Mahtaisikohan lyötyä imettävää naista, joka tarjoaisi suoraan rinnasta maitoa?
Rintamaito, tissimaito
28
901
Vastaukset
- Anonyymi
Lypsän ylimääräitä maitoa päivittäin voisit tulla imee luokseni🤗
- Anonyymi
Täällä olis kans kiinnostunut mies ,missä päin vaikutat ?
- Anonyymi
Minne tulisin?
- Anonyymi
Että mitä häh?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne tulisin?
Olen kouvolassa😇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kouvolassa😇
Sinä joka lypsäät ja voisin tulla luoksesi imee? Kerro itsestäsi lisää?!
- Anonyymi
Oletko parisuhteessa?
Millainen olet ulkoisesti? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kouvolassa😇
Hei! on 45 km Kouvolaan niin voisin tulla imemään :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kouvolassa😇
Kouvola on huono paikka elää. Suomen turhin kaupunki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tšernobyl. En suosittele menemään tai tulee kivessyöpä
- Anonyymi
Vieläkö olis mahdollista päästä imemään maitoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei ! voiko Kouvolaan tulla ?
Mahtaako nuoremmalle löytyä naista jota kiehtoisi imettää rintojaan? :3
- Anonyymi
Hei löytyisikö Etelä-Savosta naista joka tarjoaisi suoraan rinnasta maitoa
- Anonyymi
Löytyykö Joensuusta imettävää naista maitoleikkeihin?
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Tuo ei ole minun juttuni, mutta pari, kolme vuotta sitten etsiskelin deittipalstoilta avioparia, jossa raskaana olevan vaimon sallittaisiin olla minun kanssani. Minua on aina kiihottanut ajatus fertiilistä, toisen miehen hedelmöittämästä vitusta, johon saisin laueta paljaaltaan.
Ei ihan tärpännyt. Eräs pariskunta, jossa vaimo oli toista kertaa ja lähes viimeisillään raskaana, kiinnostui sen verran pitkälle ajatuksesta, että tapasimme. Hyväilin alastomana alastonta vaimoa hellästi ja vapaasti tisseistä, reisistä ja ihanasta raskauden turvottamasta vitusta. Nainenkin rentoutui ja sai kädellä hyväilystäni orgasmin, kohta toisen, vielä voimakkaamman.
Sisään en saanut lupaa työntyä, mutta sentään tyydyttää itseni ja suihkuttaa siemennesteeni naisen katseelle kiltisti antautuvalle, houkuttelevalle, karvaiselle sukuelimelle.- Anonyymi
Raskaana oleva nainen hakusessa löytyykö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siitä ilosta maksaiskin jos löytyisi pirkanmaalta viimeisillään raskaana oleva nainen jota sais vähän pitää hyvänä ja ennen kaikkea suostuisi vielä yhdyntään,nam,nam
- Anonyymi
Maitorintoja haen
- Anonyymi
Maito rintoja Savonlinnasta
- Anonyymi
Iso tissistä naista Savonlinnasta??
- Anonyymi
Ei. Ei todellakaan.
- Anonyymi
Punkaharjulta maitotissiä
Ei sattuisi satakunnan alueelta löytyä imettäjää 30v työssäkäyvälle miehelle? Eurassa pyöriskelen suurimmaksi osaksi, välillä Raumalla ja Porissa :)
- Anonyymi
Ei. Ei todellakaan.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563071Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242669Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3481746- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101071Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193947Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101802- 44799
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26790