Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. Minulle+on+näytetty+++joskus+++luku+++jonka+silmissäni+näen++,++(+alkaen++esim++kun+juna+oli+pysähtynyt+++(+silloin+tajusin+että+s+eluku++tosiaan+tarkoitti+jotain+täältä+juuri+lähtenyttä+)++++Näin+Pienen+pienen+++oli+ko+se++21+++luvunvai+18+++en+muista+++,+silmissäni++nousevan+nopeasti+ylöspäin++(+kyyneleet+se+saa+silmiin+)Ja+sitten+kuulutettiin+että+edessä+on++++tapah++junan++alle+jääminensitä+kuulutettiin+++..+aika+epä+inhimill+sesti..++++melkeiniloisella+äänellä+++..(+++katsoin+sitten+seuraavana+päivän'ä,++löysin+kynttilä+sivuston+internetistä+jossa+kerrottiin,+joku+oli+syutyttänyt+kynttilän+eilen+++tai+toissapäiv++milloin+sen+löysin+++++juuri+sen+ikäiselle++nuorelle+joak+oli+jäänyt+junan+aalletuon+päivänä+jona+olin+++junass+joka+pysähtyi+sen+takia.++Tajusin+sillon+että++kun+näen+pienen+numeron+nousevan+nopeaa++vauhtia+ylöspäin+++silmissäni++(+taivasta+kohti++)+kohtisuoraan+ylös+++se+tarkoittaa+jotain+lähtenyttä+++juuri.++(+en+tiennyt+miksi+sitä+näin+joskus+++enkä+++ole+kiinnostunutkaan+siitä+ilmiöstäen+teid+miten+suhtautua++++Nyt+teltassa+maatessa+++näin,+yhtäkkiä++++pe+aamuna+tai++la+yönä+++en+muista+koska++++näin+SUUREN+++54+++numeron+nousevan+ylöspäin(+en+kirjoittanut+sitä+ylös+mikä+harmitta+anyt+kun+en++saa+selkoa+++milloins+e+oli..+++)en+paljoa+välittänyt..++ajattelin+että+++++ilmeisesti+joku+suuri+lähti+nyt,++että+siitä++lukee+sitten+lehdessä++varmaan.++En+olisi+voinut+kuvitella+että+poliitikko.++En+muista+nimeään+yhäkään...+++Antti+oli+etunimi.+++Näin+sen+ei+seuraavana+päivänä+vaan+sitä+seuraavana++tms+++tietokoneella+tai++lehden+lööpistä.+++++(+Hän+oli+ilmeisesti+ollut+pappi.++Arvelen+että+++Paavi,++on+ollut+joskus.++(++toiv+ei+kuulost+pahalta++ett++"+en+paljoa+välittänyt+"++sehänsinänsä++että+++he+nousee+++tarkoittaa+että+Jumala+++huolehtiiJumala+on++++++ei+heillä+ole+hätää.++++Siis++kun+näin+numeron+nousevan++ja+tioesin+että+joku+lähti.++(+myös+jonkun++ihan+lapsen+ikäisen+numeron+näin++samass+ayhteydessä+++oliko+se+4+t+ai+5+.+++++(++että+se+nousi++ylös.+++(+Hyv+kun+jos+pystyn+itsestä+huolehtimaan+++++minul+ei+ole+yhtäkään+ihmisuhdetta.++Mitä+minulle+kuuluu+++jos+joku+vieras++ihminen,+sielu+lähtee,+lähti+minkä+sille+voin.+++Jumalahan+heistä+huolehtii.
  2. eli++te+olette+kunnioittaneet++ehkä+40+asteen+pakkasessa++aivoilta++vaurioitunutta+?(+en+ole+siitä+varma++)++Minusta+hän+on+ihan+normaali.+++Mutta++ei+ole+älyllisesti+suuntautunut.+Kaverins+a+ovat++hirvittävän+yksinkertaisia+++mitä+olen+nähnyt.++Hänenyhteydessä+onollut+naisen+sielu+joka+++myös+joka+hyvin+yksinkertainen.+(+he+vahingoitti+minua+niin+pahoin+++sen+talon+ihmiset+++?+sanoo+jokin+että+s+enainen+ei+välitä+++esim+minsuatMinä+en+usko++että+Jumala+antaisi+kohdella+minua+siten.+++Koko+talo+on++yksinker6taisia+ihmisiä++siellä.++En+sopinut+sinne+koska++tykkäänm+tehdä+elokuvia+7ymtyöni+hyvinkirjan+++++Henkisen+keskuksen+++++(+nytolennukkunut+huonosti+muutaman+vuoden.++Mutta+Jumala+ei+ole+voinut+laitta+avalaistuaan++++vahingoittavaan+paikkaanvim+yönäk++en+viel+saanut+nukuttua+vana+nukuin++aamulla+++Niin+++++en+tiedä++joutuiko+se+Antti++++poliitikko++(+tai+tuo+Baltzar++)++++++++huonoihin+energioihin+++jos+hän+ei+osannut+kunnioittaa+++idioottia+++(+tai+vammautunutta+++)++(+en+teidä++oikeast+millainen+hän+on.+++Hän+on+niitä+pyhiä+joka+osa+aolal+mieliksi+aina,joka+ollut+aina+kiltti+++ihmisille++mutat+hän+ei+selviä+siitä+että+++++on+joku+aktiivinen+ja+++menestyvä+++hän+ei+koskaan+kohta+aniitäen+voinut+olla+siellä++siis+Antti+polititikikoo+eläisi+jos+olisi+tarjonnut+asunnon+tarvitsevalle+lahjakaalle+++joka+ei+luottotietojen+puuttumisen+vuoksi++600+e++velan+takia+saanut+vuokra+asuntoa++Kukaan+ei+auttanuttähdistä+fiksuista+ihmisistämenestyneistäolin+menestynyt+olen++++Esim+eilen++näkyi+++Grete+Thunbergistä++hänen+valokuva++1890+luvulta.+++++Niitä+tule+e+eteeni+jatkuvasti.+Ihmisten+aiem+inkarnaatioiden+muotokuvia.++niin+teilläkinon+usein+kutistunut+pää+siellä+pohjoisess++Suomessa...+++se+onikävä+ett+tähdet+ei+osanneet++++otta+aatelista++kuninkaallista+sielua++auttaa++++yhäkin+saa+tehdä+sen!+++mut++heill+on+neg+tunteet++jos+he+on+siveettömiäkuten+Meerri+tanssikuvassa+??????++++Olisin+tavanmnut+Meeri+Koutaniemen+kuulutettiin+kirjastossa+että+hänen+valokuva+näyttely+on+alkamassa++(+tunnen+epävarmuutat+hänen+suhteen..++kun+hän+suuren+Sam+Jaffan+kanssa+++avioitunutvoisiko+hän+auttaa?++asunto+ja+ihmisuhdetilanteess+ett+heihin+voisi+tutustua?++Ni+en+mennyt+++tapaamaan++++vaik+kuulutettiin+että++Meeri+Koutaniemi+itse+on+paikalla,avajaiset+juuri+alkamassa.+++(+ja++puol+h+myöhem+ei+ollut+enää+siellä)galelriassa)+++galleri+atyhjillään+kuolleen+näköisine++valokuvineen
  3. tämä+kuulema+ehkä+johtuu+siitä+++että++jotkut+ei+käsittäneet+kunnioittaa+++setä+earl++Warwick+1400+luvulla,++ja++säveltäjä+++Giuseppe+++Giovanni++++1500+luvulla?+++päävuokralaista++++++esim++se+++Antti+++(josta+luin+että++niin+ahkerasti++poliitikon+työtä+teki,+oli+kaikiss+aistunnoissa++++laiskottelemattaet+hän+ei+tajunnut++kunnioitta+atuota+sielua++++(josta+kerrottin+että+olisiko+hän+vammautunut+kun++40+asteen+pakkasessa+lapiss+a+oli+joutunut+yllättäenm+yöpymään+ehk+liian+vähis+varusteissa?+++(kertoi+niin+)+++++en+tajunnut+että+oliis+aivot+vammautuneet+siinä.+++?++++++++en++alkujaankana+voinut+yöpyä+hänen+asunnossa++yhtäkään+yötäen+voinut+nukkua++jos+hän+oli+paikallaja+siten+olen+selvinnyt++vuoden+pari+++(+ollut+huone+++8+vuoden+asunnottomuuden+jälkeen+)(ku+ei+ole+luotto+tietoja+(+600+e+maksamatta++on+)++tai+nyton+maksettu+siitä+suuri+osaku+alkoivat+ottaa+kuukausittain+70+e++++olern+tehnyt+nähnyt+vaivan+nukkua+aamusta+iltapäivään(+kuten+Vesamatti+loirikin+kertoi+tehneensä+++++jossian+lukikirjaansa+selasin+?+ai+haastattelu+ett+hän+tykkäsi+valvoa+myöhään+ja+nukkua+++iltapäiväänei+se+kyllä+ole+hyvämut+onnistuin+eri+aikaan+kuin+se+idiootti???++++ei+hän+oole+idioottimut+hänen+kaverit+hirvittävän+yksinkertaisia.+++(+joskus+he+olivat+kuin+pultsareita+kun+olivat+kylässä.+puheineen.++++(+en+kuunnellut.+Hirvittävän+ankea+ilmapiiri++levisi+huoneeseeni+seinään+lävitseja+lähdin+telttaan+asumaan+ja+voin+TOdella+hyvin!!!Ihana+on+untuvamakuupussi.+++Hyvä+on+olla.++++mut+ett+jos+te+jouduitte+kunnioittamaan+ainoaa+joka+antoi+tälle+++valaistuneellekin++ymmärrän+et++sitä+ei+jaksa+et+joku+on+valaistunutkinhuoneen++++Hänoli+myös++Yukteswar+Girin+++isä++gurun+Intiassa+++(+ilmeisetsi+jos+ei+ollut+iste++Giri++)Käsitys+kyllä+tuli+että+isä.+(+Jeesuksen+siis.+++en+millän+kehtaisi+sanoa+että+olen+valaistunut,+kun+ymmärrän+että+++selllainenon+kadehdittavaa++++en+tahdo+tuotta+a+tuskaa
  4. Luin+tuon++yllä+kirjoittamanija+valitettavasti+siitä+tule+e+hieman++++sekav++mielikuva++++vaikka+++siinä+ons+e+mikä+on+totta.++(kirj+virheet+tietysti+on+huono+)Voisin+puhtaaksi+kirjoittaa..+miettien+++miten+tuo+olisi++++rakennettava...+++??Lisään+ylläolevaan++++++kun+luin+tuosta++että+epäilevät+sitäkin+kun+hän+sanonut+että++rakastan+sinua,++näyttelijättärilleenHänellä++oli+se++rakkaudellinen+rintakehä,+sydän+++sydämellisyys,++filmissäja+ryhdikkyys++jne.+++Ei+sellainenjoka+on+esillä+ja++valtuutettu+++jollain++kunnia+nimikkeellä++en+nyt+muista+mitä+se+oli..+++joka+on+noin+älykäs+silmäinen+kasvoinen++++puheinen++++++ja+joka+juuri+++teatteriesityksen++++julkisesti++aloittamassasiin+sanottiin+vielä+että+vanhoihin+pukuihin+pukeutuvat++ne+tytötei+että+he+olisi+alasti+++++niin+rakkaudella+han+pitäisi+tehdä++asiat.++ja+tuoss+a+mitä+selittää++++hänen+metodeista++++ei+ole+mitään+vikaa++hänellä+on+oikeus++metodiin;;;kopioin+tuon+hänen++selostuksen+++;,++metodista;;–+Mulle+se+[reviiritietoisuus]+on+helppoa+kun+se+on+mun+luonteessa+ja+temperamentissa,+et+mä+saatan+mennä,+että+yhtäkkiä+rakas,+mä+rakastan+sua,+seuraavassa+hetkessä+oppilaat+ei+uskalla+istua+samalle+sohvalle,+vaikka+se+olis+tyhjä,+ja+se+tuo+sulle+sen,+että+oppilaat+ovat+kokoajan+herkkiä+opetukselle,+herkkiä+tilanteelle,+mulle+ei+tapahdu+koskaan+et+nyt+mä+en+viitti+tehä+näitä+tuntemuksia,+Baltzar+sanoo+tutkimuksessa.Humakin+selvityksessä+todetaan,+että+Baltzarilla+”on+pyrkimys+erityisen+vahvaan+ja+läheiseen+ohjaussuhteeseen+opiskelijoiden+kanssa”,+ja+oppilailta+odotetaan+”ehdotonta+sitoutumista”+ohjaajan+auktoriteettiin.+Selvityksen+mukaan+Baltzarin+teatterissa+vallitsi+”vahva+auktoriteettiperustaisuus,+johon+yhdistyi+ohjaustoiminnassa+muun+muassa+ihailun,+läheisyyden+ja+romantiikan+tärkeyteen+viittaavia+elementtejä”.Eli+hän+tarkoittaa+++että+hän+++rakastaa+sitä+jolle+sanoi++rakas,+rakastan+sinua,mutta++++hän++pitää+sen++varpaillaan+sen+tytön+++++että+hänene+i+pidäluulal+et+hän+voi+rojahtaa+sohvalle++Baltzarin+kainaloonvaan+se+on+korkeampa+a+rakkautta++jossa+vaaditaan+kunnioitusta+nöyryyttä+++jos+tyttö+ryhtyy++röyhkeäksi+tai+seksikkääksi+hänelle+ei+ole+paikkaa+sohvalla.++Voi+olalmyös+että++ei+Baltzar+ole+tä'ydellinen+vaan+++++esim+minun+itsetunto+ei+kestäisiolen+niin+herkkätuntoinen+++mutta+sitten+ei+pidä+,mennä+sinne++hänen++teatteriin++jos+ei+hän+sovi+sieluna+++kehittymättömille++tai+++tms++(kun+antavat+tuollaisia+sytteitäkin+tehdä+viattomasta.++(+ei+kukaan+++tee+julkista+teatteriesitystä+jotain+ihmis+iä+myytyään+jossain+++ihmiskaupassa+josta+ei+selitetty+sanaakaanettä+kuka+on+myytyja+missä.+++–+Mulle+se+[reviiritietoisuus]+on+helppoa+kun+se+on+mun+luonteessa+ja+temperamentissa,+et+mä+saatan+mennä,+että+yhtäkkiä+rakas,+mä+rakastan+sua,+seuraavassa+hetkessä+oppilaat+ei+uskalla+istua+samalle+sohvalle,+vaikka+se+olis+tyhjä,+ja+se+tuo+sulle+sen,+että+oppilaat+ovat+kokoajan+herkkiä+opetukselle,+herkkiä+tilanteelle,+mulle+ei+tapahdu+koskaan+et+nyt+mä+en+viitti+tehä+näitä+tuntemuksia,+Baltzar+sanoo+tutkimuksessa.Humakin+selvityksessä+todetaan,+että+Baltzarilla+”on+pyrkimys+erityisen+vahvaan+ja+läheiseen+ohjaussuhteeseen+opiskelijoiden+kanssa”,+ja+oppilailta+odotetaan+”ehdotonta+sitoutumista”+ohjaajan+auktoriteettiin.+Selvityksen+mukaan+Baltzarin+teatterissa+vallitsi+”vahva+auktoriteettiperustaisuus,+johon+yhdistyi+ohjaustoiminnassa+muun+muassa+ihailun,+läheisyyden+ja+romantiikan+tärkeyteen+viittaavia+elementtejä”.
  5. Luin+tänään++iltalehdestä+kahvilassa+++++Veijo+Baltzarko+hän+oli+?+++Oli+otteita+aikakaus+lehden+haastattelusta+++20+v+sitten.++Siinä+ei+ollut+mitään+epäilyttävää.++Mitä+hän+puhui+silloin.+++++Lehtijutus++ihmiskauppa++epäilystäs+anott6iinepä+asiallista+että+++ei+kerrottu++mistä+?+ihmiskaupasta.(+sanaakaan+)++++Nyt++luin+tästä++palstasta++hirvittävän+negatiiv+ja+syyttäviä+ja+pahansuopia++kirjoituksia???+ihmettelenmietn+et+jos+ihmiset+tietää+et+hän+oli+sen+Aueren+Annelin++miehen+murhaajakun+silloinoli+joku+mustalainen+++teatteriohjaaja+epäiltynä.++Mutta+löysin+se+nimi+oli+eri,++++eri+henkilö.++Sitten+katsoin+++kun+edessä+oli+youtube+filmi+++(nimi+oli..+Veijo+Baltzar+?++olin+unohtaa++(+tuol+kunluki+et+hän+ei+ole+puhutellut+++kaikkia+ioppilaitaan+nimellä,arvelin,+että+hän+ei+musita+heidän+nimiä.(+30+oppilast+a+itsekin+sanoi+olevanminäkään+en+muistaisi+++(+ja+sitten+ei+kehtaa++sanoa+kokoajan+että+mikä+teidän+nim8i+olikaan??++sekin+kertoo++kunnioituksesta+tyttöjä+kohtaan.Niifilmis+oli+rakkaudellinen++sydämellinenb+rintakehä++näkyvileikä+mitään++mustalais+++henkeä++rehvakasta+++vaan++hyvin+sivistynyt+älykäsHänhänon++teatteri+esityksen+tekemässä+++ei+sellainen+mitään+ihmiskauppa+aole++harjoittanut+joka++esiintyy20+tytön+kanssateatteriesityksen+julkisesti++++++hän+hän+yrittäisi+piilottaa+sen++tyttöihastuksenja+luin+90+luvulal++oli+nähnyt+kauniin+naisen++kadulla+ja++kokenut+(+minäkin+valitsisin+jonkun+karismaattisen+johon+ihastunut+++ett+hänest+tulis+jossain+elokuvaosassa+++jotain+++++++ja+hän+järjesti+tytölle+paikaka+näyttelijätyönkurssillaja+kahdelle+mu7ulel+tytölle+myös.Jos+olis+aikonut+sänkyyn+tytön+kanssa+ei+heitä+olisi+ollut+kolmea.(+kaikest+mit+hänest+kirjoitettuoliko+joku++taiteen+professori+vai+mitä++++hän+on+asiallinen+(+itsekinsanoi++niillä+tytöillä+ei+olisi+ollut+mitään+annettavaa+hänelle.)he+oli+päässeet+hänen+autossda++sinne+kurssipaikalle,++ja+he+teki+hyvin++kun+lähtivät+pois++kun+ei+ollut+omaa+hotellihuonetta+heillemutat+ei+siinä+ollut+sen+enempää++Hänellä+ei+varmana+ollut+rahaa+maksaa+montaa+hotellihuonetta.++Se+oli+tökeröä+että++ei+kertonut++että+samassa+huoneessa+pitäisi+nukkuamutat+ehkä+siinä+oli+jokin+++ongelma+++++esim+että+hotellissa+ei+ollut+tilaa+???Minulle+käviniin+Oulussa+esim++menin+hotellista+toiseen+eikä+missään+ollut+tilaaHkissä+samoin+++jonain+kertaan++++kävin+++Artturissa..++ja++Cumuluksessa++kaisaniemen+ja+Cumuluksessa+++Hakaniemen++eikä+missään+yhtään+huonetta.+++ne+miehet+varmaan+vitsaili+vain++jostain+parivuoteesta+,+eihän+kolem+naista+olisi+mahtunut+parivuoteeseenkaan+nukkumaan.+(+ja++nukkua+täytyy++++muuten+on+paha+olla++kyllä+hän+nukkumisen++olis+järjestänyt+eikä+jotain+kuvottavaa++kolmea+++ruhoa+täyttämään+sänkynsä++jolloin+ei+voi+nukkua.++nyt+olette+mielisairaita+kyllä!+jos++julkinen+teatteri+esitysmissä+vanhoja+vaatteita+kuulema++mihinpukeutuvat+ja+ihan+tyttöjä!!++miehen+ympärilläeikö+baletiss+aole+nähty+pahempaamiesten+elimet+pullottamassa+++sukkahousuissatai++tanssii+tähtein+kanssa?++hirveä+kuva++Meeri+Koutaniemestä++jalat+levällään++++(+eilen+iltalehdessä+)++mut+siis+teatteriss+a+on+nähty+kaikenlaista+ei+voi++rajoittaa++esittämisen+vapautta+++eikä+ole+syytäsiinä+ett+on+naisia+ja+miehiä++lavalla++?(+siis+ihan+mielisairasta+)++ett+s+eonyhtäkkiä+paha+juttu.++että+teatterissa+jonkin+miehen+ympärillä+on+naisia++???????kuuluisittekohan+te+mielisairaalaan?+ai+heillä+on+arvokkaita+entisajan+vaatteita+ja+pukuja?
  6. Jumala+kuitenkin+suojelee.+++Jumala+on+luonut+sielut,++Jumalan+muistaminen+++niin+Jumala+++luo+niin+että+ei+tule+sutta+lähettyville.++On+lehmiäkin+laitumella++erämaametsissä,++eikä+susi+mene++lehmien+lähettyville.
  7. en++nyt+pysty+auttamaan.++++Olen+vastustanut+sitä+että+ei+saiai+nukkua+omassa+kolossaan+turvassa+Jumalan+kanssasuojassa+++seinien+takan+olevilta+++se+onminun+käsitys+että+elämä+on+sellaista.Olin+simulaattorissa+hetken+kokjeilin++siinä+vuoristoratavaunu+lähti+liikkeelleEn+pystynyt+olemaan,+alkoi+pyörryttää..+(+En+tied+johtuuko++siitä+että+en+ole+nukkunut+kuin+muutaman+tunnin+aamulla.++)++Pikkulapsi+oli+ennen+minua+siinä+ja+istui+hievahtamatta+ja+pelotta.++++Minulle++se+toi+mieleen++++(+siis+ne+lasit++silmillä+simulaat+ympäristö+++että+jos+se+nukkuminenkin+on+sellainen+simulaator,++että++ympäröivät+energiat+vaikutttaa.++++En+pysty+nukkum+niiden++poikien+välissä,+ylä+ja+alakerran.+++Eteisessä++voin+nukkua,+++toissayönä++nukuin+klo+6+aamulla+siis+luonnollisesti!+kun+alka+a+väsyttää+ja+nukahtaaunilääkkeet+ovat+väkivaltaqa,+myrkyttämistä.++++Ainakaan+mielenterv++vaurioisten++joukk++en+kuulu+nukkum+koska+he+ovat+tyhmiä+ihmisiäyksinkertaisiaRaamattu+kieltää+sanomast+a+tyhmäksi+ketäänb++mutat+koetin+sanoa+++selkeästri.he+ovat+pöljiä.+++H+eolisivat+väkivalta+tälle+sielulle+joka+on+älyllinen+ja++ymmärtää+tunteet.+++Tuoss+a+taloss+aon+yksinkertaisten+ihmisten+energia.++Nukuin+siis+kuudesta+klo+14+asti,++se+meni+hyvin.+++Mutta+sitten++päävuokralainen+saapui++eilen+,++++en+voi+hänen+lähettyvilläkään+nukkua.+++Viimeksi++kun++nukuinn+huoneessa++++koska+oli+flunssaa+++nukuin,+++tuli+päänsärkyä,+päätäni+yritettiin+kutistaa++jonkun+kutistunut+päisen++kaltaiseksi.+++Monilla+miehillä+on+sellainenkuitistettu+pää+kai.+++++++++eli+nyt+olen+väsynytnukahdin+kuitenkin++eteiseen+aamulla++++ehk++3+h+nukuin.+Makuupussi++miinus+1+++on+liian+kuuma,+++ajattelin+ostaa+sen,+180+emutta++on+viikko+eteenpäin+liian+lämmin.++++Pitäisikö+plus+6+sitten+ostaa.++tai+5.+++ja+sisäpusseja+laitta+jos+kylmempää+on.+++Miinus+1+on+liian+lämmin.+++Että+toivottavasti+saan+nukkua+teltassa+rauhassa.+++Jos+laitan+ovelle++kyltin+++Täällä+nukutaan,++lasten+päiväuni+kyltinNyt+aion+valvoa+yön+ja+nukun+aamullakoska+En+voi+siinä+simulaattori+ympäristössä+kuin+se+talo++ja++s+eliianb+erilainen+päävuokralainen++(jonka+kaikki+kaverit+ovat+hirvittävän+yksinkertaisia+)heil+on+sellainen+vaihe,+suuntaus++++++ei+ole+mit+mieltä+ett++ihmiset++jotka+on+kuin+yö+ja+päivä++?eri+planeetalla+?+vahingoittaisi+toisiaan++++++ett+heidän+itsetunto+ei+kestä++sellaista+jolal++taiteiljan+koulutus+ja+elämä+++ja+jatuva+taiteellinen+työ+ollut+++kymmenet+vuodet++(+hän+on+rakennus+mies,+lavasteita+rakentanut+televisioons+eonkuin+rocktähti+asuisi+roudarin+lu0onaKoin+jo+remun+luota+lähtiessä++kun+hänotti+mukaan+konserttipaikalle+ja+olin+siel+taka+huoneen+puolella++,+kotioaan+lähdimme+cadillacilla++(+h'än+on+ystävällinen+ihmisille+++ja+otti+mukaan++elokuvans+a+ensi+iltaan+ja++kun+oli+soittamassa++Hyvinkäällä,niin+++erehdyin++lähtem+sieltä+roudareiden+kyydissäja+se+latisti+kaikenkaik++alhaiset+henget+kävi+kimppuuni+++++(++se+oli+silloinkunoli+se+ensi+ilta+elokuvan.++onko+10+v+sitten.++++Tarvitsisin+että+jonkun++älyllisen+vahvan++ihmisen+luona+nukkua.,