Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

1484

  1. Ei+voi+laittaa+kuvaa.+++++Tajuan+vasta+että+on+ankean+näköinen+joka+kuvassa.+Hänen+pitää+löytää+hengellisyys.++++Koko+elämä+kului+++++kuuluisana++sai+kokea+sen++ett+oli++helppo+rikas+elämämut+onkin+huolissaan+olevan+näköinenjoka+kuvassa++++todella+pahoinsiis+koko+elämä+kului++hengellisyydettäsoi+kirkoissa+musiikkihe+sai+olla+suuria++kokea++suuria++asioita+(+kehityksen+pitäis+viedä+eteenpäin++mut+siksi+hänonniin++henkisesti+köyhäs+tilas++kunoli+noin+köyhäjoka+kuvassa!+elokuvaohjaaja+näyttelijä+++tympeän+näköinenONNELLINEN+RIKAS+ELÄMÄ+JA+TUO+ON+JÄLJELLÄ++NUO+KUVAT.tÄ'HTIEN+KUNNIOITUS+OLI+SUURI.++++hänoli+kuin++apostoliKaikki++Kirkon+++ihmisetkin+kunnioittivat+varmasti+häntä+äärimmäisin++++++Hän+oli+niinkuin+Elvis+++tms++josta+ihmiset+pyörtyivät.+++ja+jonka+elämä+oli+aina+++menestyvä+++++++voihan+se+sopia++++opetuslapsen+inkarnaation+kokemukseksi.+siis+hän+on+hirveän+vakavan+näköinen++++ja+sen+näköinen+että+jotain+on+pahasti+vialla.++Elokuva+kamera+oli+uusi++,+ihmeellinen.+++Terhi+Kokkosellakin+on+tähteyden+kokemusta.+++ett+aina+ihaillaan+yms.nimmareita+tahdotaan.+++(+silloinkun+oli++se+suuri+kunnnioitus+tähtienmut+he+tuhosi+sen+itsetään+minussaminkä+tajusin+minun+tajunta+tajusi+et++he+ovat+mitättömiä++kun+menin+tapaamaan+heitäJos+he+olisi+tarjonneet+limsaa+ja+jutelleet+15+min++olisin+ihaillut+heitä+loputtomasti++Jos+he+olisi+tahtoneet+kehittyä+ihmisenä+ja+tehdä+parhaansa++yms+elää+kanssani++Joelista+sanottiin+eilen+että+hän+ei+sietänyt+että+joku+oli+häntä+enemmänvaan++tahtoi+kuolla.++++että+oli+sellainen+et+ei+siedä+että+joku+on+häntä+vahvempi.(++en+ole+varma+siitä.++Hän+oli+kyllä+kunnioittava+++vanhemmille+++ymmärtääkseni.+Hän+oli+skitsofreeninenhän+esiintyi++nariseva+äänisenä++vanhan+miehen+äänellä+tarjosi+chipsejä+minulle++++"eikö+ole+hyviä!!+"++++kerran+kävellessä+heille+puhui+nuoren+pojan+änkyttävällä+äänellä.ja+toisti+kahdesti++että++++sotilaat++hyökkäävät++kyliin+ja+++tappavat+kaikki..(+että+s+eoli+hänestä+kauheaa.+)++++Rukoilen+e+t+sellaista+ei+taphdu.++"sanoit+nähneesi+rauhan"oli+yhdessä+laulussaan++(+tai+hänen++kaverit,+soittajat++oli+hänelle++tehneet+sen+laulun+?++++++Hän+ei+saanut+palloa+heitettyä+koriin...++hänen+ei+tahdottu+olevan+nii+täydellisess+ä+energiassa++++++?(+en++ajatell+mit++negatiivista++puhelimes+kun+puhui+++jonk+tytön+kanssa+++varmaankin+++++++Hän+oli+skitsofreeninen,++enhän+edes++tiennyt+kenen+kanss+a+puhui++++++++(+en+todella+tiedä+miksi+hyökkäsi+++kaulalle++kädet++++)+hän+oli+paranoidinen+++++Suleima++että+hänelle+++tahdottiin+pahaamut+jos+se+oli+Jeesuksen+kokemusei+kukaan+jaksanut+Jeesusta+?++(+kerran+kun++katselin++televisiosta+++Morrison++elokuvan+oli+laittanut++,+videon,+ja++en+jaksanut+istua+vaan++kävin+maate+++++(+olimme+nukkuneet+siinä+++yön+,+hän+patjalla++lattialla+ja+++en+suostunut+menem+hänen+viereen+patjalle+vaan+lattialla+nukuin.++)++hän+yhtäkkiä++++sielt++toiselta+puolelta+huonetta++missä+istui+hermostui+++suuttui+vihastui+++että+nyt+sä+lähdet+täältä+ulos!!!+++tai+soitan+ambulanssin!++yritin+tulkita++että+++hän++luuli+että+menin+sen++hutsun+alapuolellekunnioittavasti+mikä+siinä+Morrison+elokuvassa+++se+tyttö++olis+ellainen++++siveetönkin+muistaakseni+???+++++tai+sitten,+++++olin+hullu+hänestä+kun++kohdistin+takaraivon+häntä+kohden+kun+++kävin+maate+hän+ei+ollut+luotettava+++mielestään++Mitä+muita+syitä+voisi+keksiä?+ai+jokin+sanoo+että+hän+pelkäsi+ihmistä+joka+menee+alas+++++?että+Arto+tietääs+en.+++Jos+on+syntynyt+muslimihoviin+joutuu+pään+alas+aina+laittamaan.+?++Kumartaessa+++,+rukoillessa.++++ai++jokin+snaoo+että+hän+oli+idiootti+jos+olin+joku++että+siksi+ei+pallo+osunut+koriin++Se+on+uusi+aajatus++että+s+eoli+minun+syy.++hawaijilaiset+oli+idiootteja+vain.+?No+ainakin+ann+pennnington+on+kyllä+kaamea.++ehkä+hawaijilaiset+olivat++++minä+olin++hyvin+typerä++nuori.++++eNKÄ+OLE+LÖYTÄNYT+YHTÄÄN+IHMSIUHDETTAJOEL+KUOLI+JOHONKINHÄN+LAULOI+OLEN+HUUHTELUSSA+AINA++olen+++mitä+siinä+sanottiin+++++Hän+pyörtyilihän+ei+syönyt++tajusin+vasta++myöhemmin+++ja+joi.
  2. Nikolaus+ksen+tapasin+eilenkysyi+minulta+missä+rex+taidemuseo++sen+nurkilla++olen+10+v+käynyt+hänen+++taide+illoissa++++(+olin+samas+taidekoulussa+++(hänenvaimonkanss+samal+luokalla++)++hän+taita+a+olla+Nikolaus.+++Anna++aviomies++olisiko+ihan+parisielu.?++Neitsyt+Marian+isä+oli.++en+pystynyt+nukkumaan.+++valvoin++++Ulkomaalaisia++kulki+ihan+telttani+ohihe+telepaattisesti+puhui+et++he+kuolee++jos+olen+"suuri+"(minunajatus+oli+vain+että+he++ovat+uskomatt+röyhkeitäulkomaalaisia++(+niin++en+tiedä+onko+totta+että+vihasi..+Jeesus++se+henki+koet+väit+et+hän+antoi+raiskata+++sodissa++kun+hyökkäsivät+jojnnekin+kyliin?+tai+kaupunkiin++(+onko+sellaisis+tilanteis+raiskattu+?+)koska+vihasi+koska+he+ei+koskaan++välittäneet+hänestä++vaikka++elivät+Jeesukselle.++(+Jeesus+oli+se+Salomo+jolla+oli+900++naista+++Minä+jouduinkokemaan+et+minua++raiskattiin++20+v++++tyhj+ilmasta++tilanteessa+jossa++ne++äänene+åuhuvat+pariskunat+ulkomaalainen++kulki++ihan+teltan+ohi+viistäen++tunsin+e+ttä++kehittymättömät+++sielut+omiin+maihinsa++ja+estetään+pääsy+kehittyneempien++maahan.+olin+suuri+jos+sain+nukkua+rauhassa++,+yksin,+niin+he+tuli+ihan+lähelle.ei+he+tienneet+he+oli+paholaisen+++ajamia.+++paholainen+oli+jossain++epä+älyllisessä+naisessa++++se+olisi++tahtonut+vaikka+että+he+tappaisi++++++++En+ollut+vahva+kun+en+saanut+untaen+voi+nukk+niin+lähel+sitä+taloa.++(+en+yritä+hirveästi+menestyä++en+usko+et+messuilta+löytyy+joku+++hengellinen++jonka+kanssa+loistavaa++elämää++++he+ei+jostain+syystä+++++++(+pitäis+löytää+älylliennihminenolen+ehk+3+h+nukkmeninsisälle+syömään+asunnolle+ja+palasin+sitten+nukkumkuuntelin+rankkasadetta++tuntikausiaviimein+nukuin+aamulla+ehkä++3+h++Suleima++surmasi+4+veljeään.++++Päästyään+++++sulttaaniksi.++Eilen++sanoi+se+henki++että+koska+khe+olivat+vahvempia+kuin+hän,he+ei+sietäneet+että++++ihmiset+valitsi+heikon+++heikkohan+sellainentietysti+on,+joka+surmaa++neljä+veljeään+ensitöikseen.++ja+aiemmin++tuliilmi+että+s+e+henki+joak+minua+auttanut++on+juuri++Suleiman++eli+Jeesuksen++surmaama++veli.+++(mut+en+mina+tuomita+tahtonut++++vaikken+tuollaista+kestänyt+Jeesuksella++ilm++vaikeaa++++hänen+tahdottiin+olevan++sodissa++surmanneiden+ja+murhaajien++apu+++(+sellaiset+tarvitsi+Jeesusta+)+Ilm+siksi+hänkuoli+niin+nuorena,.+täällä.++++että+oli+tuollaista+menneisyyttä.++Hänellä+oli++useampi+a+vaimoja,++haaremi,.Etta+miten+hidasta+se+kehitys+on,+jos+Salomolla++oli++taas+++haaremi.+Mutta+nyt+hän+eli+vain+yhden++naisen+kanssa,+Roxana+++orjasta,+++tuli+hänen+vaimo+lopulta.Minulle+väitettiin+että++++Ammandeepthi++Kirsi+++Rantolaolisiollut+Roxana+mutta++en+nähnyt+muotokuviss+a+yhdennäköisyyttä++.en+nyt+osannut+kirjoit+hyvinolen+liian+väsynyt+++sitä+++että+++varmana+hänet+saatiin+surmaamaan++siksi+että+hänen+tahdottiin+olevan+suojelija++niiden+jotka+oli++surmaajia(+hän+ei+saanut+tuomita+heitä++++Jeesus+rakastaa+sinua++luvataan+aina.++(+hän+oli+Kaintekeekö+sitä+uudestaan+samoja+asioita++minäki+tanssahtelen+hula+hula+a+Jos+jeesus+tosiana+ooli+se+paavi,+joss+amyös+oli+että+++hän+ehkä'+surmasi+jonkun?+Hän+oli+skitsofreeninen!!+jeesus+!!+Minullekin+hän+teki+sen,+että++kun++olin+kylässä++++hänelle+soitti+joku,++ja+kuuntelin+vain+kun+puhui+puhelimessa,+++niin+yht+äk++lopettettuana+puhelun++(+tai+en+oikeastana+kuunnellut+edesen++musita+sanaakan++koska+en+kuunnellut+oli+ilmeist+et+se+oli+joku+tyttö,+++hänen+tyttöystävä?++mut+hän+ryntäsi+luokseni+ja++laittoi+kädet+kaulani+ympärille+ja+sanoi++Voisin++tappaa+sut+parissa+sekunnissa++++(++luettuani+Suleimasta++++ajattelin+että++hän++luuli++minun+kadehtivan+häntä?++jollaoli+joku+++++++++onneksi+hän+irrotti+kätensä++++(+sitten+kai+teki+sen+laulun++missä+nyrkkeilee,+ja+laulaa++"mä+pelkään+itseäni+"+++++(+kutsuin+sen+joka++Johannes+apostolic+ehkä+oliVoisin+näyttää+yhden+apostolin++josta+olen++varma+että+hän+oliKrisna+sanoi+hänoli+rakastettuni+,+Amerikassa+1800+++(+maissia+kasvatti+)++++++Simon+.
  3. en+tahdo+teitä+syyllistää+kun+olette+liian+pieniä++tarjotaksenne+paikan+missä+nukkua(näissä+kriiseissä++oppi?+että+Jeesus+vihasi+ihmisiä+koska+he+ei+nähneet+häntä+koskaan+++suurena+(++he+eli+Jeesukselle+mutta+jos+tapasivat+sen+joka+oli+Jeesus+2000+v+sitten+++he+ei+pitäneet+häntä+++++kelvollisena,+riittävänä.++Totuus+vain+paljastui+sellaiseksi,+++että++ne+Raamatun+ajan+ihmiset++eivät+ole++täydellisiä+jotka+ovat+taivaassa+vaan+jälleensyntyviä++sieluja.Myös+sanottiin+että+Anna,++neitsyt+marian+äiti+on+ollut+ihan+epä+älyllinen++koska+yrittänyt++nähdä++Marian+"suurena+"(+minusta+Maria+on+Terhi+Kokkonen+)+++++ainakin+hän+on++sen+uusimman++Maria+Magdalena+elokuvan+Maria+ihan+selvästi++Terhi+Kokkosen+näköinen.++Anna++++on+jo+hontutustuin+ja+joka+antoi+kahdesti+minulle+50+e.Hänelle+on++reuma+tullut++ei+ole+hengellinenkään+kai+ollut+erityisesti.++Hän+on+Anna.+++Jalat+jalka+terät+ja+kädet++kippuraan+menneet.++Jos+olis+ollut++jokin+rakkaus+varmaan+ihan+sivelemällä+ne+olisi+pitänyt+suorana++++ja+syömällä+mut+rakkautta+ei+ollut++niss+joit+lähdinkohtaamaan++Ismo+Alanko+Toni+WApulannan++++++(++tai+olihan++ystävällinen+ismo+jo+spitää+sellaisena+kun200+km+matk+tai+400+jonnekin++tapaamett+sanoo+yhden+lauseen+ja+häipyy++++++++Olisi+kai+kiva+hengen+toiedonmessuilöta+löytää+joku+jota+tavata++ja+jutella+teetä+juoda+++ja+sellainen+jonka+luona+nukkua+saa++vaikka+pihalla+teltassa.+lähden+nyt+sinne+++kiva+et+on+raha+a+kahvilasta+ostaa