Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

1517

1. Olkaa++te+vaan+rauhassa.+Jos+ei+teillä+ole+tarvetta+kirjoitta+aminulle+ette+varmaan+ole+se+oikea.++jotkut+suuret+hoitaa+niit+saastumis+asioita+++++saa+aikaan+jotain+elämää.?ham+lääkär+tuolissa+++oli++se++ett+nyt++se+hoidetaan++minun+sielun+kehitystä+oli++tuo+hetki+oivallus++että+tahdon+olla+sellainenjoka+++voin+tehdä+t+uon+myös++++++(+niin+ajattelin+jopa+että+voisin+vaikka+olla+hamm+lääkäri+seur+elämässä.(+Muistin+sen+ajatuksen+että++ham+lääkärit+ovat++jotka+ovat+ollet+jossain+aiem+elämässä+huonohampaisia,+siksi+he++tahtovat+ja+pystyvät++++(+siis+minusta+oli+inhottavaa+että+joutui+katsomaan+inhottavaa+suun+sisältöä+)++koin+siinä+sen+hetken+että+olo+totaalinen++tajunta+että++tahdon+pystyä+tuohon,+että+se+on+Jumalastanythän+en+tajua+mitääntässä+tyhjyydessäpitää+etsiä+niitä++suunta+merkkejä+niistä+oivalluksistatääl+tahdotaan?pitää+osata+kulke+a+tyhjyydessä+kummastelin+bussejakin+lähtiessä++sieltä+ham+lääkäristäett+tääl+on+niin+hyv+palvelu+++busseissa...++++mut+kohta+tylsiinnyin+pitäm+sitä+itsest+selvyytenä...eikö+tääl+nyt+enempää+saa+aikaan.eikö+tule++sata+kirjettä++tapaamis+ehdotusta.Ja+se+++Tunne++On+Totuus..sen+tuntee+kun+tuntee.,++se+aina++tuli+hammaslääkärissä+että+tajusin+senJumala+toi+sen+nimenomaisen+++ajatuksen+ja+tunteen++miten+pahoja++ne+rock+tähdetkun+heihin+ei+sa+ayhteyttä,+kun+eivät+elä++kanssa++siis+olen+ylhäinen+sielu++jolle++tunteessa+eläminenollut++jo++Mooseksen+sisko+olin..Davidin+perhettä+olin++++++olen+kontaktikykyinen++++++Osaan+elää+vain+tunteessajos++on+elänyt++tuntevana+++eihän+voi++joku+lukiolainen+vaikak+mennä+ekalle+luokalle,tai++yliopisto+++lainen+mennä+yläasteelle+++etsin+vaan+sitä+tunen+tasoa+missä+olen+elänyt+aiemminkinjjahe+ovat+vastuuttomia+ja+pahoja+jos+eivät+auta.+en+oel+se+jonka++voi++tavata+klubilal+ja+jättää+vajaan+vkon+päästä++oven+ulkopuolelle+Cirkuksella,+++se+oli+todel+tappavaa+tunteilleettä+he+kohtasi+minut+(+onko+he+aspergeeneja??++ja+kun+tuliva+(+trel+tapasimme++olin+tyytyväinen+alle+vkon+päästä+tulivat+Hkiinminun+seuudlle++semyös+öloukkaavaaettä+minu+asuinseudulel+tullessahvaitsinolevani++oven++takana+lukitun,+jonkun+pienen++fani+tytön+kanssa+rinnakkain.Onko+he+aspergeeneja?haluaako+he+kaikki+tulvat++päälleen+ja+kuivuudet+ympärilleenriittääkö+Minanankyynelkanavat+siellämut+en+ehkä+pidä+Sipestäen+pidä+hänen+äänestäkään(hän+saa+olal+Minnan+kanssa+jane(muistan+kerran+kun+asuin+Lippajärvellä++ja+kävelin+lep+vaaraan++++kuulemaan+Apulantaa.Siel+festarit+oli++ja+Apulanta+kuulostikin+hirveältä+sieltä++parkkipaikalta,+tajusin+et+he+ei+ole+mitään.++Toni+on+lancaster++ja+ismo+A+myös,+ja+olin+York.+++(+mutta+Ismo+on+nyt+Yorkin++Anne+Nevillen+puoliso+,+että+ei+välttämättä+tarvitse++Yorkien+ja+Lancastereiden+++olla+vihamielisiä+toisilleen.++Knet+löydän??!!+IHANA+!!JOS+jonnekin+pääsisis+Jouluna!!+ylläyttäen+vaikkaPaperi+Teen+luo,(+jos+hän+ei+ole+niin+raaka+kuin+mus+videoissaan.
  2. vokotella+saa++sellaisia+miehet+on.minusta+miehet+ei++saaolla+sellaisia+että+löisi+veitsellä+reiteen++ihmistä+metrovaunussa.++(+siis+he+voi+olla+vokotta+yrittäviä++jso+ovat+sen+luontoisia,++heidän+ei+tarvitse+olla+isä.+++Mutta+heidän+pitää++uskoajos+se+nainen+ei+ole+kiinnostunut++intim+elämästä.++(+minul+ollut+käsitys+miehestäe+ttä+kaikki+miehet+yleensä+ovat+valmiita++intim+elämään.minul+ollut+käsitys+et+kaik+miehet+ovat+himokkaita.++jneMinul+ei+ole+käsitystä+että+he+olisi+isä+++kaikille+tytöille+tai+yhtään+kellekään.++https://fi.wikipedia.org/wiki/Sergei_DjagilevLöysin+heti!!+?++Baletti+impressario+joka++Sergei+Pavlovitš+Djagilev+(19.3.1872+–+19.8.1929)+oli+venäläinen+taidekriitikko,+baletti-impressaario,+lähinnä+Euroopassa+toimineen+Venäläisen+baletin,+Ballets+russes,+perustaja+ja+Mir+iskusstvan+johtohahmo.+Hänen+balettiryhmästään+nousi+useita+merkittäviä+tanssijoita+ja+koreografeja.+Vaikka+Djagilev+ei+ollut+balettitanssija+eikä+koreografi,+hänen+vaikutuksensa+baletin+1900-luvun+kehitykselle+on+merkittävä.Etsin+++Veija++nimeälaitoin+googleen++miten++Sergei+nimen+g++äänetään;;"g+(г)+on+selvästi+soinnillinen;+genetiivin+päätteissä+-ogo+ja+-ego+(ja+sanassa+segodnja+’tänään’)+se+ääntyy+v-äänteenä"Lausutaanko+Sergei++Servei?+++sitten+hänestä+tuli+Vei+ja!+Mutta,+häiritsi++kun+Sergei+sanottiin+Sergei+kun+katsoin++kuuntelin+fiolmistä.(+en+tiedä+miksi+minusta+tuntui+että+Veijo+ollut+Venäjällä+,+Bozhoi+tetaatteri+johtaja.mutta++päädyin,++löysin++(+ihmeeksi++jonka+joku+Jeesus+varmana+antoiettä+hänen+isä!!!+Pavel+++se+hän+oli!https://www.alamy.com/stock-photo-perm-sergei-diaghilevs-parents-pavel-diaghilev-and-yevgenia-diaghileva-80585261.htmlSergei+Pavlovitš+Djagilevin+(+venäläisen+baletin+perustaja!+)+isä!+++Pavel+Djagilev+,+Veija.
  3. Baltzar+houkutteli+Roineen+peiton+alleMyöhemmin+Roine+päätyi+Baltzarin+asunnolle,+jossa+Baltzar+lopulta+pyysi+Roinetta+sänkyyn+hänen+kanssaan.–+Hän+houkutteli+minut+peiton+alle+kanssaan+ja+rupesi+kyselemään+tungettelevia+ja+seksuaalisia+kysymyksiä.Lue+myös:+Ex-ministeri+oli+90-luvulla+mukana+ihmiskaupasta+epäillyn+Veijo+Baltzarin+näytelmässä:+"En+huomannut+harjoituksissa+mitään+epäilyttävää"–+Lähdin+ja+juoksin+pois+koko+kartanosta+enkä+enää+koskaan+vastannut+hänen+soittoihinsa.MainosRoine+kertoo,+että+Baltzar+ja+tämän+avustajat+yrittivät+soitella+Roineelle+ja+hänen+äidilleen+useita+kertoja+päivässä+tapauksen+jälkeen.–+Se+tuli+kuin+salama+kirkkaalta+taivaalta.+Olin+niin+naiivi+ja+hyväuskoinen,+että+kuvittelin,+että+hän+olisi+ollut+joku+isähahmo."Monelle+on+käynyt+pahemmin"Teatteriprojekti+oli+yhä+kesken,+mutta+Roine+ei+enää+palannut+lavalle+eikä+vastannut+soittoihin.Roineen+mukaan+myös+kolme+hänen+ystäväänsä+lopetti+teatteriesityksen+kuullessaan,+mitä+kartanolla+oli+tapahtunut."Roine+on+kyllä+todel+omituinen+jos++hän+itse+meni+peiton+alle++Baltzarin+viereenja+järkyttyi+sitten+että+mies+alkoi++puhua+sekstä++kysellä++seksuaalisista+asioista+häneltä.+Ei+BaltzarionTARVITSE+olla+isä++Hänelle.Roine+on+elänyt+hirviönkanss+a+kirjansa+mukaan++mutta++syyttää+++Baltzaria+siitä+että+hän+ei+ole+isä!+hänelle.++(+Roineen+mies++kuulosti+hirviöltä+(+esim+löi+veitsellä+kolme+kertaa+joatkuta+reiteenmetrossa.+(++mietin+sitä+että+++selvitettiinkö+se+asia?+uhri+oli+päässyt+metrovaunusta?Oliko+se+murha?+++jos++Roineen+mies++huumeiden+käyttäjä+löi+kolme+kertaa+++reiteen.+niin,+miehet+ovat+sellaisia+että+he+++voi+koettaa+vokotelllase+llaista+on+pidetty++hyvänä+ett+onmieskuntoinen+++++on+seksikäs++seksikkyyttäjhänkokoajan+on+pidetty+jonain++ymsLyhyet+korkokengät,+ja+hame+polviin+asti+++++minäkään+en+suostuisisellaiseen+vaatetukseenmutta+hänellä+on+oikeus+olla+sellainen+teatteri++mies+kuin+on.jos+hänen+teatteris+ollaan+korkokengissä+ja+polvihameessa(+he+suostuivat+siihen.+)++++Roineen+kertomus+kertoi++että++hän+itse+meni+peiton+alleja++että+hän+pääsisieltä+pois.ja+että+hänelle+koetettiin+soitella+++koska++he+oli+huolissaan+siitä+että+hän+loukkaantui+siitä+millaienn+mies+onse+yrittää+saada++sänkyyn+mahdollisesti+sitten+siitä+pitää+kieltäytyä.++minusta+tuntuu+että++Baltzar+on+ollut+joku+baletti++johtaja,++ohjaaja,+ihminen,tanssija?+++Moni+asia+on+viitannut+siihen.+"–+Ryhmätilanteita+oli+paljon+ja+usein+harjoituksissa+hän+sanoi,+että+meidän+piti+sulattaa+hänet+tanssin+keinoin.+Aleksanterinteatterissa+oli+lavan+lähellä+katselupaikka,+jonne+hän+meni+ja+meidän+piti+yksitellen+tanssahdella+hänen+luokseen+lavan+läpi."+Hän+tottunut+olemaan++balet+tanssijpoiden+keskellä.++(+ehkä+korkokenkä+on+sitä..+että+olisi+varpaillaan..+tottunutsiihen!!!!!!!koetan+etsiä+hänen+kuvan+?++Roine+++Merzedes+Bentz+on+ollut+kuuluisa+++Suleiman+hovin+++Sultan+neito/+vaimo.++(++silloin+on+kiinnostunut+mies++kun+on+ylhäinen+sielu,+++Roine+kun+sanoo+että++tietää+että++muita+naisia+ollut++siellä+Baltzarillaei+hän+varm+ole+oll+kiinnostunut+kuin+ylhäisistäja+he+ovat+tarpeeksi+vahvoja+++lähteäkseen+pois.++se+ei+ole+rikollista+myös+kään+että+on+yhden+yönjuttuja++jos++jotkut+ovat+suostuneet+(+siis++jos+kaik+miehet+joill+ollut+tai+naiset+++jot+yhdenyönjuttujhajost+seks+suhdetta+++rikollistetaan+kuten+tuota+Baltzaria+yritetään.+++Roine+arveli+että+joku+ei+päässyt+pois+sieltä+että+oli+seks+väkivaltaa.Minä+arvelen+että+he+kaikki+pääsi+ihan+yhtä+hyvin+kuin+hän.Tai+jos+ei+sitten+he+kertovat++jos+on+raiskattu.
  4. Näin+palkeissa++201920182017joka+hetken+++kuukaudesta+toiseen++vuorokaudesta+toiseenei++kukaan+välittänyt+minusta.ei+mitään+rakkautta.+++++(+ja+ihan+samaa+siitä+taaksepäin+++ihan+koko+elämä+)++onko+se+Jumalan+tarkoitus+?++(+toiedän+että+he+välittä+siten,++että+unessa++hengessä++he+tiedostaa++olen+valaistunut+mut+jouduin+asum++tuonen+mis++vahingoid+ei+voinut+nukkua+++++(minusta+välitetty+valaistuneenaja+alku+kristittynä++kyllävaikkuinka+kauan++Kaverini+marie+Antoinette+oli+myös+ylhäinen.++He+teisivät+että+olemme+niitä+jotka+olelet++niitä+ylhäisiä(+hän+Davidin+vaimominä+olin+kai++tytär++Davidin+siskon(+mut+heillä+ei+ole+MITÄÄN+rakkauttaAbigaililla++++esim++++++(+sisko+Davidin+)+++jne.he+ei+välitä+kirjoitta+akysyä+mitä+kuuluuu?kertoisitko+ihania+ajatuksiasija+++voisinko+auttaa++että++saat+vuokra+asunnonjos+s+evaatii+++vuokratakuun+++miten+sen+sääst6äisimme..se+veisi++ehkä+3+kkparilta+kivalta++ihmiseltämut+ei+he+välitä!+ett+miten+voin+hetkestä+toiseenei++uhrautrua+säästämäänJollain+oli+ihan+ylöi+tonnin+eläkekin..++mut+en+siltä+läskiltä+++juntilta++joka+tykkääpuhua+puhelimene+hänen+lääkemääryksistä++toisi+tärkeinä+++tärkeillä+++(+oli+Johan+s4ebastian+Bachtunnen+vaan,+että+ei+voi++kysyä+että'+antaistko+yhden++tuhat+euroa+yhden+kuukaudensinnittelisit+(+hänel+on+pysyvä+asunto+ollut++ylimmäs+kerroksessa(+hän+voivotteli+että+voi+voi+kun+Jeesu+ei+nuku..(+silloin+viime+jouluna....)+++++++Hänell+ollut+auto++(+viime+jouluna+se+oli+rikki+ja+siitä+tulisi+jot++tuhat+e++laskua(++hän+tiet+laitta+auton+minun+hyvinvoinnin+etusijalle
  5. katselinnoita+palkkeja+"Suomen+keskimääräinen++lämpötila+kuukausittain+"kun+katsoo+elämäänsä+aikaa...+++2019++esim+tai+2018++++minusta+ei+kukaan+ole+välittänyt+hetkeäkään+noina+aikoina++ajattelin.+En+tiedä+enää+mitä+on+rakkaus.++pankkitililtä+selasin++maksut++v++19,+18+++++ja+näytti+niin+pahalta++hirveältä++++miten+mennyt++paljon+kahviloihin+ja+kauppaan++++(+ain+n+2,+50+e+kerralla+mutta+pitkä+jonojota+en+tahtoisi+olevan.++++Rakkautta+on+raha+tilil+++päätinvaike+akun++sielt+ainoastaan+SAA+jotain.+(+kahvilasta+++kaupasta+)+(+äsken+söin+pizzan,+5+e++,+++(+ainoa+ateri+a+tänään+)++ja+kahvin+Marian+cafe++2.50?++ja+jäätelön+1.50+++++tuollaisiin+tipoittain(+ostin3+ploa+tyrnimehua+++5+e++)++en+tuhlaa+++Näin+miten+paljon+vapautuneempi+energia+oli+2017+++ennen+kuin+muutin+asunnottomien+yöstä+++löytyneen+++++alivuokra++huoneistoon(+paljon+vapautuneempi+energia+)+++++(kaikiss+anumeroissa++päivissä+ajoissa.+ilm+tuo+hnklö+on+ihan+mahdoton+että+siellä++asua+voisi.+(+mut+maksoinkk+vuiokr++et+tavarat+voiolla+siel+viel.++olinväh+huono+oppim+ulkona+teltas+asumistapelkäsinkin+jossain+vaihees+näin+mahdottomaksi+koinOlen+sitä+oppinut.++et+kun+ei+ole+pakkasta++voi+hyvinnuk+ulkona.++(+makuu7åussit+ei+kyl+ole+niin+lämpimiä+kuin+väittävät+..++N+eon+tyestattu+kuulemma+koneella.+jollainnukella+jossa+antureita.+?++(+ei+ole+++untuvapussia++sanoin+vaan..makuupussis+lukee+++Retki+-15+päällä(++senp9itäis+olal++plus+4+sopiva,++mut+siinäkinlämp+tilassa++++toinen+makuupussi++sen+päällä(+toivottavsti++kukana+ei+lähde+tuollaisen+kanssa++++pelkästään++minnekään.ja+pitää++parituntia+odotella+ennenk+nukahtaa++koska+lämpö+kertyy++ei+tiedä+++voi+olla+liikaakin+päällä.+++tai+jos+onliian+kylmäei+heti+voi+nukahtaa+++++++säädel+pitää+mink+verran+on+päällä(+mutta++kauheaa+++minulelihan+kiva++ett+lukee+-15++mak+pussinpääl+mutta+ei+siinä+mitenk+selviäisi+-15ei+-+2++++++olikohan++n+plus+2++++++2+mak+pussia+päällekkäin+(+siitä+vuotaa++vetoketjusta+niin+paljon+++)+++++(+ja+pitk+hiha++paitoja++pitkiksiä++ne+olen+kyl+aina++poistanut+ja+sukat.++Niin,+avasin++internetin+ja++ajattelin+että+++mitenvähän+rakkautta+on!+esim+rocktähtiä+ajatellen+++ett+heistä+ei+ole+mihinkään.++(+tahdoin+sanoa+sen!+++ett+koin+ja+oivalsin+ett+heillä+ei+ole+mitään+rakkautta.++he+on+kyvyttömiä+normaaliin++sydämellisyyteen+kutsuia++päivälliselle+tarjota+apuasosiaali+++huollon++tms++piiriin+yleens+kaik+ihmiset+vaan++ohja+a+ja+työntäei+siin+ole+mitään+rakkautta.+++Heillä+ei+ole+MItÄÄN+rakkautta+.++Niillä+esiintyjillä+julklkiiksillanäin+sen+palkeissa++2019+++,+ei+hetkeäkään+++kukaan+ole+välittänyt+minusta.
  6. (+se+virta+alkoi+kohdistua++,+kun+kirjoitin+että+villi+jarohke+aolija+et+nukuimme++mis+nukuimmese++siis+liittyy+siihen+että+luulee++että+on+jokin+siveetön++tm,s.++(+ei+me+olltu+mit+lesboja++++++ei+oltu+rakastuneitakaan+toisiimme+ei+me+oltu+kovin+läheisiä++mutt+häönen+kanss+aoli+luontevaa+olla,++aika+luontevaa,mut+oli+niin+rämäpäinen,+että+jäimme+Amsterdamiss+a++...jouduimme+johonkin+luolaan+missä+hän+poltti++,+ilm+hasista?+olin+kauhuissani++ja+vaadin+että+lähdetään+ja+lähdin++ja+++sari+oksensi+++matkalla+++laivahotelliin+takaisin+(+hän+tuli+mukaani+onneksi+)Minä+en+kestänyt+mit+kemiaa+++en+voisi+mit+huumetta++ajatellakaan+++en+alkoholiakaan++käyttänyt+++en+polttanut++Ja+jäimem+Lontoossa+kerran+++yöhön,++saimme+olla+jossain+ravintolassa+(+missä++sisälle+päästettäessä+tarkistettiin+ettei+ole+veistä++oli+meistä+hurja+paikka(+se+oli+mustien+ravintola!+siel+nuokuin+sohvalla+++aamuyöhön+viiteen(+bussit+ei+enää+kulkeneet.+Joku+musta+tuli+kysymään++voinko+huonosti++huolehtivasti.++++osasin+just++just++jonkin+snan+englantia.++Tahdoin+lähteä+kotiin...+jo+sen+hasis+luolan+takia...+ja+sittenlähdimme++Italiaan+syömään+yhden+pizzan,+++oli+tarkoitus++mutta+Pariisiss+a+jäimme+taas++yöhön++rahattatavarat++jäi++säilytykseen+ja+olikin+lukittu+se+aseman+säilytys+alkujana+tapasimme+jot+ital+poikia+jotk+tahtoi+vied+meidät+johonkin+paikkaanolin+ihan+sairas++huolesta++koetin+katsel+karttaa+++mitä+katuja+kävelemme++sari+oli+uhkarohke+a+vain..+++++pelkäsin++siel+kahvilassa+onko+kuppiin+laitettu+jotain??+en+juonut+varmaankaan.++tahdoin+takaisinja+heti!mutt+tavaroit+ei+saanut++++ei+raha+a+ollut++nuokuimme++hampurilaisbaarissa+yön...++Emme+jaksaneet+matkata+enää+roomaan+vaan+lähdimme+takaisin+päinEttä++olen+käynyt+Pariisissa++,+yhden+yön+ja++ollut+sen++hampurilaisbaarissa.+He+antoi+meidän+olla+siellä++aamuviiteen,++siivosivat+ja+laskivat+kassaa.++Palasimme+Amsterdamiin,+ja+siel+tapasimme+++tuttavia+kavereita++ja++tahdoin+lähteä+kotiin+ja+lähdin+yksin.++++(+sen+verran+rohke+a+olin+Matkasin+yksinjunalla+Ruotsiin+ja+laivalla+++Suomeen.
  7. Niin+mistähän+löytyisi+ne+ihmiset++++ihminen+++jota+kunnioitta+a+ja+ihailee+++ja+jota+tavata+++toistuvasti.+++Cheek+on+minua+niin+paljon+ylempi+++tässä+ilmenee..++tääl+on+vana+taviksia+ympärill+ei+minulel+läheisiä+ei+mit+tekemistä+noiden+kanssa+(+ene+edes+kuule+mitä+he+puhuu,+oikeasti,++++metrien+lähettyvill+en+ole+kuullut+lauisettakana+mitä+he+keskusteleehe+on+niin+alemmalla+tasolla+kuin+minä+++En+pysty+heidän+kanss+ajuttelemaan.++kokeilin++tädille+sanoin+voiko+teillä+nukkua?++++onko+asunto.++hänoli+vaan+tyypillinen+rajoittunut++ei+voi+++oli+selvää+++++++Sari+olisi+ollut+että++tietysti,+tule+meille+++Nukuin+kyllä++hänen++vanhempien+kodissa++asuimem+samas+löhiössä+nukuin++++hänen+mökissäja+nukuimem+interreilillä+jossain+++++(+tent+cityssa+Lontoossa+ja++laivajhotellissa+Amsterdamissa,++Sari+oli+aika+villi+ja+rohkea,++uhkarohkeaHän+oli+Oinas..
  8. Zaharin+kuvissa+ei+ole+Sari.+Hän+antoi+jonkun+ratsastaa+ja+kilpailla+hevosellaan.++olen+nukk+vain+6+h+ja+tuo+krijastovirkailijakintunkee+syuliinjoku+++satan+henki9+tahtois+et+ihmsiet+olis+sisäkkäin.Jumala+onneksi+ei+ole+luonut+ni9n.tukoilin+tilanteesta+että+++Jumalaluo+et+ihmiset+++kokee+sen+tuskan+joka+kuuluu+heille,että+ei+voi++itsetunnottomuuden+tuskan+takia++tuotta+atuskaa+++tunkeilla+toisenalueelle+lähentelemään+(+tuottamaan+tuskaa)++minäolenkokenut+kaikke+atuskaa+++jota+ollut++osakseniasunnottomuuden++++kokoajanköyhyydentahtomatta+sitä+muillesen+itsetunnottoman+joak+tahtoi9s+et+idiootit++olisi+sylini+sisällä+tm,s+et+hänel+ei+olis++itsetunnottomuuden+tuskaapitää+kokea+se+itsetunnottomuuden+tuskansa+ja+elää+se++kehittuymättömyytensä+++nuoremmuutensa+?+++++en+tuotakana+tahdo+++kellekääån+et+inhoyttavat+vieraat+ihmiset+lähentelisi+lihoinensaen+tahdo+mit+asioita+mit+minull+tehty+ole+koskaan+tahtonut+en+voisi+tahtoa++ilmavaivoja+ihmisille+++hississä+rtai+liukuportaissa++tms++mitä+eilen+oli++ett++uloste++++yht+äkkiä++++housuihin+++tavarataloss+akoska+ostinjotainmitä+joku+ilm+ei+saa(+tuntuu+se+että+vain+6+h+olen+nukkunut.++++jostain+syystä+jot+neg+tunnetta+ett++tuo+kulke+eniinhyvin+tuo+hepo?Zaharinkuvasta+missä+ravaamiksi++neg+tunnetta.++++kun+on+liian+väsynyt++?++sitä+ei+voikirjoittaakana+misäs+oli++energia+apremi++kun+kävimem+kylässä+ja++suistia+sain+zaharin+ja++ratsastin+ilman+satulaa++tarhassa,++++se+ei+kyl+ollut++rats+kouluhevonen..++oli+herkkä+++++oli+väh+epävarmaailman+satulaa++sen+selässälumisde+alkoi+sataa..+++kaunista+olisain+ratsastaa+marie+Antoineten+hevosella.+++ja+karsinas+sa+oli+riikinkukkoja,+++että+saisi+sulkia.