Äiti hakusessa

Moi!

Minulla on pitkään ollut äiti-poika-fantasia ja mietin löytyisiköhän täältä kivaa "äitiä" ;)?

Roolileikkiin voisi kuulua mitä vaan ja sitä olisikin mukava suunnitella etukäteen. Voisimme touhuilla kotosalla ihan normi kotihommia tai kulkea julkisesti äitinä ja poikana, riippuen vähän sinun toiveistasi. Kotona piilossa valvovilta silmiltä voisi sitten tapahtua jotain sellaistakin, mitä äiti ja poika eivät ihan joka päivä tee ;).

Vastaile rohkeasti niin jutellaan ja katsotaan kohtaavatko meidän toiveet ja haaveet!

-J

80

6921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä olet ja minkä ikäinen?

      T. Äiti-ihminen

    • Anonyymi

      Moi, mä riihimäeltä m22, mistä äiti-ihminen on?

    • Anonyymi

      Moi Kiltti_poika. Mä olen sua etsinyt jo pitkään. Laittelin sulle viestiä- toivottavasti tuli perille pusss :) N45

      • Anonyymi

        Jos ei tullut, laita joku yhteystieto mistä sut tavoittaa. T sama


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei tullut, laita joku yhteystieto mistä sut tavoittaa. T sama

        Iltaa Äiti, täällä olisi myös kiinnostunut poika pks. Laitahan mulle myös sähköpostia niin jutellaan


      • Anonyymi
        SeikkailevaMies kirjoitti:

        Iltaa Äiti, täällä olisi myös kiinnostunut poika pks. Laitahan mulle myös sähköpostia niin jutellaan

        minkä ikäinen ja mistä on seikkailevamies T äiti- ihminen


      • SeikkailevaMies
        Anonyymi kirjoitti:

        minkä ikäinen ja mistä on seikkailevamies T äiti- ihminen

        35v, mulla käytössä suomi24 sähköposti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei tullut, laita joku yhteystieto mistä sut tavoittaa. T sama

        Ja tuo viesti ei vanhene :) T edelleen sama


    • Minä haluan ankara äitihamo joka vedään minua sisään korvissani ja käsket minua riisua kaikki vaatteet alavartalo ja sitten hän annan minulle piiskaa ja piiskaan jälkeen joudun seisoa paljalle polvella ja kiittää rangaistusta ja suudella se käsi joka on piiskanut minua!

    • Anonyymi

      Haluaisin myöskin löytää iältään noin 50 ehkä hieman rehevän naisen jonka kanssa leikkiä äiti-poika leikkejä.

      Mies1989

    • Täällä kirjoittelee yksi poika Hämeenlinnasta. Kiinnostaisi myös äiti-poikajutut, pienellä cfnm-mausteella esim

      • Anonyymi

        62 v äiti-ihminen..karvapillu ottai pojun hoitoon tosi mielellään...


      • Anonyymi kirjoitti:

        62 v äiti-ihminen..karvapillu ottai pojun hoitoon tosi mielellään...

        Olisi tosi kiva ! minne pitäis ajaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        62 v äiti-ihminen..karvapillu ottai pojun hoitoon tosi mielellään...

        Haluatko anna piiskaa sinä 62 v äiti-ihminen?Tuo karvapillu ei kiinnosta minua ollenkaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        62 v äiti-ihminen..karvapillu ottai pojun hoitoon tosi mielellään...

        voitko laittaa yv ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        voitko laittaa yv ?

        Mitä yv tarkoittaa?Oletko 62 v äiti-ihminen täällä enää?


    • hakusessa kanssa

    • Anonyymi

      Löytyisköhän Turun seudulta äiti-ihmistä?

    • Anonyymi

      toivottavasti kilttipoika tulee lukemaan tätä ketjua..

    • Mistä näitä vanhempia naisia löytää?
      Itse kiinostaisi tavata vanhempia naisia ihanan seksin merkeissä.

      • Anonyymi

        vanhempia naisia kannattaa lähetysä rohkeasti missä vaan. Pientä silmäpeliä ja jos vastataan niin jutulle. Kehua kauneutta tms Voi päästä panemaan nopeastikin :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        vanhempia naisia kannattaa lähetysä rohkeasti missä vaan. Pientä silmäpeliä ja jos vastataan niin jutulle. Kehua kauneutta tms Voi päästä panemaan nopeastikin :)

        Pitää kokeila miten hyvin toimii :)


      • Anonyymi

        Et ole koskaan kuullut treffisaiteista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole koskaan kuullut treffisaiteista?

        suomi24 treffit melko miesvoittoinen, ei oo ainakaan vanhempaa naista tullut vastaan joka katselis nuorempien perään..


    • Anonyymi

      Kiltti_Poika missä ooooott??

    • 32v Satakunnasta etsii äitiä leikkeihin myös :)

    • Moi oisko kuopio seudul äitejä?
      M21 siis :)

    • Anonyymi

      Mahtaisko päijät-hämeen suunnilta löytää "äitiä"? utelee kakskymppinen kundi:)

      • Anonyymi

        mitäs vihtua pitääkö sen naapurissa asua :D ettekö osaa/uskalla matkustaa. Ainiin ei ilman äitiä uskalla lähteä peräkammarista :D :D voimaks ristiriita ja ilma jäätte


      • Anonyymi

        Löytyy :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy :)

        Hienoa, olisi mukava tutustua t.Poju Lti :)


    • Anonyymi

      Onko täällä joku nainen joka olisi kiinnostunut tämmöiseen 20 poikaan Helsingin lähialueella :)

    • Anonyymi

      Jopas. Pitäsköhän etsiä joku kiva poju joka tykkäis imeä tissiä 😁

      • Anonyymi

        Kyllä semmonen poju löytyy varmasti


      • Anonyymi

        Tääl ilmoittautuu yks poju!:3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tääl ilmoittautuu yks poju!:3

        Mä olen nyt etsimässä "poikaa" ja taisin löytää sopivan. Hän tajusi mitä tämä mami haluaa. Poika kainaloon ja kunnon tissin lutkutusta.

        Mitäs muuta mä keksisin? Ja onko sillä väliä, mitä laitan päälleni? Mitä te muut pojat haluaisitte tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen nyt etsimässä "poikaa" ja taisin löytää sopivan. Hän tajusi mitä tämä mami haluaa. Poika kainaloon ja kunnon tissin lutkutusta.

        Mitäs muuta mä keksisin? Ja onko sillä väliä, mitä laitan päälleni? Mitä te muut pojat haluaisitte tehdä?

        Mä haluaisin mamin kans, sellainen joka veis ja pyörittelis. Mami vois istua naamalle, tai laittaa nuolemaan useasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen nyt etsimässä "poikaa" ja taisin löytää sopivan. Hän tajusi mitä tämä mami haluaa. Poika kainaloon ja kunnon tissin lutkutusta.

        Mitäs muuta mä keksisin? Ja onko sillä väliä, mitä laitan päälleni? Mitä te muut pojat haluaisitte tehdä?

        Omassa mami-poika fantasiassani pääpaino olisi kotiḱurissa. Pojalla, siis minulla olisi äärimmäisen ankara kotikuri. Ja mami olisi ankara ja säälimätön kurinpitäjä. Poju saisi piiskaa, jos olisi tuhma. Ja kunnolla saisikin. Ilman armoa ja sääliä.
        Selkäsaunan jälkeen häpeänurkassa seisoisi nyyhkyttävä poju peppu kirvelevänä.
        Ja kiroilusta mami pesisi pojun suun saippualla.
        Mutta olisi myös se toinen puoli. Rangaistuksen ja anteeksi pyynnön jälkeen, mami ottaisi pojun syliin, silittelisi, paijaisi ja pitäisi hyvänä. Puhuisi rauhoittavalla äänellä.
        Ja aina kun poju on ollut kiltti, hän saa käpertyä mamin syliin imemään tissiä. Ja mami antaisi pojun imeä niin pitkään kuin tämä haluaa.


    • Mulla sama fetissi... Oulunseudulta kun vsin löytyis sopiva.. Ja salaisesti..

    • Mulle voi alle 30v pojat laitella viestiä Suomi24 sposti on käytössä

    • Anonyymi

      Ei löydy täältä kun ei heitä löydy edes abdl foorumeilta, naisten markkinat tässäkin "isiä" on tarjolla naisille mielin määrin mutta etsippä miehenä mamia.

    • Niin alle 30v pojat voi kirjoitella tähän Suomi24 spostiin. Vakituinen seura haussa T. N45

      • Anonyymi

        Tääl 25v nuori löytyy helsingista.


      • Anonyymi

        Yritin laittaa sähköpostia..ei anna lähettää :( t 26v mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritin laittaa sähköpostia..ei anna lähettää :( t 26v mies

        laita yhetystieto mistä sut saa kiinni


      • Anonyymi

        oipusss missäpäi sää vaikutat;)?


      • Pystytkö matkustamaan turkuun päin?


      • Anonyymi

        Täällä oulusta 23v poika . Muuten laittaisin s-postia mut ei oo enää käytössä suomi24 s-posti. Oipusss miten saan sinuun yhteyden?


    • Anonyymi

      Löytyykö etelä-suomesta naista, jota kiehtoo äiti-poika jutut?
      -M20v-

      • Anonyymi

        Mitä sinä tuolla tiedolla tekisit?

        Kerrottakoon tuo sinulle salainen asia: kyllä löytyy ja haku on miehestä kiinni.


    • Anonyymi

      Kanta-Hämees "äitihahmoa" 23v kundille?

    • Anonyymi

      Kuulostaa ihanalta leikiltä! Ikävää että mulla ei (vielä) ikä riitä leikkimään tollasia äiti-leikkejä kun en sentään 16-vuotiaaseen sekaantuis mutta 10 vuoden päästä olis ihana löytää samal taval ajatteleva kundi.

    • 22v kundi Helsingin seuduilta olisi kanssa kiinnostunut tämmöisestä touhusta! :)

    • Anonyymi

      Elikkäs pohjanmaan alueella sama homma 40v eli ikääki sais jo olla.

    • Anonyymi

      46 v himokas äiti tarjolla kouluttamaan poikaa.

      • Anonyymi

        Mulle käy miten yhteyttä


    • Anonyymi

      46v äiti miten suhun saan yhteyttä

    • Anonyymi

      Haloo mammat 06 area

    • Anonyymi

      Halukasta mammaa parikymppiselle pojalle?

    • Anonyymi

      kyllä itseänikin kiehtoisi iso tissisen mamman kosketus
      M22v

    • Täällä kirjoittelee 30 poika joka etsii äitiä

    • Anonyymi

      Tääl ois 24v poika etsimässä seuraa :) auto löytyy eli pääsen liikkumaan kauemmaskin.

    • Anonyymi

      Olisi ihanaa olla äiti! Olen kyllä itse vasta 26-vuotias. Haluaisin kurittaa poikaa, jos on ollut tuhmasti. Opeteltais kaikkea kivaa mamin kanssa yhdessä!

      • Anonyymi

        Ei iällä oo väliä. Kyse on leikistä ja molemminpuolisesta nautinnosta. Miten suhun saa yhteyden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei iällä oo väliä. Kyse on leikistä ja molemminpuolisesta nautinnosta. Miten suhun saa yhteyden?

        Tuossa yläpuolella on yhteyslistaa. Siitä vaan.


      • Anonyymi

        Löytyiskö Keski-suomesta mamia? Täällä yks "pikkupoju" ja vähän tuhmakin poju kyselee.


      • Anonyymi

        Jos viesti poistuu, niin tuosta listasta saa tosiaan osoitteen.

        Kutsunilla on nyt paha pulma, koska Kutsunin täytyisi laittaa oikea osoite listaan jotta roskapostittajat sen löytäisivät, mutta toisaalta ihmiset käyttävät Kutsunin listaa hyväkseen ja kertovat että mikä se noista osoitteista on mistä löytää seuraa.

        Mitä tekee Kutsuni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei iällä oo väliä. Kyse on leikistä ja molemminpuolisesta nautinnosta. Miten suhun saa yhteyden?

        Kik käy hyvin! Ois siellä ensin kiva vaihtaa ajatuksia ja suunnitella leikkiä😊


    • Anonyymi

      Vieläkö kaipaat?

      Olisi viisikymppinen.
      Uusimaa.

      -1MutsiVaan

      • Anonyymi

        Alati.
        Mihin otan yhteyttä?


    • Anonyymi

      Merilapin seutuvilla äitiä?

    • 50v pojannaskalille ..tuhmalle...65 äitiä...päijät häme

    • Anonyymi

      Keski-suomi Jyväskylä alueella äiti hakusessa innokas ja tottelevainen 24vM

    • Yli 70v mamia..nam..52v etsii

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 170 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6749
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4380
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2793
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1653
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe