Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. Nyt+olen+nukkunut+Ibi+Loven+sohvalla+++jatkuuko+menestys++++kenen+julkkiksen++luo+pääsen+nukkumaan?++Tai+jonkun+luo+?++++On+minulla+se+majaniikävä+vain+ett+edessä+just+++tammi+helmi+ja+maaliskuu+kun+ollut+siinä+alastonkuvassa++tunteet+ovat+negatiivisia+++(+kuten++sillä++Fishillä++++näytti+olevan+vain+tuskaa+++??+++++poseerauskuvissa+olevat+joutuvat++yhteyteen+huorientai+kehittymättömien+sielujen+kanssa+ja+heidän+tunteet+heillä+ei+ol+etunteita+(++++se+on+enimmäkseennyt+oli+väh++neg+tuntees++pitelemistä+++kun+se+aspergen++++päästi++sinne+mis+minul+olis+ollut+koti+++kaikki+nämä+vuodet+++mutta++ei+sitä+++niin+ajattele++++(+ei+ole+sellaist+neg+tunnettakiirehdin+ostamaan+kahvinja+ciabattan+ja+suklaan++++Toivon+vaan+että+majassa+voi+nukkua++++katselen+säätiedotusta(+en+tahdo+sinne+ketään++ahdistelemaan,siis+ei+ollut+hänen+luona+kylässä+neg+tunnettaTunteethan+ovat+yllättäviä?++hallitsemattomia+?+++sellainen+++pieni+lievä+++nenännyrpistys++tunne++kun+lähdin+paikasta+mikä+ihanin+mahdollinenja+olisin+saanut+asua+siellä++++viime+vuodet+ja+yhä+++(mutta+en+tehnyt+vuokrasopimusta+++heti+kun+odotin+isompaa+huonetta.++Olin+ihan+pienes+huoneessa++(+isossa+asunnossa+)++ilman+vuokra+sopimusta+ja+sitten+se+vuokranantaja+olikateellinenkun+kerroinolevani+Jeesuksen+lähisukulainen++ja+heitti+minut+ulos+sieltä.+Pitäisi+viedä+Idalle+ruokaa++mut+ei+ole++kuin+yksi+10+e+seteli.++Hän+tarjosi+marsipaanisuklaasydämen+++ja+söi+joululimppua++++(+mutta+siel+ei+muuta+oikein+ollut.++++Ai+siel+oli+sitä+voita.+Hänel+on+voita+ja+leipää.++me+olemme+samaa+mieltä+että++se+kollageeni+tuotanto+ei+saa+lakata+ihmisillä+(+hän+heti+rukoili+kaikkien+ihmisten+puolesta,+++että++++se+ei+lakkaanyt+olis+++se+vaihe+++tutustua+kaikkiin++jotka+edesauttaisi+että++tunteet++olisi+(+oli+jokin+tunne++mutt+nenännyrpistys+++++koska+on++ymmärrys++että+++(+olin+tervetullut+takaisin+kuulemma++ensi+yöksikin+++)++mutta++on+vaan+ymmärrystä++vaikka(+hän+sanoi+minua+keijukaisen+näköiseksi+kokoajan+(+15+kg+ylipainoa+on++)++mut+se+ei+kuulemma+estänyt+olemasta+keijukainenhänkoetti++perhosen+näköiseksikinsanoa+mutta++minusta++Rakel+Liekki+oli+jollaoli+perhoset,+hän+maalasi+niitä.++(+pääni+on+tainnut+keventyämistä+kaikesta+johtuensiitäe+t+ihmiset++tykkä+ä+heikentääpitää+löytää+ne++julkkikset+jotka+jaksaa+että+on+pää++++ja+auttaa++että+on++(+meissä+on+auttamista..)+jotka+olemme+Ismo+aaAlangon+tyttäret+1800+luvun+preerialta+++Kaliforniasta+tyttäriä+Ismon+++kolme++jotka+ovat+auttaneet++(+niin+minä+olin+puoliso+joka+en+osannut+puhua+)+?++nykyään+puhun+kokoajan+yksinäni+kun+ei+ole+ketä+kenen+kans+puhua++(+kyl+me+Idan+kans+juteltiin+++k+6+asti+++++++(+se+taa+sherättää+neg+tunnetta+++++jostain+syystä++++Osaan+tu0on+nuori+olla+++että++++ei+väliä+etpääasia++ett+nyt+olikiva+tavata++++(+mutt+siinä+Oli++pahaa+henkeä++yhä++siis+mikä+esti+yöunen..järkev'ät+jkulkkikset++laittavat+meidät+nukkumaan+klo+10
  2. Uutiset+|+Kotimaan+uutiset”Mahtavat+naiset+tulivat+apuun”+-+Metsässä+nukkunut+tohtori+Mika+pääsi+jouluksi+lämpimään+kotiintiistai+24.12.2019+klo+17:02Mika+Suojanen+sai+kodin,+mutta+haluaa+muistuttaa,+että+on+monia+hänen+kohtalotovereitaan.Mika+Suojanen+pääsi+jouluksi+kotiin.Mika+Suojanen+pääsi+jouluksi+kotiin.Mika+Suojanen+pääsi+jouluksi+kotiin.+Roni+LehtiKerroimme+sunnuntaina++turkulaisesta,+korkeasti+koulutetusta+Mika+Suojasesta,+joka+on+elänyt+kodittomana+erilaisten+värikkäiden+vaiheiden+jälkeen.+Pyörät+pyörähtivät+jutun+jälkeen+nopeasti.+Suojanen+on+nyt+päässyt+jouluksi+kotiin+ja+sai+aattona+Pelastusarmeijalta+joululounaan.–+Pelastusarmeijan+mahtavat+naiset+tulivat+apuun,+kun+heillä+oli+asunto+vapaana,+Suojanen+kiittelee.Hän+kertoo,+että+tunnelmat+ovat+hämmentyneet+ja+erikoiset,+koska+hän+oli+valmistautunut+viettämään+tämänkin+talven+ulkoilmassa.Hätiin+riensi+Pelastusarmeijan+Turun+Patas-yksikön+johtaja+Eija-Sinikka+Rouvali.–+Luin+jutun+netistä+hänestä.+Hetken+sitä+mietimme.+Päätimme+että+on+pakko+yrittää+auttaa,+että+saisimme+jouluksi+hänelle+oman+kodin.+Haluan+kiittää+sosiaaliohjaajia+Saria+ja+Miaa+korvaamattomasta+avusta+tässä+asiassa.Suojasella+kävi+tuuri,+sillä+asuntojen+välivuokraus+aloitettiin+vasta+kuukausi+sitten.+Kyseinen+asunto+otettiin+ensimmäisen+katsomiskerran+jälkeen,+vaikka+asukasta+ei+vielä+ollut+tiedossa.–+Maanantaina+selvittelimme+asiaa.+Meillä+sattui+olemaan+tämä+yksi+asunto+vapaana.+Olin+tähän+Mikaan+yhteydessä,+että+saimme+hänelle+tiedon.+Saimme+peittoa,+tyynyä+ja+muita+lahjoituksia+Pelastusarmeijan+kautta,+ruoka-apua+ja+kaikkea+tällaista.......Voisi+minullekin+löytyä+asunto+Hkin+seudulta.
  3. Hän+saattaisi+kunnioittaa+Ismoa.++++Tai+löytyä+jotain+muuta+sopivaa.++Kaisu+ja+++Liina+?+++++++++Ei+ole+hyvä+nukkua+sielläminun+pidän+sitäe+t++voi+katsoa+tv+tämut+kun+en+ole+nukkunut+kuin+2+h+se+ei+ole+kivaa.++++++++++Ihmisiin+tutustuminenhan+on+ihan++normaalia+ja+hyvä+asia.+++ei+muuten++ilmastohätätilassa+++++ja++se+et+96+%+kuuluu+ev+lut+kKirkkoon..aj++että+eronnut+taas++16+000+tms...+++ja+liittynyt+++onjonkin+verran++++(+vuoden+aikana+)++pakkohan+meidän+on+tavata+ihmisiä++Nyt+on+aika+jona+päätetään+että+meneekö+sielut+kokemaan+kuivuutta+tai+tulvia(+oli+siitä+tsunamista++se+olikyllä+maanjäristyksestäei+ilmastomuutoksesta.+++)+++++++++yksi+on++ne+joulukuuset+niiden+hiilijalanjälki+oli+kuulemma++kaksi+kiloa+ja+niitä+++160++000+???++myytiin+tänä+vuonna+???jso+meil+olis+yhteistä+elämää++se+voisikorvata+sen+joulukuusi++perinteenihmiset+ostaa+++ymmärrän+sen++että+heillä+olis++lämminhyvätunnelmallinejoulume+voitaisi+yhdessä+saada+aikaan+et+ei+tarvitse+niitä+puita+katkaista(+ja+tukalaa+++niillä+joulu8kuusen+myyjillä+++olenkokenut+monta+vuottaehkä+niitä+ostetaan++säälistä+heidän+takia???++varmaan+paljonkin.++Yksin+en++jaksa+sellaista+että++saisi+aikaan+että++140+000++kuusta+jäisi+katkomattaminun+on+pakko+löytää'+joku+ihminenjoka+tahtoo+vaikka+uhrautua++++sen+eteen+että++ei+niitä+tulvia(+Vesa+Keskinenoli+ostanut+sen++sähköautonjost+a+olinlukenut!!+++++??++Luki+että++700+km++kulkee++latauksella.+++(+ja,+Australiassa++40+c++lämmintä++++sellaista+ei+voi+kestää!!!+++28+astetta+täällä+oli+sietämätön+toissakesänä.+Laitoin+pääni+jääkaappiin!+ainoa+mikäoli+inhimillistä+oli+se+kauppa+Vantaalla+joka+antoi+nukkua+ihmisten+siellä++kylmäkaappien+keskellä++.+++++ainoa+missä+saattoi+olla.++joku+toimittaja+oli+kirjoittanut++että++40+C+tuntuu+kuin+++olisi+avatun+hellanuuninluukun+edessä..++siis+28+c+oli+mahdoton.++Meillä+on+täällä+++"taivas+"+missä¨voidaan+tehdä++++asioita(+kylmähuoneita++kuumiin+maaihin+?lasten++syntymisen+rajoittamista+++++joudun+lukemaan+++mut+ei+ole+ketään++++kenen+kanssa++esim+se+portsari.....+++kun+puhuin+hänelel++selitin+et++etsin++unohdin+nimet+++lehtijutustaNiin+kokoajan++se++henki++naisen+henki++kajosi+alapäähän+++Tarvitsen+ihmisen+johon+kohdista+atunteet.++++++jos+ei+ole+++älyllistä+++tuntevaa+fiksua+ihmistäse+henki++tunkee+sijalleni+ja+se+tunteilee+++(+ilmeisesti+se+portsari+oli+sille+nais+hengelle++++mit+kohtaan+sillä+oli+jotain++ja+se+oli+se+alapää++se+onminulle++todelltukalaa+++++siis+enhän+voinut+olla+siinäYritin+puhua+++vaikka+se+henki++kokoajan+++yrit+tehdä+jonk+energ++yhteyden++sen+miehen+alapäähän(+ja+ne+miehet+huomaa+sen+heti.++sen+näkee+ilmeestäsiksi+se+on++niink+"kahvikuppi+neuroosi+"+että++koska++pelkään+sen+tapahtuvan++tai+vaikka+en+pelkäisi+ei+siinä+tullut+mieleen++++niin+se+tapahtui.++++(+se+henki+pääsee+kajoamaan++siksi+ett+minulla++aivojen+tunne+alueet+lamaantuneet+koska+ei+ole++mitään+ihmistä++++en+tunne+ketään++++jota++rakastaisin+ihailisinjohon+jatkuvuus,+että+++kohtaisi+uudestaan+tai+saisi+yhteyden++++(+en+ole+häirikkö..+)+tarvitsisi+sellaisen+joka++tahtoo+"uhrautua+"+ilmastomuutoksen++takia++pitämään+yhteyttätapaamaan+toistuvasti++että+voisi++tunteet+kohdistua+(+en+ole+riippuvainen+en++musta+sukkainenainoa+vikani+on+et+liian+lyhyt+selkä+hieman+++(+tapasin+tänään+Turhan+Haticen..+hän+seurustelee+!+sen++pojan+kanssa+++oli++uutta.++Hän+on+sellainenhyvin+tanakka.++(+en+tosiaan+ole+musta+sukk++olisn+ollut+hyv+rocktähden++++vaimo+.+++)+++niin,+ja++on+länkisääret+++sekinvoinut+olla+ett+siksi+ne++tähti++miehet+torjui.
  4. Niin+sain++sen+ilmapallon,+kaksi+lahjaksi.+++(+mutta,+++huomasin+++yöllä+et+tolin+unohtanut+ne+jonnekin.Sinen++kuivaushuoneeseen+tai+rappuun(+toivottavasti+ne+on+siellä+.+??+++kun+lähdin+raahaamaan++patja+rullaa+en+muistanut+ilmapalloja++mitk+lis+ollet+hankalia++molemmat+yhdessä.+++ja+en+tiennyt+meneekö+busseja++Pääsin+kyllä+ihmeellisesti.+++Just+enne+neljää++++viimeisl+busseil+mikäli+ne+ei+kulkeneet+neljän+jälkeenMuttakylläkin+näin+sitten+pubista+kävellessä+että++siellähän+kulki+niitä+busseja+vielä.++(+mietin+oliko+ne+minulle+järjestetttyjäMolemmat+jotka+näinoli+millä+olisin+päässyt.+eri+suunnista.++ett++eikö+se+elämää+suunnitellut++tiennyt+että+++ehdinkö+ennen+neljäävai+mitä+olisinvoinut+tehdäei+mitään+kyllä+ollut+++missä+aikaa+olisi+kulunut.++Eli+ei+ne+varmaan+minuntakia+olleet.++mutta+teltalla++++se++patja+rulla++oli++kastunut+LISÄÄÄ+seinää+vasten++teltan.++teltan+seinä+on+outoa+ainetta+joka++kostuu++sateessa++mutta+ei+päästä+vettä+sisälle(muttaon+märkä+sisäpinnalta+++jos+siihen+koskee.eli+se+patja+oli+taas+yhtä+märkä+++++kuin+oli+ollut++(+mutt+ei+enää+virtsasta...+)++vien+sen+nyt+taas+kuivumaan+ja+menen++yhdeksi+yöksi++tuttavan+luo.++Joka+ei+kyll+ole++sopiva+siihen++et+nukun+sielTarvitsen+jonkun+++matti+Nykä'nen++++++joku++menestynyt++(+se+tyt+on+jolla+++itsetunto+ei++riitä+++ei+voi++kun+on+tähän+asti+elänyt++niin+pienenä(++jos+menee+hyvin+,+että+tuttustun+johonk+sopivaan+++jne+hän+voi+edistyä+paljon+++++(+minä+en+ymmärrä+häntä+++en+ole+sopiva++(+en+yritäkään++)++(+Toivon+että+edistymme.+++Että+hänen+äiti+ottaa+pois++sydämentahdistimen+(+on+vasta+50++ei+tarvitse+sitä.+++)++Luin+että++96-97+%+kuuluu+evankelis+luterilaiseen+Kirkkoontahdon+perustaa+++Kirkon(++ei+++hänen+äidin+se++sydämentahdistin++estäkään+++voi+hän+tanssiakin++laulaa+(+tiedän+ehkä+hänen+parisielun..+tuli+mieleen..+Hän+onkyllä+joka+oli+nero+++kuvatessaan+kännykällä...+H+ekutsui+häntä+Neroksi...+++(+he+oli+molemmat+minun+ja+Ismon+lapsia+1800+luvulla.++luultavasti+tuo+tyt+on+ollut+kuuluisa+amerikkalainen+joku.+++siksi+hänel+onitsetuntoa.++Olisiko+hän+ollut+laulaja.
  5. eilen+Jouluaattona+++hain+sen+kuivuneen+patjan.++++Olin+kai++nukkunut.++hyvin+sujui+kaikki...….+++++väh+vaja+a+5+h++++olin+nukkunut...++++Ilmapatjalla++(+mikä+on+liianvähän,++tarvitsen+9+h.++Saar+Aalto+omituisesti+sanoi+iltalehdessä+että++nukkuu+kauhean+paljon,+9+h..se+on+normaali+aika+minkä+tarvitsee.++(+ei+sen+vähempää+voi+nukkua+)++5+h+onihan+mahdottoman+vähän.+++mutta+heräsin++jouluaattoaamuun+++4.+40++nukkuneena+tms.+++++++Lähdin+hakemaan+sitä++patjaa.++Olisi+ihana+saada+nukkua+sen+12+cm+paksun+vaahtomuovipatjan+päällä.++++se+oli+kuivunut.+Menin+vahingossa++++ostoskeskukseen+mis+pysäkil+oli+ilmapalloja++joiss+a+hymyilevä+naama+kysyn++mistä+noita+saase+sopisi+teltalleni++et+ihmiset+tajuaa+ett++kaikk+hyvin+sielläJa++olin+onnellinen+kun+sain+sen+ilmapallon!!!++se+liike+oli+vielä+auki+minne+se++lapsen+äiti+neuvoi.+++Sieltä+sai,+ja+ilmaiseksi+sen+hymynaaman.++Sain+toisenkin+pallon++misäs+oli+joulupukinkuvia+tms++ja+matkasin+palloineni++hakem+patjaa(+bussein+++)++Patja+järjestyi+hyvin+teltalle+++++mutta+sittenuusi++epäkäytännöllisyys++++(+et+en+tajun+varoa++jotain++märkää++)++aatelinekuninakallinenkunolen+ja++epäkäytännöllinenen+tajunnut+että+s+e+jätesäkki+++ei+pdiä+vettä'+++++et+sitä+ei+voi+laittaa++maahanpatja+oli+uudestaan+kastunut++se+rulla++ala+osasta+minkä+olin+laskenut+märkään+maahan.+++++jätin+rullan+siihen,.+oli+jouluaattoilta...+++Niinajattelin+että+menen+ostamaan++vessapaperia++,+käsipyyhkeitä++millä+kuivata++se+patja++++se+eiollut+kovinkatsunutKauppa+oliollut+auki++(+pääsin+ihmeellisesti+sieltä+patja+ni+kanssa++bussein+just++++++neljän+aikaan++++(++en+voinut+kännyk+ladata++kun+kello+olikolme+jo+ehdin+bussilla+oli++Jeesuksen+luomaa+varmaan+ajattelin++.++Näin+bussista+et+kauppa+auki..+++klo+oli+17...+++lähden+ostamana++käsipyyhkeitäjos+se+vielä+on+auki+++++++Söin++vege+kinkkua+++Vöneriä+paljon+mikä+oli+hyvä+ostos+!!++Tajusin+että+jaksan+kävellä!!+kun++sitä++++sai+syötyä+tarpeeksi.++kaup+oli+kiinnini+menin+pubiin+++ja+luin+kaik+iltalehdet++++++(+kaksi+mielestäni..+)++Sielläoli+siitä++metsässä+nukkuvasta.+++ym.++Luin+kaikki+jutut.+++hämärässä....+++Cocacolaa+join++++tuopillisen.+++sain+ladattua+kännykän.+++++(+se+ei+kylläkään+ollut+latautunut..jus+t+se+johto+oli+irtini+piti+istuskella+vielä+ja+++lukea+lisää++koetintanssiakin+ja+suunnittelin+että+tännehän++me+tullaan+tanssimaan.++(+sii+siellä+on+varm++suurinosa+aika+a+tyhjillääns+e+tanssisali.++Mietin+ostaa+teetä+++Sitten+kävin+pizzan+syömässä++++(+ja+luin+yhden+lehden+lisää..)++ja++++(+joka+jutun..)+++++siel+oli+kaikk++Kyläkauppias…++++lapsineen+++(+hän+olis+ehkä+Joku+olisiko+ollut+Jeesuksen+isä+joskus??Nyt+sanon+ettei+mene+ohi+niink+Matti+Nykänen+kuulemma+olisi+ollut+Joku++minulle+enkä+tiennyt+sitä(+oliko+Jeesuksen+isä+vai+kenen??+++Alkukristitty.+++++ja+oli....+++otinylös+jotain+nimiä...(+nyt+kyl+en+ole+nukkunut,+viime+yönä+kuin+2+h.++)++Siellä+oli+Paula+Koivuniemi++80+vuotias+joka+++40+vuotiaan+näköien+kasvoiltaan.(+suunnittelin+sitä...…++että++me+voitaisi++++tehdä+rukouksia++että+se++kollageeni+tuotanto+++jatkuu+ja+pysyy+ennallaan+(++lopulta+se+saadaan+pysymään++niink+Paula+Koivuniemellä+.+että+80+vuotiaana++on+kuin+40.++(+ja+mietine+ttä++jotka+ovat++ikääntyneitä++ei+saa++tahtoa+vanhentumista+niille+nuoremmille+(+ett+seuraavas+elämässä+sitten+hekin+voi+pysyä++++nuorina++)+++(+mietin+sillekin++voisi+tehdä+rukouksen...+++)++Unohdin+sitten+lähtiessä+++++pari+nimeä++oli+kaameaa....Muistin+jotain+Eevi+ja+Pilvi++en+milläänmuistanut+mitk+niiden+++kauniist+sisustetun+kartanon+++emännät++olivatolin+jo+++monta+kilometriä+++melkein+kävellyt++käännyin+takaisinpäätin+se+paha+henki+mikä+sekottaa+kaiken+ei++saa++voittaa...++Oli+ilmestynyt++ovivahti++(+tms++)++portsari?++hän+päästi+minut++(+3+e+oli+hirveästi++siit+et+takin+jättäisi+)++pääsin+selaamaan++lehdet++etsimään++sitä+juttua...++++joka+sivun++nopeasti++koetin+katsoa+ei+löytynyt++Ajattelin++voinkirjastosta+etsiä+lehdet+tämänpäivän+++katsoa+uudestaan+pakkohan+sen+on+löytyä++,+mutta+maksoin+sitten+sen+3+e+ja+menin+rauhassa+++etsim+käänsin+sivut++n+3+kertaa+alusta+loppuun++++++se++"hirviö"?+oli+suunnitellut+?++että+++muistin+kaikki+lukeneeni,+paitsi+++2++artikkelia+,+haastattelua,+pari+sivua,++++ja+minusta+tuntui+se+muistelemani++joka+nyt+PUUTTUI++lehdistä,+++vaik+3+kertaa+selasi,+++että+se+oli+noiden+parin+sivun+kohdalla+++hetken+mietin+että+++jos+tämä+on+unta...++että+siihen+on+vaihtunut+eri+jutut.+Menin+sitten+etsimään++olisiko++ollut+joku+muu+lehti++vaik+muistin+vain+2+lukeneenija++siellähän+oli++vielä+kolmas+lehti+(+olins+enkinlukenut++)+(+ja+pizzeriass+aneljännen)++sen+olin+jo+käynyt+tarkistamassa+)+(++sen+sainkin+)+ainoa+joululahjani..++Oli+siis+jouluaatto+++..+++se+haastattelu+löytyi++ei+Eevi+ja+Pilvi+vaan++(+muistanko+nyt...…++kun+ei+ole+nukkunut...se+oli+Liina!+tytär++++ja+Kaisu+äiti++ja+heill+niin++täydellisen+kaunis+sisustus.++++(++veisin+Prinsessakoululaiseni++tuonne+vieraaksi.++++Hän+ollut+kuninkaallinen
  6. Iltalehdessä+luki+eilen,+++että+joku+nukkuu++metsässäniin+eikyllä+voi+tehdä+kuin+hän+sanoi+tekevänsä++että++laitta+a+viltin+havujen+päälle+ja+kaksi++suojapeitettä+kietoo+ympärilleenja+talvellakinnukkunut+siten+++(mietin+sitä+illal+teltassa++kokoajan++)++(+enkä+ymmärtänyt+että+mitä+se+sitten+oli.++Minulla+on+++kun+taitan+villaviltin+++kolmeen+osaan+ja+toisen+viltin+kahteen+osaan++viisi+villa+vilttiä+allakun++vaahtomuovipatja+kastui+(+kaadoin+virtsarasian++vahingossa+piti+viedä+patja+kuivumaan++(+ja+pesin+sen+)++++kuivaushuoneeseen+kerrostalon.++siksi+meni+hankalaksi+nukkuminen+vaikka+ollut+näin+lämmintä.++Ilma+patjalla+kaksi+yötä++koetin+nukkua+mutta+en+nukkunut++ennen+kuin+aamulla++(+ei+kivaa+viettää+yötä+valvoen+ilma+patjalla++joka+lilluu+niin+että+++ei+voi+++sen+päälol+palj+missään+asennossa(+ja+se+tyhjeni++jatkuvasti++vähin+erin)aamulla+nukahdin..+++(+ihana+nukkua+)+++Heräsin+++paritunti+anukuttuani+että++patja+oli+melko+tyhjentynyt+mutta+en+jaksanut+pumpata..heräsin+toisen+kerran+++(+ja+alla+on+myös+paksu++se+kalliimpi,++16+e++umpisolumuovi+makuualusta+ja+ohuempi+avaruus+kangas..++missä++ohut++umpisolumuovi++ja+toisel+puolella++metalli++(++jonka+pitäisi+heijasta+a+lämpöä+)++(+ja+huomasinkin+yksi+ilta++kun+sitä+ei+ollut+alla,+että+oli+paljon+kylmempi+makuualusta.++++(+että+se+oikeasti+auttaa+!)+lämmitttääon+tarpeellinen.niin+kuntois+ker+heräsin++ilmapatjalta+aamupäivällä+takapuoli+oli+maassaen+ole+varma++olikoilmeisesti+viltit+luistaneet+altaettä+oli+vain+se++umpisolumakuualalusta+allaja++se+tuntui+koko+päivän!!+++se++takapuolen+kylmettyminen.+kuin+koko+sisin+olisi++kylmettynyt++++tuntui+koko+päivän.+++(+mutta+arvelin+++et+t++jos+olen+tunnin+verran+ollut+takapuol+maassa++tai+puoli+tuntia++lämpötilassa++5+plus++niin+ei+se++vaarallista+olemutta+En+sitä++toista+kerta+a+teetietenkäänja+ostin+++sinäpäivänä+Kampin+torilta++Alppivilla+++istuma+alustan+joka+mahtuu++just+sopivasti++alle++pään++selän+takapuolen+++++(+siis+villasta+tehty.+)taljaa++en+ostanut,++39+e+edullisin,++en+kestä+nylkemistä+++,++muttaoli+onneksi+se+villasta+++huovutettuse+on+ehkä+2-3++viltin+paksuinen+?++joten+allani+on++++(+ja+nyt+on+lämmin+)+++++3+osaan+taitettu++pitkä+villaviltti+++,+ja+2+osaan+taitettu++,++ja++tuo++ihana+paksu+alusta+(+BOG+Jumalalta.++)++Puolasta++Merinovillaa.+++Puolan+Jumala+kirjoitetaan++isolla,+BOG.++(+keksin+sen++alustan+ansiostaolin+huolissani++ostettuani+että++heillä+on+Bog+++Jumala.+(++Heillä++Bog+sana++++tarkoittaa+Jumalaa.++eihäns+itä+voi+kestää++että++siinä+alapituus+viimeisenä,+että+s+emenee+alas,g.++++Ajattelin+että++annan+jolelkin+koiralle+sen+makuualustaksi,viikon+sillä+nukuttuani...+++(+eihäns+eollut+kuin+40-35+e+++(++joskus+joutunut+maksam+yhden+yön+nukkumisesta+++puolet+enemmän+(+80+e+)Mietinmiten+saisin+sen+oikealle+koiralle+ett+Bog+Jumalaa+en+kestä.++Mutta+sitten+tajusin+tuon,++että+Puolassa+JUmala+kirjoitetaan+isolla,BOG++++niin+sitten+siinä+ei+ole+ala+pituutta.++(+olin+Puolassa,+Warsowass+ed+elämän++v+33-44+++ehkä++Bog++on+jos++intim+elämälle+(+mitä+alapituudet+kuvasta+amyös++++grafologia+opettaaettä+jos+he++laitat+aliika+apåainoa+silel++,++luulee+että+se+on+Jumalaa++ja+sitten+se+vie+alassiel+voi+selvitä+sillä+että+kunnioitta+aJumalaa+++Suurena+++,+BOG.++(+sien+perusteel+että+Luther++ollut+++ihan+seks++++siis+joka+aina+jankutti+ett+++tarvitse+vaimon++ja+opetti+minulle+että++++pitää+mennä++++etsiä+ukko+ja++sänkyyn+mennä+että++sitten++ymmärrän++++(++olenneitsyt,+ja++olin+raiskattu+ja+elän+totaal+selibaatissa+)hän+ei+++tajunnut+sitä++melkein+millään.+++Ei+hän+minua+ahdostellut+mutta++luuli+että+hänen+pitää++yllyttää+(+ottaamaan+korvista+kiinni+sitä++"ukkoa+"+ja+pussaamaan++(+hänel+on+vähä'n+sellainen+rehvakas+tyylikirjoittaa+++(+jos+Warsowas++se+oliosa+++että++ei+ollut+BOG+Jumala+++vaan+Bog,että+se+alapituus+elämä(+eihän+meil+kai+ollut+sama+Jumala++++kun+hän+oli+juutalainenOlin+kosciency+++ja+olen+ki+n+lukenut+että+se+oli+kirkollinenluulin+et+se+tarkoitti+hengellinen.arvelen+että+uskoin+jälleensyntymään,++++(+1800+luvulta++asti+)++kyllä+hänell+oli+iso+Jumala+BOGmutta+jos+se+meni+Bog++siinä++että+++olin+new+age++(+koetan+muista+akun+saisin+nukkua+)++ja+löytää+päiväkirjani+Warsowasta.++joten+allani+on++++(+ja+nyt+on+lämmin+)+++++3+osaan+taitettu++pitkä+villaviltti+++,+ja+2+osaan+taitettu++,++ja++tuo++ihana+paksu+alusta+(+BOG+Jumalalta.++)++Puolasta++Merinovillaa.++ja+vaahtomuovipatja+++ja+lämpötila++on++plus+5++maa+on+kylmä,+en+käsitä+miten+se+setä+voi+nukkua+++viltin+päällä.++heidän+pitää+löytää+se+asunto.+++hänelle++tai+järjestää+makuualusta.Hän+näytti+Adamin+veljeltä.en+lukiess+a+ajatellut+kuin+että+++hän+näyttää++selvinneenmutta+illalla+teltassa+mietin+sitä+että+en+käsitä+miten.++ehkä+mystillisesti+sitten.++mut+jos+on+sellaista+kuin+minulla++++vaahtomuovipatjaviisi+VILLA+vilttiä+alla++(+ei++akryyli+)+++paksu+solumuovi+makuualustaavaruuskangassolumuovi+alusta+eik+kuuma+ole++laitettua+sen+BOG++alustankin
  7. ei+ne+kaupatkaan+ehkä+ole+rikkaita++vaan+saavat+sen+verran+että+selviävät.Miksi+asunnot++maksaa.++Vene+maksaa.+++mietin+mennä+saareen++asunnottomana++viime+kesänä+mutta+ei+venettä+saanut.+++ne+maksoi+jotain+30+000?++soutuvene.+mietinmistä+saisi+vuokrataolin+niioptimistinene+t+laitoin+yhteen+veneeseen++Kaivopuiston+rannassa++pullopostin+etttä+saisiko+vuokrata++sen+kesäksi+että+asunnottomana+pääisis+soutamaan+saareen.ei+kristinuskon+tai+sen+mitä+kristinuskosta+kehittynyt+new+age+++Jeesus+Raamattu+buddhalaisuus++hindulaisuus++yms++++++pidä+olla+tällainetämämaailma+ei+ole+mikään++uskontohenkinentaivas++Mutta+päädyin+koska+raiskattiin++että+palvelen+vain+Jumalan+lakkaamista(+Jumala+onhyvä+niin+tekee+sen+inhimillisesti+,+hyvinitsemurhia+en+kannata++en+siedä+enkä+alkoholiinkuolemistaluin+lehdestä++te+ette+saa+++tehd+mti+alkoholi+myrkytystävaik++Jumala+lakkaisi+olemasta+++h'n+tekee+sen+sittenkun+on+hyvä++hetkisiihen+asti+jaksa+a+elääkaikki+mitä+olen+ajatellut+on+ollut+oikein++(+havaitsin+)(+se+että++uskomattomia+imbesillejä...+tuossa++antoi+uroskoiran+nuoleksia++tyt+koiransukupuolielimiä+vaikka+mitä+sanoinTyttö+koira+++meni+pakoonjos+noin+tyhmiä+naisia+onhyvb't+nuoret+jotk+jonk+itsemurhan+harkitsisitte+te+voitte+lähteä+vaik+Lontooseen+mikä+ei+ole+Eu++jospa+siel+onkivempaasiel+onnytkin++sopiva+sää+telttailla!!!++kunhan+ei+ole+pakkasasteita+ja+onkunnollinen+makuupussiniintyhmä+akkaniinmätä+++uskomaton+keskiikäinehirviöhänel+kaksi++keskikokoista++koiraa++++taluttimessauro+s+ällöttävänä+himona+toisen++peräpäässäminulla+oikea+tunne+(+sanoinkin+sen+että+löisin+tuota++himonvallass+a+olevaalöisin+vaikka+päänmurskaksi+tuollaselta+mulkulta++mutt+täti+antoi+vaan++ahdistella+tyttökoiraatyttö+kulki+pakoon+ja+poika+sen+sukupuolielimissä+kiinni+kokoajan++ei+mitään+tehnyt+estääkseenjos+teilläon+noin+kuvottavat+keski+ikäiset+ymsLähtekää!+niin+kuin+Jeesus+sanoi+että+++älä+mene+edes++hyvästelemään+niitä+omaisia,
  8. Minunkinon+tärkeää+päästä+älullisten+ihmisten+luo+että+voidaan++reagoida++ilmastohätättilaan++++yms+estää+että++seuraavas+elämäs+joutuisi+kuivuuteen+tai+tulvaannuo+selviää+viattomuudel+he+onniin+yksinkertaisia++et+he+ei+tiedä+mitäonydinvoima++saasteet+ilmastomuutos+++++++jos+he+alka+akeskustella+niistä'+he+on+niin+mitättömäl+tasolla+et++siit+ei+ole+mihinkään.kyllä+he+ne+sanat+tunnista+amut+se+puhuu+niin++köyhästi+et+++eikä+he+ymmäärrä+minunpitää+hyvänä+ihmisenä+anta+a+olla+viaton+toivoa+et+kaikki+selviää(+J+ateen+niin++(+tämä+maailma+on+aivan+hirveä+)++(+siis+jokin+on+tehnyt+heidät+tuollaisiksi+en+tie+d+onko+s+e+hyvä+vai+paha++++(++++minäkään+en+tahdo+ydinvoimaaminustapitää+tehdä+rajoitus+syntyvyydelle+koska+sähkö+ei+riitä+kaikillejos+hirveä+määräihmisiäymsmut+ei+minul+ole+siin+rakkauttaen+tahdo+enkä+voi+vaikutta+a+jo+s+ei+ole+rakkauttpittää+autuudesta+tehdä+asiat++ihmiset+yrittää+tehdä++jotain++nuo+ehkä+luopui+ei+yritä++koska+ei+ole+rakkautta+?++tms++++N+elapset+varmaan+ehkä+pitäisi+hake+asieltä+kun+iltalehdessä+näkyi+++halveksivan+näköinen+lapsen+katsemutt++halusin+sanoa+sille+lapselle+että+me+ei+tiedetä+mitä+siellä+onnyt+saintiedon+että+lapsi+oli+halveksiva+mutta+oliko+hänsiksi+että+heitä+ei+haeta+vai+siksi+että+ihmiset+hakisivat+sieltä+muslimi++joukoista+tänne+ei+muslimi+maahan++lapset?minul+ei+ole+mitään+tietoa.+se+lapsen+halveksiva+katse++sai+kyyneliin+silmät+++mutta++olisin+tahtonut+sanoa+hänelle+että+en+tiedä+mitä+siellä+onainakaan+en+tahtonut+ydinvoimaa+++19+vuotiaana+++ja+olisin+pystynyt+++eläm+millaista+vaan+elämää+ilman+ydinvoimaamutatkukana+ei+ole+tahtonut+elää+kanssani(+ehkä+Jumala++tai+jeesus+++suojellut++alkukristittyjä+tavalal+tai+tosiella+noilalons+e+et+ovta+niin+yksinkertaisiaminull+ollut+et+ei+ole+tutustunut+en+ymmär+miten++se+et+ei+ole+rakkaut+vois++tai+olis+suojatiet+sitä+on+säälittävä++++eikö+Jumala+ole+rakkaus++rakakuden+pidä+voitta+a+olla+jossain+rakkaus+?olla+ihmisiä+++ihminen+++++(+30-40+v+etsin+hetkest+toiseen+sitä+oiekaaniin+olen+vähän+väsynyt+++miten+jaksaisi+uskoaolen+sopeutunut+nyt+olem+tunteetonen+muista+rakkauden+tunnettaen+ymmärrä+++että+se+olis+kivaa++tai+mitä+se+on+et+rakastaisi+Kahvia+piti+juoda!!!!!!!