Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
414
Kommenttia
1794
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lisää Numba tuohon listaasi tämä perskärpänen peppusen nuolija ja pari muuta turvansoittajaa.
16.06.2026 21:35
KaksiKulttuurinenHomo2010Hinttinen NamiNamissa.
Kaksikulttuurisuus rikastuttaa elämää monin tavoin.
Se laajentaa maailmankuvaa, parantaa sosiaalisia taitoja ja luo syvempää ymmärrystä eri ihmisryhmien välille.
Kahden kulttuurin omaksuminen vahvistaa myös yksilön identiteettiä.
HönöHinttinen ei ole edellä mainittua ymmärtänyt, siksi hänen kulttuuriinsa kuuluu vain Suomalainen voileipäkulttuuri ja Thaimaalainen grillauskulttuuri.
https://ibb.co/CsvWx75m
16.06.2026 06:57
Joutuu miettimään toisten elämää kun omaa ei ole.
16.06.2026 02:28
MoiHintti2010, kyllä aktivoin sut vielä useita kertoja, ehkä joskus aivoton ymmärrät että minä en ole Numba.
15.06.2026 09:30
Kiitos, kestotilauksesi varmistamisesta.
13.06.2026 21:38
Ovat myös joukolla siirtyneet nykyaikaan kustannuslaskelmia tehdessään:
AI: "Thaimaassa uima-altaan rakentaminen maksaa itse tehtynä ja kaivettuna tyypillisesti noin 200 000 – 400 000 bahtia (n. 5 500 – 11 000 €) altaan koosta ja tekniikasta riippuen.
Hinta on noin puolet tai kolmasosa siitä, mitä avaimet käteen -palvelu maksaisi"
Todella korkeatasoista ja edistyksellistä toimintaa.
06.06.2026 20:34
Lienee silti pärstänsä oma.
06.06.2026 14:54
Kuules Tyttönen, minä en ole kommentoinut rahamäärää millä kustannuksilla väität rakentaneesi haaveilluusiokotihotellisi hotellin uima-altaalla josta Urpå vielä joitakin fotojakin olet valikoidusti julkaissut.
Sen verran olen kustannuksiin maininnut, että kuvasi uima-allasta ei ole mahdollista missään tapauksessa aikaansaada kymppitonnilla.
Minä olen rakennusmestari ja harjoittanut ammattiani noin 4 vuosikymmentä, joten kyllä minulla rakentamisesta on varsin kattava tietoisuus.
Sinulla on ollut paniikinomainen tarve tuoda julki kaikkea mahdollista omasta rakennustietoisuudestasi ja kokemuksistasi haaverakennusteknikkona joka ei ole koskaan ollut rakennusmestari.
Sun bablas on niin överiä kuin olla ja saattaa, sekä hyvin paljon ristiriitaisuuksia, joten huuhaa.
Olen lausunut että on kokemusta Lahtelaisista kaveriporukoista, jotka ajeli Lahti-Hesa-Lahti väliä päivittäin ja sinä olet kirjoituksillasi osoittanut olevasi juuri sitä roskasakkia mitä minä tarkoitan.
Pidät minua edelleenkin “Pikku Pasasena” ja olen ystävällisesti lausunut seuraamukset siitä, joten tulet vielä toimestani panikoimaan, lupaan sen.
“Pikkuinen Pasanen. Älä esitä asuvasi Thaimaassa jos et tiedä perusasioita.”
Edellinen kestotilauksesi toimitus poistui oltuaan pari viikkoa kommentointien alla ja mielenkiintoisia kommentteja tuli.
Aikanaan sitten tiedoksesi.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19410092/lahdesta-pattayalle-
Seuraava on laadinnassa joten aijaileppa lisää materiaalia, vaikkapa siitä sun Hesalaisen yksiön hintaisesta haaveilluusiokotihotellistasi,
Ps. Oletko jo käynyt kyläsepällä suurentamassa sitä vaimosi sormusta?
06.06.2026 03:06
Päättele persoonasi ihan itse esittämättä kysymyksiäsi.
Numba on tehnyt varsin onnistunutta selvitystä.
Tyttö hopi hopi kultaharkkojen kanssa Buddan ja Jessen kanssa saunaa ja Laiffi kaivamaan roiskeläppäisen mekkoa kaapista ja sitten idiootit ei muuta kuin räps ja räps, sekä syylittäjän pakollinen kommentti perään.
03.06.2026 19:59
Eri ihmisillä on eriäviä mielipiteitä, mutta sun ongelmas on että pidät kaikkia ihmisiä samana jotka ei ole samaa mieltä sun kanssas.
Koitappa lukea aloitus, se on minun mielipiteeni ja riitaisuutesi Numban ei vaikuta mun mielipiteeseen.
Tähän lopetan tässä asiassa sun kanssa, joten voit jatkaa .... tänään, huomenna ja loppuelämäsi.
28.05.2026 17:55
Pohdippa siellä junttilassa onko aito Suomi siellä Hesassa, vai esimerkiksi Mäntyharjulla, Pohjoissuomessa, Saaristossa, miksi on käsite maaseutumatkailu, oletko käynyt Helvetin kolussa?
Täällä Thaimaassa on myös ihmisiä joiden ammatti on jotain muuta kuin turistien palvelu.
Juttele Kääläpin kanssa miksi hän on tyytyväinen kokemuksiinsa, mitä ei ole tarjolla normaalisti turreille.
Sun matkailus on nollilla.
28.05.2026 16:54
Tyttö2010Neitinen oikein aloituksella on tahtonut ilmoittaa kestotilauksensa voimassaolon erittäin selkeästi siten, että ei jää epäselvyyttä.
Lämmin kiitos siitä.
25.05.2026 04:04
Rohkeasti vaan Tyttönen ilman turva-aikuista, kerro hieman mikä minä olen sun tarkistamana.
21.05.2026 21:26
Tyttö2010Neitinen on siis samaa mieltä kaikkien faniensa kanssa, ok, olette siis tarkistaneet.
21.05.2026 21:02
Voi hyvänen aika sentään ja enää puuttuu aijattavaksi vain muinainen tekutodistus rakennusteknikolta joka on toiminut betonliemi- ja sukitusalalla olematta rakennusmestari.
21.05.2026 20:56
Aha, että nyt siis näin, ok, kenen paperit mulla mahtaa olla?
Mitä mieltä olet asiasta Numba, onko Tuut tuut vai Ding dong ... ?
21.05.2026 20:47
Toki Hukkapalalla ja Roiskeläppäisellä on milkku jos toinenkin, kun ryhtyvät perinnön jälkeen miljonäärieläkeläisiksi.
Ovat kumpainenkin ikiterveitä eläkeläisiä kuten Tyttö2010Neitinenkin.
Vantaan läävien nousee kohisten ja ostajia on jonossa.
Boonusta, plussaaja provikkaa eläkkeen ohessa pukkaa tilille lähes päivittäin.
Firaapelina suunnittelee tehtaiden lämmön talteenottoja, alipaineistelee viemäreitä, teollisuusvakoilee ja rakentelee valokuvia, onhan hän dibloominööri.
Luottokortteja on enemmän kuin Rautavaaralla oli pelikortteja ja niiden luottotuottoboonuksilla matkaavat määrävälein minne kulloinkin on mieli.
Leppoisasti eläkepäiviä viettäen Hukkapala suunnittelee seuraavan matkan ruokailuja Troptrappelista ja luottokorteillaan varailee monen tähden majoituksia ja murisevia miehekkäitä vuokra-autoja.
Raxipossutkin on jo tuolloin valmistunut yliopistoista dibloomeiksi ja heti saanut kutsut huippuvirkoihin, joten eivät rasita eläkeläisten kukkaroa.
Turkuun muuttavat Turkulaisiksi kun äiti delaa, ei aiemmin äidin seuraksi ja vanhusta auttamaan.
Turussa on Turun sinappia ja sanonta että kahta en jätä, joten toinen mitä Hukkapala ei jätä, on tämä Pattayan matkailupalstamatkailunsa.
16.05.2026 02:58
En ole kommentoinut itse tapahtumaa, joka varmasti on ollut hyvä asia.
Sitä kommentoin koska Tyttö2010Neitisellä on aina tarve maustaa ja liioitella tarinoitaan.
Lapset ei kävele 10 kilometriä 35 asteen helteessä, siihen kommentoin.
Asioiden vääristely ja kommentit joita voi lukea antaa ymmärtää, että Pattayan rakkailla on vakavia ongelmia.
16.05.2026 02:09
Kadehdittavaa siitä, että Pattayan rakas kertoo Pattayan matkailupalstalla tulevaisuudensuunnitelmiaan ajalle kun äitinsä on kuollut.
Todellakin joo.
15.05.2026 20:32
Muista vaihdattaa öljyt Pentaan venehuollossa ja opiskele esikuvasi tavoin reimariportit, tuut tuut.
Toki olet äidillesi kertonut suunnitelmasi odotellessasi että hän delaa.
15.05.2026 20:19
1 / 90