpötilan+suhteen++enk+voinut+nukaht++koko+yönä.+++Ja++Idalta+saamani+pipo+oli+huono+oma+vihreä+piponi+hukkui+heille.++++Ei+löytynyt++taskulampulla+vaikka+katsoin+sohvan+alle.Tyynyn+alta++löytyi+vielä+vaatteita,+olin+nukk+miesten+kalsareiden+päällä.Idan+poika+ystävän+Miksun.+++++Ida+sanoi+että+keijukaiset+ovat+vieneet+vihreän+piponi,++Minua+ei+huvittanut+sellainen+satuilu++(+eikä+kalsarit+tyynyn+alla+++)+en+sellaisen+tapahtuess+akoe+että+tuosta+voii+kirjoittaa+++vaan++en+kaipaa+sellaisia++++(+siis+e+oli+tylsää+vain++ett+++++kumpikin+tapaturma.++oliikävä++mutt+kirjoitan+vaan+ylleensäkaiken++++Nukuin+2+h+kun+lämpötila+putosi+0,+nollaan.+0,0++++++Hiukset+meni+takkuun++vääränlaisen+pipon+alla,+otin+sen+pois,++(+ja+nukahdin+)+++makuupussin+huppu+päässä+2+h+mutta+herätessä+oli+4,+7++vai+4,+5+C+pakkasta+++++++sii+s+-+4,5menen+Selimille+nukkumaan.+++Selin+ll+++En+tiedä+olinko+hänen+aikaanHovissa.+++Hän+on+käynyt+Turkissa,+ja+hänellä+on+Koraani.+++Hän+kirjoitti+minulle++s+postilla++viimeksi+Pusi+Pusi++.++(+se+on+yhä+näkyvillä+siellä(+hä'n+on+vaan+sille++parisielulleen+pusi+pusi+++(+inhosin+et+siinä+luke+e+niin++++)olenkysellytkokoajan+++sydämestäni++et+pitää+löytyä++älykönluo+päästä(+Selim++ei+ole+nyt+älykkö+++eikä+hyvä+eik+sopiva+minulle+++)+kysyin+et+miksi++hissillä+tuli+vastaan+hirvittävän+yks9inkertainen+mies++hnklö+++(+olennähnyt+näyn+että++kun+hän+löäjhtee+++sieluan+hänen+pää+avautuuymmärrän+sen+++onkuti8stetussa+tilassa++ja+avautuu+++++ja+onsitten+vaikk+miten+fiksu+++(mitä+hän+oiekasti+on+)+++miksi??+++joku++tuo+eteen++/+yrittää+saada++luo++idioottiensiis+ei+ole+mitään+kontaktia++++mikä+sellainen+++pahuus++hän+on+todella+tollo+++olenloukkaav+jos+olen+oma+itseni++++ei+hänen+kanss+avoi+puhua+en+saanut+mennä+hänenluo+)oli+aiemmin+iso+3+huoneen+asunto+niin+olin+asunnottomana+siel+nukuin+olohuoneessa+(+hän+on+taksikuski++luoettava++kunnollinen+ihminen+++miksi++++tytönluo+joka+kuuro+pullukka+++itsetunnoton/tai+täysin+tollon+idiiootin+luo+/++tai++toisen+idiootin+luo+++++miksi+en++pääisisijonkun++älyllisen+luo?????haloo+??+++miksi+annatte+jonkun++ääliön++paksun+++pöljän+akan+tyydyttää+++itsetunnottomuus+alemmuudentunne++tarpeita+++koettaa+saada+idioottin+luokse+asunnottoman+(+kitumaan++++vahingoittumaan++se+vuokr+antaja+päävuokralainen+++oli+täysin+mahdoton++Se+tehtiin+selväksi++että+en+voi+nukkua+siellä++en+olla+++(++ilmapiiri+ja+henki+ja+energia++kävi+ankeaksijos+hänoli+vier+huoneessa++ja+kerrottiin+et+hän+aiheuttanut+raiskausta++(millä+kidutettiin+20+v++tyhjästä+ilmasta+raiskaus+++)++niin++en+++voi+yritt++autt+tms++sellaista+ja++kävelin+hänen+kanssa+silloinaalkuun+kun+++vieraalle+en+kehdannut+sanoa+++keskustaan++kerran++ja+olin+hyvin+ahdistunut++++hän+ei+huomannut+sitäja+kun+tuli+Ammantilaisuudesta+hän+olisikävellyt+kanssani+taas++sinen+asunnolle++eli+hänon+liianvääränlainen+jos++ei+ymmär+vieläkään+että+olen+ahdistunut++ja+hänenkaikkikaverit++(joitakävi+kylässä+olivat+äärimmäisen+yksinkertaisia+++ihan+hämmästyttävänniin+++en+voisi+yrittää+häntä+älyllistää+kun++hän+ei+voisiolla+kavereidensa+kanssa+sittenjotkihan+tolloja++++eli+olinhyvin+väärässä+paikassa.+++he+voi+ihanhyvinpitää+toisistaan+++heill++oli+ihan+kivaa++he+oli++jo+yki+50+v+viihtyneet+sitenniin+mitä+minä+teinsiellä?+kärsimässä+kitumassa++ääliöistäjoiden+kanssa+ei+voi+lausettakaan+puhuamiksi+minull+tehdä'än+sellaista??++onko+vaike+a+löytyä++älyllistä+ihmistä++ja+lahjakasta+olenhyvinlahjakasteen+hyvin+++elokuvanivoisiko+löytyä++joku+elokuvaohjaajaokei++tuli+vähän+väärä+henkimutta++se+on+tosi+asia++etä+vaihtoehtoni+ovatpieni++itsetunnoton+pullukka++++hyvinrajoittunut+++epä+älyllisesti+suuntautunutsiis+hän+voi++kehittyä+++jos+löydän+ensin+jonkun+älyllisenet+t+meil+onjotain+elämääOn+Jeanne+de+Arc++joka+kertoi+et+kirjoittaa+runojaOlin+hiljaaolen+varma++että+s+eonharrastelijamaistaettä++hän+voisi+vaikkakäydä+työväenopistonrunopiirissäMinä+totesin+jo+18+vuotiaana+että+olennero,että+en+kuulu+tänne+(+kirjoitatja+piiriin+)++oikeasti.+++Punkkari+ensi+ihastukseni+tuli+hakemaan+minut+(+Sirola+oli+siellä+vetämäss+kirjoittaja+piiriä.(+olin+ihminenjoka+pidin+itseäni+todella+tyhmänä+++ja+mitättömänämutta+siellä++oli+kokemus++ettäen+ole+harrastelija++kuten+he.++Idan+luo+meneminen+on+kyseenalaista+myös++koska+koen+hänenmusik+videot+aivan+mielisairaiksi.+++Mutta+en+voi+sitä+hänelle+kertoa+jos+menen+luokseenjos+pääsen++arvaamatonhan+hän+on.+++saattaa+olla.+en+siis+voi+olla+rehellinen.+En+voi+keskustella+hänen+kanssa++varmastikaan++luonaan+yöpyessä+siitä+että+hänenkaikki+videot+pitäisi++ottaa+pois+++you+tubesta++koska+ne+on+mielisairaita.+(+mikä+tahtoo+niin+pahaa++ett+kaikki+on+mahdotonta.++??++++ei+saa+tehdä+mikä+vahingoittaa+Voinko+nukkua+vaikka+Tiisan+luona+++kenen+luona+?+++(+siis+normal++älyisen+(+En+ole+älykkökään+ei+ollutkorkea++älykkyysosamäärä
  4. Ovat++todella+omituisia+siinä+e+ttä+ei+sa+a+yhteyttä+tarvitessaan.eivät+tule+vastaan+kun+apua+tarvitaanon+ilmastohätätilase+ei+tee+vaikutusta++kuivuus+tulvat+uhkaa++maapallontoisella+puolellase+ei+riitä+syyksi+että+he+petaisi+minulle+pedin++juttelisi+kanssani+viettäisi+iltaa++pitääkö+ihmiset+toisistaan?++vai+tahtooko+he++tulvaan+ja++tai+kuivuuteen+työntää+ihmisen++++Heilel+kai+tulee+neg+tunteita+siitä++että+heidän+yhteydessä+on+siveettölmiä+ja+minä+olen+neitsyt++ja+elän+selibaatissa+++enkä+siedä+sitä+siveettömyyttäetsinoikeasti+suurta+rakkautta+todellista++mutta++jätettiin+raiskattavaksi+tyhjästä+ilmasta+niin+++elämn+selibaatissa+elämän+loppuun++(+Idallekaan+se++ei+mennyt+perille,++hän+meinasi+vaan+yht+äk+et+jos+löydän+poik+ystävän+että+se+voi+olla+loukkaavaa+että+ei++menisi+vuoteeseen+hänenkanssa+Se+on+mahdoton+++ajatus+kohdallanikunolen+20+v+hetkestä+toiseen+++kitunut+ja+pettynyt++++++(+no++järjelliset+++kunnioitta+a+periaatetta+vaikka+ei+ymmärtäisi+++++Hän+myös++luuli+että+++tyttö+joka++arcadekuvass+ailmensi+selkeästi++että+ei+halua+esiintyä++++ja+tuska++näkyi+kasvoillaan++++hänen+mielestä+se+tyttö+oli+++ihan+mukana+++hommassa++++++Sami+Jaffakin+sanoi+että++orkku+matskua+++se+heroiini...++se+on+kaameaa+sanoa++rakkauselämästä++orkku+++++ei+voi+käyttää+sellaista++onko+ne+julkiikset+sitten+sellaisia++onko+Jumala+luonut+minulle+jonkun++++jossa+tunne+parantua++,+johon+tunne+kohdistaajonka+kanssa++viettää+aikaa+tavata+toistuvasti++(+elän+selibaatissa+en+tahdo+vastaansanomista+siinäja++se+tyt+joka+olin+ei+kestänyt++sitä+alastomana+esiintymistä++(+teinsiitä+tutkielmaa+eilisenkin+++++)+++että+mistä+s+e+johtui.(+Missien+alusvaateposeeraukset+v+2019+ovat+juuri+kuin+Arcadekortit.+++teoriani+on,+että++sellainentyttö+ei+ole+kokenut+sitä+intim+elämää.++Hän+ei+tiedä+mitä+se+on.+++joka+poseeraa++vähissä+vaatteissa.hän+voi+luulla+että+se+on+samanlaista+kuin+tamponin+laittaminen+tai+kakkaaminen+(+joillain+on+ehkä++tunto+aisti+sukup+elimissä+++normaalia+heikompi++epäilen+että+sillä+Melaniella+ei+ehkä+ole+tunto+aistia+siinä+++osassa+++mikä+tiedetään.++++(+kaikenhan+pitäisi+toimia++jos+on+ihan+pienen+pieni++haav+sormessa+++tai+varpaassa+se+häiritsee++siin++et+intim+eläm+on+++jot+pitääol+kaik+kohdallaan++Pieni+haavauma+varpaassa+voi+estää+kävelyn++++ett+ei+pysty+ajattelemaan+muuta+kuin+kipua++++++++Heiltä+voi+puuttu+ajokin+pienikin+asia+++tai+suuri++että+++he+ei+tiedä+mitä+se+intim+elämä+on.++jos+se+onniink+kakkapökäleen++pinnistys++++tai+++tamponin+laittaminenjospa+heillä+ei+ole+hermostoa+siel+ala+päässä++tai+päässään+++++tunne+alueiden++++et+heillä+on+mittari+jossa+on+numeroita++vain+kolmoseen++ja+he+ei+tiedä+millaist+on+28++++++(+heiltä+jos+puuttuu+lämmöntajukin+)++Mutta+kykeneväkin++voi+olla++että+ei+tiedä+mitä+s+eon+jos+on+elänyt+selibaatissa+nuoruutensa++ei+ole+kosketellut+itseäänhe+ovat+juuri++siveellisiä,+on+vaike+alöytää+niin+ylhäinen+mies+++jonka+kanss+aolisi+se+korkea++suuri+voimakastunteinen++autuas+++tunne+elämä+rakkaus+elämä++++jolloin+myös++tuska+++on+suuri++++herkkyys+on+++suuripitääolla+herkkyys+että+se++++rakkauselämätunne+elämä+olisi+++mitään++intim+elämä++ja+he+jotka+esiintyy++++poseeraten++puolialasti+ei+ole+herkkiäminäolin+jolla+näkyi+tuska+vain+kasvoilla+++++ei+voinut+esiintyämuttaoli+kolme+isoa+paisetta+kaulassa,+++kuolemanhädässä+jostain+syystä+teki+niin++++ehk+oli+oppinut+nuoresta+että+++oli+parempi++kuin+yleensä++naiset+ja+ihmiset+++,+että+oli+ne+voimakkaat+tunteet+++en+ymmärrä+miksi+hän+siihenkuvaan+meni++++++Että+sai+lääkäriin+rahaa?
  5. Toivoisin+yhä+että+Ibi+Love++olisi+edukseen.+++Mitä+tehdä+jos+kokee+että+joku+nuorempi,+joka+ollut+lapsenie+d+elämässäpitäisi+poistaa+kaikki+musik+videonsa.++esim+Ismo+voisi+pitää+musiikkikoulua++ja+henkistä+myös++vaatien++järjellisyyttä++(+taikuka+on+terve+ja++++(+Ismonkinmus+video+oli++kaamea++en+katsonut+sitä,++lähikuvaa+kasvoista+missä+punainenväri+ympäröi+++se+oli+hirveä,+++tanssi+osuudet+oli+onnistunut,hyvin+tanssi,++nuori+oli+++voiko+elää+ja+tehdä+kaikkea++niinkauan+kuinonnuori++++++tarpeeksi++(+joku+oli+suklaata+arvostellessaan+tehnyt+pitkä+rivinvälit+klorostaen+asiansa+tärkeyttä.++Jotka+ovat+olleet+ylhäisiä+ovat++tärkeäksi+itsensä+kokevia++mut+eiköä+me+voitaisi+elää+yhdessäIsmo+vaikak++tehdä++Idalle+se++kipu?+että+mikään+hänentekemänsä+ei+kelpaa,kaikki+pois.+++ja+aloittaa+alusta.+++++jos++minä++tai+tytöt+on+kateelisia++terveestä++++tarvitsee+tukea+(minul+ei+ole+ollut+mitään+++Voi+auttaa+jos+voin+soitta+a+jollekulle+++ja+sanon+Ida+laula+a+nyt+hyvin++++++++se+suuntaa+++sen+kivun+++niin+ett+se+unohtuu++(+hänhänoli+hyvin+fiksun+näköinen+ensin++Idols+esiintymisessä+mutta+valitsi++heti+sen+++sairaan+tyylin.+++en+tiedä+esittääkö+hän++++onko+hänen+vaikea+lakata+esittämästä++(+minusta+vaikutti+jo+että+hän+oikeasti+on+se+mitä+esittää++(+kaheli++jonka++videoista+en+voi+antaa+linkkiä+koska++hän+ei+ole+edukseen++vaan+en+kestä+katsella+sellaista+henkistä+epäkypsyyttä+,+mielisairasta.+++++se+ei+ole+kivaa++siinä+ei+ole+mitään+myönteistä.
  6. minulta+meni++ulos+ottoon++++60+e+++++hammaslääkäristä++lasku+siitä+että+en+mennyt+varattuna+aikana(+raha+oli+jo+loppunut+)++Kävin+siell+kunoli+rajha+amaksa+a+hmp+korjaus+varasin+sitten+sen+ajan++2vkoa+eteenpäin+mut+silloin+ei+enää+ollut+rahaaja+kesällä+oli+että+lakkasin+käymästä++kuntosalilla++ja++he+ei+havainneetkaan+sitä+++ilmeisesti+meni++3+kk++kuukausittainen+laksu++n+70+e++se+meni+ulosottoon.+++++H+eotta+++sittebn+minulta+kuukaudess+a70++e++niin+se+tulee+joskus+maksettua.++(+lopulta+menin+sinneja++siinä++pöydän+äärssä+selvitin+sen+että++en+ole+käynyt+3+kuukauteenja+se+kuntosalin+omistaja+näytti+kiukkuiselta+sielläajattelin+et++olisinvoinut+käydä+saunass+a+sitten+sen+lopunkuukauden+kun+siitä+joutuu+maksamaan+kerranvielä++++mutta++++en+viitsinyt+vaatia+++++se+kortti+ei+kai+enää+toiminut+++vuokran+voi+laitta+amenemään+automaattisesti++pankkitililtäteen+niin.asumistuki+menee+suoraan++vuokrananatajalle+ja++pankiss+a+tehdä+sopimus++että+menee+++vuokrasumma++jos+vuokra+asunto+löytyy+++teen+niin.+++++en+ole+varma+++Jumala+saa+päättää+että+++onko+se+vuokra+asunto+vai+mitä.tammi+helmi+maalis+k++pitää+mennä+jonnekin++++sisälle.+++Tämän+vkon+loppuun++säätiedotuksess+aoli+että+ei+olisi+pakkasta++niin+voi+hyvin+nukku+a+teltassa+++makuupussiss+a+on+lämmin++mittasin+23+C++++++++se+pakkasilman+hengittäminen+vaan++ei++tuntunut+++hyvmut+ei+ole+ollut+pakkasta.+++(+oli+vaan+yhtenä+yönä++niin+että+koin+sen.+++onhan+se+jonklaista+seikkailua++mut+kun+pitää+selvitä++sillä++rahal+mit+saa+kuukaudess+aValtiolta+eikä+ole++ihmisiäjotka++auttaisi+olis+vieraanvaraisia+(+se+ehkä+olisikiva+koke+ajos+vaikka++Kyläkauppias++Vesa+KeskinenLutherkin+a+suu+siellä+päin.++olisiko+heillä++yhteistyötä++joskus.++(nyt+on+n+10+e++(+on+se+seteli++vai+rikoinko+jo+sen..+taisin+osta+sillä+sen+kahvin+ja+ciabattan+(+70+centtiä(+havaitsin+kyllästyneeni++ciabattaan(++++se+oli+todel+hyvää+leipää++++muutaman+kerran+++)++ja++yhden++dubbel+choklet+Maraboun++ja+jotain+kolikoita+on+++++++Mietin+Idalle+voisi+viedä+maidon++se+olisi+vain+1+e.++??++jaksanko+aja+apyöräl++oliko+siel+kylmä+ajaavai+menenkö+bussil+hakemaan+ilmapallojani
  7. Kaikki+ovat++kristinuskon+keksintöjä.++sähkötv++++elokuvat++++kovaääniset++++millä+he+musiikin+kuulutti+isolle+joukolle+mitä+kaikkea+oli++ja+oli++minun+rakkaus+ja+kaikki+tunteet++jotka+he+torjui+kokonaan++++++elementeistä++rakennukset++nostureilla++autoilal+kuorma+autoilla++he+käytti+kaikki+keksinnöt++(+Ismo+lauloi+että++"+vene+on+pieni+ja+vaatimaton++vaikak+varustamo+on+vauras"++ymmärsin+jo+silloin+kun+hän+sen+lauloi++sen+kaiken(+en+kaikkea++mutta+sen+laulun+sanat++++++mutta+hän+oli+se+lancaster+?++vai+oliko+York+?++Toni+oli+Lancaster.++kyllä+ne+kokemukset+vaikuttaa..luin+ruoka+resepti+kirjaa+++missä+täydellisiä++ruok+kuvatpaljon+kauniimpi+akuin+ihmiset+++mutt+selvästi+oli+kuninkalalisia+jotk+tehneet+++oli+niitä+kultalusikoita++ol+niin+täydellistä+kuin+voi+olla.++Oli+hyvä+maku++ymmärrys+mikä+on+kuninkaallista.++ja+oli+laitettukin+historian++nukke++puku+päällä+kuva++kuninkaallinen++++minun+pitää+nyt+oikeasti+mennä+telttaankatson+onko+pakkastaon+se....++jean+de...++++++mikä+hänen+nimioli++se+kuuluis+a+++nainen+joka+miehenä+++++Jeanne+de.....++++no+hän+on+jonka+luo+pääsen.++++Jean+de+Arc++?++Hänen+luona+voin+jonkun+aikaa+olla+jos+siellä+pystyy+nukkumaan.++++++++Toivon+että+++se+yhteiskunta+ei++tule+++minua+ahdistelemana++++mi9hinbk'ään+sosiaali++turvan+mihinkäänteidän+ne+paikat++nyt+on+että+kaupunginasunnotkin+vaatii+luottotiedot!!!(+en+suko+siihen!+olen+varma+heidän+pakko++antaa+++ennenoli+et+vähävaraisille+ja++köyhilel+ja+heikoille+juuri+on+kaupiunginasuntoihmettelinkin+Vantaalla+et+valmistui+viereen+omakotitalokellarinmis++olinkaksi+kerrostaloa+++kaupung+asuntoja+Vantaanni+ihmettelin+että++kun+ne+asutettiin++(+myös+Vantaalla+oli++säännöissäämitkä+hain+sosial+tyoimstostaettä+Luottotiedot+oltava(+se++onrikollistaheille+EI+kuulu+ihmisen+velat++jotak+ei+ole+suyntyneet+asumisestahe+ei+saa+vaatia++varmuutat+saada+vuokra+++sen+påerustella+onko+ihmiselle+syntynyt+jokin+velka+ihan+muista+asioistaihminen+ehkä+maksaa+vuokran++vaikka+ei+maksanut+jotain++80+e+sakkoa+vaikka++++ilman+lippua+matkustamisesta+tm,shammaslääkäri+++käynti+maksua++ja+he+voi+vasta+sitten+kun+hän++jos+hän+jättää+maksamatta+vuokran+he+voi++häätää+hänet+tmsjos+on+sellainenihminen+++että+jättää+vuokran+maksamatta++(+minä+maksoin+aina+kaupung+asuntoon+vuokran+kun++yli+10+v+asuin+siellä++Niin++oli++autoja!!!+parkkipaikka+täynnä!!!+sen+uudenkaupung++vuokra+asunnon(+kaksi+kerrostaloa++)++Ihmettelion+todella!+että+he+otti+sinne++rikkaita!!!ei+hädässä+olevia.ett+otti+sinne++ihmisiä+joilla+työ+ja+vara+a+pitää+autoa++kaupungin+asunnon+pitää+olal+heikoimmillel+eikö+se+ole+selvääpoliitikot+ei+varmaan+ole+nähneet+++että+he+on+alkaneet+vaatia+luottotietoja!+köyhiltä+kurjilta++mitkä+kaupung+asunnois+asuu+(+nehän+on+ainoita+kohtuuhintaisia!esim+350++e+vuokrakunmuutoin+on+800+e+vuokra
  8. he+ei+tajua+sitä+++että++heidän+lapsi+ei+ole+mitään+++?heistä++heidän+elämä+on+tärkeä++eivät+tajua+että+ihmiset+ei+tiedä+siitä+mitäänIsmon+tärkeä+t+lapset+ei+ole+mitään+20+v+niiden+hoitoa+ehkä+hössötystä+heidän+puolesta+mutta+kukana+ei+tiedä+siitä+mitäänheitä+ei+ole+edes+olemassa.++he+luulee+olevansa+tärkeitä++sellaises++mitä+ei+ole+edes+olemassa.++tärkeää+oli+oikeasti+minun+tunteet++niiden+jatkuvuus++++uskoin+elämään+rakkauteen++++++mutt+he+ei+piitanneet+++he+luuli+et+heillä+n+jot+rakkaut++sellaisis++hössöttäes+sellaisten+takia++joita+ei+ole+edes+olemassa+++kenellekäänheillä+ei+varmasti+voi+olla+mitään+kun+he+käveli+minun+yliminä+olen+krist+usk+perustaja++kerrottiinkaik+talot+is+asuneet+++tehhty+kristusk+keksintöjen+voiminstudiot+missä+esiintyivät+äänilevyt+radiot++tv++t
  9. kauheasti+kaikkea+touhua+ja+kaikki+se+turhaaKuvia+lapsista+pommitettujen++sortuneiden+raunoiden+keskellä++ja+kaikkien+heidän+elämä++on+jo+haihtunut+++pois++heidän+hetket++kituutuksen+ovat+sanoja+jotka+tyhjäämikään+ei+ole+mitään+mitä+he+kertoivat+++sen+vaan+ymmärtää,++että+mikä+on+sietämätöntä+esim+he+näki+painajaisia++sodassa+olleet+veljet++taistelivat+unissaan++isä++hyppi+sängystä++luullen+että++on+räjähdys+++(+minunki+isä+teki+joskus+niin+niin+ymmärrän++++(+hän+oli+hermo+heikko+++joka+hyppi+ilmaan+raivosta++tai+++luullen+että++(+muistan+näin+unta+lapsena++n+10+vuotiaana+että+vanhempani+olivat+kuolleet+sodassa+)ja+näin+unessa+että+pommikoneet+lensivät++niiden+korkeiden+kerrostalojen++vieressä+olevien+yli++se+oli+niin+hirveä+painajainen++hirveä+tuska+++ja+kauhu+++muistan+sen+++(ni+ymmärrän+että+ne+painajaiset+ovat++sietämättömiä++(+hermo+heikko+tai+hermo+herkkä..+++)+++en+tarvinnut+vanhempiani+mihinkään..++s+eon+yksi..++että+mikä+tulimieleen+kirjasta..+++että++miksi+he+ei+anna+olla+rauhassa+toistensa++++(+että+miksi+he+halua+a+roikkua+niissä+lapsissa++tms+++ollariippuvaisia+++siis++he+tarvitsee+ensin+ne+rakennukset+joita+enemmänkuin+ihmisiä++Millä+kohtaa+kirjaa+se+oli.+++että+koin+että+miksi+he++++++(+joku+äiti+siell'+kertoi++100+vuotiaana++että++koki++syyllisyyttä+että++viedessään+lapsia++pyörän+kanssa,+pinein+kyydissä+ja+kaksi+vanhempa+a+käveli+pyörän+takana++että+hän+++(+oli+ollut+niin+masentunut+ja+väsynyt+++++)++että+lähti++polkemaan++ja+jätti+ne+++veljekset+kävelemään+(+he+huusi+hirveästi+äidin+perään+)+ja+joku+ihminen+++oli+auttanut+heidät++kotiin+sitten(+että++äiti+oliniin+väsynytminusta+s+eoli+hyvä+asiakuulosti+hyvältä'+vaan+että+hän++meni++lähti+polkemaankyllä+joku+toisiaan+hoiti+ne+pennuttunte+a+siitä+syyllisyyttä++että+ei+roikkunutkokoajan+jossain++ihan++älytöntä++++++miksihankkia+sellaista+milelkokoajan+pitää+osta+akengät+++kun+jalka+kasvaa++++ja+kun+ei+raha+aole+pitäis+tajuta+että+ei+laita+sitä++elintä+sinne+reikäänkunsiitä+sellainenhelvetti+seuraa++siis+yhden++hetken+takia++että+koke+ejonkunlimaisen+ruikunjonkun+inhottavan+hengityksen+naamallaan+että+se+karvapesäke+inhottava+niinkuin+Labanin+kuvista+näkyy++kaamea+musta++karva+tukko+ihmisen++alapäässä+++että+ylivoimaista+++et+sinne+piti++++ruiskautta+amistä+syntyy+++kymmenien+vuosien+jatkuva+vaiva+++++++nyt+on+ehkäisy+välineet+++mutat+kuulema++maailman+väkiluku+++nousisi+kerrotaan+ainaminusta+ensin+pitää++tehdä+niitä+rakennuksia++enemmän+kuin+ihmisiä(+niin,+oiekasti...+++lehde+skun+luki+alzheimerin+tauti++ja+söypsuurimat++kuolem+++syyt++++++++++siitäk+ei+tajua+mitääns+eonkuin+sota+suomi++++++ne+on+asioita+mitä+Ei+voi+kestääja+ne+ovat+siksi+että+ihmisiä+onliikaane+pennut+tarvitsee+asunnon+niiltä+vanhemmilta++on+yksi+asiakokoajan+ihmiset+ovat+toistensa+tiellä+noi+minä+en+tahdo+sitä+kidutusta++ettäsöyp+ihmislle+azheimer++että+päästään+eroon+heistä+sitä+s+evaan+on.++++se+onpelkästään+sitä++ett+ihmisiä+liikaahe+ei+rakasta+toisiaan+++en+näe+mit+hyvää++lapsissa+++++++++he+syntyy+kaikki+ihan+samana++++taisteluun+kengistä+++vaatteista+++++hellahuoneesta++siihen+et++vanhempien+pitäis+++kuolal+alzheimeriinsilloin+he+on+helppoja+he+ei+tajua+mitäänsiksi+opn++muistisairaudet+että+ne+ylpeät++ylimeliset+saadaan+teiltäsiksi+on+söyp+++et+onliika+a+ihmisiähe+ei+ole+onnellisia++he+yrittää+nyt+olla+siten+että+he+tuhosi++ylhäiset+historian++että+eivät++ole+kateellisiaolenjokukeijukainen+++perhonen+aivovammaisena++jonk+tunne+alueet+aivojen+lamaantuneethe+ei+ole+luoneet+minulle++poik+ystävää++ei+ajallaan++he+olisi+ollet+kateellisi+asitä+kuulin+vaikka+millä+mä¨ärin++siis+kaik++ylhäiset+kuuluisatkin+++oli+kateellisia++jos+minulla++rakkaus+++näin+hyvin+aggressiivisen+energianniink+Laila+Kinnusen+ympärilläkinoli+++filmeissä+missä+lauloi++++++ei+sillä+varm+mit+väliä+++vaik+kateellisi+a++koin+Tavastian+edessä++kerran++kun+mietin+mennä+kun+siellä+joku++oli+sound+checkiä+pitämässä++oliisn+voinut+kevyesti+mennä+(+mut+ovi+oli+kiinnija+siihen+tuli+tyttöjä+ja++muistan+että+++silloin+aloin+tuntea+että+sinne+ei+voi+päästä+++siis+++he+alkoi+kadehtia+koska+olin+heidän+keskellähekin+halusi+sinne+++++he+oli+arvossa+vielä+ne+tähdet++ei+sillä+kateudella+väliä+jos+pääsin+suojiin+niiden+mutta+he+jätti+minut+keskelle+kateutta+++(+he+niink+uhrasi+minut+lohikäärmeelle+he+ei+pelastaneet++prinsessaminusta+riittäis+et+olin+Ismon+puoliso++kaiolin+Mooseksen+sisko++olin++Jeesuksen+sukulainenmikä+vain+niistä+riittäisi+Synnyin+herttuattaresta++1600+luvulla+++(+Maria+Veitola+oli+siskoni+)+++++ja+++++(+katselinhänen++koti+vierailuja+olijotain+pätkiä+++++++(++tietokoneella...+++++1400++olin++Kuninkaan+avioton+lapsine+riittäisi++että+++++ja+olen+valaistunut++++että+++olisi+pitänyt+tähtien+huolehtia+minusta.++he+ovat+kaikki++pelkkää+turhaa+ja+tyhjää++kuin+historiankirjan+++raunio+kuvat+++kärsimystä+mennyttähaihtunut+elämä
  10. nyt+olen++lukenut++sotienjälkeisen+suomen+olosuhteista+ja+kokenut+että++olisi+pitänyt+++/+pitäisi++rakentaa++paljon+rakennuksia++,+ja+niihin+saisi+mennä++nukkumaan+++++++(+siel+luk+mite+joku+tärisi+ja++sai+pipareita+ja+sokerikeksejä+kun+oli+saanut+50+m2++vuokraasunnon+++(+onnesta+tärisi+)+++ja+joku+muu++kiitti+Taivaan+isää+++saatuaan+++asunnonnii+rakentaa++niitä+rakennuksia!!!mihinvoi+mennä!+nukkumaan!++Jos+rakentaisi+navetan+ja+sen+täyteen+klehmiä+joku+menisi+lypsämääne(minusta+kaik+ihmsien+elämä+turhaa+++ko9invaan+et+ei+olis++pitänyt+luoda++ihmistä+jos+kärsimys++selalinen+se+elämä+++ja+he+kertoi+kärsimyksenä+sen+että++isä+oli+tehnyt+itsemurhan+ja+veli+myöhemminminusta+lukiessa+se+ei+ollut+mitään+++miksei+he+voineet+suht+niink+minä+et+sen+luki+sekunnissa+ja+se+ei+ollut+niinmitäänei+he+sille+mitään+voineet+++(miksi+he+kärsi++että+joku+meni+tieltä?++Tietysti+ei+tahdo+että++tekisi+itsemurhan+kukaan+mutta+jo+s+on+tehnyt+niinsen+luke+esek+murto+osassasille+ei+voi+enää+mitäänmiksi+sitä+miettiä+++kärsiä+siitä+että+joku+meni+poistieltä+kun+kaikki+kokoajan+kärsi+toisistaan++ja+eikö+kannattaisi++olal+tekemättä+se+seksi+toiminat+kun+siitä+syntyy+NIIN+plajon+vaikeuksia++piti++vaike+ahannkkia++kenkiä+ja+vaatteitateki+tehtaan++kankaasta+pojalle+housuja++ne+kesti++3+vko+teki+uudet+kauppoihintuli+kankaita+++++kun+olisi+ollut+raha+aosta+aniitäkaik+turhaa+elämää!!!!!!!++katselinkuvaa+missä+lapsia+++joukko++ja+naisia+hoivaamassa+ja+vuode+oliminusta+se+vuode+vaan+olis+saanut+olla+siin'ä+kuvassa++++mutt+kukana+kluvan+ihmisistä+ei+sopinut+siihen++(+yksi+vuode+ja+yksi+ihminen+niistä+kivettyneistä+naisistaja+lapsi+ei+voinut+olal+yksinäänhyvä+olis+ollut+se++yksi+vuode+kuvass+a+ja+yksi+ihminen+lepäämässä.++mätää+touhua++se++et+siitä+++elimen++laittamisesta++toisen+kehon+reikään+syntynyt+niitä+++joilel+he+ei+voineet+kellekään+anta+a+hyvääe+lämää++kituutusta+vainonnea+et+sai+jonk+50+m2+huoneenjkoska+oli+syntynyt+helvettiin+missä++kituuttaa+piti++ei+kö+parempi+ettei+olsi+syntynyt+++Miksei+rakenta+aniitä+kojujavaikka+kojuja++suuri+osa+menisi+niihin+nukkumaanhirveä+asia+++koko++heidän+turhan+elämänjoak+hetkisen++kärsimyksen+sekunnin++se+että+ei+ole+yksinkertaisia+++seiniä+laudoista+javaikka+savesta+++sitä++tulisijaa+nurkkaan++++tehtyniit+vois+tehdä+ensimmäiseksi++ensin+ne+kaikki+rakennukset++niitä+paljon+enemmän+kuinihmisiäehkä+he+ei+niissä++edes++tekisi+sitä+toimintoa+että+laittaa+se+elin+toisen+reikään+mistä+syntyy+joille+pitäis+ostaa+kenkiävaatteita+++kankaita++saisi+rauhassa+levätä+yksin+siinä+yhdessä+vuoteessa+++huoneessa