Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. Siinä+näkee+että++henki++suojelee+++että+Jumalan+henki+++on++++JUmala+ei+anna+minkään+bakteerin++++elää++ihmisessä+joka+halasi++++(+siis+en+siedä+sitä+halaamista+mnmutta+varmasti+ei+kukaan+ole+siitä++mit+bakteeri+a+saanut.+++Ei+flunssaa.++++On+aivan+varma.
  2. Näin+palkeissa++201920182017joka+hetken+++kuukaudesta+toiseen++vuorokaudesta+toiseenei++kukaan+välittänyt+minusta.ei+mitään+rakkautta.+++++(+ja+ihan+samaa+siitä+taaksepäin+++ihan+koko+elämä+)++onko+se+Jumalan+tarkoitus+?++(+toiedän+että+he+välittä+siten,++että+unessa++hengessä++he+tiedostaa++olen+valaistunut+mut+jouduin+asum++tuonen+mis++vahingoid+ei+voinut+nukkua+++++(minusta+välitetty+valaistuneenaja+alku+kristittynä++kyllävaikkuinka+kauan++Kaverini+marie+Antoinette+oli+myös+ylhäinen.++He+teisivät+että+olemme+niitä+jotka+olelet++niitä+ylhäisiä(+hän+Davidin+vaimominä+olin+kai++tytär++Davidin+siskon(+mut+heillä+ei+ole+MITÄÄN+rakkauttaAbigaililla++++esim++++++(+sisko+Davidin+)+++jne.he+ei+välitä+kirjoitta+akysyä+mitä+kuuluuu?kertoisitko+ihania+ajatuksiasija+++voisinko+auttaa++että++saat+vuokra+asunnonjos+s+evaatii+++vuokratakuun+++miten+sen+sääst6äisimme..se+veisi++ehkä+3+kkparilta+kivalta++ihmiseltämut+ei+he+välitä!+ett+miten+voin+hetkestä+toiseenei++uhrautrua+säästämäänJollain+oli+ihan+ylöi+tonnin+eläkekin..++mut+en+siltä+läskiltä+++juntilta++joka+tykkääpuhua+puhelimene+hänen+lääkemääryksistä++toisi+tärkeinä+++tärkeillä+++(+oli+Johan+s4ebastian+Bachtunnen+vaan,+että+ei+voi++kysyä+että'+antaistko+yhden++tuhat+euroa+yhden+kuukaudensinnittelisit+(+hänel+on+pysyvä+asunto+ollut++ylimmäs+kerroksessa(+hän+voivotteli+että+voi+voi+kun+Jeesu+ei+nuku..(+silloin+viime+jouluna....)+++++++Hänell+ollut+auto++(+viime+jouluna+se+oli+rikki+ja+siitä+tulisi+jot++tuhat+e++laskua(++hän+tiet+laitta+auton+minun+hyvinvoinnin+etusijalle
  3. katselinnoita+palkkeja+"Suomen+keskimääräinen++lämpötila+kuukausittain+"kun+katsoo+elämäänsä+aikaa...+++2019++esim+tai+2018++++minusta+ei+kukaan+ole+välittänyt+hetkeäkään+noina+aikoina++ajattelin.+En+tiedä+enää+mitä+on+rakkaus.++pankkitililtä+selasin++maksut++v++19,+18+++++ja+näytti+niin+pahalta++hirveältä++++miten+mennyt++paljon+kahviloihin+ja+kauppaan++++(+ain+n+2,+50+e+kerralla+mutta+pitkä+jonojota+en+tahtoisi+olevan.++++Rakkautta+on+raha+tilil+++päätinvaike+akun++sielt+ainoastaan+SAA+jotain.+(+kahvilasta+++kaupasta+)+(+äsken+söin+pizzan,+5+e++,+++(+ainoa+ateri+a+tänään+)++ja+kahvin+Marian+cafe++2.50?++ja+jäätelön+1.50+++++tuollaisiin+tipoittain(+ostin3+ploa+tyrnimehua+++5+e++)++en+tuhlaa+++Näin+miten+paljon+vapautuneempi+energia+oli+2017+++ennen+kuin+muutin+asunnottomien+yöstä+++löytyneen+++++alivuokra++huoneistoon(+paljon+vapautuneempi+energia+)+++++(kaikiss+anumeroissa++päivissä+ajoissa.+ilm+tuo+hnklö+on+ihan+mahdoton+että+siellä++asua+voisi.+(+mut+maksoinkk+vuiokr++et+tavarat+voiolla+siel+viel.++olinväh+huono+oppim+ulkona+teltas+asumistapelkäsinkin+jossain+vaihees+näin+mahdottomaksi+koinOlen+sitä+oppinut.++et+kun+ei+ole+pakkasta++voi+hyvinnuk+ulkona.++(+makuu7åussit+ei+kyl+ole+niin+lämpimiä+kuin+väittävät+..++N+eon+tyestattu+kuulemma+koneella.+jollainnukella+jossa+antureita.+?++(+ei+ole+++untuvapussia++sanoin+vaan..makuupussis+lukee+++Retki+-15+päällä(++senp9itäis+olal++plus+4+sopiva,++mut+siinäkinlämp+tilassa++++toinen+makuupussi++sen+päällä(+toivottavsti++kukana+ei+lähde+tuollaisen+kanssa++++pelkästään++minnekään.ja+pitää++parituntia+odotella+ennenk+nukahtaa++koska+lämpö+kertyy++ei+tiedä+++voi+olla+liikaakin+päällä.+++tai+jos+onliian+kylmäei+heti+voi+nukahtaa+++++++säädel+pitää+mink+verran+on+päällä(+mutta++kauheaa+++minulelihan+kiva++ett+lukee+-15++mak+pussinpääl+mutta+ei+siinä+mitenk+selviäisi+-15ei+-+2++++++olikohan++n+plus+2++++++2+mak+pussia+päällekkäin+(+siitä+vuotaa++vetoketjusta+niin+paljon+++)+++++(+ja+pitk+hiha++paitoja++pitkiksiä++ne+olen+kyl+aina++poistanut+ja+sukat.++Niin,+avasin++internetin+ja++ajattelin+että+++mitenvähän+rakkautta+on!+esim+rocktähtiä+ajatellen+++ett+heistä+ei+ole+mihinkään.++(+tahdoin+sanoa+sen!+++ett+koin+ja+oivalsin+ett+heillä+ei+ole+mitään+rakkautta.++he+on+kyvyttömiä+normaaliin++sydämellisyyteen+kutsuia++päivälliselle+tarjota+apuasosiaali+++huollon++tms++piiriin+yleens+kaik+ihmiset+vaan++ohja+a+ja+työntäei+siin+ole+mitään+rakkautta.+++Heillä+ei+ole+MItÄÄN+rakkautta+.++Niillä+esiintyjillä+julklkiiksillanäin+sen+palkeissa++2019+++,+ei+hetkeäkään+++kukaan+ole+välittänyt+minusta.
  4. (+se+virta+alkoi+kohdistua++,+kun+kirjoitin+että+villi+jarohke+aolija+et+nukuimme++mis+nukuimmese++siis+liittyy+siihen+että+luulee++että+on+jokin+siveetön++tm,s.++(+ei+me+olltu+mit+lesboja++++++ei+oltu+rakastuneitakaan+toisiimme+ei+me+oltu+kovin+läheisiä++mutt+häönen+kanss+aoli+luontevaa+olla,++aika+luontevaa,mut+oli+niin+rämäpäinen,+että+jäimme+Amsterdamiss+a++...jouduimme+johonkin+luolaan+missä+hän+poltti++,+ilm+hasista?+olin+kauhuissani++ja+vaadin+että+lähdetään+ja+lähdin++ja+++sari+oksensi+++matkalla+++laivahotelliin+takaisin+(+hän+tuli+mukaani+onneksi+)Minä+en+kestänyt+mit+kemiaa+++en+voisi+mit+huumetta++ajatellakaan+++en+alkoholiakaan++käyttänyt+++en+polttanut++Ja+jäimem+Lontoossa+kerran+++yöhön,++saimme+olla+jossain+ravintolassa+(+missä++sisälle+päästettäessä+tarkistettiin+ettei+ole+veistä++oli+meistä+hurja+paikka(+se+oli+mustien+ravintola!+siel+nuokuin+sohvalla+++aamuyöhön+viiteen(+bussit+ei+enää+kulkeneet.+Joku+musta+tuli+kysymään++voinko+huonosti++huolehtivasti.++++osasin+just++just++jonkin+snan+englantia.++Tahdoin+lähteä+kotiin...+jo+sen+hasis+luolan+takia...+ja+sittenlähdimme++Italiaan+syömään+yhden+pizzan,+++oli+tarkoitus++mutta+Pariisiss+a+jäimme+taas++yöhön++rahattatavarat++jäi++säilytykseen+ja+olikin+lukittu+se+aseman+säilytys+alkujana+tapasimme+jot+ital+poikia+jotk+tahtoi+vied+meidät+johonkin+paikkaanolin+ihan+sairas++huolesta++koetin+katsel+karttaa+++mitä+katuja+kävelemme++sari+oli+uhkarohke+a+vain..+++++pelkäsin++siel+kahvilassa+onko+kuppiin+laitettu+jotain??+en+juonut+varmaankaan.++tahdoin+takaisinja+heti!mutt+tavaroit+ei+saanut++++ei+raha+a+ollut++nuokuimme++hampurilaisbaarissa+yön...++Emme+jaksaneet+matkata+enää+roomaan+vaan+lähdimme+takaisin+päinEttä++olen+käynyt+Pariisissa++,+yhden+yön+ja++ollut+sen++hampurilaisbaarissa.+He+antoi+meidän+olla+siellä++aamuviiteen,++siivosivat+ja+laskivat+kassaa.++Palasimme+Amsterdamiin,+ja+siel+tapasimme+++tuttavia+kavereita++ja++tahdoin+lähteä+kotiin+ja+lähdin+yksin.++++(+sen+verran+rohke+a+olin+Matkasin+yksinjunalla+Ruotsiin+ja+laivalla+++Suomeen.
  5. Zaharin+kuvissa+ei+ole+Sari.+Hän+antoi+jonkun+ratsastaa+ja+kilpailla+hevosellaan.++olen+nukk+vain+6+h+ja+tuo+krijastovirkailijakintunkee+syuliinjoku+++satan+henki9+tahtois+et+ihmsiet+olis+sisäkkäin.Jumala+onneksi+ei+ole+luonut+ni9n.tukoilin+tilanteesta+että+++Jumalaluo+et+ihmiset+++kokee+sen+tuskan+joka+kuuluu+heille,että+ei+voi++itsetunnottomuuden+tuskan+takia++tuotta+atuskaa+++tunkeilla+toisenalueelle+lähentelemään+(+tuottamaan+tuskaa)++minäolenkokenut+kaikke+atuskaa+++jota+ollut++osakseniasunnottomuuden++++kokoajanköyhyydentahtomatta+sitä+muillesen+itsetunnottoman+joak+tahtoi9s+et+idiootit++olisi+sylini+sisällä+tm,s+et+hänel+ei+olis++itsetunnottomuuden+tuskaapitää+kokea+se+itsetunnottomuuden+tuskansa+ja+elää+se++kehittuymättömyytensä+++nuoremmuutensa+?+++++en+tuotakana+tahdo+++kellekääån+et+inhoyttavat+vieraat+ihmiset+lähentelisi+lihoinensaen+tahdo+mit+asioita+mit+minull+tehty+ole+koskaan+tahtonut+en+voisi+tahtoa++ilmavaivoja+ihmisille+++hississä+rtai+liukuportaissa++tms++mitä+eilen+oli++ett++uloste++++yht+äkkiä++++housuihin+++tavarataloss+akoska+ostinjotainmitä+joku+ilm+ei+saa(+tuntuu+se+että+vain+6+h+olen+nukkunut.++++jostain+syystä+jot+neg+tunnetta+ett++tuo+kulke+eniinhyvin+tuo+hepo?Zaharinkuvasta+missä+ravaamiksi++neg+tunnetta.++++kun+on+liian+väsynyt++?++sitä+ei+voikirjoittaakana+misäs+oli++energia+apremi++kun+kävimem+kylässä+ja++suistia+sain+zaharin+ja++ratsastin+ilman+satulaa++tarhassa,++++se+ei+kyl+ollut++rats+kouluhevonen..++oli+herkkä+++++oli+väh+epävarmaailman+satulaa++sen+selässälumisde+alkoi+sataa..+++kaunista+olisain+ratsastaa+marie+Antoineten+hevosella.+++ja+karsinas+sa+oli+riikinkukkoja,+++että+saisi+sulkia.
  6. minulle+on+maksettava+++vuokravelka+jota+on+,+ja+earlille+(+earl+Warwick++6+th,+Kingmaker(+oli+säveltäjä+++parrakas+++Italian++kuuluisin+++en+nyt+muista+nimeä+laitanko+sitä+harrasta+musiikkia+++++mistäs+en+saan.+Lä'hetän++Cheekille,+++laskuns+eon+tuhraantuneena++tuollasiivosin+laukunpohjankaikenlaiset+joita+en+rakasta+vähimmäs+määri9n++unissana+ahdistelleert++luuleet+läheisiä+ovat+yhtyneet+lauklunpohjiinsiel+ollut+Aina++rskaa+täynn+vaik+mitä+teki++mädäntyneitä++hedelmiä++++märkiä++nenäliinojaminä+en+rakasta+niitä++(+ajattelin+tahdonlöytää+ketä+ihailen+ja+kunnioitanJa+saad+kuulla+sellaista+kuunnella+puhetta++keskustella+++(+olin+SELLAINEN++et+rakastin+esitelmiä'+kuunnellarakastin+++rakastaa+sitä+että+se+henkilö++on+onnellinen++saakaikk+mit+tarvitsee+et+pystyy+olemana++tuo++joka+puhuu++huumorintajuisena+tasapainoisenajota+ihailla+ja+kunniootta+a+voi++rakastaa+kuunnekllaselllaisia+ihmisiä+tahdonelämäänivaik+en+ole+enää++30+,+20++joina+vain+ihailin++(+ymmärrän+taustalla+olevasta+ett+hän+tahtoisi+että+olen+heikko++kärsivä+kutenollut(+vaikeuksia+)sä+maksat,+joka+hetkestä+häpäisyäni,+kerroin+hänelle.++(+mä+kuolen+pedoksi+sanoo+hän++siis+hän+kadehtii+minua+tmsonihan+oikein+jos+kerranon+kadehtiva++ylhäiselle++elikunminulalon+asiat+kunnossa+++"mä+kuolen+siihen+"+sanoo+hän+hänen+tunteet+kuole+e+koska+hän+mielsi+minut+heikoksi++ja++mitätttömäksi++(+ja+koska+minul+ei+ole+tunne+alueet+toiminnassa++(+sitä+en+halua+ett++heidän+tunteet+kutistuisi+pää++kutistuisi+minunpitää+löytää+ketä+kohtaan+pystyn+tuntemaan(+ihailemaan+kunnioittamaan+++(+hän+ei+ymmär+ett+pystyn+tekem+nämä+asiat,++luuli+minua+joksikin+muuksi+henkilöksi(+joka+nyt+on++vanh+kodis+++heikkona+tai+vainaja++(+hän+ei+pysty+ymmärtämään+mit+sinä+olet,+oikeasti,+sanoi+tuo+mies(+hän+ymmärtää+jot+minua+alempaa++++??