Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
LaihaUnelmoija87
profiilit
LaihaUnelmoija87
LaihaUnelmoija87
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+sattuisi+satakunnan+alueelta+löytyä+imettäjää+30v+työssäkäyvälle+miehelle?+Eurassa+pyöriskelen+suurimmaksi+osaksi,+välillä+Raumalla+ja+Porissa+:)
07.03.2020 05:48
Kovasti+yrittänyt+löytää+mahdollisuutta+päästä+juomaan+rintamaitoa.+Kerran+olen+päässyt+maistamaan+muutaman+tipan+ja+oli+parempaa,+kuin+olin+ajatellut.+Pieni+harmitus,+kun+ei+nainen+ollut+niin+mukana+asiassa.+Suhtautui+kyllä+lempeästi+asiaan+ja+arvostan+enemmän,+kuin+osaan+ilmaista+mahdollisuutta+päästä+kokemaan+ja+maistamaan.
07.03.2020 05:37
Kiihottava+unelma:
Reilusti+pidempi+nainen+ottaisi+syleilyyn+heti+ovella+ja+pituuseron+vuoksi+kasvot+olisivat+rintojen+välissä+puristuksissa.+Kevyenä+kaverina+kyseinen+nainen+vielä+nostaisi+minut+ylös+ja+veisi+sisälle.
Pidempänä+ja+voimakkaampana+osapuolena+nainen+käyttäisi+minua,+kuten+lelua+saavuttaakseen+mielihyvää+ja+palkitsisi+minut+suukolla+päälaelle+kun+kasvoni+ovat+puserrettuna+hänen+rintoihinsa+kiinni.
Ikävä+kyllä,+190cm+pitkänä+tulisi+naisen+oltava+vähän+yli+2+metriä+pitkä+ja+korkokengät+ovat+ymmärtääkseni+kidutusta+naisille,+joten+ne+latistavat+tunnelman+omalta+osaltani+jos+sellaiset+huomaan.
30.11.2019 03:15
Kuivunutta+eritettä+:)+Pese+paremmin+leikkien+jälkeen+ja+miksei+muutenkin+:)
01.11.2019 00:20
32v+Satakunnasta+etsii+äitiä+leikkeihin+myös+:)
01.11.2019 00:19
Mahtaisko+onnistua+löytymään+Satakunnasta+raskaana+olevaa+naista,+ketä+kiinnostais+olla+hellittävänä?
31.10.2019 01:11
Löytyy+täältä+useampikin+kenellä+kelpaisi+rintamaito.+Halukasta+naista+vain+ei+tunnu+löytyvän+tuosta+vain+:(+Ikävämpi+tuo+haukkuminen+niiltä,+ketkä+eivät+voi+sietää+ajatusta.
Olen+päässyt+maistamaan+rintamaitoa+ja+jäin+pahempaan+koukkuun,+kuin+vain+fantasioista.+Kiihottaa+jo+ajatus+ja+se+turvallisuuden+tunne,+kun+joi+ja+nainen+vielä+silitteli+hellästi.+Harmi+vain,+että+se+jäi+siihen+yhteen+kertaan+maidon+vähyyden+ja+lapsen+tarpeen+vuoksi+:(
31.10.2019 01:05
Käytän+kanssa+vaippaa+vähän+väliä+ja+tuntuu+hyvältä.+Auttaa+rentoutumaankin+kun+vaippa+paikoillaan+ja+makoilee+sängyllä.+Kun+löytyisi+vielä+nainen,+ketä+ei+inhottaisi+tälläinen+mielenkiinto.+Suoraltaan+en+uskalla+myöntää+mielenkiintoa+ikäleikkeihin,+mutta+näin+salaisemman+nimmarin+takaa+pystyy+asiasta+kertomaan+ja+hakemaan+seuraa.
31.10.2019 00:56
Hyvin+pieni+mahdollisuus+raskauteen,+miltei+olematon,+mutta+kannattaa+seurata+jos+kuitenkin.
Samaa+täytyy+sanoa+mahdollisista+taudeista,+ikävä+kyllä.
Jos+olet+kuitenkin+herkempi,+voi+seurauksia+tulla.+Ei+kannata+panikoida,+vaan+seuraa+oloasi+ja+tapahtuuko+olossasi+muutoksia.+Jos+kuitenkin+olet+huolissasi+ei+mikään+estä,+ettetkö+voisi+käydä+itseäsi+testauttamassa.
Ja+seuraavan+kerran,+kun+kohtaat+tuon+idiootin+pidät+tiukan+puhuttelun!
13.10.2019 16:28
1 / 1