ABDL kiinnostuksen kohteena

77ABDL

Olen mies 40v enkä vielä vuosi sitten olisi osannut arvata, että käyttäisin tänä päivänä kotonani ollessani aikuisten vaippoja ja vielä nauttisin siitä!!! :D Onko aiheesta muita kiinnostuneita tai jopa alaan enemmän vihkiytyneitä? Netistä asiaa enemmän tutkittuani vaikuttaa siltä, että enemmistä abdl harrastajista on naisia vai onko tämä vain vääristynyttä tietoa jota googlaus tuottaa?

88

8346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parinpuolikas

      Meillä käyttää kumpikin kaiken aikaa.

    • Nollasarvinen

      "Netistä asiaa enemmän tutkittuani vaikuttaa siltä, että enemmistä abdl harrastajista on naisia vai onko tämä vain vääristynyttä tietoa jota googlaus tuottaa?"

      Nyt meinasi mennä aamukahvit väärään kurkkuun, vaikka on iltapäivä. Lähes kaikki ABDL:t ovat miehiä. Toki esimerkiksi somessa näkyvimmin esillä ovat naiset, mutta ainoastaan siitä syystä että heillä on kymmeniätuhansia miespuolisia seuraajia. Nainen ABDL-yhteisössä on tilastokummajainen ja yksisarviseen verrattava harvinaisuus, ja siksi he ovatkin niin näkyvässä asemassa. Oikeastaan koko skene vetääkin puoleensa aika paljon sellaisia opportunistejakin, joilla ei ole minkään sortin kiinnostusta ABDL:ään, mutta joille kyllä pervojen rahat filmiklippien ja skypesessioiden vastineeksi kelpaavat mainiosti.

      Muussa ageplayssa ja DDLG:ssä jakauma ei ole läheskään noin ruma, mutta vaipat tuntuvat olevan se vedenjakaja joka karkoittaa naiset näistä touhuista tehokkaasti.

    • On.nannaa

      Vähän sama juttu. En olisi koskaan uskonut, että.vaippa tuntuu näin hyvältä. Päivällä on pants m ja yöllä vyövaippa. Huomenna saan flex ultimaa. En malta odottaa huomeniltaa

      • Pidä.hyvänäsi

        Otaksuttavasti Sinua vituttaa raskaasti


      • nohyihelvetti

        Täytyy viirata aika pahasti korvien välissä jos aikaihminen pitää vaippoja heheheee..paskooko ne vielä alleen


      • 77ABDL

        Fetissi se tuo löylykauha pöllönsilmässäkin on :D


      • 77ABDL
        nohyihelvetti kirjoitti:

        Täytyy viirata aika pahasti korvien välissä jos aikaihminen pitää vaippoja heheheee..paskooko ne vielä alleen

        Täällähän sinäkin olet... ja vielä tuollaista puhut... hyi... en paskoisi alleni mutta lämmin pissavaippa on kiva :)


    • 77ABDL

      Okei, eli google vääristää... no niin arvelinkin. Enivei, tykkään käyttää vaippaa mutta mitään kiinteämpää en sinne kyllä pinnistä mutta pissasta lämmin vaippa on kyllä ihanan tuntuinen. Parasta on, että tyttöystäväni halusi, että käyttäisin vaippoja. Hän taas tykkää hoitaa minua ja vaihtaa vaippaani.

      • sairasta_on

        Kyllä saa päivän naurut näistä..minun ukko pitäisi vaippoja niin passittaisin lanttumaakarille tai sais lähteä ulkoruokintaan.


      • 77ABDL
        sairasta_on kirjoitti:

        Kyllä saa päivän naurut näistä..minun ukko pitäisi vaippoja niin passittaisin lanttumaakarille tai sais lähteä ulkoruokintaan.

        Hyvä tehdä päivän naurut :D Ole hyvä vaan :D Mikä on sairasta ja mikä ei. Joku päivä sinäkin lasket allesi eikä lapsesi käy sinua katsomassa... surullista... :D


      • Onko.kivaa
        sairasta_on kirjoitti:

        Kyllä saa päivän naurut näistä..minun ukko pitäisi vaippoja niin passittaisin lanttumaakarille tai sais lähteä ulkoruokintaan.

        Nussitaanko teillä edes?


      • 77ABDL
        Onko.kivaa kirjoitti:

        Nussitaanko teillä edes?

        No ei tietenkään...! Oletko hullu!!! :D Vaipat on vain yksi hauska lisä sen vanilijaseksin välissä.


    • On.kivaa

      Mikäs olisi tämän hauskempi ja kaikille harmiton pikku erikoisuus. En sanoisi fetissiksi, jas vaippaan ei lasketa. Se vain on kuin miellyttävä vaate, paksu, pehmeä ja lämmin. Sen tuhriminen viittaa fetismiin

      • 77ABDL

        Itse pidän sitä miellyttävänä lisänä arki-normi-seksiin. Ja harmittomanapa hyvinkin. En itse tiedä kutsuisinko sitä omalla kohdallani fetissiksi tai eipä sillä edes ole merkitystä. Miellyttävää se kuitenkin on. Viime yönä tuli vaippaan parit pissat :) Käsittämätöntä mutta tykkään siitä.... :) Vuosi sitten olisin varmaan osallistunut itsekkin tuohon trollaamiseen mutta kun pitää mielensä avoimena ja on puoliso joka myös on avoin uusille kokeiluille niin ei ikinä tiedä mitä voi menettää eikä muuten edes tiedä mistä voi tykätä jos ei koskaan kokeile jotain uutta ja ylitä omia mukavuusalueensa rajoja. Sitomisleikit meille on jo entuudestaan tuttuja jo vuosien takaa.


      • Millavaipoissa-91

        Minulla vaipat aina housussa.


    • metsäpoke

      En käytä yöllä vaippaa, vaikka päivisin käytänkin. Yöllinen seisokki ja vaippa ei tunnu hyvältä yhdistelmältä. Sänky on toki suojattu kertakäyttösuojalla ja jos sattuu vahingossa lirahtamaan, ei haittaa. Vaimo käyttää yövaippaa kun ei viitsi käydä vessassa yöllä.

      • On.kivaa

        Sijoittele mulkku jo valmiiksi pystyasentoon vaipan sisällä. Käytä riittävän isoa. On kuninkaallinen olo


    • Tamperelainen20v

      Itse 20v miehenä tykkään olla sekä hoidettavana ja hoitajana. Vaippoihin on kanssa ollut aina kiinnostust, ja käytänkin itse aika useasti vaippoja. Toivoisin löytäväni jonkun saman henkisen naisen näihin asioihin.

      • Olensöpö

        Tääl ois 18v hesalaistyttö. Vaipassa just nyt. Märkä ja painava :l
        Leikkiseura ois jees.
        hoitaja


      • 15-min
        Olensöpö kirjoitti:

        Tääl ois 18v hesalaistyttö. Vaipassa just nyt. Märkä ja painava :l
        Leikkiseura ois jees.
        hoitaja

        Olen paikalla 15 min päästä


      • Olensöpö kirjoitti:

        Tääl ois 18v hesalaistyttö. Vaipassa just nyt. Märkä ja painava :l
        Leikkiseura ois jees.
        hoitaja

        Hei 18v hesalaistyttö! Oisin kiinnostunut saamaan leikkiseuraa ja todella mielelläni myös hoitaisin sinua. Minä olen varma, että meillä olisi hauskaa yhdessä. Toteuttaisin asioita, joita haluaisit, mutta en painostaisi mihinkään (ellet haluaisi). Joten jos kiinnostaa, niin miten sinuun saisi yhteyden? Minulla on tietenkin täällä rekisteröity tunnus, joten sitä kautta minuun saa yhteyden. Odotan innolla vastaustasi!


      • ABDL4ever

        Itsekin sieltä lähistöltä, ja olis mielenkiintoista jakaa kokemuksia kanssasi aiheesta.


      • ABDL4ever kirjoitti:

        Itsekin sieltä lähistöltä, ja olis mielenkiintoista jakaa kokemuksia kanssasi aiheesta.

        Samoin!


      • 12543
        Olensöpö kirjoitti:

        Tääl ois 18v hesalaistyttö. Vaipassa just nyt. Märkä ja painava :l
        Leikkiseura ois jees.
        hoitaja

        Mulle sopis leikki keveri


      • Olensöpö kirjoitti:

        Tääl ois 18v hesalaistyttö. Vaipassa just nyt. Märkä ja painava :l
        Leikkiseura ois jees.
        hoitaja

        Moi kirjota Vaan mulle olen vantaa lainen 18v poika


      • Anonyymi
        Olensöpö kirjoitti:

        Tääl ois 18v hesalaistyttö. Vaipassa just nyt. Märkä ja painava :l
        Leikkiseura ois jees.
        hoitaja

        Moi mä olen jukka ja minulle pitäisi pukea teippi vaipat ja 2 lisä vaippaa pakosti päälle voit soittaa minulle huomenna num on 050 3721215 Moi moi


      • Anonyymi
        SamaTamperelainen20v kirjoitti:

        Hei 18v hesalaistyttö! Oisin kiinnostunut saamaan leikkiseuraa ja todella mielelläni myös hoitaisin sinua. Minä olen varma, että meillä olisi hauskaa yhdessä. Toteuttaisin asioita, joita haluaisit, mutta en painostaisi mihinkään (ellet haluaisi). Joten jos kiinnostaa, niin miten sinuun saisi yhteyden? Minulla on tietenkin täällä rekisteröity tunnus, joten sitä kautta minuun saa yhteyden. Odotan innolla vastaustasi!

        Moi tulisitko hoitamaan minua olen jukka soita mulle huomenna num on 050 3721215 Moi moi


      • Anonyymi
        Olensöpö kirjoitti:

        Tääl ois 18v hesalaistyttö. Vaipassa just nyt. Märkä ja painava :l
        Leikkiseura ois jees.
        hoitaja

        Moi olen jukka ja haluisin että joku vaipoista pitävä tyttö tulis laittamaan minulle vaipat pakosti päälle voit soittaa minulle num on 050 3721215 Moi moi


      • Anonyymi
        SamaTamperelainen20v kirjoitti:

        Hei 18v hesalaistyttö! Oisin kiinnostunut saamaan leikkiseuraa ja todella mielelläni myös hoitaisin sinua. Minä olen varma, että meillä olisi hauskaa yhdessä. Toteuttaisin asioita, joita haluaisit, mutta en painostaisi mihinkään (ellet haluaisi). Joten jos kiinnostaa, niin miten sinuun saisi yhteyden? Minulla on tietenkin täällä rekisteröity tunnus, joten sitä kautta minuun saa yhteyden. Odotan innolla vastaustasi!

        Moi olen jukka ja haluisin tavata sinut hesalais tyttö haluaisin että tulisit laittamaan mulle vaipat pakosti päälle num on 050 3721215 Moi moi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi olen jukka ja haluisin tavata sinut hesalais tyttö haluaisin että tulisit laittamaan mulle vaipat pakosti päälle num on 050 3721215 Moi moi

        Vaihtaisitko sä hesalais tyttö mulle vaipat tarviisin huomenna sun apuas soita mulle num on 050 3721215


    • On.kivaa

      Vaippa housuissa lämmittää miellyttävästi

    • ABDL4ever

      Toki meitä on muitakin. Itse olen jo useita vuosia käyttänyt päivällä ja öisinkin housumallisia. Käyvät normi alusvaatteista ja tuntuvat pehmeiltä ja lämpimiltä. Netistä löytyy verkkokauppoja, joista voi tilata kaikenlaista rekvisiittaa huomaamattomassa paketissa. Kysy lisää, jos tarviit tietoa.

      • Olis.kivaa

        Housuvaippoja ostetaan kylmän rauhallisesti esim Tokmannilta. Kukaan ei kiinnitä huomiota. Hyvät suorakaidevaipat ovat vaikeasti saatavissa


    • mediumplus

      Tokmannissa on halvimmat vaippahousut. Esimerkiksi nettikauppaan verrattuna huomattava hintaero.

      • mediumplus

        Jatkoa edelliseen. Tokmannin kassa totesi kerran että "ai, sä käytät näitä, mä käytän niitä..."


    • Vaippuli

      Minulla on tena ultima teippari käytössä ja muovihousuja. käytän 24/7. Pikkuhousut heitin kaikki pois kaapista.

    • Samoin täällä tena ultima ja muovihousut ja 24/7

      • Olisko.kivaa

        Eikö muovihousut hiosta?


    • No ei ainakaan itsellä ole liian hiostavaa.
      Ollut myös teippareita joissa itsesssään on muovipinta, Silloin pärjää ilman muovihousujakin.

    • wetDm

      Moikkelis.Sama fetissi ollut jo melko nuoresta.Ollut "normi"heterosuhteissa ja salannut taipumukseni vaippafetismiin.Oli varmastikin järkevää,sillä menetin yhden naisen kun kerroin asiasta vaikka muuten meillä käsittääkseni sujui hyvin.Olen hakenut naista joka tykkäis pitää vaippoja Livechatin kautta,mutta siellä suuri osa on feikkaavia homoja,mä en.
      Mä en enää mene parisuhteeseen jossa salaisisin vaippa-addiktion, joten ehkä en enää löydä ketään.Vaikuttaa siltä kuin todennäköisyys löytää vaippafettarinainen on sama kuin yksisarvisen hepan kohdalla,eli nolla.Mulla on haku iskuritreffeissä,joten jos ihme tapahtuisi niin sinne.

      • Ei.olis.kivaa

        Jos joku löytyy, ei siitä ole vaimoksi


      • Hunajapomelot_piiloon

        Joo, ei sellaista löydy. 20 vuotta aktiivisena ABDL-maailmassa enkä ole ikinä edes tavannut elävää naista, joka ei olisi jonkin sortin käännynnäinen.


    • Vaippaliina

      Tykkään muovisesta vaippaliinasta.

      • Olisko.kivaa

        Eihän se edes pidä vettä puhumattakaan kusesta


      • Anonyymi
        Olisko.kivaa kirjoitti:

        Eihän se edes pidä vettä puhumattakaan kusesta

        Vaippaliina mukava ja halpa käyttää vaippa liinan sisään pari suorakaide vaippaa muovi solmittava hyvin ettei valu ei hiosta kuten muovihousut voi huoleta laskea yhdet pissat. Tuli illal kokeiltuu koti matkalla teransilla käydessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaippaliina mukava ja halpa käyttää vaippa liinan sisään pari suorakaide vaippaa muovi solmittava hyvin ettei valu ei hiosta kuten muovihousut voi huoleta laskea yhdet pissat. Tuli illal kokeiltuu koti matkalla teransilla käydessä

        Vaippaliina tuntuu aina yhtä ihanalta. En käytä siinä vaippaa vaan pelkkää muovista vaippaliinaa. Se tuntuu pikkareissa mahtavalta!


    • Onhan noita jonkin verran jäljellä mullakin 😀. Bi

    • DL-lover80

      Ne vain tuntuvat ihanilta jaloissa, paksut ja lämpöiset. Ja kun niihin pissaa niin ne tuntuvat vieläkin ihanimmilta <3 Käytän kotona ollessa, yleensä yö aikaan ja välillä päivisinkin vaippoja, mukavuus syistä. Kärsin hieman yö aikaan yli aktiivisesta rakosta joten yöllä ei tarvitse nousta viittä, kuutta kertaa pissalle. Mitää seksuaalista nautintoa en koe niistä saavani mutta ne vain näyttävät ja tuntuvat ihanilta jaloissa. Luokittelen itseni Diaper Loveriksi eli DL nautiskelijaksi. Olen normi hetero parisuhteessa ja tyttöystäväni hyväksyy mieltymykseni ja pitää sitä "herttaisena" ja harmittomana mieltymyksenä ja hän myös mielellään laittaa minulle sen teippivaipan nukkumaan mentäessä <3

    • toni38

      moi olisiko ketaan sattumalta turun suunnalta keta on kiinnostunut vaippa jutuista kyselee 38v ukm turun lahelta

      • Hyiolkoon

        Et kai vain ole se älykääpiö, joka käy säännöllisesti jättämässä käytetyn vaipan työpaikkani vessaan? Väliin on ollut kuviakin jossa ko. henkilö on ollut se vaippa päällä. Fetissit ymmärrän, mutta moinen toiminta on vastenmielistä!


      • Lounaisrannikko
        Hyiolkoon kirjoitti:

        Et kai vain ole se älykääpiö, joka käy säännöllisesti jättämässä käytetyn vaipan työpaikkani vessaan? Väliin on ollut kuviakin jossa ko. henkilö on ollut se vaippa päällä. Fetissit ymmärrän, mutta moinen toiminta on vastenmielistä!

        Missä olet töissä tai millainen työpaikka on jos sinne voi ulkopuoliset mennä vessaan ja jättää/vaihtaa vaipat? Ja vielä kuviakin! Ei kyllä ole sattunut sellaista vielä kohdalle...


      • Siinä-muutama
        Lounaisrannikko kirjoitti:

        Missä olet töissä tai millainen työpaikka on jos sinne voi ulkopuoliset mennä vessaan ja jättää/vaihtaa vaipat? Ja vielä kuviakin! Ei kyllä ole sattunut sellaista vielä kohdalle...

        Viime uutisten mukaan Suomen Pankki, Helsinki-Vantaan lentoasema, Viestintävirasto, Fortum, Säteilyturvakeskus...


      • Hyiolkoon

        Lisään tähän vielä kaikki kaupat, huoltoasemat jne. jne... Niitä Turun seudulla jonkun verran riittää.


      • satunnaista
        Hyiolkoon kirjoitti:

        Et kai vain ole se älykääpiö, joka käy säännöllisesti jättämässä käytetyn vaipan työpaikkani vessaan? Väliin on ollut kuviakin jossa ko. henkilö on ollut se vaippa päällä. Fetissit ymmärrän, mutta moinen toiminta on vastenmielistä!

        Oletko siivooja vai töissä useammassa paikassa? Voisiko olla,että vessassa (miesten?) ei ole roskista vaipoille? Siis siellä kopissa? Naisten vessoista ei ole tietoa... On paljon ihmisiä jotka joutuvat pakosta käyttämään vaippoja. En ole kyllä kovin monessa miesten vessassa nähnyt roskista vaipoille. Ja en kyllä itsekkään lähtisi kuskaamaan vaippaa pois sieltä kopista kun kuitenkin joku sen sattuisi näkemään. Ei ole kyllä kohdalle sattunut,että vessassa olisi vaippoja jätettynä lattialle.


      • Hyiolkoon

        En ole siivooja. Ja vessassa on kyllä vaipparoskis, joten ei olisi ongelma eikä mikään sitä käyttää. Kyseinen ihminen tekeekin tekosensa täysin tahallaan, johon viittaa se kuvienkin jättäminen.


    • DL-lover80

      Itse olen Tampereelta ja olisi kiva tuntea saman henkistä porukkaa ja joskus vaikka istua iltaa (vaipoissa) yhdessä :)

      • Jape22

        Itse olen Helsingistä olis kiva jos haluat tulla puhuu jossain


      • DL-lover80 olisi kiva tutustua ja jutella missä voitas jutella?


      • Jape22
        poju_vaipas kirjoitti:

        DL-lover80 olisi kiva tutustua ja jutella missä voitas jutella?

        Kik , tai fb , snps


      • Osotetta
        Jape22 kirjoitti:

        Kik , tai fb , snps

        Onks sul siel joku tunnus


      • Jape22
        Osotetta kirjoitti:

        Onks sul siel joku tunnus

        Kik : nimi on muumipeikk tai snps : jape20


    • tenaman

      Olemme vaimoni kanssa molemmat vaippojen käyttäjiä ja omasta mielestäni mikään ei ole kiihottavamman näköistä kuin nainen, joka kuljeskelee pelkissä vaippahousuissa.

      • DL-lover80

        Todellakin!!! Olen samaa mieltä. Oma tyttöystäväni vielä lämmittelee ajatusta vaippojen kokeilusta mutta rakastaa ja tykkää vaihtaa minun vaippoja <3 Itselläni kesti pitkään hyväksyä se fakta, että rakastan vaippoja. Ja kun sen asian oli käsitellyt niin nyt se on melko normaalua ja luonnollista olla vaipoissa


    • Vaippaliina

      Toteutin tänään pitkään miettimäni jutun. Kävin kaupungilla asioilla muovinen vaippaliina housuissani. Tuntui kivalta!

      • Diaperedjanna

        Vaipat 24/7. Täällä jenkeissä ABDL fetissi on kovinkin yleinen. Kaveripiirissäni on muutama vaippatyttö .


      • Diaperedjanna kirjoitti:

        Vaipat 24/7. Täällä jenkeissä ABDL fetissi on kovinkin yleinen. Kaveripiirissäni on muutama vaippatyttö .

        moi! haluisitko jutella ja tutustua paremmin? olisko sulla kik tai skypee?


    • 77ABDL

      Mukava nähdä, että en olekkaan ihan yksin tämän vaippa juttuni kanssa :) Vaippoja on tullut ostettua lisää ja erilaisia sitten sen jälkeen kun aloitin tämän keskustelun. Crinklet ovat ihan parhaita ja tuntuvat ihanilta, täyden kympin teippivaipat! Myös Abriformit ovat hyvän tuntuisia, imukykyisiä ja tyttöystäväni sanoo, että ne on myös kaikkein helpoimmat laittaa minun päälle ja ne myös istuvat hyvin. Arki vaippoina toimii Tenan Maxit ja menevät välillä ihan alkkareiden korvikkeina. Se tunne kun vaippa on ihan täynnä pissaa ja on turvonnut maksimiinsa on kyllä ihan helmi <3 Olen miettinyt blogin perustamista aiheesta mutta se on vielä vähän suunnittelu asteella :)

    • Käytän kanssa vaippaa vähän väliä ja tuntuu hyvältä. Auttaa rentoutumaankin kun vaippa paikoillaan ja makoilee sängyllä. Kun löytyisi vielä nainen, ketä ei inhottaisi tälläinen mielenkiinto. Suoraltaan en uskalla myöntää mielenkiintoa ikäleikkeihin, mutta näin salaisemman nimmarin takaa pystyy asiasta kertomaan ja hakemaan seuraa.

    • Anonyymi

      Et ole ainoa joka on löytänyt vaippailun. Sain muutama vuosi sitten pahan selkä krampin ja jumitin vuoteeseen pidemmäksi aikaa eikä vessaan meneminen enää ollut vaihtoehto. Avuksi löytyi vaipat ja jo ensi kastelusta olin koukussa.... aivan mieletön tunne kun on lämmin ja märkä vaippa jaloissa. Käytän vaippoja vain öisin ja tyttöystävänikin tykkää niistä mutta mistäpä se ei tykkäisi <3 Kivointa on kun se iltaisin haluaa laittaa mulle vaipan <3

    • Anonyymi

      Minäkin käytän kotona vaippoja, yleensä isoa suorakaide vaippaa ja sen kanssa paksuja muovisia vaippahousuja. Vaippa on niin iso että sen kanssa on vaikea kävellä ja kun vaippa kastuu homma on vieläkin hankalampaa. Lisäksi minulla on koko ajan jalassa isot 46 numeron mustat Kontio kumisaappaat. Näitä käytän aina kun olen yksin kotona, joskus kun oikein innostun niin käytän myös sadetakkia ja kaasunaamaria ym.

      • Anonyymi

        Minulle puettiin lapsena kurahousujen alle aina iso suorakaide vaippa ja paksut muovihousut. Kuravaatteet ja kumisaappaat oli niin hankala pukea ja riisua, siksi niiden kanssa piti käyttää vaippoja ettei tarvinnut vessaan yrittää. Päivän leikkien jälkeen oli usein melkoinen siivo tiedossa. Kouluiässäkin minulla oli edelleen vaipat pihaleikeissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle puettiin lapsena kurahousujen alle aina iso suorakaide vaippa ja paksut muovihousut. Kuravaatteet ja kumisaappaat oli niin hankala pukea ja riisua, siksi niiden kanssa piti käyttää vaippoja ettei tarvinnut vessaan yrittää. Päivän leikkien jälkeen oli usein melkoinen siivo tiedossa. Kouluiässäkin minulla oli edelleen vaipat pihaleikeissä.

        sama homma itellekin laitettiin aina vaippa kurahousujen


    • Anonyymi

      onko täällä vielä vaipoista kiinostuneita?

      • Anonyymi

        Minä! Oon 30 vuotias mies


      • Anonyymi

        Täällä! Oon 33v CD-tyttönen ja rakastan käyttää ja pissata vaippaan 💕 Ihana tunne kun on mörkö vaippa jalassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä! Oon 33v CD-tyttönen ja rakastan käyttää ja pissata vaippaan 💕 Ihana tunne kun on mörkö vaippa jalassa

        Siis märkä vaippa jalassa 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä! Oon 33v CD-tyttönen ja rakastan käyttää ja pissata vaippaan 💕 Ihana tunne kun on mörkö vaippa jalassa

        Mahtavaa
        Itselläni 30v kokemus


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Yhden operaation ja puhjenneen sairauden takia oli ryhdyttävä vaippojen käyttäjäksi. Asiat ovat muuttuneet, eikä varmaankaan vaipat olisi enää ihan pakollisia, mutta totuin niihin enkä halua olla ilman niitä. Voi käydä vieläkin, kuten vähän aikaa sitten, että menee koko päivä, ettei tule tarvetta käydä vessassa, ei mitään sellaista tunnetta. Mutta sitten rakko tyhjenee varoittelematta. Onneksi olin kotona ja vaippahousut jalassa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tenan Maxit oli kerran poistomyynnissä, ostin paketin. Sitten vain juomaan litra mehua ja vaippa paikalleen. Tunnin päästä vaippa oli kiihottavan läpimärkä. Muna oli jäykkänä ja pissat ei aina menneet sinne minne piti.

    • Anonyymi

      Uu­­­s­­­i s­­eksi­tea­­tteri ava­­­utuu Su­­omeen! Kutsu­­mme kai­­­kk­­i­­. Il­­­moittau­­tum­­ine­­­n ryhmä­­ämm­­­e tä­­­ällä 👉 http://armtown.com/H/K9t7X4

    • Anonyymi

      Täällä löytyy isukki abdl tyypille 👍

    • Anonyymi

      Hei! Om­­a str­­eam. Sisäänkäynti k­­­aiki­lle, jotk­­a haluav­­at pi­tää ha­­­uskaa 👉 http://aram-us.com/H/F4w7B7

    • Anonyymi

      Mistä 15v sais kunnon vaippoja

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Juuri laitoin vaipat ja muovihousut :)

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 65 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe