Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SENSSU
profiilit
SENSSU
SENSSU
Vapaa kuvaus
Aloituksia
385
Kommenttia
1731
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lienee riittävän monta kertaa sulle lausuttu, että siinäpä sulla onkin ajattelemista koko loppuelämäsi ajaksi ja niinhän sinä näytät tekevän myös koska olet aivopesty sitä pohtimaan 24/7.
Siinäpä siis sulla mielikuvitusta kerrakseen vaihteen vuoksi ja muista että Kuksa kirjoitetaan isolla Koolla.
07.01.2026 03:03
Kyse on edelleenkin kylmäketjuista esimerkiksi toreilla täällä Thaimaassa, säästä turhat sanasi, ei vaikuta asiaan lainkaan.
Ei ole kyse slummeista eikä siitä että jonkun suomalaisen tulisi kartoittaa jotain.
Sinähän varsin aktiivisesti "Kartoittelet" standardeja ym.
02.01.2026 19:54
Johan olet vaikea tyyppi voi hyvänen aika.
Mun leimoilla ei ole mitään tekemistä puheena olevan asian kanssa, joten ole tyytyväinen omien leimojesi kanssa mikäli sulla niitä on.
Kyllä kuules poistot suorittaa joku operaattorin automatiikka eikä kukaan henkilö, mutta elä sinä tuossa uskossasi, olethan siitäkin aiheesta paljon bablannut.
Sitäpaitsi sun asiallisuudet on todellakin tasoa Pattayan rakkaus.
02.01.2026 19:20
Kyse on torien tuotteiden kylmäketjuista, niin rakas lataa seuraavaa:
"Sano yksi hyvä syy miksi turistin pitäisi lomalla mennä luuhaamaan köyhien nurkkiin".
Varsin outo vääntö jälleen, mutta vastataan silti.
Ensinnäkään turistin ei suinkaan täydy, vaan turisti joka omasta mielestään tietää kaiken kaikesta, niin ei tule esiintyä kuin tietäisi miten köyhät nurkissaan elävät.
Mikäli turisti tahtoo tutustua oikeaan Thaimaahan niin on syytä ymmärtää, että täällä Thaimaassa on varattomampia kuin turisti.
Nuo selitelmät standardeista ja jäähileistä ym. julkaisuista ei koske koko totuutta, eli realistista elämää ja käytäntöä.
Kun asuu täällä Thaimaassa kuten minä ja myös Tyttö 2010 niin meidän molempien tuttavapiiriin kuuluu ihmisiä jotka ei kuulu turistin tuttavapiiriin.
Pöpökanta on myös täällä eri kuin turistin kotiseudulla, joten luonnollisesti turistin täytyy pysyä loitolla kaikesta mikä viittaa vähänkin köyhyyteen.
Ratkaisu on Triptrap turrelle.
02.01.2026 18:59
Ei muutu totuus toiseksi rakkaan molotuksilla.
02.01.2026 17:01
Siis promillelle.
02.01.2026 16:23
Jep, on muuten tori-infoa myös tarjolla Burista, mutta antaapa Tytön ensin möläyttää jotain fiksua kun on ensin saanut verensä nollaprosentille.
02.01.2026 16:22
Ei ole syytä tutustua Thaimaan köyhiin kortteleihin ja slummeihin, no voi hyvänen aika taasen mitä tarinaa.
Kyllä olet oikeassa että esimerkiksi Pattayalla on asiat toisin, mutta kun olen yrittänyt saada sinut ymmärtämään, että kyllä kyllä kansainvälisessä turreille tarkoitetussa metropolissa asiat on toisin, kuin muualla Thaimaassa.
Olisi sunkin todella aika tutustua oikeaan Thaimaahan ja jättää jo pois nuo köyhyysasiat, täällä Thaimaassa Thaimaalaiset elää täsmälleen sillä varallisuudella mitä heillä on, eikä heitä varten ole olemassa mitään ... esimerkiksi .... köyhien toreja ... tai .... kuponkiruokaloita ja rekkamieskuppiloita.
JOLLA VARAA PAREMPAAN ....Idiootti.
02.01.2026 15:37
Joo hyvää uutta vuotta vaan kuten mennytkin, ei minulta mikään kylmäketju ole hukassa, olen vain todennut että olisi hyvä tutustua oikeaan Thaimaahan myös, ihan kaikki ei toimi standardien mukaan.
Maassa maan tavalla ja täällä Thaimaassa ei ole Suomen tavat.
Muista toki myös että minuahan ei ole olemassa.
01.01.2026 16:28
Olis sunkin syytä sinistyä, mutta sehän ei ole mahdollista kuten tiedetään.
30.12.2025 11:10
Kuules Hukkapala.
Sulla olis tuon oman elämäsi kanssa paljon parantamisen varaa sen sijaan, että jauhat tuon kaltaista vuodesta toiseen, mutta kuten Numba lausunut niin kukin hoitaa omaa mielenterveyttään parhaaksi katsomallaan tavalla ja sun tapas on piipityspärräyksesi tällä palstalla.
Niin ja todentotta, onhan se tärkeää sun tiedottaa koska on niskalimaviikko ja koska ei.
Väitän että sun ajanviettos perheesi kanssa ei ole julkaistavaa tietoa, koska sellaista ei ole.
Et ole kyennyt edes matkailemaan Pattayalle useaan vuoteen.
30.12.2025 10:48
Ei suinkaan vaan aktivoidakseni sinut elämäntehtävääsi ajattelemaan minua.
25.12.2025 12:56
Olen siis sulle Tyttönen 2010 Posso ja se osoittaa ainoastaan sen, että sun psyykkinen pahoinvointis ei voi koskaan muuttua hyvinvoinniksi.
Minä kutsun kaatopaikkaa katskiksi vaikka se ei sulle sovikkaan ja nakkele sinä juntti mitä nakkelet ..... Stadilais Lahtelaisena.
14.12.2025 11:26
No tulihan se sieltä.
Kuules Tyttö, sinähän elät maanviljelijäkommuunissa, jotka Buddhalaisia, mitä jos keskustelisit heidän kanssaan muulla tavalla kuin exiesi kanssa, eli kuunnellen myös mitä muut tietävät ja mitä mieltä he ovat sinun näkemyjksistäsi.
Pelkkä internetfeikki olet.
08.12.2025 13:24
Pilkunffffiilaaja kommentoinee ekan sanan.
08.12.2025 13:12
Yhdentekevää mitä ajattelet, mutta lueppa mitä kirjoitin, ruokin sinua aivopesty.
Olet idioottimainen henkilö, koet että sulle täytyisi olla jotenkin uskottava, yhdentekevää mitä tollanen anonyymi turvansoittaja uskoo ja ajattelee.
08.12.2025 12:57
Heitänpä tähän ruokintana huvikseni kommentin näin siniselläkin että kyllä, minä tein aloituksen joka on tietokonekäännös enkä siitä sanaakaan muuttanut, vaan erotin ekan kappaleen kuten tein.
Ja tiedoksi että en minä ole aiheeseen kommentoinut koskaan mitään muuta kuin, että on mahdollista maanviljelijöiden ajattelevan kuten Numba on sanonut.
En siis ole ollut tietoinen nyt selvittämästäni jonka tein kun Numba mainitsi eng-Wikin ja hukkapala väitti että ei ole sielä Wikissä Numban mainitsemaa.
Juttuhan on nyt niin että Numba on koko ajan ollut oikeassa ja aloituksellani osoitin että jokainen Rakas on pelkkiä huuhaa turvansoittajia ja olisi jo aika viimeistään nyt lopettaa nuo Piritoribablat.
Turha lienee sanoa kun ei mene jakeluun, minäen Numbaksi muutu vaikka kuperkeikkaa tekisi jokainen Sisäpiirin apina ja Tyttö maveilisi 400 kiloa samalla kun toisella kädellä syö jätskiä tehden sata leukaa yhdellä kädellä.
08.12.2025 12:39
Sairaanhoidon tasosta täällä Thaimaassa ollut paljon polemiikkia ja olisi aihetta näköjään edelleenkin.
27.11.2025 02:57
Minun verokorttini on minun asiani, eikä minulla ole verokorttia koskien mitään palkkaa koska olen palkkani hankkinut aikanaan, en enää, nykyisin elän sillä varallisuudella jonka olen aikoinaan hankkinut.
Verokorttielvistelyt jätän PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA niille henkilöille joilla tarve polleilla korteillaan.
27.11.2025 02:53
Jassoo että olen uhonnut laittavani verokorttini julkaisuun.
Kerro lisää Hukkapala.
27.11.2025 02:43
1 / 87