Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Andee34
profiilit
Andee34
Andee34
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
503
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mistä+sitå+aikusena+kavereita+saa...?+Kaikilla+jo+tässä+iässä+omat+kaverit.
15.05.2021 19:02
Paskalta+vaa+tuntuu..+paljo+kauniita+naisia+ja+ei+niille+kelpaa.
15.05.2021 18:59
Jos+ihmiset+pitää+mua+kusipäänä+heikkolahjaisena..+sille+en+voi+mitään.
15.05.2021 18:57
Näkee+vaa+kun+kaikilla+on+kavereita+ja+omat+poikaystävät+tyttöystävät+ja+mä+oon+aina+yksin..++aika+pahalle+se+tuntuu.
15.05.2021 18:55
Pakko+se+vaan+hyväksyä+että+nuorempana+kelpas+naisille+ja+on+muuttunut+ja+ei+vaan+enää+kelpaa+kellekkään..+ei+sille+voi+mitää+mä+lähden+nyt+johki+en+jaksa+enää+naisia+piste
15.05.2021 16:31
EI+mikään+auta..+en+osaa+muuttua+ja+saa+naista+parisuhdetta
15.05.2021 16:23
Emmä+vaa+jaksa+enää+ees+kirjotttaa+tänne..+pysytään+yksin+piste.
15.05.2021 16:00
Minä+oon+hankkinut+apua+käynyt+lääkäreillä+ja+nyt+on+psykoterapeutti..+ku+ei+porukka+vaan+tajua..+ja+syön+lääkkeitä
15.05.2021 15:59
Ehkä+mun+pitäs+olla+sitten+kuollut..+en+jaksa+enää+itteäni
15.05.2021 15:34
mitä+tänne+turhaa+kirjottaa+mitää..+jaksa+tätä+ruikutusta..+pysytää+yksin+niin+eipä+tuu+paskaa+niskaan+naisilta..+jos+se+näin+vaikeeta+on+niin+parempi+ollakki+yksin
15.05.2021 15:16
Ei+varmaan+sitten+ole..+sille+en+voi+oikein+mitään
15.05.2021 15:13
En+halua+mitää+kehitysvammaista..+kun+mulla+on+oppimisen+puolella+ne+ongelmat+oppimisvaikeus..+ei+kehitysvammaa..+ihmiset+ei+vaa+sitä+tajua...mulle+kelpaisi+kyllä+samanlainen+esim+työtön..+tai+huonosti+koulussa+pärjännyt+nainen+kun+itsekki+olen+pärjännyt+huonosti..+mutta+tuntuu+pahalta+ku+ihmiset+jauhaa+tällästä+paskaa+musta..+etten+kelpaa+kellekkää+vaikka+en+näytä+rumalta+ja+käyn+töissä+ja+monta+hyvää+asiaa+on..+se+tuntuu+tosi+pahalle..+kai+oon+vaan+niin+paska+ihminen+ja+muuttunu+paskaksi+ku+vanhentunut+ja+ei+ketää+enää+jaksa+mua
15.05.2021 15:12
Olen+kyllä+aikustunut..+ei+mun+tarvi+tollasta+kuunnella...+no+mulla+on+ongelmia+psyykkeen+puolella+aina+ollut..+nyt+on+terapiaa+ja+haluan+muuttua+ja+apua..+mutta+en+halua+heikkolahjaista+tai+vammaista+naista+se+nyt+on+vaa+niin..+en+voi+sille+mitään..+nuorempana+sain+paljokin+naisia+ja+kelpasin
15.05.2021 15:08
Antaa+olla+kerran+ihmiset+on+tota+mieltä+etten+saa+ku+heikkolahjaisen+naisen+niin+ei+mua+kiinnosta+sellaiset+naiset..+mieluite+oon+aina+yksin
15.05.2021 15:06
En+taida+vain+kelvata+kellekkään+olen+jo+sen+pikkuhiljaa+hyväksynyt..+ku+en+osaa+muuttua+ja+toki+töis+käyn+ja+haluan+käydä+ja+lopettanu+juomisen+en+käytä+huumeita..+autoki+on+ja+kaikki+sillee+hyvin+mutta+elämä+on+tylsää+kun+muilla+on+kumppanit+ja+ite+aina+yksin+ja+näkee+varattuja+ja+tulee+vain+paska+fiilis+ei+se+vain+lähde+se+tunne+pois
15.05.2021 15:04
Aika+törkeetä+paskaa..+terapeuttini+on+sanonut+että+kyllä+saan+tavallisen+naisen..+mutta+en+näytä+saavan..+en+tiedä+sitte+kelle+mä+kelpaisin+omana+itsenäni..+en+ole+kuitenkaa+työtön+ja+ihan+toivoton+tapaus..+vaikka+on+ongelmia..+mutta+vanhentunut+olen+ja+lihonut..+mutta+pahalta+tuntuu+lukea+näitä+ja+katsoa+muita+pariskuntia+ku+ulkonäössä+ei+ole+mulla+mitään+vikaa+ja+pukeudun+siististi..+ja+käytän+hajusteita+sun+muuta..+mutta+ihminen+nyt+vain+vanhenee..+ei+mulla+ole+edes+kavereita...+en+tiedä+mitä+mun+elämästä+tulee.+.haluaisin+muuttua
15.05.2021 15:01
mitä+tohon+nyt+sanoa...+taidan+sitten+vain+olla+ikisinkku..+no+käyn+töissä+ja+urheilen..+pääsee+sitä+maksullisiin+jos+haluaa+seksiä..+ja+kyllä+kuule+olen+aikustunut+ja+käyn+terapiassaki..+töitä+teen+enkä+lopeta,,,+ja+kaikki+on+parantunut+parempaa+suuntaa..+no+ei+saakkaa+menneisyyttä+takas..+olen+muuttunut+ja+vanhentunut..+en+vain+kelpaa+enää+naisille..+naistenkin+pitäs+tajuta+että+mies+vanhenee+ja+toki+muuttuu..+No+ei+mullekkaa+enää+kelpaa+ketää+nainen..+en+sentää+istu+rullatuolis+ja+ole+kehitysvammainen+pahasti
15.05.2021 14:58
Mä+en+saa+edes+seksiä+mistään...+käsipelillä+vaan+tehtävä+hommat..+elämä+on+sellaista+jonkun+miehen
15.05.2021 14:54
Outoa+jos+kelpaa+työtön+mies..+ite+en+kyllä+ole+työtön..+vakituinen+työ+ja+tuun+toimee+omillani+ja+rahaaki+on..+ylipainoa+on..+mutta+kuten+ihmiset+on+sanonut+en+kelpaa+kellekkää+ja+turha+enää+ruikuttaa+asiaa.
15.05.2021 14:52
No+outoa..+mulla+on+työpaikka+auto+ja+oon+pitkä+ja+kivan+näkönen..+ei+mulla+ole+saumaa+ollenkaa+naisiin
15.05.2021 14:51
16 / 26