No niin, tulin kaverin seuraksi loppuviikoksi ja käydään huomenna aamuyöstä hölköttelemässä reitin toinen puolikas parinkymmenen miehen ryhmässä.
Lauantaina Larnille mäkijuoksua ja sunnuntaina kotiin. Sitten enää noin 3 x 10 kilsaa kotinurkissa ja lepoa.
Missäs meidän yleisten asioiden erikoisasiantuntija oikein on? Kattilakamu ja Suurpäämies loistavat poissaolollaan. Ettei vaan tullut ryypättyä syyskuun eläkettä flimmeriksi saakka ja lasarettireissu?
Toipumisia, jos niin kävi ja älä ota seuraavalla kerralla niin paljoa.
2010
Viimeistelyleiri Pattayalla
22
161
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Voin vakuuttaa ei ole.
- Anonyymi00002
Junamiehiä tapin mitalla
- Anonyymi00010
Valion vai arlan voi??
- Anonyymi00003
Lardotin iskuryhmää odotellessa https://keskustelu.suomi24.fi/t/19518995/kevyt-pattayalla-
- Anonyymi00005
Hienoa kun kerrot mielipiteesi, joka olet selvittänyt vanhenemisesi syyt...
Viimeinen sairaala reissu oli vuonna 2025 tammikuussa, hussissa, piikillä käyn kerran kuukaudessa, samaisessa paikassa, eikä piikki ole testoa. - Anonyymi00007
Niinkö, minä mitään identiteetti varkauksia ole tehnyt, olen viimeisin kuuden kuukauden aikana ajanut 1400 kilsaa fillarilla, oletko selvittänyt sinun nopean vanhenemisen syyt.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niinkö, minä mitään identiteetti varkauksia ole tehnyt, olen viimeisin kuuden kuukauden aikana ajanut 1400 kilsaa fillarilla, oletko selvittänyt sinun nopean vanhenemisen syyt.
En ollut tuo edellinen.
Ei ole tarvetta sellaiseen tutkimukseen kun nelikymppiseksi ihmiset arvioi ikäni poikkeuksetta, joka menee parikymmentä vuotta alakanttiin.
Rasvaprosentin putoaminen toki vanhentaa kasvoja kun ei ole rasvakerrosta silottamassa ihoa silmien ympäriltä varsinkin, mutta aina mieluummin niin kuin turvonnut ihranaama.
Olen aerobisesti paremmassa kunnossa kuin ehkä 40 vuoteen. Lihaakin on lähtenyt, mutta se on helppoa hankkia takaisin suorituksen jälkeen, jos siltä tuntuu.
Hieman tekisi mieleni haastaa itseni johonkin kunnon tappeluun. Pimeitä paljasnyrkkiotteluita on Thaimaassa, joissa ei haittaa vaikka on ikämies. Sellaista voisi kokeilla, vaan vaimolle kertominen on se hankala osuus.
Hyvä jos olet saanut pyöräiltyä. Seuraava osuus on että unohdat ne sähköavustimet.
2010 - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
En ollut tuo edellinen.
Ei ole tarvetta sellaiseen tutkimukseen kun nelikymppiseksi ihmiset arvioi ikäni poikkeuksetta, joka menee parikymmentä vuotta alakanttiin.
Rasvaprosentin putoaminen toki vanhentaa kasvoja kun ei ole rasvakerrosta silottamassa ihoa silmien ympäriltä varsinkin, mutta aina mieluummin niin kuin turvonnut ihranaama.
Olen aerobisesti paremmassa kunnossa kuin ehkä 40 vuoteen. Lihaakin on lähtenyt, mutta se on helppoa hankkia takaisin suorituksen jälkeen, jos siltä tuntuu.
Hieman tekisi mieleni haastaa itseni johonkin kunnon tappeluun. Pimeitä paljasnyrkkiotteluita on Thaimaassa, joissa ei haittaa vaikka on ikämies. Sellaista voisi kokeilla, vaan vaimolle kertominen on se hankala osuus.
Hyvä jos olet saanut pyöräiltyä. Seuraava osuus on että unohdat ne sähköavustimet.
2010Ei sinulla on selvästi terveysongelmia niin fyysisesti, kuin mentaalisesti, jännittävä elämä kiinnostaa vaiko vain ilmentynä mielenterveys ongelmista, mitä luulet, jokainen psykiatri ja psykologi olisi iki tyytyväinen saadakseen sinut asiakkaaksi, olet sentään maksukykyinen olethan.
- Anonyymi00014
Anonyymi00005 kirjoitti:
Hienoa kun kerrot mielipiteesi, joka olet selvittänyt vanhenemisesi syyt...
Viimeinen sairaala reissu oli vuonna 2025 tammikuussa, hussissa, piikillä käyn kerran kuukaudessa, samaisessa paikassa, eikä piikki ole testoa.Piikki estroa, että saat tisut kasvamaan mahan kanssa yhtä tahtia?
Kuten sanoin odotan tuttavani Robinin miesten yhteydenotto kun ovat ensin saaneet tehtävän pol-hal menninkäisiltä.
- Anonyymi00012
On Pasasella taas jutut! Hyviä treenejä Kympille!
Valkkasin kerran huoneen jossa oli poreamme terassilla. Illalla virittelin siihen äänentoiston ja läppärin viereen, aikeena katsella musavideoita ammeessa. Kaikki oli valmiina ja ei muuta kuin vedet altaaseen.
Mutta eipä ollut terassialtaassa putkissa painetta laisinkaan, eikä huoneistossa ollut hanaa mistä sen voisi aukaista.
Soittelin respaan ja sieltä tuli tunnin päästä alueen vartija kysymään mikä on ongelmana. Sanoin että ei tule vettä tähän ammeeseen.
Vartija kysyi thaienglannilla: "Ooh you wanna water on your tube?"
Nauroi vähän vartijakin kun vastasin että joo yleensä kun kylven ammeessa, niin minulla on siellä vettä.
Oli mukava vartija niin ei mennyt meikäpojalta hermot. Toivotin seuraavana päivänä tervetulleeksi korjaamaan kun huoltomiehet tulee töihin.- Anonyymi00013
Se on noissa halvoissa hotelleissa, ongelman, ei koskaan kannata ottaa korkeammalta kuin toisesta kerroksesta, kun hissit on ollut vuosia korjaamatta.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Se on noissa halvoissa hotelleissa, ongelman, ei koskaan kannata ottaa korkeammalta kuin toisesta kerroksesta, kun hissit on ollut vuosia korjaamatta.
Pasanen ei pysty nousemaan portaita ihroineen.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Yhtään liioittelematta olen ollut arviolta vähintään noin kahdessasadassa hotellissa Thaimaassa Chiang Raista Songkhlaan ja myös Isanissa, Keski-Thaimaassa ja Bangkokissa.
Noin 40 näistä hotelleista on ollut bungaloveja, matalia hostelleja taikka max kolmekerroksisia majapaikkoja joissa ei ollut hissiä lainkaan.
Lopuissa noin 160 hotelleissa on ollut hissi ja se tai ne on aina toimineet.
En ole koskaan nähnyt Thaimaassa rikkinäistä hissiä ja hissien korjaaminen kuuluu takuuseen ja yhtiöllä on velvollisuus huolehtia huoltoväleistä.
Aivosi tekivät taas Possolle pasaset ja laittoivat keksimään negapaskaa vaihteeksi hisseistä.
Tämä hotelli jonka otin paljun vuoksi, ei ole halpa. 3000 bahtia yö sisältäen aamiaisen. Vastaava maksaisi Suomessa PK-seudulla 300 euroa yö.
Keskihinta kaikille hotelleille ja majoituksille Thaimaassa missä olen ollut on koko tarkkaan 1000 bahtia per yö. Ei yhtään enempää. Ylittää silti suomalaisen keskitason.
Ei ole olemassa hotellia jonka hissi on vuosia korjaamatta. Niitä kutsuttaisiin nimellä "autiotalo". Posson satuja.
2010 - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Yhtään liioittelematta olen ollut arviolta vähintään noin kahdessasadassa hotellissa Thaimaassa Chiang Raista Songkhlaan ja myös Isanissa, Keski-Thaimaassa ja Bangkokissa.
Noin 40 näistä hotelleista on ollut bungaloveja, matalia hostelleja taikka max kolmekerroksisia majapaikkoja joissa ei ollut hissiä lainkaan.
En ole koskaan nähnyt Thaimaassa rikkinäistä hissiä ja hissien korjaaminen kuuluu takuuseen ja yhtiöllä on velvollisuus huolehtia huoltoväleistä.
Aivosi tekivät taas Possolle pasaset ja laittoivat keksimään negapaskaa vaihteeksi hisseistä.
Tämä hotelli jonka otin paljun vuoksi, ei ole halpa. 3000 bahtia yö sisältäen aamiaisen. Vastaava maksaisi Suomessa PK-seudulla 300 euroa yö.
Keskihinta kaikille hotelleille ja majoituksille Thaimaassa missä olen ollut on koko tarkkaan 1000 bahtia per yö. Ei yhtään enempää. Ylittää silti suomalaisen keskitason.
Ei ole olemassa hotellia jonka hissi on vuosia korjaamatta. Niitä kutsuttaisiin nimellä "autiotalo". Posson satuja.
2010Internet on hyvä apuväline yksinäisyyttä lieventämään, parempi kuin teinityttöjen päväkirja.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
2010Onhan tuo teinitytön päiväkirjaakin mukava lueskella, varsinkin tuo possottelu osuus saa aina hymyilemään.
Kyllä minullakin on kokemusta varsin paljon hotellimajoituksesta, jopa sen huonoista puolista, joita on runsaasti. Tiedän miten suomessa tilataan jopa reppuripaketti. - Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Internet on hyvä apuväline yksinäisyyttä lieventämään, parempi kuin teinityttöjen päväkirja.
Pähkinäkukkulan hissipieru kertoilee parhaiden huoneistojen olevan pohjakerroksissa. Tottakai ne Possolle on parhaita, koska ne on halvimpia.
Aamuyön 21km lenkki starttasi 04.06. Tavoitteena oli olla "maalissa" ennen auringonnousua.
Kaksi kahdestakymmenestä keskeytti hiertymien vuoksi, 12 ei ehtinyt maaliin kahdessa tunnissa, mutta minä ja viisi muuta ehti yhtenä ryhmänä.
Pienten hiertymien ei pidä antaa haitata tahtia. Uusien kenkien sisäänajo vaatii veronsa ja huoltoa https://ibb.co/tPYxX0SX
2010
PS: Nyt saunomaan ja jääaltaaseen, huomenna Larnille ja lauantaina 20km. - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Pähkinäkukkulan hissipieru kertoilee parhaiden huoneistojen olevan pohjakerroksissa. Tottakai ne Possolle on parhaita, koska ne on halvimpia.
Aamuyön 21km lenkki starttasi 04.06. Tavoitteena oli olla "maalissa" ennen auringonnousua.
Kaksi kahdestakymmenestä keskeytti hiertymien vuoksi, 12 ei ehtinyt maaliin kahdessa tunnissa, mutta minä ja viisi muuta ehti yhtenä ryhmänä.
Pienten hiertymien ei pidä antaa haitata tahtia. Uusien kenkien sisäänajo vaatii veronsa ja huoltoa https://ibb.co/tPYxX0SX
2010
PS: Nyt saunomaan ja jääaltaaseen, huomenna Larnille ja lauantaina 20km.Taas sinä muotoilet kommenttejani mielesi mukaan, en ole kertonut että
parhaat huoneet olisi alhaalla, vaan turvallisemmat, on eriasia poistua pervekkeen kautta jos hissi on paskana, tai huoltamatta, jos pihalle on tarve päästä nopeasti, ekasta tai tokasta kerroksesta. - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Taas sinä muotoilet kommenttejani mielesi mukaan, en ole kertonut että
parhaat huoneet olisi alhaalla, vaan turvallisemmat, on eriasia poistua pervekkeen kautta jos hissi on paskana, tai huoltamatta, jos pihalle on tarve päästä nopeasti, ekasta tai tokasta kerroksesta.Kuinkas monta kertaa olet joutunut hätäpoistumaan ja hissi on samalla paskana? Aika paljon tässä elämän aikana tullut matkusteltua ja oltua ulkomailla vuosiakin töissä ja hotellimajoituksessa ja en ole nähnyt kumpaakaan tapausta.
Tiesitkö että hissiä ei saa käyttää hätäpoistumistienä muutenkaan, sillä se voi jäädä jumiin tulipalon, sähkökatkoksen tai maanjäristyksen vuoksi.
Tämä lukee jokaisessa hotellissa hätäpoistumistien kartassa ja hotellin turvallisuusohjeissa, myös Suomessa.
Outoa ettet ole sattunut huomaamaan. - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kuinkas monta kertaa olet joutunut hätäpoistumaan ja hissi on samalla paskana? Aika paljon tässä elämän aikana tullut matkusteltua ja oltua ulkomailla vuosiakin töissä ja hotellimajoituksessa ja en ole nähnyt kumpaakaan tapausta.
Tiesitkö että hissiä ei saa käyttää hätäpoistumistienä muutenkaan, sillä se voi jäädä jumiin tulipalon, sähkökatkoksen tai maanjäristyksen vuoksi.
Tämä lukee jokaisessa hotellissa hätäpoistumistien kartassa ja hotellin turvallisuusohjeissa, myös Suomessa.
Outoa ettet ole sattunut huomaamaan.Pasasella on loputtomiin pelkotiloja, joilla hän oikeuttaa laiskottelun "turvallisuuteen" vedoten.
Rannalla on hietakirput, ulkona tuhatjalkaiset, skorpparit, käärmeet, hyönteiset, huijarit, kaupustelijat, bakteerit, kuumuus, rahanmenoa jos jonkinlaista ja kaikenlainen liikkuminen on vaarallinen addiktio joka uhkaa henkeä ja terveyttä, naiset pursuaa tauteja ja haisee kuselle, sairaaloihin kuolee kun ne on niin huonoja, liikenne on kuolemaksi ja kukaan kuuskymppinen ei välty kauheilta sairauksilta.
Siksi valinta on possoilu. Turvallista ja mukavaa täyttä elämää. - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Pasasella on loputtomiin pelkotiloja, joilla hän oikeuttaa laiskottelun "turvallisuuteen" vedoten.
Rannalla on hietakirput, ulkona tuhatjalkaiset, skorpparit, käärmeet, hyönteiset, huijarit, kaupustelijat, bakteerit, kuumuus, rahanmenoa jos jonkinlaista ja kaikenlainen liikkuminen on vaarallinen addiktio joka uhkaa henkeä ja terveyttä, naiset pursuaa tauteja ja haisee kuselle, sairaaloihin kuolee kun ne on niin huonoja, liikenne on kuolemaksi ja kukaan kuuskymppinen ei välty kauheilta sairauksilta.
Siksi valinta on possoilu. Turvallista ja mukavaa täyttä elämää.Älä unohda krotiilia! Pasala näki englanninkielisen uutisen jossa kuvituskuvana on lapset rannalla puhallettavan krokotiilin kanssa.
Pasalan luotettava uutistoimisto tiesi kertoa että Pattaya beachilla oli nähty krokotiili ja puissa asuvat rotat hyppäävvät viattomien ohikulkevien turistien niskaan. - Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kuinkas monta kertaa olet joutunut hätäpoistumaan ja hissi on samalla paskana? Aika paljon tässä elämän aikana tullut matkusteltua ja oltua ulkomailla vuosiakin töissä ja hotellimajoituksessa ja en ole nähnyt kumpaakaan tapausta.
Outoa ettet ole sattunut huomaamaan.Kiitos kommentista, tosin en ymmärrä miksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on31083Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran1041030Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?1661004- 65765
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y27709Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.50707Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47704Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.46663- 50638
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30597Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä32592Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee516589Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20553- 31541
- 74525
- 6516
- 43513
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭81499kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14495- 44491